Przetarg 7567077 - Dostawa, montaż i uruchomienie nowego cyfrowego aparatu...

   
Analizuj Zamówienie 7567077 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-02
przedmiot ogłoszenia
Dostawa, montaż i uruchomienie nowego cyfrowego aparatu RTG wraz z pracami instalacyjnymi niezbędnymi do podłączenia aparatu
Num
er referencyjny: ZP-2511-09-MDM/2020

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zestawieniu parametrów techniczno-użytkowych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2020 roku, niepowystawowy, nie będący aparatem ,,demo’’– kompletny i gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych .
3. Zaoferowany sprzęt musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski, tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. Ponadto oferowany sprzęt musi być wyrobem medycznym dopuszczonym do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 z późn. zm.).
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Przedłożenie Zamawiającemu harmonogramu wykonania przedmiotu umowy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy.
2) Demontaż dotychczas użytkowanego przez Zamawiającego aparatu RTG zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Opracowanie dokumentacji projektowej pracowni rtg zawierającej;
a. projekt instalacji nowego aparatu, zaakceptowany przez Zamawiającego
Instalacja aparatu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi.
b. projekt i opis osłon stałych zaakceptowany przez Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego
4) Wykonanie wszystkich prac instalacyjno-przyłączeniowych (łącznie z wykonaniem tras kablowych w pomieszczeniu Pracowni Rentgenodiagnostyki , przyłączy i innych elementów), niezbędnych do zapewnienia prawidłowego, bezawaryjnego, funkcjonowania nowego aparatu cyfrowego RTG.
5) Po zdemontowaniu aparatu RTG oraz wykonaniu prac instalacyjnych związanych z ułożeniem nowych tras kablowych na potrzeby zasilenia aparatury, Zamawiający przewiduje wykonanie środkami własnymi modernizacji pomieszczeń pracowni RTG. Niezbędna przerwa czasowa pomiędzy demontażem a zamontowaniem nowej aparatury medycznej musi być uwzględniona w harmonogramie wymaganym w pkt 4.1).
6) Dostawę, montaż i uruchomienie dostarczonego aparatu cyfrowego RTG oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i dezynfekcji urządzenia, odbędą się w terminie ustalonym z Zamawiającym:
1) merytoryczne po instalacji aparatu,
2) praktyczne po uzyskaniu zgody PWIS na użytkowanie aparatu.
7) Wykonawca na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do Zamawiającego, dokona instalacji i uruchomienia w miejscu pracy. Urządzenie po zainstalowaniu musi być kompletne, sprawne oraz gotowe do spełnienia swojej funkcji bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
8) Skonfigurowanie urządzenia do pracy z systemami informatycznymi: ( RIS, Ar Pacs Synektik, Medicus Online Atende Medica). Wykonanie testów z potwierdzeniem poprawnej integracji z systemami informatycznymi wymienionymi powyżej.
Całość oprogramowania informatycznego ma zostać dostarczona wraz ze stosownymi licencjami uprawniającymi do jego bezterminowego użytkowania.
9) Wykonanie testów odbiorczych (sprawdzenie kompletności i jednoznaczności oznaczeń i opisów na elementach urządzeń, kompletności dokumentacji i specyfikacji technicznej urządzeń, zgodności wartości zmierzonych i odczytanych parametrów fizycznych urządzenia z wartościami parametrów fizycznych określonych w specyfikacji technicznej urządzenia. Zakres testów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, testy wykonane przez przedstawiciela dostawcy uprawnionego do instalowania aparatu przy udziale przedstawiciela Zamawiającego posiadającego stosowne upoważnienie, potwierdzonych protokołem z wykonania testów odbiorczych.
10) Wykonanie testów specjalistycznych przez podmiot posiadający akredytację w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku ( Dz. U. z 2019r, poz. 544), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzonych protokołem z wykonanych testów specjalistycznych.
11) Przekazanie Zamawiającemu sporządzonych w języku polskim instrukcji obsługi, konserwacji i serwisowania, a także dokumenty (karty) gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty (np. paszporty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa) – wraz z aparatem.
5. Na oferowany aparaty RTG wykonawca udzieli min. 24-miesięcznego okresu gwarancji – kryterium oceniane.
6. Po zainstalowaniu i uruchomieniu, aparat musi być w pełni gotowy do użytkowania, bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wszelkie koszty związane z transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem, a także uruchomieniem, próbami, sprawdzeniem, podłączeniem do systemu informatycznego Zamawiającego i ewentualnymi czynnościami związanymi z dopuszczeniem aparatu do eksploatacji oraz szkoleniem ponosi Wykonawca i muszą być wkalkulowane w cenę ofertową.
