Przetarg 7280873 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych ...

   
Analizuj Zamówienie 7280873 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-15
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych. P
rzedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: materiały biurowe i eksploatacyjne
Bezolejowy tusz do stempli; Bindownica; Bloczek kostka nieklejona w pudełku kolorowa; Blok biurowy; Blok flipchart ; Brystol, Cienkopis, Długopis; Dziurkacz; Etykiety samoprzylepne; Flamastry; Folia do drukowania; Folia do laminacji; Folia do bindowania; Folia do EasyFlip; Gąbka magnetyczna; Gilotyna; Gumki; Grzbiety do bindowania; Grzbiety wsuwane; Identyfikator z klipsem i agrafką; Karteczki ekologiczne; Kalkulator; klej; Klipsy do dokumentów; Kołonotatnik; Koperty; Koperta do płyt CD/DVD; Korektor; Koszulki; Laminator; Linijka drewniana; Magnesy okrągłe; Marker do białych tablic; Marker permanentny ; Notatnik makulatorowy; Nożyczki; Okładka do bindowani; Ołówek; Papier foto; Papier ksero; Papier syntetyczny; Papier wizytówkowy ; Pendrive; Pianka do ekranów; Pinezki; Plyta CD-RW; Plyta DVD-RW; Podkładka z klipem zamykana; Pojemnik magnetyczny na spinacze; Przekładki do segregatorów; Pudło archiwizacyjne; Rozszywacz; Segregator; Skoroszyt; Skorowidz; Spinacze; Szuflada na dokumenty; Tablica korkowa; Tablica suchościeralna; Taśmy klejące; Teczki; Temperówka; Zakładki indeksujące; Zakreślacz; Zeszyt; Zszywacz; Zszywki

Część nr: 2 Nazwa: materiały biurowe i eksploatacyjne
Bloczek kostka klejona w pudełku kolorowa; Druk KP Dowód Wpłaty; Druk Magazyn Przyjmie ; Druk ewidencji sprzedaży Vat; Druk KW kasa wypłaci; Druk Raport Kasowy A4; Dziennik korespondencji; Datownik; Długopis; Dziurkacz; Flamastry; Folia do bindowania; Folia do laminowania; Gąbka magnetyczna; Gumka; Grzbiety do bindowania; Identyfikator z klipsem i agrafką; Karteczki ekologiczne; Karteczki indeksujące; Kalkulator; Klej; Klipsy do dokumentów; Koperty; Korektor; Koszulka;Folder usztywniany; Linijka; Marker; Notatnik; Nożyczki; Okładka do bindowania; Ołówek; Papier ksero; Papier wizytówkowy; Pianka do ekranów; Pinezki; Płyty CD; Płyta DVD; Plyta CD-R do nadruku atramentowego ; Podkładka z klipem zamykana; Przekładki do segregatorów; Pudło archiwizacyjne; Rozszywacz; Segregator; Skoroszyt; Skorowidz; Spinacze; Szpilki; Szuflada na dokumenty; Tablica korkowa; Taśma klejąca; Teczka; Temperówka; Tusz do stempli; Wkłady do długopisu; Wąsy skoroszytowe spinające; Zakreślacz; Zszywacz; Zszywki

Część nr: 3 Nazwa: Baterie
Baterie 6LR619V; Baterie LR 14; Baterie CR 2032; Baterie LR 03: Baterie LR 44; Baterie LR 06

