Przetarg 7566816 - Dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkoego...

   
Analizuj Zamówienie 7566816 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-02
przedmiot ogłoszenia
Dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkoego tankowania ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacji/stacjach paliw
Numer
referencyjny: ZP.330.2.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkowego tankowania ambulansów sanitarnych Samodzielnej Publicznej Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gorzowie Wlkp. na stacji/stacjach paliw.
2. Szacunkowa ilość zamawianego oleju napędowego wynosi: 144.000 litrów przez okres 48 miesięcy.
3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
1) Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015r. oraz obowiązujących norm dla oleju napędowego.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił przez 7 dni w tygodniu 24h/ dobę dostęp do minimum 1 stacji paliw na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Stacja/-e muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie.
3) Wydanie towaru przez Wykonawcę odbywać się będzie na podstawie wykazu ambulansów sanitarnych do tankowania. Dane te zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Liczba ambulansów sanitarnych może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, co zostanie wprowadzone pisemnym aneksem.
4) Wykonawca zobowiązany jest w momencie tankowania danego ambulansu sanitarnego Zamawiającego do identyfikacji i kontroli numerów rejestracyjnych tankowanych pojazdów z numerami rejestracyjnymi wskazanymi na wykazie / karcie flotowej.
5) Wydanie towaru winno być każdorazowo ewidencjonowane i udokumentowane poprzez wręczenie osobie tankującej dowodu wydania sporządzonego przez stację paliw, w którym znajdą się minimum następujące dane:
a) data tankowania
b) rodzaj towaru
c) cena jednostkowa brutto oleju napędowego z chwili tankowania
d) ilość wydanego paliwa
e) nr rej. ambulansu sanitarnego
f) jeśli dotyczy – nr karty, na którą dokonywana była transakcja
a wymaganych do rozliczenia.
6) Ewidencja, o której mowa w powyższym pkt. 5, powinna być prowadzona odrębnie dla każdego ambulansu sanitarnego Zamawiającego, wskazanego w wykazie, o którym mowa w pkt.3.
7) Zamawiający dopuszcza realizowanie przedmiotu zamówienia w oparciu o karty flotowe. Wymagana ilość kart – 14 sztuk. Wówczas każdorazowe tankowanie winno zostać potwierdzone dowodem wydania (wydrukiem z systemu obsługującego karty), zawierającym co najmniej dane, o których mowa w pkt. 5.
8) Jeśli dotyczy – w przypadku realizowania przedmiotu zamówienia przy użyciu kart flotowych Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę 14 szt. kart flotowych wraz z kodem PIN do siedziby Zamawiającego (14 dla pojazdów sanitarnych określonych w dodatku nr 9 do siwz) w terminie nie później niż 7 dni od podpisania umowy.
9) Jeśli dotyczy - Zamawiający wymaga, aby termin ważności karty wynosił 48 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy.
10) Jeśli dotyczy - Jeśli Zamawiający zobowiązany będzie ponieść koszty z tytułu wprowadzenia kart flotowych, Wykonawca winien uwzględnić je w cenie składanej oferty poprzez dodanie w Załączniku nr 1 do oferty kolejnego wiersza (t.j. poz. 2) i wskazanie w nim kosztów za 14 szt. kart.
11) Jeśli dotyczy - W przypadku zniszczenia, zagubienia karty flotowej, konieczności wystawienia nowej karty lub zmiany dotychczasowych danych Zamawiający dopuszcza opłatę w wysokości nie większej niż 10 zł netto za kartę zamienną. W tym przypadku nowa karta wraz z kodem PIN winna zostać dostarczona Zamawiającemu w terminie nie później niż 7 dni od przyjęcia zgłoszenia.
12) Nie dopuszcza się sprzedaży oleju napędowego dokonywanej przez kierowców ambulansów sanitarnych, do pojemników służących do przewozu paliwa (np. kanistry, beczki).
13) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie wydanego paliwa.
14) Wykonawca za prowadzenie bezgotówkowej sprzedaży paliw nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych dodatkowych opłat, prowizji lub innych należności.
15) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne) potwierdzające jakość paliwa zgodną z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiednio obowiązujących norm.
16) Zamawiający, po wyborze oferty najkorzystniejszej, wymaga wskazania przez Wykonawcę opiekuna Klienta (imię, nazwisko, telefon, adres e-mail). Nie dopuszcza się kontaktu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą poprzez infolinię.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540121076-N-2020 z dnia: 2020-07-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Dotyczy pkt. 5, pkt.8 i pkt.11. Pozostałe pozostają bez zmian.
5) Wydanie towaru winno być każdorazowo ewidencjonowane i udokumentowane poprzez wręczenie osobie tankującej dowodu wydania sporządzonego przez stację paliw, w którym znajdą się minimum następujące dane: a) data tankowania b) rodzaj towaru c) cena jednostkowa brutto oleju napędowego z chwili tankowania d) ilość wydanego paliwa e) nr rej. ambulansu sanitarnego f) jeśli dotyczy – nr karty, na którą dokonywana była transakcja a wymaganych do rozliczenia.