7. Jeżeli w SIWZ wskazany jest znak towarowy, patent, lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, dopuszcza się produkt równoważny o parametrach nie gorszych niż we wskazanych przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ.
8. Zamawiający przeprowadza wizję lokalną w celu zapoznania się z uwarunkowaniami występującymi w obiekcie.

Zamawiający informuje iż w dniu 08.07.2020 r. o godz. 12:00 odbędzie się nieobowiązkowa, zalecana wizja lokalna na terenie SZPZLO Warszawa-Ochota przy ul. Szczęśliwickiej 36 (Pracownia Rentgenodiagnostyki – II piętro) .

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540152287-N-2020 z dnia: 2020-08-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-14, godzina:09:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-26, godzina:09:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540152868-N-2020 z dnia: 2020-08-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zestawieniu parametrów techniczno-użytkowych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2020 roku, niepowystawowy, nie będący aparatem ,,demo’’– kompletny i gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych . 3. Zaoferowany sprzęt musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski, tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. Ponadto oferowany sprzęt musi być wyrobem medycznym dopuszczonym do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 z późn. zm.). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przedłożenie Zamawiającemu harmonogramu wykonania przedmiotu umowy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. 2) Demontaż dotychczas użytkowanego przez Zamawiającego aparatu RTG zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Opracowanie dokumentacji projektowej pracowni rtg zawierającej; a. projekt instalacji nowego aparatu, zaakceptowany przez Zamawiającego Instalacja aparatu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi. b. projekt i opis osłon stałych zaakceptowany przez Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego 4) Wykonanie wszystkich prac instalacyjno-przyłączeniowych (łącznie z wykonaniem tras kablowych w pomieszczeniu Pracowni Rentgenodiagnostyki , przyłączy i innych elementów), niezbędnych do zapewnienia prawidłowego, bezawaryjnego, funkcjonowania nowego aparatu cyfrowego RTG. 5) Po zdemontowaniu aparatu RTG oraz wykonaniu prac instalacyjnych związanych z ułożeniem nowych tras kablowych na potrzeby zasilenia aparatury, Zamawiający przewiduje wykonanie środkami własnymi modernizacji pomieszczeń pracowni RTG. Niezbędna przerwa czasowa pomiędzy demontażem a zamontowaniem nowej aparatury medycznej musi być uwzględniona w harmonogramie wymaganym w pkt 4.1). 6) Dostawę, montaż i uruchomienie dostarczonego aparatu cyfrowego RTG oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i dezynfekcji urządzenia, odbędą się w terminie ustalonym z Zamawiającym: 1) merytoryczne po instalacji aparatu, 2) praktyczne po uzyskaniu zgody PWIS na użytkowanie aparatu. 7) Wykonawca na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do Zamawiającego, dokona instalacji i uruchomienia w miejscu pracy. Urządzenie po zainstalowaniu musi być kompletne, sprawne oraz gotowe do spełnienia swojej funkcji bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. 8) Skonfigurowanie urządzenia do pracy z systemami informatycznymi: ( RIS, Ar Pacs Synektik, Medicus Online Atende Medica). Wykonanie testów z potwierdzeniem poprawnej integracji z systemami informatycznymi wymienionymi powyżej. Całość oprogramowania informatycznego ma zostać dostarczona wraz ze stosownymi licencjami uprawniającymi do jego bezterminowego użytkowania. 9) Wykonanie testów odbiorczych (sprawdzenie kompletności i jednoznaczności oznaczeń i opisów na elementach urządzeń, kompletności dokumentacji i specyfikacji technicznej urządzeń, zgodności wartości zmierzonych i odczytanych parametrów fizycznych urządzenia z wartościami parametrów fizycznych określonych w specyfikacji technicznej urządzenia. Zakres testów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, testy wykonane przez przedstawiciela dostawcy uprawnionego do instalowania aparatu przy udziale przedstawiciela Zamawiającego posiadającego stosowne upoważnienie, potwierdzonych protokołem z wykonania testów odbiorczych. 10) Wykonanie testów specjalistycznych przez podmiot posiadający akredytację w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku ( Dz. U. z 2019r, poz. 544), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzonych protokołem z wykonanych testów specjalistycznych. 11) Przekazanie Zamawiającemu sporządzonych w języku polskim instrukcji obsługi, konserwacji i serwisowania, a także dokumenty (karty) gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty (np. paszporty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa) – wraz z aparatem. 5. Na oferowany aparaty RTG wykonawca udzieli min. 24-miesięcznego okresu gwarancji – kryterium oceniane. 6. Po zainstalowaniu i uruchomieniu, aparat musi być w pełni gotowy do użytkowania, bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wszelkie koszty związane z transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem, a także uruchomieniem, próbami, sprawdzeniem, podłączeniem do systemu informatycznego Zamawiającego i ewentualnymi czynnościami związanymi z dopuszczeniem aparatu do eksploatacji oraz szkoleniem ponosi Wykonawca i muszą być wkalkulowane w cenę ofertową. 7. Jeżeli w SIWZ wskazany jest znak towarowy, patent, lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, dopuszcza się produkt równoważny o parametrach nie gorszych niż we wskazanych przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 8. Zamawiający przeprowadza wizję lokalną w celu zapoznania się z uwarunkowaniami występującymi w obiekcie. Zamawiający informuje iż w dniu 08.07.2020 r. o godz. 12:00 odbędzie się nieobowiązkowa, zalecana wizja lokalna na terenie SZPZLO Warszawa-Ochota przy ul. Szczęśliwickiej 36 (Pracownia Rentgenodiagnostyki – II piętro) .
