Przetarg 7557311 - DOSTAWA NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO...

   
Analizuj Zamówienie 7557311 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-26
przedmiot ogłoszenia
DOSTAWA NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W CIĘŻKOWICACH
Numer referencyjny: 1/202
0

1. Przedmiotem zamówienia jest „DOSTAWA NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W CIĘŻKOWICACH”

2. Zamówienie będzie realizowane w części przy udziale środków finansowych dotacji celowej pochodzących ze źródeł zewnętrznych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku nieprzyznania środków dotacji celowej na realizację zamówienia (art. 93 ust. 1 PZP).
4. Szczegółowy opis robót zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał. Zgodnie z art. 30 ust. 5b Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że rozwiązania są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest wypełnienie załącznika do formularza ofertowego. Oferta, w której sprzęt nie spełnia określonych warunków zostanie odrzucona.
6. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP:
1) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 666 ze zm.) w tym,
obsługa administracyjna zamówienia,
wykonanie zabudowy pożarniczej.
2) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na:
a. Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 2 do SIWZ,
b. Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj.
wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust 7 pkt. 1, ze wskazaniem stanowisk i czynności, oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. dokumentów, bądź przedstawienie dokumentów niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie
z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
c. Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj.
wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa
w ust. 6 pkt. 1 , ze wskazaniem stanowisk i czynności oraz oświadczenie Wykonawcy i/lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
Oraz na wezwanie Zamawiającego poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia (których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy) wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; dla osób mających wykonywać te czynności
d. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień
w powyższym zakresie.
3) W przypadku niedopełnienia wymogu zatrudniania pracowników wykonujących dostawy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy lub niedopełnienia wymogów związanych z wykazaniem spełniania tego obowiązku zgodnie z wymogami SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości
1 000,00 zł za każdy przypadek stwierdzenia powyższego uchybienia w stosunku do pojedynczego pracownika,
4) Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6) Zmiana pracownika wykonującego prace będzie możliwa w następującej sytuacji:
a) na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania przez niego prac;
b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami.
7) Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego w formie pisemnej o zmianie pracownika wykonującego prace w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia takiej zmiany.
W przypadku dokonania takiej zmiany Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia, iż osoba ta spełnia wymagania określone w SIWZ
8) Zmiana pracownika wykonującego prace w ramach realizacji przedmiotu umowy skutkuje zmianą Wykazu Pracowników wykonujących prace i nie wymaga zawierania przez Strony aneksu do umowy.
branża Motoryzacja
podbranża samochody specjalistyczne
kody CPV 34144210
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: samochody specjalistyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10374597 2024-04-03
godz. 13:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa pojazdów elektrycznych, przyczepy i lawety – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp” Część 1: Dostawa - Elektryczny samochód o...
10294500 2024-04-08
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup nowego, ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z pełnym wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mogielnicy Zakup nowego, ciężkiego samochodu ratowniczo gaśniczego...
10315195 2024-04-10
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest: ”Dostawa lotniskowego pojazdu ratowniczo-gaśniczego z wyposażeniem technicznym wraz z zestawem ratunkowym, hydraulicznym dla Lotniskowej Służby Ratowniczo...
10376520 2024-04-10
godz. 11:30
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego ambulansu ratunkowego typu B z wyposażeniem medycznym dla Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.2. Szcze...
10404608 2024-04-15
godz. 08:30
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielofunkcyjnego pojazdu specjalistycznego do utrzymania czystości zewnętrznej.2. Pojazd musi być kompletny, wolny od wad fizycznych (konstrukcyjny...
10403126 2024-04-15
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup pojazdu czterokołowego typu quad wyposażonego w sygnalizację pojazdu uprzywilejowanego Zakup wyposażenia do quada jednostki OSP w Garbatce-Letnisku Przedmiotem zamówienia jest za...
10341546 2024-04-15
godz. 11:30
Małopolskie Dostawa ambulansu sanitarnego typu B wraz z noszami głównymi i transporterem. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednego) ambulansu sanitarnego typu B wraz z noszami głównymi i tra...
10399737 2024-04-16
godz. 11:00
Świętokrzyskie Budowa infrastruktury gospodarki odpadami oraz zagospodarowanie osadu na terenie Gminy Strawczyn. Dostawa fabrycznie nowego pojazdu dwuosiowego na napędem typu wywrotka Budowa infrastruktu...
10464724 2024-05-10
godz. 09:30
Mazowieckie Zakup fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego z HDS o DMC 7 ton do prac specjalistycznych w technologii zamknięć hermetycznych.
10440810 2024-05-20
godz. 10:00
Lubuskie Dostawa samochodów pożarniczych Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech, fabrycznie nowych samochodów pożarniczych o parametrach technicznych i wyposażeniu zgodnym z treścią sp...