Przetarg 7905967 - Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla...

   
Analizuj Zamówienie 7905967 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Numer referencyjny: 75/02/20/SZP/D


1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr 1.1 do 1.9 do SIWZ „Formularze cenowe” oraz we wzorach umów.
2. Z uwagi na specjalistyczne przeznaczenie przedmiotu zamówienia musi on być oryginalnym, katalogowym produktem fabrycznym, fabrycznie pakowanym, i spełniającym wszelkie wymagania szczegółowe, opisane w załącznikach formularze cenowe w kolumnie nr 3 charakterystyka przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie określone liczbowo parametry producenta.
3. Wykonawca może złożyć ofertę w której zaoferuje produkty równoważne, w poniższym zakresie:
- pakiet nr 1 – pozycje 1 -11
- pakiet nr 2, 3, 4 – cały asortyment
- pakiet nr 8 – pozycje 2, 6, 7, 13
- pakiet nr 9 – pozycje 1, 2, 3, 4, 8, 9
4. Mając na uwadze, iż prowadzone badania i wydawane na ich podstawie ekspertyzy wymagają zastosowania specjalistycznych odczynników i materiałów, ze względu na ich przeznaczenie, zaproponowany przez Wykonawcę asortyment równoważny winien posiadać skład chemiczny, cechy jakościowe i użytkowe identyczne lub nie gorsze jak wskazane przez Zamawiającego, potwierdzone odpowiednim dokumentem (np.: aktualną kartą charakterystyki produktu, certyfikatem analitycznym, ofertą katalogową, zdjęciem katalogowym wraz z opisem lub innym dokumentem/materiałem) sporządzonym w języku polskim lub przetłumaczonym na język polski, potwierdzającym zgodność oferowanych odczynników i materiałów równoważnych z wymaganiami szczegółowymi określonych przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca oferujący asortyment równoważny gwarantuje, że nie spowoduje on zwiększania kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych oraz kalibracji urządzeń. Wykonawca oferujący asortyment równoważny przyjmuje na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanego i dostarczonego asortymentu na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do podniesienia wszelkich kosztów związanych ze złożeniem oferty równoważnej.
5. W przypadku pakietów nr 2, 3, 4, 6, 7, 9 dostawy zamówionego asortymentu powinny posiadać na każdym pojedynczym opakowaniu czy etykiecie informację o terminie przydatności do użycia, liczonym od daty dostarczenia do Zamawiającego, który nie może być krótszy niż 75% całego okresu przydatności określonego przez producenta oraz posiadającego inne oznaczenia i informacje w języku polskim (w tym nazwę producenta i dystrybutora) lub dostarczenie naklejek do dostarczonego produktu zawierających oznaczenia i informacje w języku polskim, wymagane na podstawie odrębnych przepisów.

6. Ilości wymienione w przedmiotowych załącznikach mogą ulec zmianom w zależności od bieżących/rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności i specyfiki pracy Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towaru lub rezygnacji z niektórych produktów.
7. Ilość asortymentu wyszczególniona w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do danej umowy, nie może stanowić dla Wykonawcy podstawy do utrzymywania przez niego zapasu magazynowego.
8. W przypadku niewykorzystania kwoty nieprzekraczającej 30 % wartości określonej w § 1 ust. 1 wzoru umowy Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze
z tego tytułu wobec Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami asortymentu wyszczególnionymi w formularzach cenowych, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego zadania. Wartość przesunięcia nie może przekroczyć 30% wartości umowy – nie dotyczy pakietu nr 4.
10. Zamawiający wymaga akceptacji wzorów umów w całości.
11. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania cen ustalonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualna zmiana cen może nastąpić tylko na warunkach określonych w § 2 ust. 2 wzorów umów.
12. W nawiązaniu do art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, wówczas dopuszcza on rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie że oferowany przez niego przedmiot zamówienia, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek.
14. Forma i termin płatności faktury VAT – przelew, 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin płatności faktury w przypadku wystawienia korekty – 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury korygującej lub noty korygującej.
15. Jeśli Wykonawca wystawiał będzie ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną
za pośrednictwem platformy wówczas w polu faktury o nazwie referencja kupującego umieści następujący symbol: LB2K00.
16. Postanowienia o zasadach wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy zostały ujęte we wzorach umów w § 2. Zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu albo wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jak również zmiany wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych nie będą miały wpływu na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę;

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Końcówki do pipet, probówki, produkty specjalistycznego zastosowania
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr 1.1 do SIWZ „Formularz cenowy” oraz we wzorze umowy

Część nr: 2 Nazwa: Odczynniki laboratoryjne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.2 do SIWZ „Formularze cenowe” oraz we wzorze umowy.