W ogłoszeniu powinno być:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zestawieniu parametrów techniczno-użytkowych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2020 roku, niepowystawowy, nie będący aparatem ,,demo’’– kompletny i gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych . 3. Zaoferowany sprzęt musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski, tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. Ponadto oferowany sprzęt musi być wyrobem medycznym dopuszczonym do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 z późn. zm.). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przedłożenie Zamawiającemu harmonogramu wykonania przedmiotu umowy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. 2) Demontaż dotychczas użytkowanego przez Zamawiającego aparatu RTG zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Opracowanie dokumentacji projektowej pracowni rtg zawierającej; a. projekt instalacji nowego aparatu, zaakceptowany przez Zamawiającego Instalacja aparatu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi. b. projekt i opis osłon stałych zaakceptowany przez Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego 4) Wykonanie wszystkich prac instalacyjno-przyłączeniowych (łącznie z wykonaniem tras kablowych w pomieszczeniu Pracowni Rentgenodiagnostyki , przyłączy i innych elementów), niezbędnych do zapewnienia prawidłowego, bezawaryjnego, funkcjonowania nowego aparatu cyfrowego RTG. 5) Po zdemontowaniu aparatu RTG oraz wykonaniu prac instalacyjnych związanych z ułożeniem nowych tras kablowych na potrzeby zasilenia aparatury, Zamawiający przewiduje wykonanie środkami własnymi modernizacji pomieszczeń pracowni RTG. Niezbędna przerwa czasowa pomiędzy demontażem a zamontowaniem nowej aparatury medycznej musi być uwzględniona w harmonogramie wymaganym w pkt 4.1). 6) Dostawę, montaż i uruchomienie dostarczonego aparatu cyfrowego RTG oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i dezynfekcji urządzenia, odbędą się w terminie ustalonym z Zamawiającym: 1) merytoryczne po instalacji aparatu, 2) praktyczne po uzyskaniu zgody PWIS na użytkowanie aparatu. 7) Wykonawca na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do Zamawiającego, dokona instalacji i uruchomienia w miejscu pracy. Urządzenie po zainstalowaniu musi być kompletne, sprawne oraz gotowe do spełnienia swojej funkcji bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. 8) Skonfigurowanie urządzenia do pracy z systemami informatycznymi: ( RIS, Ar Pacs Synektik, Medicus Online Atende Medica). Wykonanie testów z potwierdzeniem poprawnej integracji z systemami informatycznymi wymienionymi powyżej. Całość oprogramowania informatycznego ma zostać dostarczona wraz ze stosownymi licencjami uprawniającymi do jego bezterminowego użytkowania. 9) Wykonanie testów odbiorczych (sprawdzenie kompletności i jednoznaczności oznaczeń i opisów na elementach urządzeń, kompletności dokumentacji i specyfikacji technicznej urządzeń, zgodności wartości zmierzonych i odczytanych parametrów fizycznych urządzenia z wartościami parametrów fizycznych określonych w specyfikacji technicznej urządzenia. Zakres testów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, testy wykonane przez przedstawiciela dostawcy uprawnionego do instalowania aparatu przy udziale przedstawiciela Zamawiającego posiadającego stosowne upoważnienie, potwierdzonych protokołem z wykonania testów odbiorczych. 10) Wykonanie testów specjalistycznych przez podmiot posiadający akredytację w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku ( Dz. U. z 2019r, poz. 544), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzonych protokołem z wykonanych testów specjalistycznych. 11) Przekazanie Zamawiającemu sporządzonych w języku polskim instrukcji obsługi, konserwacji i serwisowania, a także dokumenty (karty) gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty (np. paszporty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa) – wraz z aparatem. 5. Na oferowany aparaty RTG wykonawca udzieli min. 24-miesięcznego okresu gwarancji – kryterium oceniane. 6. Po zainstalowaniu i uruchomieniu, aparat musi być w pełni gotowy do użytkowania, bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wszelkie koszty związane z transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem, a także uruchomieniem, próbami, sprawdzeniem, podłączeniem do systemu informatycznego Zamawiającego i ewentualnymi czynnościami związanymi z dopuszczeniem aparatu do eksploatacji oraz szkoleniem ponosi Wykonawca i muszą być wkalkulowane w cenę ofertową. 7. Jeżeli w SIWZ wskazany jest znak towarowy, patent, lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, dopuszcza się produkt równoważny o parametrach nie gorszych niż we wskazanych przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 8. Zamawiający przeprowadza wizję lokalną w celu zapoznania się z uwarunkowaniami występującymi w obiekcie. Zamawiający informuje iż w dniu 19.08.2020 r. o godz. 14:00 odbędzie się nieobowiązkowa, zalecana wizja lokalna na terenie SZPZLO Warszawa-Ochota przy ul. Szczęśliwickiej 36 (Pracownia Rentgenodiagnostyki – II piętro) .


