Przetarg 7333533 - Dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek i...

   
Analizuj Zamówienie 7333533 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-13
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek oraz papieru do ploterów
Numer referencyjny: ZP.271.10.2020

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych:
Część 1 – dostawa materiałów biurowych;
Część 2 – dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek;
Część 3 – dostawa papieru do ploterów.
2.Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.1 – część 1, w załączniku nr 2.2 – część 2, w załączniku nr 2.3 – część 3 do SIWZ.
3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów.
4.Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w godzinach 9:00-14:00 do Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
5. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą i spełniać parametry określone w SIWZ. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane.
6.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
7.Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: dostawa materiałów biurowych
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych Część 1 – dostawa materiałów biurowych; 2.Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.1 do SIWZ. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 4.Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w godzinach 9:00-14:00 do Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki. 5.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą i spełniać parametry określone w SIWZ. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 6.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 7.Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.

Część nr: 2 Nazwa: dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych Część 2 – dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek. 2.Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.2 do SIWZ. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 4.Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w godzinach 9:00-14:00 do Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki. 5.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą i spełniać parametry określone w SIWZ. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 6.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 7.Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.

Część nr: 3 Nazwa: dostawa papieru do ploterów
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych Część 3 – dostawa papieru do ploterów. 2.Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.3 do SIWZ. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 4.Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w godzinach 9:00-14:00 do Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki. 5.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą i spełniać parametry określone w SIWZ. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 6.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 7.Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540032329-N-2020 z dnia: 2020-02-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:2020-02-26, godzina:10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:2020-02-27, godzina:10:00
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 22600000, 22800000, 30192000, 30197000, 30197630, 30197644
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10407286 2024-04-11
godz. 12:00
Mazowieckie Papier do CANON OCE COLORWAVE 3600 - 5 szt. Papier do CANON OCE PLOTWAVE 7500 - 8 szt. Przedmiot postępowania Papier do CANON OCE COLORWAVE 3600 – rozmiar 594mm x 175m: 5 szt. Papier ...
10395771 2024-04-15
godz. 00:00
Wielkopolskie Dostawa dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego, ul. Powidz- Osiedle 6, 62-430 Powidz - do Magazynu Sekcji Szkoleniowej artykułów biurowych.
10418058 2024-04-16
godz. 10:00
Świętokrzyskie D-1/IV/24 (SZKOŁA) Dostawa: Artykułów papierniczych do celów dydaktycznych i biurowych dla ZSCKR w Sandomierzu. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dostawa: Artykułów papierniczych do celów d...
10442574 2024-04-18
godz. 09:00
Lubelskie Zakup - Papier do plotera w roli biały, tusz do drukarki Canon, kaseta konserwacyjna
10446621 2024-04-23
godz. 10:00
Dolnośląskie Zakup artykułów biurowych wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu zakup artykułów biurowych wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS we Wroc...
10441058 2024-04-25
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa papieru w formacie A4 i A3 o różnej gramaturze na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamó...
10479680 2024-04-26
godz. 09:30
Zachodniopomorskie DZP.2613.16.2024 Dostawa materiałów biurowych dla 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Wałczu na okres 12 miesięcy PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10341795 2024-04-26
godz. 12:00
Świętokrzyskie Dostawa materiałów zużywalnych i biurowych’’ w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń – jutro student’’ w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 20...
10474244 2024-04-30
godz. 09:30
Śląskie 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, określonych w załączniku nr 2 do SWZ.2) Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z ich dostarczeniem, transportem,...
10451576 2024-05-06
godz. 23:59
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości z dostawą na adres: Kraków, ul. Jasnogórska 11 oraz złożeniem w po...