Przetarg 11196850 - Dostawa nowych worków , jako zamówienie podzielone na...

   
Analizuj Zamówienie 11196850 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-04-07
przedmiot ogłoszenia
Dostawa nowych worków , jako zamówienie podzielone na zadania: Zadanie nr 1. Dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem
. Zadanie nr 2. Dostawa nowych worków bez nadruku.”

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem o następujących kolorach oraz określonych parametrach: Żółte z nadrukiem 960 000 sztuk, Brązowe z nadrukiem 830 000 sztuk, niebieskie z nadrukiem 520 000 sztuk, Zielone z nadrukiem 420 000 sztuk, Czarne z nadrukiem 40 000 sztuk. Podane ilości stanowią ilości szacunkowe do określenia ceny ofertowej. Dopuszczalne odchylenie od podanych wymiarów w Rozdziale II SWZ-"opis przedmiotu zamówienia" (szerokość i długość) wynosi do +/- 5%. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i zapakowany oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom określonym w OPZ. Wykonanie worków:1) Worki muszą posiadać przy górnej krawędzi tunel z wytrzymałą taśmą ściągającą do zawieszania lub zawiązywania po napełnieniu.2) Worki szczelne, wykonane z folii LDPE o jednolitej strukturze uniemożliwiającej ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji.3) Dostarczone worki muszą być fabrycznie nowe i gatunku I.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych worków bez nadruku o określonych ilościach: zielone 60 litrów 500 sztuk, brązowe 60 litrów 500 sztuk, czarne 60 litrów bez nadruku 2000 sztuk, czarne 120 litrów bez nadruku 50 000 sztuk, czarne 240 litrów bez nadruku 3 000 sztuk. Worki powinny być wykonane z rękawa foliowego LDPE o jednolitej strukturze i grubości na całej powierzchni oraz o neutralnym zapachu (bez zapachu środków chemicznych). Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i zapakowany oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom OPZ. Wykonanie worków:1) Worki szczelne, wykonane z folii LDPE uniemożliwiającej ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji.2) Dostarczone worki muszą być fabrycznie nowe i gatunku I. 1.5. Worki 120 litrów i 240 litrów w opakowaniu zbiorczym uniemożliwiające ich uszkodzenie.1.6. Worki 60 litrów w opakowaniu zbiorczym uniemożliwiające ich uszkodzenie.

06/AP/2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00187245/01 z dnia: 2025-04-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży: umowę regulującą współpracę – w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści oferty;
informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia;
Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie określonym art. 308 ust. 2 lub ust. 3 Ustawy PZP. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Informacje niezbędne do wpisania do treści umowy, np. imiona i nazwiska uprawnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy, koordynacji, telefony serwisowe, itp.; Wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z ich danymi teleadresowymi, które zapewnią możliwość bezpośredniego kontaktu w dni robocze w godzinach pracy Wykonawcy, poprzez możliwość skontaktowania się z nimi poprzez indywidulaną skrzynkę mailową oraz bezpośredni numer telefonu (stacjonarny lub komórkowy); nie dopuszcza się podania przez Wykonawcę ogólnego numeru telefonu do Wykonawcy lub numeru infolinii Wykonawcy; Dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy tylko dla zadania nr 1 .
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy tylko dla zadanie nr 1. Kwota zabezpieczenia wynosi 2 % maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. Zamawiający nie wymaga, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z 2024 r. poz. 878, 1222) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu zamówienia w postaci części dostaw stanowiących do 50% wartości realizacji całego zamówienia przy czym minimalna wartość lub wielkość świadczenia wynosi 50%. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości podanych worków w określonym kolorze w uzgodnieniu z Wykonawcą w cenach jednostkowych podanych w formularzu ofertowym w ramach zaoferowanej całkowitej ceny zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści nadruku na worku maksymalnie raz w trakcie obowiązywania umowy.
Po zmianie:
Zamawiający dopuszcza, aby każdy worek był nawinięty na rolkę osobno, bez perforacji służącej do odrywania. Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży: umowę regulującą współpracę – w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści oferty;
informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia;
Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie określonym art. 308 ust. 2 lub ust. 3 Ustawy PZP. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Informacje niezbędne do wpisania do treści umowy, np. imiona i nazwiska uprawnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy, koordynacji, telefony serwisowe, itp.; Wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z ich danymi teleadresowymi, które zapewnią możliwość bezpośredniego kontaktu w dni robocze w godzinach pracy Wykonawcy, poprzez możliwość skontaktowania się z nimi poprzez indywidulaną skrzynkę mailową oraz bezpośredni numer telefonu (stacjonarny lub komórkowy); nie dopuszcza się podania przez Wykonawcę ogólnego numeru telefonu do Wykonawcy lub numeru infolinii Wykonawcy; Dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy tylko dla zadania nr 1 .
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy tylko dla zadanie nr 1. Kwota zabezpieczenia wynosi 2 % maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. Zamawiający nie wymaga, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z 2024 r. poz. 878, 1222) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu zamówienia w postaci części dostaw stanowiących do 50% wartości realizacji całego zamówienia przy czym minimalna wartość lub wielkość świadczenia wynosi 50%. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości podanych worków w określonym kolorze w uzgodnieniu z Wykonawcą w cenach jednostkowych podanych w formularzu ofertowym w ramach zaoferowanej całkowitej ceny zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści nadruku na worku maksymalnie raz w trakcie obowiązywania umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-15 09:00
Po zmianie:
2025-04-16 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-15 09:15
Po zmianie:
2025-04-16 08:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-14
Po zmianie:
2025-05-15
branża Opakowania
podbranża wyroby foliowe
kody CPV 18930000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się