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9)
W ogłoszeniu jest:
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 projektu umowy (stanowiącym Zal. nr 7 do SIWZ) w terminie do dnia 28 lutego 2021 r., z tym że: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania obowiązku dostawy do siedziby Zamawiającego pod wskazane miejsce aparatury medycznej tytułem zakupu stacjonarnego cyfrowego aparatu RTG dla potrzeb Pracowni Rentgenodiagnostyki, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 1) projektu umowy (stanowiącym Zal. nr 7 do SIWZ) w terminie do dnia 6 listopada 2020 r.
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 projektu umowy (stanowiącym Zal. nr 7 do SIWZ).Wykonawca zobowiązuje się do wykonania obowiązku dostawy do siedziby Zamawiającego pod wskazane miejsce aparatury medycznej tytułem zakupu stacjonarnego cyfrowego aparatu RTG dla potrzeb Pracowni Rentgenodiagnostyki, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 1)Umowy oraz zakresu czynności wskazanych w pkt 4) i 6)(Umowy) w terminie do dnia 30 listopada 2020 r.;
2) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji obowiązku zdemontowania i przeniesienia aparatury medycznej, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 2) (Umowy), w terminie wskazanym przez Zamawiającego;
3) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zakresu czynności wskazanych w § 1 ust. 2 pkt 3)(Umowy) w terminie 7 dni od podpisania umowy;
4) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zakresu czynności wskazanych w § 1 ust. 2 pkt 5)(Umowy) do dnia 28 lutego 2021 r.
5) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zakresu czynności wskazanych w § 1 ust. 2 pkt 7)(Umowy), w terminie wskazanym przez Zamawiającego.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540158659-N-2020 z dnia: 2020-08-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-26, godzina: 09:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-01, godzina:10:00



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540163909-N-2020 z dnia: 2020-09-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-01, godzina:10:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-04, godzina:10:00
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33111000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10294505 2024-04-05
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa odczynników immunodiagnostycznych wraz z dzierżawą analizatora na potrzeby Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej
10258409 2024-04-05
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa pomp wspomagających pracę lewej komory serca dla Kliniki Kardiochirurgii z pododdziałem Transplantacji Serca i Mechanicznego Wspomagania Krążenia DZP.242.1026.2023 Zmiana z dni...
10302944 2024-04-10
godz. 12:00
Małopolskie Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem implantów do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo – ortopedycznej 1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który dostarczy do S...
10291649 2024-04-12
godz. 11:00
Małopolskie Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów medycznych I. Zamówienie jest podzielone na 21 części. Opis przedmiotu ...
10303056 2024-04-15
godz. 12:00
Lubelskie Dostawa stymulatorów dwujamowych i jednojamowych oraz elektrod stymulujących (...), w podziale na 10 części. Dostawa stymulatorów dwujamowych i jednojamowych oraz elektrod stymulujący...
10325000 2024-04-15
godz. 12:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i mikrokart do wykonywania badań immunohematologicznych metodą automatyczną wraz z najmem 2 szt. analizatorów szczegółowo opisanych w ...
10325055 2024-04-16
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa aparatów ultrasonograficznych z głowicami (USG), fetoskopów, licencji oraz urządzenia do kontrolowanej regulacji temperatury dla niemowląt/ noworodków z wyposażeniem na potrze...
10365842 2024-04-22
godz. 11:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa robota chirurgicznego z wyposażeniem oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dostosowanych do wykonywania zabiegów z zakresu urologii oraz chi...
10365886 2024-04-23
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla Zakładu Radiologii Ogólnej, Zabiegowej i Neuroradiologii - 14 zadań
10380410 2024-04-29
godz. 09:00
Małopolskie Dostawa tomografu komputerowego Dostawa wraz z montażem tomografu komputerowego