Przetarg 7748272 - Dostawa materiałów biurowych na rzecz sądów powszechnych...

   
Analizuj Zamówienie 7748272 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-12
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów biurowych na rzecz sądów powszechnych z obszaru apelacji rzeszowskiej
Numer referencyjny: F-271-63/2020

Prz
edmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych na rzecz sądów powszechnych z obszaru apelacji rzeszowskiej. Sądy powszechne z obszaru apelacji rzeszowskiej zwane są dalej jednostkami sądownictwa.
Wykaz jednostek sądownictwa zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Przedmiot zamówienia podzielono na Pakiety, jak niżej:
Pakiet Nr 1. Dostawa artykułów papierniczych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1.1. do SIWZ,
Pakiet Nr 2. Dostawa przyborów do pisania, zgodnie z Załącznikiem Nr 1.2. do SIWZ,
Pakiet Nr 3. Dostawa pomocniczych artykułów biurowych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1.3. do SIWZ,
Pakiet Nr 4. Dostawa kopert, zgodnie z Załącznikiem Nr 1.4. do SIWZ

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet, kilka lub na całość zamówienia, obejmującą Pakiety
od Nr 1 do Nr 4.
Szacunkowe ilości, parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 (odpowiednio 1.1.-1.4.) do SIWZ (Wykaz asortymentowo-cenowy). Wykazy asortymentowo – ilościowe (dokument pomocniczy dla Wykonawców), odnoszące się do poszczególnych jednostek sądownictwa, zawierają odpowiednio Załączniki Nr 1.1.1.-1.4.1. do SIWZ.

Wielkość przedmiotu zamówienia, o którym mowa w Załączniku Nr 1 (odpowiednio 1.1.-1.4.) do SIWZ, może ulec zmniejszeniu w wyniku zmniejszenia się zapotrzebowania. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 30% całkowitej wielkości zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pomiędzy poszczególnymi jednostkami sądowymi. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 20% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ilości wykazane w Załączniku Nr 1 (odpowiednio 1.1.-1.4). do SIWZ .

Realizacja przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, według bieżących zapotrzebowań jednostek sądownictwa, do siedzib jednostek sądownictwa wskazanych w Załączniku Nr 6 do SIWZ, transportem i na koszt Wykonawcy. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie zgodnie z zapotrzebowaniem jednostek sądownictwa w terminie zgodnym z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w pkt 9 Formularza ofertowego, od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 15:00.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, chyba że producent asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia udziela dłuższej gwarancji. Termin wymiany przedmiotu umowy wadliwego na wolny od wad w okresie gwarancji nie może przekroczyć 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez jednostkę sądownictwa informacji o wadliwym produkcie.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa artykułów papierniczych
Szacunkowe ilości, parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1.1 do SIWZ (Wykaz asortymentowo-cenowy). Wykazy asortymentowo – ilościowe (dokument pomocniczy dla Wykonawców), odnoszące się do poszczególnych jednostek sądownictwa, zawiera Załącznik Nr 1.1.1. do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa przyborów do pisania
Szacunkowe ilości, parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1.2 do SIWZ (Wykaz asortymentowo-cenowy). Wykazy asortymentowo – ilościowe (dokument pomocniczy dla Wykonawców), odnoszące się do poszczególnych jednostek sądownictwa, zawiera Załączniki Nr 1.2.1.do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Dostawa pomocniczych artykułów biurowych
Szacunkowe ilości, parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1.3 do SIWZ (Wykaz asortymentowo-cenowy). Wykazy asortymentowo – ilościowe (dokument pomocniczy dla Wykonawców), odnoszące się do poszczególnych jednostek sądownictwa, zawiera Załączniki Nr 1.3.1.do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Dostawa kopert
3.3. Szacunkowe ilości, parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1.4 do SIWZ (Wykaz asortymentowo-cenowy). Wykazy asortymentowo – ilościowe (dokument pomocniczy dla Wykonawców), odnoszące się do poszczególnych jednostek sądownictwa, zawiera Załączniki Nr 1.4.1. do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540203108-N-2020 z dnia: 2020-10-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:2020-10-23, godzina:09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:2020-10-30, godzina:09:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540209745-N-2020 z dnia: 2020-10-24
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga, by Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia. Wymagana przez Zamawiającego suma gwarancyjna ubezpieczenia OC – nie mniej niż odpowiednio:
 w zakresie Pakietu Nr 1 – Dostawa artykułów papierniczych – 130 000,00,00 PLN
 w zakresie Pakietu Nr 2 – Dostawa przyborów do pisania – 160 000,00 PLN
 w zakresie Pakietu Nr 3 – Dostawa pomocniczych artykułów biurowych – 140 000,00 PLN
 w zakresie Pakietu Nr 4 – Dostawa kopert – 40 000,00 PLN
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, każdy z w/w Wykonawców powinien spełnić warunek
w całości w zakresie tego pakietu/pakietów, który/które będzie realizować.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jeden pakiet, suma gwarancyjna ubezpieczenia OC nie może być niższa niż łączna suma gwarancyjna wymagana dla tych pakietów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 8 SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia

W ogłoszeniu powinno być:
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest:
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, jak wskazano w pkt 6.2. ppkt 2 SIWZ.
Forma dokumentu: oryginał lub kopia dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem

W ogłoszeniu powinno być:
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-30, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-03, godzina: 09:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540215501-N-2020 z dnia: 2020-11-02
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-03, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-05, godzina: 09:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540218687-N-2020 z dnia: 2020-11-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-05 godzina:09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-09 godzina:09:00
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30190000, 30192121, 30197000, 30197644, 30199230
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10388188 2024-04-08
godz. 10:00
Pomorskie Tarcze strzeleckie papierowe
10398744 2024-04-10
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Gdańskiego Ośrodka Sportu
10394565 2024-04-10
godz. 10:00
Śląskie Dostawa etykiet samoprzylepnych dla PGG S.A. Odział KWK Piast-Ziemowit nr grupy 229-1 1 ETYKIETA SAMOPRZYLEPNA Z FOLII POLIESTROWEJ BIAŁA Z KLEJEM AKRYLOWYM 100X50MM 1000 ETYKIET NA ROLCE...
10395837 2024-04-11
godz. 10:00
Małopolskie Zakup i dostawa dokumentów związanych z dyplomowaniem dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu, takich jak: giloszu papieru do suplementu do dyplomu...
10440567 2024-04-16
godz. 11:00
Dolnośląskie ARTYKUŁY BIUROWE Lokalizacja 59-101 Polkowice
10440553 2024-04-16
godz. 11:00
Dolnośląskie ARTYKUŁY BIUROWE Lokalizacja 59-101 Polkowice
10402406 2024-04-19
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa materiałów i urządzeń biurowych Część 1: Zadanie nr 1 – Materiały biurowe; Część 2: Zadanie nr 2 – Urządzenia biurowe Część 3: Zadanie nr 3 – Folie ...
10449353 2024-04-23
godz. 10:00
Lubuskie Zakup artykułów biurowych, materiałów piśmienniczych oraz urządzeń biurowych i akcesoriów
10441058 2024-04-25
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa papieru w formacie A4 i A3 o różnej gramaturze na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamó...
10457948 2024-04-30
godz. 23:59
Opolskie Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w Głubczycach