Przetarg 8182655 - Dostawa pakietów kryminalistycznych Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 8182655 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-06-07
przedmiot ogłoszenia
Dostawa pakietów kryminalistycznych Numer referencyjny: WZP-1779/21/113/Z
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej n
a dostawę pakietów kryminalistycznych, zwanych dalej w dokumentacji zamówienia „asortymentem” w podziale na 2 zadania:
— zadanie nr 1 – pakiet do pobierania materiału genetycznego,
— zadanie nr 2 – pakiet kryminalistyczny do zabezpieczania przestępstw na tle seksualnym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdz. XIX dokumentacji zamówienia oraz załącznik nr 4 do dokumentacji zamówienia.
Pakiet do pobierania materiału genetycznego Część nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę pakietów do pobierania materiału genetycznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdz. XIX dokumentacji zamówienia oraz załącznik nr 4 do dokumentacji zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie Wykonawcy (wzór – załącznik nr 1 a do dokumentacji zamówienia), w tabeli w kol. 2 – Producenta oraz nazwę własną produktu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany produkt bądź przedsiębiorcę wprowadzającego produkt do obrotu na terytorium RP. 4. Szacunkowa liczba produktów wskazana w załączniku nr 1 do dokumentacji zamówienia służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty brutto. Cena oferty brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy, służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w celu porównania ofert w niniejszym postępowaniu. 5. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy/Podwykonawcom. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcy/Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw Podwykonawcy/Podwykonawców, o ile są znani na etapie składania ofert (jeżeli dotyczy). 7. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na zaoferowany asortyment min. 24 miesięcznej rękojmi oraz gwarancji w zadaniu nr 1. 8. Realizacja dostaw produktów następować będzie w terminie nie dłuższym niż wskazanym w umowie ramowej (zgodnie z ofertą Wykonawcy) licząc od dnia zaakceptowania zapotrzebowania. Maksymalny czas dostawy: 15 dni roboczych. 9. Celem zawarcia niniejszej umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, które mogą być udzielane w okresie trwania umowy ramowej. 10. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 11. Zamawiający przystępować będzie do procedury udzielania zamówienia publicznego na podstawie umowy ramowej poprzez zgłaszanie zapotrzebowania do Wykonawcy, który na etapie postępowania w celu zawarcia umowy ramowej zaproponował najniższą cenę netto za 1 szt./op. danego produktu, przy czym łączną wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej. Procedura dokonywania zamówienia została opisana w rozdz. XIX dokumentacji zamówienia. 12. Ilekroć w niniejszej dokumentacji zamówienia użyto sformułowania „dni robocze” – należy przez to rozumieć dni od poniedziałku do piątku w godz. 8.00–15.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
Pakiet kryminalistyczny do zabezpieczania przestępstw na tle seksualnym Część nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę pakietów do zabezpieczania przestępstw na tle seksualnym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdz. XIX dokumentacji zamówienia oraz załącznik nr 4 do dokumentacji zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Ofercie Wykonawcy (wzór – załącznik nr 1 b do dokumentacji zamówienia), w tabeli w kol. 2 – Producenta oraz nazwę własną produktu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany produkt bądź przedsiębiorcę wprowadzającego produkt do obrotu na terytorium RP. 4. Szacunkowa liczba produktów wskazana w załączniku nr 1 do dokumentacji zamówienia służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty brutto. Cena oferty brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy, służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w celu porównania ofert w niniejszym postępowaniu. 5. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy/Podwykonawcom. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcy/Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw Podwykonawcy/Podwykonawców, o ile są znani na etapie składania ofert (jeżeli dotyczy). 7. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na zaoferowany asortyment min. 12 miesięcznej rękojmi oraz gwarancji w zadaniu nr 2 8. Realizacja dostaw produktów następować będzie w terminie nie dłuższym niż wskazanym w umowie ramowej (zgodnie z ofertą Wykonawcy) licząc od dnia zaakceptowania zapotrzebowania. Maksymalny czas dostawy: 15 dni roboczych. 9. Celem zawarcia niniejszej umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, które mogą być udzielane w okresie trwania umowy ramowej. 10. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 11. Zamawiający przystępować będzie do procedury udzielania zamówienia publicznego na podstawie umowy ramowej poprzez zgłaszanie zapotrzebowania do Wykonawcy, który na etapie postępowania w celu zawarcia umowy ramowej zaproponował najniższą cenę netto za 1 szt./op. danego produktu, przy czym łączną wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej. Procedura dokonywania zamówienia została opisana w rozdz. XIX dokumentacji zamówienia. 12. Ilekroć w niniejszej dokumentacji zamówienia użyto sformułowania „dni robocze” – należy przez to rozumieć dni od poniedziałku do piątku w godz. 8.00–15.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
branża Ochrona, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne, akcesoria ochrony
kody CPV 33954000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne , akcesoria ochrony

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10463266 2024-05-06
godz. 12:00
Śląskie sprzedaż silników z zakładu Zawiercie
10384680 2024-05-06
godz. 15:00
Śląskie PRZEGLĄD, NAPRAWA, SERWISOWANIE ZAWIESI, TRAWERS I POZOSTAŁYCH URZĄDZEŃ DO PODNOSZENIA I TRANSPORTU BLISKIEGO DLA WYDZIAŁU UTRZYMANIA W RYBNIKU, UL. KŁOKOCIŃSKA 51
10423198 2024-05-06
godz. 16:00
Mazowieckie 50198669 Zapotrzebowanie na części zamienne SUMITOMO / Inquiry for SUMITOMO spare parts Szanowni Państwo, Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty z uwzględnieniem pon...
10473303 2024-05-07
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa szczotek do generatorów w PGE EC S.A. Oddział Elektrociepłownia w Bydgoszczy Szczegółowy opis postępowania znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
10472441 2024-05-07
godz. 11:30
Mazowieckie Kalibracja urządzeń blokad alkoholowych Dräger Interlock
10395676 2024-05-08
godz. 10:00
Lubelskie 4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do utrzymania infrastruktury technicznej Gminy Lubartów.4.2. Inwestycja dotyczy zakupu wyposażenia niezbędnego do utrzymania infrastru...
10473889 2024-05-08
godz. 10:30
Mazowieckie Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa zadaszenia boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół im. Piotra Wysockiego, ul. Odrowąża 19". 1. Przedmiote...
10440862 2024-05-14
godz. 12:00
Świętokrzyskie Dostawa pierścieni miażdżących młyna MKM-33 po regeneracji poprzez ponowne napawanie
10398836 2024-05-15
godz. 12:00
Mazowieckie Wykonanie naprawy cylindrów hamulcowych z mechanizmami dźwigniowymi oraz kompletnych modułów sprężarkowych zdemontowanych z pojazdów typu Metropolis 98B w latach 2024-2025 Zgodnie z ...
10450641 2024-12-31
godz. 10:00
Łódzkie Usługi skanowanie 3D, Pomiary na maszynie CMM,