Zlecenie 7569863 - Dostawa materiałów na zajęcia z arteterapii do Zespołu...

   
Zamówienie 7569863 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-07-03
przedmiot zlecenia
Dostawa materiałów na zajęcia z arteterapii do Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w związku z realizacją projektu Aktywni i samo
dzielni. Usługi społeczne i zdrowotne – tworzenie systemu pomocy środowiskowej w celu wsparcia 350 osób w podeszłym wieku

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Główny przedmiot zamówienia: kody wg. CPV:
37820000 -2 – wyroby artystyczne
44812000 -5 – farby do celów artystycznych
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych i artystycznych na zajęcia z arteterapii do Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie ul. Lwowska 28, asortyment zgodnie z załącznikiem 1b niniejszego zapytania.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych odpowiednimi przepisami. Dostarczone przedmioty powinny być zapakowane w oryginalne opakowania, umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktów i bez oznak otwierania.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę (dowóz we wskazane miejsce w ustalonym terminie, rozładunek, wniesienie) na własny koszt i ryzyko.
6. Sprawdzenie przedmiotu dostawy będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot dostawy jest wolny od wad fizycznych, działa zgodnie z przeznaczeniem, a w szczególności, że odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia.
7. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające ich użytkowanie,
b) nie odpowiadają pod względem jakości i funkcjonalności oczekiwaniom Zamawiającego, Wykonawca na własny koszt wymieni je na nowe, prawidłowe i niewadliwe w terminie 7 dni od stwierdzenia powyższych faktów.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenie materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach niż produkty przedstawione w załączniku 1b.
Za dzień zakończenia wszystkich - z wyjątkiem wynikających z rękojmi i gwarancji- zobowiązań Wykonawcy związanych z realizacją zamówienia, uważa się dzień, w którym zostaje podpisany przez strony bez zastrzeżeń protokół odbioru zamówienia. Cel zamówienia Celem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych i artystycznych na zajęcia z arteterapii do Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie ul. Lwowska 28 Przedmiot zamówienia 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Główny przedmiot zamówienia: kody wg. CPV:
37820000 -2 – wyroby artystyczne
44812000 -5 – farby do celów artystycznych
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych i artystycznych na zajęcia z arteterapii do Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie ul. Lwowska 28, asortyment zgodnie z załącznikiem 1b niniejszego zapytania.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych odpowiednimi przepisami. Dostarczone przedmioty powinny być zapakowane w oryginalne opakowania, umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktów i bez oznak otwierania.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę (dowóz we wskazane miejsce w ustalonym terminie, rozładunek, wniesienie) na własny koszt i ryzyko.
6. Sprawdzenie przedmiotu dostawy będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot dostawy jest wolny od wad fizycznych, działa zgodnie z przeznaczeniem, a w szczególności, że odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia.
7. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające ich użytkowanie,
b) nie odpowiadają pod względem jakości i funkcjonalności oczekiwaniom Zamawiającego, Wykonawca na własny koszt wymieni je na nowe, prawidłowe i niewadliwe w terminie 7 dni od stwierdzenia powyższych faktów.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenie materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach niż produkty przedstawione w załączniku 1b.
Za dzień zakończenia wszystkich - z wyjątkiem wynikających z rękojmi i gwarancji- zobowiązań Wykonawcy związanych z realizacją zamówienia, uważa się dzień, w którym zostaje podpisany przez strony bez zastrzeżeń protokół odbioru zamówienia.
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze, materiały dydaktyczne
kody CPV 37820000, 44812000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze , materiały dydaktyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10430013 2024-04-15
godz. 10:00
Łódzkie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Koperty osuszające 70x230mm. Materiał - papier i folia wielowarstwowa typu Multi-X, elastyczna, trwała i wytrzymała mechanicznie, zamknięcie w postaci paska n...
10407024 2024-04-15
godz. 14:00
Wielkopolskie Papier termotransferowy 135g 100mm x 84.5mm na rolce do drukarki Zebra GK420t do 36WEh
10424992 2024-04-17
godz. 10:00
Śląskie Cykliczny zakup ryz białego papieru A4 do drukarek dla 3 oddziałów firmy Moto-Profil.
10431966 2024-04-19
godz. 10:00
Śląskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wyprodukowanie maty edukacyjnej XXL o tematyce recyklingowej. Założenia: • Teamtyka recyklingowa • gra wielkoformatowa • Wymiary minimum 3x3 m • Łatwa d...
10439314 2024-04-22
godz. 10:00
Śląskie OKŁADKA NA LEGITYMACJE/ TECZKA NA DYPLOM A5 ( ZKP AM765059)
10433520 2024-04-22
godz. 15:00
Lubelskie 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń umożliwiających uczniom i nauczycielom zdobywanie dodatkowych kwalifikacji zawodowyc...
10344632 2024-04-26
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup i dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu
10474625 2024-04-26
godz. 12:00
Śląskie ORG.2600.37.2024 Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Toszku w 2024 r. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Papier A3 ksero biały gramatura 80±2/m2, 1 ryza 500 arkuszy 10 ...
10462383 2024-04-30
godz. 08:00
Podlaskie „Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu w podziale n...
10395661 2024-05-07
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa materiałów biurowych - ilość zadań: 39