Przetarg 8809461 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń...

   
Analizuj Zamówienie 8809461 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-03-30
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących Numer referencyjny: DZP.381.013.2022.DWU
1) Przedmiotem zamówienia je
st dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj.: tuszy i tonerów, określonych w załączniku nr 2A i 2B , do SWZ.
2) Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie materiałów do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz udzielenie gwarancji na dostarczone materiały, a TAKże udzielenie wsparcia technicznego w okresie gwarancji, bez dodatkowego wynagrodzenia (jeśli dotyczy).
Część A: Materiały eksploatacyjne Część nr 1 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj.: tuszy i tonerów, określonych w załączniku nr 2A do SWZ, zwanych dalej: „materiałami”. 2) Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie materiałów do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz udzielenie gwarancji na dostarczone materiały, a także udzielenie wsparcia technicznego w okresie gwarancji, bez dodatkowego wynagrodzenia (jeśli dotyczy) ; 3) Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały spełniały wymagania: powinny pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2021/22 r.); powinny być wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów (nie będących regenerowanymi, prefabrykowanymi lub z recyklingu), nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia, powinny posiadać wymagane prawem atesty i badania, powinny posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta np. hologramy, muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszone cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, muszą być pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny), materiały dedykowane do jednego urządzenia muszą pochodzić od jednego producenta (z wyjątkiem urządzeń monochromatycznych), muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, tj. producentów: część A: BROTHER, CANON, DELL, EPSON, HP, LEXMARK, MINOLTA, OKI, RICOH, SAMSUNG, UTAX, XEROX, część B: KYOCERA, KYOCERA-MITA. 4) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały równoważne tzn. nie wyprodukowane przez producenta urządzeń, z którymi będą używane. Za równoważne Zamawiający uzna tonery/tusze, których parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do przedmiotu opisanego przez Zamawiającego, materiały powinny być wyprodukowane zgodnie z normami: ISO/IEC 19752:2004, ISO/IEC 19798:2007, ISO/IEC 24711:2007, ISO/IEC 24712:2007, ISO-9001:2008 oraz ISO-14001:2004 (lub równoważnymi lub zastępującymi je normami), Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne innych producentów niż wskazane powyżej odpowiednio dla części A i B, pod warunkiem dołączenia do każdego proponowanego materiału dokumentów, o których mowa w rozdz. III ust. 1 SWZ. 2) Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy; Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 5) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. 6) Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, według bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od zawarcia umowy przez okres 12 m-cy lub do momentu wyczerpania ilości materiałów określonych w załączniku nr 2 do SWZ, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Dostawy będą realizowane w terminie do 5 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia wystawionego przez Zamawiającego. 7) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice. 8) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. 9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
Część B: Materiały eksploatacyjne do urządzeń Kyocera Część nr 2 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj.: tuszy i tonerów, określonych w załączniku nr 2B do SWZ, zwanych dalej: „materiałami”. 2) Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie materiałów do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz udzielenie gwarancji na dostarczone materiały, a także udzielenie wsparcia technicznego w okresie gwarancji, bez dodatkowego wynagrodzenia (jeśli dotyczy) ; 3) Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały spełniały wymagania: powinny pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2021/22 r.); powinny być wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów (nie będących regenerowanymi, prefabrykowanymi lub z recyklingu), nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia, powinny posiadać wymagane prawem atesty i badania, powinny posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta np. hologramy, muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszone cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, muszą być pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny), materiały dedykowane do jednego urządzenia muszą pochodzić od jednego producenta (z wyjątkiem urządzeń monochromatycznych), muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, tj. producentów: część A: BROTHER, CANON, DELL, EPSON, HP, LEXMARK, MINOLTA, OKI, RICOH, SAMSUNG, UTAX, XEROX, część B: KYOCERA, KYOCERA-MITA. 4) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały równoważne tzn. nie wyprodukowane przez producenta urządzeń, z którymi będą używane. Za równoważne Zamawiający uzna tonery/tusze, których parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do przedmiotu opisanego przez Zamawiającego, materiały powinny być wyprodukowane zgodnie z normami: ISO/IEC 19752:2004, ISO/IEC 19798:2007, ISO/IEC 24711:2007, ISO/IEC 24712:2007, ISO-9001:2008 oraz ISO-14001:2004 (lub równoważnymi lub zastępującymi je normami), Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne innych producentów niż wskazane powyżej odpowiednio dla części A i B, pod warunkiem dołączenia do każdego proponowanego materiału dokumentów, o których mowa w rozdz. III ust. 1 SWZ. 2) Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy; Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 5) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. 6) Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, według bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od zawarcia umowy przez okres 12 m-cy lub do momentu wyczerpania ilości materiałów określonych w załączniku nr 2 do SWZ, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Dostawy będą realizowane w terminie do 5 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia wystawionego przez Zamawiającego. 7) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice. 8) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. 9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 084-225289 z dnia 2022-04-29:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 05/05/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 17/05/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 02/08/2022
Powinno być:
Data: 14/08/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 05/05/2022
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 17/05/2022
Czas lokalny: 10:15

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 093-255034 z dnia 2022-05-13:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert
Zamiast:
Data: 17/05/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 24/05/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 14/08/2022
Powinno być:
Data: 21/08/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 17/05/2022
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 24/05/2022
Czas lokalny: 10:15

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 098-269682 z dnia 2022-05-20:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Zamiast:
Wykaz i krótki opis warunków:
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie wykonawca, który NIE podlega wykluczeniu z postępowania ze względu na okoliczności wymienione w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne podstawy wykluczenia) oraz art. 109 ust. 1 pkt 5) i 7) ustawy Pzp (fakultatywne podstawy wykluczenia).