Część nr: 3 Nazwa: Odczynniki laboratoryjne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.3 do SIWZ „Formularze cenowe” oraz we wzorze umowy.

Część nr: 4 Nazwa: Produkty specjalistycznego zastosowania
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.4 do SIWZ „Formularze cenowe” oraz we wzorze umowy.

Część nr: 5 Nazwa: Części maszyn filtrujących
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.5 do SIWZ „Formularze cenowe” oraz we wzorze umowy.

Część nr: 6 Nazwa: Odczynniki laboratoryjne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.6 do SIWZ „Formularze cenowe” oraz we wzorze umowy.

Część nr: 7 Nazwa: Produkty specjalistycznego zastosowania
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.7 do SIWZ „Formularze cenowe” oraz we wzorze umowy.

Część nr: 8 Nazwa: Aparatura do analizowania
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.8 do SIWZ „Formularze cenowe” oraz we wzorze umowy.

Część nr: 9 Nazwa: Produkty specjalistycznego zastosowania, Odczynniki laboratoryjne, Pipety i akcesoria laboratoryjne, Końcówki do pipet
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.9 do SIWZ „Formularze cenowe” oraz we wzorze umowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540398390-N-2021 z dnia: 2021-01-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 13.01.2021, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 20.01.2021, godzina: 11:00,
branża Laboratoria
podbranża materiały laboratoryjne
kody CPV 38437110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały laboratoryjne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10441824 2024-04-17
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa: kolumna PepSep C18 15cmx150μm,1.5μm (nr kat.1893474, Bruker) - 3 szt. kolumna PepSep C18 15cmx150µm,1.5µm (nr kat.1893474, Bruker) - 3 szt.
10425960 2024-04-18
godz. 10:00
Łódzkie 11/REG/2024 Dostawa odczynników do biologii molekularnej PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dostawa odczynników do biologii molekularnej Zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym 1 szt.
10447811 2024-04-19
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa substancji chemicznych laboratoryjnych, suplementy do pożywek
10395896 2024-04-19
godz. 12:00
Lubelskie Sukcesywna dostawa materiałów pomocniczych - postępowanie powtórzone w 2024 roku Część 1: Zadanie nr 1 Część 2: Zadanie nr 8 Część 3: Zadanie nr 19 Część 4: Zada...
10455901 2024-04-19
godz. 12:00
Dolnośląskie dostawa- negocjacje - SĄCZEK BIBUŁY FILTRACYJNEJ FI240 twarde Lokalizacja 59-101 Polkowice
10460203 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa: Opti-MEM™ I Reduced Serum Medium Green features 500ml Catalog number: 31985047 (nr kat.31985047, Gibco) - 1 op. Opti-MEM I Reduced Serum Medium Green features 500mlCatalog number...
10440490 2024-04-22
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa związków do realizacji prac badawczych w projekcie pt. "Opracowanie algorytmów uczenia maszynowego i opartego na nich systemu IT do sugerowania warunk...
10454023 2024-04-24
godz. 23:59
Dolnośląskie Przedmiotem 1 części przedmiotu zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa DMEM (Dulbecco Modified Eagle Medium), zgodnie z poniższą specyfikacją: => producent*: Thermo Scientific =...
10458581 2024-04-26
godz. 09:00
Lubelskie Dostawa laboratoryjnych materiałów zużywalnych dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 9 części zamówienia
10433217 2024-05-17
godz. 10:00
Małopolskie Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy podstawowych odczynników dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Collegium Medicum UJ) 1. Przedmio...