Przetarg 7394049 - Dostawa mebli medycznych dla SOR Samodzielnego Publicznego...

   
Analizuj Zamówienie 7394049 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-19
przedmiot ogłoszenia
Dostawa mebli medycznych dla SOR Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni w ramach projektu pn. „Modernizacja
SOR Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni"
Numer referencyjny: DZ-271-1-8/2020

II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa mebli dla SOR Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni w ramach projektu pn. „Modernizacja SOR Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni" w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja SOR Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni realizowanego w ramach projektu pn. „Modernizacja SOR Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni" nr POIS.09.01.00-00-0176/17, w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego, oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

Projekt „Modernizacja SOR Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni" związany jest z budową nowej powierzchni pod potrzeby SOR oraz zakupem urządzeń oraz aparatury medycznej, które wykorzystywane są na potrzeby szpitalnego oddziału ratunkowego zlokalizowanego w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia. Celem ogólnym projektu jest poprawa funkcjonowania systemu ratownictwa medycznego. Bezpośrednim celem projektu jest zwiększenie dostępności do wysokospecjalistycznych usług ratownictwa medycznego z wykorzystaniem nowych technologii medycznych. Celem szczegółowym jest zwiększenie powierzchni SOR i doposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną SOR Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Gdzie przez:
SOR – należy rozumieć Szpitalny Oddział Ratunkowy, stanowiący wyodrębnione zespoły pomieszczeń Szpitala, które są wykorzystywane do udzielania świadczeń zdrowotnych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2011 r. w sprawie szpitalnych oddziałów ratunkowych) polegających na wstępnej diagnostyce i podjęciu leczenia w zakresie niezbędnym do stabilizacji funkcji życiowych osób, które znajdują się w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego, które to zespoły pomieszczeń po przeprowadzeniu Robót budowlanych spełniały będą wszystkie aktualne wymogi prawne, w tym sanitarne i epidemiologiczne wynikające z przepisów prawa dla tego typu działalności, a w szczególności wynikające z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą lub aktu, który będzie wydany w jego miejsce.

II.4.2) Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące pakiety;
Pakiet nr 1 – Meble medyczne;
Pakiet nr 2 – Meble medyczne ze stali nierdzewnej;
Pakiet nr 3 – Szafy BHP

II.4.3) Szczegółowy wykaz i ilość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ - FORMULARZ ASORTYMENTOWY - SZCZEGÓŁOWA OFERTA CENOWA, który stanowi jednocześnie integralną część formularza ofertowego,
II.4.4) Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia i ich wykonania zawiera załącznik nr 1B do SIWZ - FORMULARZ ZESTAWIENIE PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH, który stanowi jednocześnie integralną część formularza ofertowego oraz rysunki poglądowe zawiera załącznik nr 1C do SIWZ

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Meble medyczne
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość 1. GIPSOWNIA 1.1 Szafa stojąca 1 1.2 Szafka stojąca zlewozmywakowa 1 1.3 Szafka stojąca 4 ro szufladowa 1 1.4 Szafka stojąca umywalkowa 1 1.5 Szafka stojąca 1 1.6 Blat typu postforming 1 2. SALA ZABIEGOWA 2.1 Szafka stojąca umywalkowa 1 2.2 Szafka stojąca 4 ro szufladowa 2 2.3 Szafka stojąca zlewozmywakowa 1 2.4 Szafka stojąca 1 2.5 Blat typu postforming 1 2.6 Biurko komputerowe 1 2.7 Kontener mobilny 1 2.8 Szafka stojąca 4 ro szufladowa 2 2.9 Szafka stojąca 1 2.10 Blat typu postforming 1 3. SALA RESUSTYTACYJNO - ZABIEGOWA 3.1 Szafa stojąca, wnękowa 1 3.2 Nadstawka na szafę wnękowa 1 3.3 Szafka stojąca umywalkowa 1 3.4 Szafka stojąca 4 ro szufladowa 1 3.5 Szafka stojąca zlewozmywakowa 1 3.6 Blat typu postforming 1 3.7 Biurko komputerowe 1 3.8 Kontener mobilny 1 3.9 Szafka stojąca 4 ro szufladowa 2 3.10 Szafka stojąca 1 3.11 Blat typu postforming 1 4. SALA OBSERWACYJNA 4.1 Szafka stojąca umywalkowa, 1 4.2 Szafka stojąca 4 ro szufladowa 1 4.3 Szafka stojąca zlewozmywakowa 1 4.4 Blat typu postforming 1 4.5 Szafka stojąca umywalkowa 1 4.6 Szafka stojąca 4 ro szufladowa 1 4.7 Szafka stojąca zlewozmywakowa 1 4.8 Szafka stojąca 1 4.9 Blat typu postforming 1 4.10 Szafa stojąca 2 4.11 Szafa stojąca 2 4.12 Szafa opatrunkowo - zabiegowa 2 4.13 Szafka przyłóżkowa 15 5 SALA WSTĘPNEJ INTENSYWNEJ TERAPII 5.1 Szafka stojąca umywalkowa 1 5.2 Szafka stojąca 4 ro szufladowa 1 5.3 Szafka stojąca zlewozmywakowa 1 5.4 Blat typu postforming 1 5.5 Szafa stojąca 1 5.6 Szafa stojąca 1 5.7 Szafka przyłóżkowa 4 6. BRUDOWNIK 6.1 Szafa stojąca 1 6.2 Szafka stojąca umywalkowa 1 6.3 Szafka stojąca 1 6.4 Szafka stojąca zlewozmywakowa 1 6.5 Blat typu postforming 1 7. POMIESZCZENIE PORZĄDKOWE 7.1 Szafka wisząca 1 7.2 Szafka stojąca 1 8. MAGAZYN BIELIZNY CZYSTEJ 8.1 Szafa stojąca 1 8.2 Nadstawka na szafę 1 9. MAGAZYN LEKÓW 9.1 Szafa stojąca 1 10. MAGAZYN PŁYNÓW 10.1 Szafa stojąca, 1 10.2 Szafa stojąca 1 11. POMIESZCZENIE SOCJALNE 11.1. Szafa stojąca 1 11.1. Kontener mobilny 1