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a TAKże podmiotów udostępniających swoje zasoby wykonawcy (jeżeli dotyczy), spełnienie wymogu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia, powinno zostać wykazane przez każdy z tych podmiotów.
3. Oświadczenie wstępne, podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty:
1) Wykonawca dołączy do oferty, jako dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe i potwierdzający na dzień składania ofert elementy kwalifikacji podmiotowej tj. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach wymienionych w rozdziale IV ust. 1 i 2 SWZ - oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). Oryginał w formie elektronicznej (oświadczenie w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym), składane wraz z ofertą.
2) Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 1 lit. a-c) oraz pkt 2 i pkt 3) SWZ, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, tj.
a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przesłanek wykluczenia z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp,
b) Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (grupa kapitałowa),
c) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5, 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, NIE wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2) lit. a), lub gdy dokumenty te NIE odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 - zastosowanie znajdują zapisy rozdz. VI ust. 2 pkt 2 i 3 SWZ.
4. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca NIE jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Oryginał w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadczy wykonawca lub notariusz podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz ofertą.
2) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania NIE wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1), Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Wymóg powyższy ma zastosowanie odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Oryginał w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadcza mocodawca lub notariusz podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz ofertą.
5. Wykaz oświadczeń i dokumentów wraz z określeniem wymaganej formy dokumentu zawiera rozdz. VI SWZ.
Adres strony internetowej, pod którą jest dostępna SWZ:
https://platformazakupowa.pl/pn/us
.
Powinno być:
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie wykonawca, który NIE podlega wykluczeniu z postępowania ze względu na okoliczności wymienione w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne podstawy wykluczenia) oraz art. 109 ust. 1 pkt 5) i 7) ustawy Pzp (fakultatywne podstawy wykluczenia).
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a TAKże podmiotów udostępniających swoje zasoby wykonawcy (jeżeli dotyczy), spełnienie wymogu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia, powinno zostać wykazane przez każdy z tych podmiotów.
3. Oświadczenie wstępne, podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty:
1) Wykonawca dołączy do oferty, jako dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe i potwierdzający na dzień składania ofert elementy kwalifikacji podmiotowej tj. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach wymienionych w rozdziale IV SWZ - oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). Oryginał w formie elektronicznej (oświadczenie w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym), składane wraz z ofertą.
2) Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 1 lit. a-c) oraz pkt 2 i pkt 3) SWZ, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, tj.
a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przesłanek wykluczenia z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp,
b) Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (grupa kapitałowa),
c) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5, 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, NIE wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2) lit. a), lub gdy dokumenty te NIE odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 - zastosowanie znajdują zapisy rozdz. VI ust. 2 pkt 2 i 3 SWZ.
4. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca NIE jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Oryginał w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadczy wykonawca lub notariusz podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz ofertą.
2) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania NIE wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1), Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Wymóg powyższy ma zastosowanie odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Oryginał w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadcza mocodawca lub notariusz podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz ofertą.
5. Wykaz oświadczeń i dokumentów wraz z określeniem wymaganej formy dokumentu zawiera rozdz. VI SWZ.
Adres strony internetowej, pod którą jest dostępna SWZ:
https://platformazakupowa.pl/pn/us
.