8) Jeśli dotyczy – w przypadku realizowania przedmiotu zamówienia przy użyciu kart flotowych Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę 14 szt. kart flotowych wraz z kodem PIN do siedziby Zamawiającego (14 dla pojazdów sanitarnych określonych w dodatku nr 9 do siwz) w terminie nie później niż 7 dni od podpisania umowy.
11) Jeśli dotyczy - W przypadku zniszczenia, zagubienia karty flotowej, konieczności wystawienia nowej karty lub zmiany dotychczasowych danych Zamawiający dopuszcza opłatę w wysokości nie większej niż 10 zł netto za kartę zamienną. W tym przypadku nowa karta wraz z kodem PIN winna zostać dostarczona Zamawiającemu w terminie nie później niż 7 dni od przyjęcia zgłoszenia.
W ogłoszeniu powinno być:
Zmiana treści dotyczy wyłącznie pkt. 5, pkt.8 i pkt.11. Pozostałe pozostają bez zmian.
5) Wydanie towaru winno być każdorazowo ewidencjonowane i udokumentowane poprzez wręczenie osobie tankującej dowodu wydania sporządzonego przez stację paliw, w którym znajdą się minimum następujące dane: a) data tankowania b) rodzaj towaru c) cena jednostkowa brutto oleju napędowego z chwili tankowania lub wartość brutto zakupionych litrów paliwa d) ilość wydanego paliwa e) nr rej. ambulansu sanitarnego f) jeśli dotyczy – nr karty, na którą dokonywana była transakcja a wymaganych do rozliczenia.
8) Jeśli dotyczy – w przypadku realizowania przedmiotu zamówienia przy użyciu kart flotowych Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę 14 szt. kart flotowych wraz z kodem PIN do siedziby Zamawiającego (14 dla pojazdów sanitarnych określonych w dodatku nr 9 do siwz) w terminie nie później niż 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy lub od dnia złożenia zamówienia na dedykowanym portalu internetowym Wykonawcy.
11) Jeśli dotyczy - W przypadku zniszczenia, zagubienia karty flotowej, konieczności wystawienia nowej karty lub zmiany dotychczasowych danych Zamawiający dopuszcza opłatę w wysokości nie większej niż 10 zł netto za kartę zamienną. W tym przypadku nowa karta wraz z kodem PIN winna zostać dostarczona Zamawiającemu w terminie nie później niż 10 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia dokonanego w formie elektronicznej (np. na dedykowanym portalu internetowym Wykonawcy) lub faxem.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-10, godzina: 09:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-14, godzina: 09:00
branża Surowce, paliwa, oleje
podbranża surowce napędowe
kody CPV 9134100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: surowce napędowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10338956 2024-04-04
godz. 12:00
Podkarpackie dostawa 10 000 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 w temperaturze rzeczywistej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie z miejscem dostawy ul. Jana Styki 3 w Rzeszowie
10315236 2024-04-08
godz. 14:00
Mazowieckie Zakup paliw i innych towarów oraz usług dla pojazdów samochodowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzedaż Zamawiającemu prz...
10379285 2024-04-10
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Część 1: Dostawa paliwa Część 2: Dostawa paliwa Część 3: Dostawa paliwa Część 4: Dostawa paliwa Część 5: Dostawa paliwa Część 6: Dostawa paliwa Czę...
10399759 2024-04-12
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa oleju napędowego Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem zakup – dostawę oleju napędowego (ON) dla pojazdów Miejskiego Zakładu Komunalnego sp. z o.o. w Czarnkowie z dowo...
10330713 2024-04-15
godz. 09:30
Lubuskie ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU NAPĘDOWEGO DO ZBIORNIKA PALIWA DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE. Zakup i dostawy oleju napędowego do zbiornika paliwa usytuowane...
10398172 2024-04-15
godz. 10:00
Pomorskie Sukcesywna dostawa oleju napędowego ON, do samochodów służbowych Zamawiającego, w formie bezgotówkowej 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy paliw pędnych, odpowiadających Polskim ...
10365829 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup paliw, olejów silnikowych, płynów eksploatacyjnych, drobnych akcesoriów i kosmetyków samochodowych, mycie samochodów służbowych na stacjach paliw, opłaty za przejazd płatnymi...
10466094 2024-04-30
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa paliw, usługa mycia samochodów oraz zakup innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych w systemie bezgotówkowym na podsta...
10424222 2024-05-06
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Hurtowy zakup wraz z dostawą oleju napędowego Przedmiotem zamówienia jest hurtowy zakup poprzez sukcesywne dostawy oleju napędowego w okresie 12 miesięcy oddnia 02.06.2024r., z zastrze...
10479011 2024-05-08
godz. 10:00
Lubuskie Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli. 1...