Przetarg 8933604 - "Dostawa narzędzi" nr referencyjny 34/TP2/2022 ...

   
Analizuj Zamówienie 8933604 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-26
przedmiot ogłoszenia
"Dostawa narzędzi" nr referencyjny 34/TP2/2022

Część 1: 1. Część 1 – Różne narzędzia specjalistyczne2. Szczegółowy opis przedmi
otu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4.1. 44512000-2 różne narzędzia specjalistyczne i różne narzędzia ręczne - część 1, 5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu. 6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.9. Warunki udzielenia zamówienia.9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

Część 2: 1.Część 2 – Końcówki śrubokrętów;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4.1. 44512920-7 końcówki śrubokrętów - część 25. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu. 6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.9. Warunki udzielenia zamówienia.9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

Część 3: 1.Część 3 – Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4.1. 42674000-1 części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu – część 35. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu. 6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.9. Warunki udzielenia zamówienia.9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

Część 4: 1. Część 4 – Wiertła;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4.1. 43132300-0 wiertła – część 45. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu. 6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.9. Warunki udzielenia zamówienia.9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

Część 5: 1. Część 5 – Piły;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4.1. 43812000-8 piły - część 55. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu. 6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.9. Warunki udzielenia zamówienia.9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

Część 6: 1.6. Część 6 – Przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4.1. 38570000-1 przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna – część 65. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu. 6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.9. Warunki udzielenia zamówienia.9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

Część 7: 1. Część 7 – Urządzenia warsztatowe;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4.1. 43800000-1 urządzenia warsztatowe – część 75. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu. 6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.9. Warunki udzielenia zamówienia.9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.9.6 Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

Część 8: 1. Część 8 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4.1. 42652000-1 ręczne narzędzia elektromechaniczne – część 8 5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu. 6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.9. Warunki udzielenia zamówienia.9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

Część 9: 1. Część 9 – Śrubokręty;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4.1. 44512800-0 śrubokręty – część 9 5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu. 6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.9. Warunki udzielenia zamówienia.9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

Część 10: 1. Część 10 – Przyrządy pomiarowe;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4.1. 38410000-2 przyrządy pomiarowe – część 10 5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu. 6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.9. Warunki udzielenia zamówienia.9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

Część 11: 1. Część 11 – Narzędzia ręczne;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4.1. 44512000-2 różne narzędzia ręczne – część 11 5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu. 6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.9. Warunki udzielenia zamówienia.9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).9.3 Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

Część 12: 1. Część 12 – Różne narzędzia ręczne;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6a do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4.1. 44511000-5 narzędzia ręczne – część 125. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu. 6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6a do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.8. W przypadku proponowania asortymentów równoważnych dla produktów, w których w OPZ- załącznik nr 6a do SWZ wskazano nazwę Producenta, Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę„ 10 Równoważne” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (nazwa produktu /producent/ symbol katalogowy itp.), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy część 12). Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „10 Równoważne” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego9. Warunki udzielenia zamówienia.9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).9.3. W momencie dostawy produkty muszą posiadać co najmniej 80% okresu przydatności do zużycia zapewnionego przez producenta ( dotyczy części 12).9.4. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 9.5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.9.6. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.9.7. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).9.8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

34/TP2/2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00192554/01 z dnia: 2022-06-03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-06 09:00
Po zmianie:
2022-06-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-06 09:30
Po zmianie:
2022-06-07 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-05
Po zmianie:
2022-07-06
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny przemysłowe, maszyny i sprzęty inne, urządzenia drobne
kody CPV 38410000, 38570000, 42652000, 42674000, 43132300, 43800000, 43812000, 44511000, 44512000, 44512800, 44512920
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny przemysłowe , maszyny i sprzęty inne , urządzenia drobne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10334474 2024-04-25
godz. 10:00
Mazowieckie Prace serwisowe systemów sterowania Master Proster, regulatorów turbiny Unimat i pomiarów specjalnych dla PGE EC S.A. O/Wybrzeże
10432656 2024-04-25
godz. 12:23
Dolnośląskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 NAPRAWA SILNIKÓW TRAKCYJNYCH 12MLU 3436K/4 Naprawa: SILNIK TRAKCYJNY 12MLU 3436K/4, nr katalogowy: 82016030. Opis przedmiotu zamówienia (w załączniku) OPZ siln...
10431430 2024-04-25
godz. 14:00
Lubelskie Zakup ładowarki kołowej - 1 szt.
10376429 2024-04-26
godz. 23:59
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest wynajem stanowiska do cięcia i plisowania materiałów filtracyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. „Filtr przemysłowy o zaawansowanej konstrukcji i zwi...
10376299 2024-04-29
godz. 09:00
Mazowieckie Zestaw naprawczy do pompy wyporowej Alfa Laval Optilobe 42 1. ZESTAW NAPR. POMPY ALFA LAVAL 6-9630-86-4766 DO OPTILOBE 42 1 komplet
10440950 2024-04-29
godz. 14:00
Małopolskie Sprzedaż lokomotywy spalinowej typu TEM2 nr 017, rok produkcji 1975r.
10427897 2024-04-30
godz. 16:00
Mazowieckie Przedmiot postępowania Złącze redukcyjne: 1 szt. Zawór mieszkowy UHV: 1 szt. Pistolet do podawania helu: 1 szt. Koncówka sniffer: 1 szt. Kolanko 90 stopni KF25/KF25: 1 szt. Kolan...
10394172 2024-05-02
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Celem zamówienia jest dostawa linii do produkcji drutu sprężynowego składającej się z: sekcji rozwijania walcówki; sekcji przygotowania powierzchni, obróbki chemicznej i nakładania ...
10431272 2024-05-14
godz. 23:59
Śląskie Zakup kompletnej linii do ciągnienia prętów na zimno (1szt.) W zakres zamówienia wchodzą następujące elementy (wyposażenie) o parametrach równoważnych lub nie gorszych niż wskazan...
10433515 2024-05-31
godz. 23:59
Łódzkie zgodnie z załączonym zapytaniem ofertowym Powstaje w kontekście projektu Dostawa zespołu ciśnieniowego na potrzeby WUS