Przetarg 12191477 - Dostawa paliw płynnych Część 1: Opis przedmiotu...

   
Analizuj Zamówienie 12191477
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-02
przedmiot ogłoszenia
Dostawa paliw płynnych

Część 1: Opis przedmiotu zamówienia dla części 11. Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych poprzez tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprz
ętu Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie (Zamawiającego) Część 1 - tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w Służbie Drogowej w Garwolinie oraz w Powiatowym Zarządzie Dróg w Garwolinie 08 – 400 Garwolin, ul. Mazowiecka 26 – w ilości: Olej napędowy: 14 500 litrów, benzyna bezołowiowa PB 95: 3 200 litrów. 2. Odległość stacji paliw od Służby Drogowej dla części 1 określa się max. do 20 km.3. Zamawiający w ramach umowy będzie realizował zakupy akcesoriów związanych z eksploatacją samochodów w planowanej wysokości do 5% wartości umownej brutto zakupu paliwa, (między innymi; oleje, płyny chłodnicze, środki zapobiegające zamarzaniu, płyny do spryskiwaczy - letni i zimowy, żarówki, kosmetyki samochodowe i inne) po cenach aktualnie obowiązujących na stacji paliw w dniu realizacji transakcji. 4. Zamawiający będzie realizował zakup paliw płynnych wyłącznie do zbiorników fabrycznie zamontowanych w pojeździe. Paliwo do drobnego sprzętu wymienionego w załączniku do części 1, pobierane będzie w oznakowane pojemniki Zamawiającego o pojemności do 20 litrów.5. Zamawiający zabrania sprzedaży paliwa poza zbiornik fabrycznie zamontowany w pojeździe (nie dotyczy oznakowanych pojemników Zamawiającego o pojemności do 20 litrów).6. Postanowienia dodatkowe dotyczące użytkowania kart paliwowych:1) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych nie będących służbowymi kartami płatniczymi w rozumieniu art. 247 ust 3 ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1634 tj. ), na poniższych zasadach; 2) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z wydaniem kart, ich aktualizacją, zamianą w przypadku ich utraty lub zniszczenia, zmianą danych na karcie oraz dostarczeniem kart.3) Termin ważności karty ustala się na okres obowiązywania niniejszej umowy.4) Karty powinny być wydane i dostarczone Zamawiającemu w pierwszym dniu obowiązywania umowy.5) Aktualizacja kart lub wydania kolejnych egzemplarzy kart będzie realizowana w ciągu 7 dni od dnia złożenia stosownego wniosku.6) W przypadku utraty karty lub jej zniszczenia, Zamawiający zobowiązuje się zgłosić ten fakt Wykonawcy niezwłocznie telefonicznie lub email, który dokona blokady realizacji zakupów z użyciem tej karty.7) Odpowiedzialność za zakup paliwa utraconą kartą przez osobę nie uprawnioną, po upływie 24 h od momentu powiadomienia o jej utracie, przechodzi na Wykonawcę.8) Wykonawca po podpisaniu umowy zapewni Zamawiającemu dostęp do danych, dotyczących transakcji realizowanych w ramach umowy. Dane te obejmują co najmniej datę, miejsce, wartość i ilość zakupionych asortymentów.9) W przypadku braku z przyczyn technicznych możliwości użycia kart, realizacja transakcji powinna być potwierdzona stosownym dokumentem.10) Do każdego pojazdu zostanie wystawiona karta paliwowa z oznaczeniem numeru rejestracyjnego.11) Dla drobnego sprzętu wymienionego w załączniku do części 1, zlokalizowanego w Służbie Drogowej w Garwolinie oraz w Powiatowym Zarządzie Dróg w Garwolinie 08 – 400 Garwolin, ul. Mazowiecka 26, zostanie wystawiona dodatkowa karta paliwowa (w ilości 1 szt. na każde zadanie) bez oznaczenia numeru rejestracyjnego.7. Wykonawca będzie realizował zakupy paliw w ramach limitów przyznanych Zamawiającemu na kartach paliwowych.