Numer sekcji: III.1.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamiast:
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zgodnie z przepisem art. 112 ust. 1 w zw. z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający NIE określa warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu
Powinno być:
Zgodnie z przepisem art. 112 ust. 1 w zw. z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający NIE określa warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
1. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy spełniający przesłanki wykluczenia na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
2.Zgodnie z treścią przepisu, o którym mowa w ust. 1, zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, tj. dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/23/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie udzielania koncesji (Dz. Urz. UE L 94 z 28.3.2014, str. 1) (dalej jako: dyrektywa 2014/23/UE), dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE (Dz. Urz. UE L 94 z 28.3.2014, str. 65) (dalej jako: dyrektywa 2014/24/UE), dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie udzielania zamówień przez podmioty działające w sektorach gospodarki wodnej, energetyki, transportu i usług pocztowych, uchylającej dyrektywę 2004/17/WE (Dz. Urz. UE L 94 z 28.3.2014, str. 243) (dalej jako: dyrektywa 2014/25/UE), oraz dyrektywy 2009/81/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 13 lipca 2009 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania NIEktórych zamówień na roboty budowlane, dostawy i usługi przez instytucje lub podmioty zamawiające w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa i zmieniającej dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE (Dz. Urz. UE L 216 z 20.8.2009, str. 76) (dalej jako: dyrektywa 2009/81/WE), a TAKże zakresem art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)–e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)–f) i lit. h)–j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)–e) i lit. g)–i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)–d), lit. f)–h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:
a. obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b. osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c. osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
Zgodnie z przepisem art. 112 ust. 1 w zw. z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający NIE określa warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Powinno być:
Zgodnie z przepisem art. 112 ust. 1 w zw. z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający NIE określa warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
3. W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.z 2022 r. poz. 835), która weszła w życie 16 kwietnia 2022 r., na podstawie przepisu art. 7 ust. 1 ww. ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) - „rozporządzenie 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i NIEzależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) – „rozporządzenie 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca TAKim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący TAKą jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
4. Weryfikacja braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 3, odbywać się będzie w oparciu o oświadczenie złożone na formularzu JEDZ (część III D) oraz na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 3 pkt. 1) SWZ. Weryfikacja braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 2, odbywać się będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w formularzu oferty oraz na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 3 pkt. 1) SWZ.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert
Zamiast:
Data: 24/05/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 27/05/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 21/08/2022
Powinno być:
Data: 24/08/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 24/05/2022
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 27/05/2022
Czas lokalny: 10:15
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża tonery, kartridże, tusze
kody CPV 30125110, 30192113
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: tonery, kartridże, tusze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10385812 2024-04-04
godz. 11:00
Mazowieckie DzAI.282.15.24 Dostawa oryginalnych tonerów, tuszy i pojemników na żużyty tusz PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Oryginalny toner do drukarki HP CLJ PRO MFP M479 fuw oznaczenie tonera 415X 203...
10379528 2024-04-09
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa tuszy i tonerów dla wszystkich urządzeń należących do Uniwersytetu Kaliskiego
10407105 2024-04-10
godz. 09:00
Śląskie Taśma Brother [HB/4380]
10406670 2024-04-12
godz. 13:30
Wielkopolskie 29/ZO/2024 Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Toner(oryginalny) Do drukarki OKI B930 10 szt. 2 Bęben(oryginalny) Do drukarki OKI B930 10 szt. 3 Fuse...
10415139 2024-04-16
godz. 09:00
Śląskie Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i in. na potrzeby Sądu Rejonowego w Bytomiu, przy ul. Piekarskiej 1
10402598 2024-04-19
godz. 15:00
Śląskie Zakup oryginalnych tuszy o pojemności 300 ml do drukarki wielkoformatowej Canon IPF 785 (czarny MBK, BK, żółty, cyan, magenta) wraz z pojemnikiem na zużyty tusz.
10451404 2024-04-22
godz. 14:00
Mazowieckie 138/2024/GMT Dostaw materiałów eksploatacyjnych zgodnie wyszczególnionych w załącznikach - 5 zadań PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 materiały eksploatacyjne z katalogu firmy Bionovo szczeg...
10463199 2024-04-23
godz. 06:00
Śląskie Tonery - WYŁACZNIE ORYGINAŁY
10463445 2024-04-25
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup bębnów do drukarki HP Laser Jet Pro MFP M130 fn
10464486 2024-04-26
godz. 14:00
Opolskie Zakup i sukcesywne dostawy fabrycznie nowych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych produkowanych przez firmę OKI Europe Ltd.