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - Meble ze stali nierdzewnej,
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość 1. GIPSOWNIA 1.1 Moduł zlewozmywakowo ociekowy z odstojnikiem gipsu 1 7. POMIESZCZENIE PORZĄDKOWE 7.3 Półka montowana do ściany 1 9. MAGAZYN LEKÓW 9.1 Regał czteropółkowy 2 9.2 Regał czteropółkowy 4

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Szafy BHP
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość 1. Szafa BHP 2-drzwiowa 6 2. Szafa BHP 3-drzwiowa 6

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540055523-N-2020 z dnia: 2020-03-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6)
W ogłoszeniu jest:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj.: 1) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry
techniczno – funkcjonalne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji
technicznej – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SIWZ Pakiet 1. • Certyfikat CE lub
deklaracja zgodności producenta o przeznaczeniu wyposażenia meblowego do pomieszczeń
medycznych; • atest higieniczny potwierdzający przeznaczenie oferowanych mebli medycznych do
wyposażenia szpitali, gabinetów medycznych, zabiegowych, opatrunkowych, stomatologicznych oraz
laboratoriów; • materiały informacyjne, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne
dokumenty w języku polskim. Zamawiający prosi o zaznaczenie w dokumentach zapisów
potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 1A do
SIWZ, w którym został opisany potwierdzony parametr - każda strona musi zostać opisana którego
pakietu i pozycji dotyczy. Pakiet 2. • Certyfikat CE lub deklaracja zgodności producenta o
przeznaczeniu wyposażenia meblowego do pomieszczeń medycznych; • atest higieniczny
potwierdzający przeznaczenie oferowanych mebli w pomieszczeniach medycznych – dotyczy 1.1;materiały informacyjne, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku
polskim. Zamawiający prosi o zaznaczenie w dokumentach zapisów potwierdzających spełnienie
wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 1A do SIWZ, w którym został opisany
potwierdzony parametr - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy. Pakiet 3.
• materiały informacyjne, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w
języku polskim. Zamawiający prosi o zaznaczenie w dokumentach zapisów potwierdzających
spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 1A do SIWZ, w którym
został opisany potwierdzony parametr - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji
dotyczy. III.6.2) Zamawiający oceniać będzie potwierdzenie spełnianie przez oferowane dostawy
wymagań określonych przez Zamawiającego, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę
dokument, o którym mowa w punkcie III.6) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na
zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”
W ogłoszeniu powinno być:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj.: 1) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry
techniczno – funkcjonalne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji
technicznej – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SIWZ Pakiet 1. • Certyfikat CE lub
deklaracja zgodności producenta o przeznaczeniu wyposażenia meblowego do pomieszczeń
medycznych- dotyczy poz. 4.13, 5.7;; • atest higieniczny potwierdzający przeznaczenie oferowanych mebli medycznych do
wyposażenia szpitali, gabinetów medycznych, zabiegowych, opatrunkowych, stomatologicznych oraz
laboratoriów; • materiały informacyjne, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne
dokumenty w języku polskim. Zamawiający prosi o zaznaczenie w dokumentach zapisów
potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 1A do
SIWZ, w którym został opisany potwierdzony parametr - każda strona musi zostać opisana którego
pakietu i pozycji dotyczy. Pakiet 2. • Certyfikat CE lub deklaracja zgodności producenta o
przeznaczeniu wyposażenia meblowego do pomieszczeń medycznych; • atest higieniczny
potwierdzający przeznaczenie oferowanych mebli w pomieszczeniach medycznych – dotyczy 1.1;materiały informacyjne, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku
polskim. Zamawiający prosi o zaznaczenie w dokumentach zapisów potwierdzających spełnienie
wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 1A do SIWZ, w którym został opisany
potwierdzony parametr - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy. Pakiet 3.
• materiały informacyjne, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w
języku polskim. Zamawiający prosi o zaznaczenie w dokumentach zapisów potwierdzających
spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 1A do SIWZ, w którym
został opisany potwierdzony parametr - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji
dotyczy. III.6.2) Zamawiający oceniać będzie potwierdzenie spełnianie przez oferowane dostawy
wymagań określonych przez Zamawiającego, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę
dokument, o którym mowa w punkcie III.6) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na
zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych
mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony
dopuszczają zmiany w Umowie w następującym zakresie zmiany modelu dostarczonych Mebli, na model
tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, niż parametry
techniczne Mebli określonych w Załączniku nr 1 do Umowy. Zmiana modelu Mebli nie może
powodować wzrostu ceny, zmiany terminu wykonania Umowy i innych warunków realizacji Umowy.
Warunkiem dokonania tej zmiany jest przekazanie Wykonawcy oświadczenia producenta o zaprzestaniu
produkcji Mebli wskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się do nie
zwiększania cen jednostkowych netto, określonych w ofercie przez okres trwania Umowy, przy czym w
czasie trwania Umowy (jednak nie później, niż do czasu zapłaty) ceny ulegną zmianie w przypadku
wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatku VAT. 4. W każdym czasie trwania Umowy Wykonawca
może dokonać obniżki cen jednostkowych i nie wymaga ona zgody Zamawiającego ani sporządzenia
Aneksu do Umowy. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w Załączniku nr 1 do Umowy jest
równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od
daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach
W ogłoszeniu powinno być:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych
mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony
dopuszczają zmiany w Umowie w następującym zakresie zmiany modelu dostarczonych Mebli, na model
tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, niż parametry
techniczne Mebli określonych w Załączniku nr 1 do Umowy. Zmiana modelu Mebli nie może
powodować wzrostu ceny, zmiany terminu wykonania Umowy i innych warunków realizacji Umowy.
Warunkiem dokonania tej zmiany jest przekazanie Wykonawcy oświadczenia producenta o zaprzestaniu
produkcji Mebli wskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się do nie
zwiększania cen jednostkowych netto, określonych w ofercie przez okres trwania Umowy, przy czym w
czasie trwania Umowy (jednak nie później, niż do czasu zapłaty) ceny ulegną zmianie w przypadku
wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatku VAT. 4. W każdym czasie trwania Umowy Wykonawca
może dokonać obniżki cen jednostkowych i nie wymaga ona zgody Zamawiającego ani sporządzenia
Aneksu do Umowy. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w Załączniku nr 1 do Umowy jest
równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny. 5.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy, w zakresie zmiany wyłącznie terminu wykonania Umowy, spowodowanej wystąpieniem siły wyższej (zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia np. opóźnienia czy istotne utrudnienia wynikające z przepisów prawa czy zaleceń właściwych instytucji jako konsekwencji epidemii / pandemii, które uniemożliwiałaby realizację Umowy w uzgodnionym uprzednio terminie). 6. W razie zaistnienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od
daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-01, godzina: 13:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-03, godzina: 13:00,
branża Medyczna, Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria, materiały medyczne
kody CPV 39150000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria , materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10479510 2024-05-10
godz. 11:00
Małopolskie Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych II Część 1: Pakiet 1 - Opaski gipsowe oraz podkłady pod opatrunek gipsowy Część 2: Pakiet 2 - Pampersy dla dzieci Część 3: Pakie...
10425202 2024-05-13
godz. 07:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego w zakresie 4 zadań. Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia.2. Warunki ...
10402197 2024-05-14
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH ORAZ ODZIEŻY OCHRONNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie – n...
10440788 2024-05-16
godz. 10:00
Łódzkie SZP.281.21.2024 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą urządzeń dla Instytutu „CZMP” Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą urządzeń dla Instyt...
10440869 2024-05-20
godz. 11:00
Dolnośląskie DOSTAWY IMPLANTÓW ORAZ OSTRZY ORTOPEDYCZNYCH Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych wyrobów medycznych ortopedyczne stosowanych na Oddziale Chirurgii Urazowo – Ortoped...
10463911 2024-05-22
godz. 10:00
Lubuskie Sukcesywne dostawy bezelektrodowych stymulatorów jednojamowych, pętli do usuwania ciał obcych, koszulek naczyniowych na potrzeby Szpitalnego Zakładu Hemodynamiki Wielospecjalistycznego S...
10464008 2024-05-23
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb WSM im. J. Strusia w Poznaniu Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego WSM im. J. Strusia w Poznaniu
10451080 2024-05-23
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawy asortymentu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Otolaryngologii na okres 24 miesięcy -znak sprawy Z/34/PN/24 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy asortymentu medyczneg...
10451031 2024-05-24
godz. 09:30
Pomorskie 104/PN/2024 - Dostawa materiałów szewnych specjalistycznych dla UCK 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych specjalistycznych dla UCK w asortymencie, szacunkowej ilo...
10463958 2024-05-28
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku (CPV: 33.10.00.00-1) na potrzeby Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, których szczegółowy ...