Część 2: Opis przedmiotu zamówienia dla części 21. Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych poprzez tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie (Zamawiającego) Część 2 – tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w siedzibie Służby Drogowej w Trojanowie – w ilości: Olej napędowy: 12 500 litrów, benzyna bezołowiowa PB 95: 2 600 litrów. 2. Odległość stacji paliw od Służby Drogowej dla części 2 określa się max. do 20 km.3. Zamawiający w ramach umowy będzie realizował zakupy akcesoriów związanych z eksploatacją samochodów w planowanej wysokości do 5% wartości umownej brutto zakupu paliwa, (między innymi; oleje, płyny chłodnicze, środki zapobiegające zamarzaniu, płyny do spryskiwaczy - letni i zimowy, żarówki, kosmetyki samochodowe i inne) po cenach aktualnie obowiązujących na stacji paliw w dniu realizacji transakcji. 4. Zamawiający będzie realizował zakup paliw płynnych wyłącznie do zbiorników fabrycznie zamontowanych w pojeździe. Paliwo do drobnego sprzętu wymienionego w załączniku do części 2, pobierane będzie w oznakowane pojemniki Zamawiającego o pojemności do 20 litrów.5. Zamawiający zabrania sprzedaży paliwa poza zbiornik fabrycznie zamontowany w pojeździe (nie dotyczy oznakowanych pojemników Zamawiającego o pojemności do 20 litrów).6. Postanowienia dodatkowe dotyczące użytkowania kart paliwowych:1) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych nie będących służbowymi kartami płatniczymi w rozumieniu art. 247 ust 3 ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1634 tj. ), na poniższych zasadach; 2) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z wydaniem kart, ich aktualizacją, zamianą w przypadku ich utraty lub zniszczenia, zmianą danych na karcie oraz dostarczeniem kart.3) Termin ważności karty ustala się na okres obowiązywania niniejszej umowy.4) Karty powinny być wydane i dostarczone Zamawiającemu w pierwszym dniu obowiązywania umowy.5) Aktualizacja kart lub wydania kolejnych egzemplarzy kart będzie realizowana w ciągu 7 dni od dnia złożenia stosownego wniosku.6) W przypadku utraty karty lub jej zniszczenia, Zamawiający zobowiązuje się zgłosić ten fakt Wykonawcy niezwłocznie telefonicznie lub email ,który dokona blokady realizacji zakupów z użyciem tej karty.7) Odpowiedzialność za zakup paliwa utraconą kartą przez osobę nie uprawnioną, po upływie 24 h od momentu powiadomienia o jej utracie, przechodzi na Wykonawcę.8) Wykonawca po podpisaniu umowy zapewni Zamawiającemu dostęp do danych, dotyczących transakcji realizowanych w ramach umowy. Dane te obejmują co najmniej datę, miejsce, wartość i ilość zakupionych asortymentów.9) W przypadku braku z przyczyn technicznych możliwości użycia kart, realizacja transakcji powinna być potwierdzona stosownym dokumentem.10) Do każdego pojazdu zostanie wystawiona karta paliwowa z oznaczeniem numeru rejestracyjnego.11) Dla drobnego sprzętu wymienionego w załączniku do części 2, zlokalizowanego w siedzibie Służby Drogowej w Trojanowie, zostanie wystawiona dodatkowa karta paliwowa (w ilości 1 szt. na każde zadanie) bez oznaczenia numeru rejestracyjnego.7. Wykonawca będzie realizował zakupy paliw w ramach limitów przyznanych Zamawiającemu na kartach paliwowych.

Część 3: Opis przedmiotu zamówienia dla części 31. Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych poprzez tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie (Zamawiającego) Część 3 – tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Maciejowicach – w ilości: Olej napędowy: 14 500 litrów, benzyna bezołowiowa PB 95: 300 litrów. 2. Odległość stacji paliw od Służby Drogowej dla części 3 określa się max. do 20 km.3. Zamawiający w ramach umowy będzie realizował zakupy akcesoriów związanych z eksploatacją samochodów w planowanej wysokości do 5% wartości umownej brutto zakupu paliwa, (między innymi; oleje, płyny chłodnicze, środki zapobiegające zamarzaniu, płyny do spryskiwaczy - letni i zimowy, żarówki, kosmetyki samochodowe i inne) po cenach aktualnie obowiązujących na stacji paliw w dniu realizacji transakcji. 4. Zamawiający będzie realizował zakup paliw płynnych wyłącznie do zbiorników fabrycznie zamontowanych w pojeździe. Paliwo do drobnego sprzętu wymienionego w załączniku do części 3, pobierane będzie w oznakowane pojemniki Zamawiającego o pojemności do 20 litrów.5. Zamawiający zabrania sprzedaży paliwa poza zbiornik fabrycznie zamontowany w pojeździe (nie dotyczy oznakowanych pojemników Zamawiającego o pojemności do 20 litrów).6. Postanowienia dodatkowe dotyczące użytkowania kart paliwowych:1) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych nie będących służbowymi kartami płatniczymi w rozumieniu art. 247 ust 3 ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1634 tj. ), na poniższych zasadach; 2) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z wydaniem kart, ich aktualizacją, zamianą w przypadku ich utraty lub zniszczenia, zmianą danych na karcie oraz dostarczeniem kart.3) Termin ważności karty ustala się na okres obowiązywania niniejszej umowy.4) Karty powinny być wydane i dostarczone Zamawiającemu w pierwszym dniu obowiązywania umowy.5) Aktualizacja kart lub wydania kolejnych egzemplarzy kart będzie realizowana w ciągu 7 dni od dnia złożenia stosownego wniosku.6) W przypadku utraty karty lub jej zniszczenia, Zamawiający zobowiązuje się zgłosić ten fakt Wykonawcy niezwłocznie telefonicznie lub email, który dokona blokady realizacji zakupów z użyciem tej karty.7) Odpowiedzialność za zakup paliwa utraconą kartą przez osobę nie uprawnioną, po upływie 24 h od momentu powiadomienia o jej utracie, przechodzi na Wykonawcę.8) Wykonawca po podpisaniu umowy zapewni Zamawiającemu dostęp do danych, dotyczących transakcji realizowanych w ramach umowy. Dane te obejmują co najmniej datę, miejsce, wartość i ilość zakupionych asortymentów.9) W przypadku braku z przyczyn technicznych możliwości użycia kart, realizacja transakcji powinna być potwierdzona stosownym dokumentem.10) Do każdego pojazdu zostanie wystawiona karta paliwowa z oznaczeniem numeru rejestracyjnego.11) Dla drobnego sprzętu wymienionego w załączniku do części 3, zlokalizowanego w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Maciejowicach, zostanie wystawiona dodatkowa karta paliwowa (w ilości 1 szt. na każde zadanie) bez oznaczenia numeru rejestracyjnego.7. Wykonawca będzie realizował zakupy paliw w ramach limitów przyznanych Zamawiającemu na kartach paliwowych.

Część 4: Opis przedmiotu zamówienia dla części 4Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę oleju opałowego do kotłowni w budynku Służby Drogowej w Trojanowie – w ilości: 4 000 litrów.

WO.242.14.2025
branża Motoryzacja, Surowce, paliwa, oleje
podbranża akcesoria, płyny, surowce napędowe
kody CPV 9130000, 63712600
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: akcesoria, płyny , surowce napędowe