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540012463-N-2020 z dnia: 2020-01-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK1
Punkt: część 1
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 1 Nazwa: materiały biurowe i eksploatacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bezolejowy tusz do stempli; Bindownica; Bloczek kostka nieklejona w pudełku kolorowa; Blok biurowy; Blok flipchart ; Brystol, Cienkopis, Długopis; Dziurkacz; Etykiety samoprzylepne; Flamastry; Folia do drukowania; Folia do laminacji; Folia do bindowania; Folia do EasyFlip; Gąbka magnetyczna; Gilotyna; Gumki; Grzbiety do bindowania; Grzbiety wsuwane; Identyfikator z klipsem i agrafką; Karteczki ekologiczne; Kalkulator; klej; Klipsy do dokumentów; Kołonotatnik; Koperty; Koperta do płyt CD/DVD; Korektor; Koszulki; Laminator; Linijka drewniana; Magnesy okrągłe; Marker do białych tablic; Marker permanentny ; Notatnik makulatorowy; Nożyczki; Okładka do bindowani; Ołówek; Papier foto; Papier ksero; Papier syntetyczny; Papier wizytówkowy ; Pendrive; Pianka do ekranów; Pinezki; Plyta CD-RW; Plyta DVD-RW; Podkładka z klipem zamykana; Pojemnik magnetyczny na spinacze; Przekładki do segregatorów; Pudło archiwizacyjne; Rozszywacz; Segregator; Skoroszyt; Skorowidz; Spinacze; Szuflada na dokumenty; Tablica korkowa; Tablica suchościeralna; Taśmy klejące; Teczki; Temperówka; Zakładki indeksujące; Zakreślacz; Zeszyt; Zszywacz; Zszywki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30190000-7, 30192000-1, 30193200-0, 30193700-5, 30192125-3, 30192130-1, 30192133-2, 30192150-7, 30192160-0, 30192170-3, 30197000-6, 30197220-4, 30197320-5, 30197330-8, 30197630-1, 30199230-1, 30199500-5

W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 1 Nazwa: materiały biurowe i eksploatacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bezolejowy tusz do stempli; Bindownica; Blok biurowy; Blok flipchart ; Brystol, Dziurkacz; Etykiety samoprzylepne; Flamastry; Folia do drukowania; Folia do laminacji; Folia do bindowania; Folia do EasyFlip; Gąbka magnetyczna; Gilotyna; Gumki; Grzbiety do bindowania; Grzbiety wsuwane; Identyfikator z klipsem i agrafką; Kalkulator; klej; Klipsy do dokumentów; Kołonotatnik; Koperty; Koperta do płyt CD/DVD; Korektor; Koszulki; Laminator; Linijka drewniana; Magnesy okrągłe; Marker do białych tablic; Marker permanentny ; Nożyczki; Okładka do bindowani; Ołówek; Papier foto; Papier ksero; Papier satynowy; Papier wizytówkowy ; Pendrive; Pianka do ekranów; Pinezki; Plyta CD-RW; Plyta DVD-RW; Pojemnik magnetyczny na spinacze; Przekładki do segregatorów; Pudło archiwizacyjne; Rozszywacz; Segregator; Skoroszyt; Skorowidz; Spinacze; Szuflada na dokumenty; Tablica korkowa; Tablica suchościeralna; Taśmy klejące; Teczki; Temperówka; Zakładki indeksujące; Zakreślacz; Zeszyt; Zszywacz; Zszywki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30190000-7, 30192000-1, 30193200-0, 30193700-5, 30192125-3, 30192130-1, 30192133-2, 30192160-0, 30192170-3, 30197000-6, 30197220-4, 30197320-5, 30197330-8, 30197630-1, 30199230-1, 30199500-5
4) Czas trwania lub termin wykonania: zakup jednorazowy

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK1
Punkt: część 4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 4 Nazwa: materiały biurowe (wykonane z materiałów i tworzyw ekologicznych pochodzących z recyklingu) i eksploatacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bloczek kostka , Brystol B1, Cienkopis, Długopis, Karteczki bloczek, Kołonotatnik, Koperty, Notatnik makulaturowy, Papier xero, Podkładka z klipem, Przekładki do segregatora, Segregator, Skoroszyt, Teczka, Teczka zawieszana
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30190000-7, 30192000-1, 30193700-5, 30192125-3, 30197000-6, 30197630-1, 30199230-1, 30199500-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
zakup jednorazowy
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego” w ramach Działania 11.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30190000, 30192000, 30192125, 30192130, 30192133, 30192150, 30192160, 30192170, 30193200, 30193700, 30197000, 30197220, 30197320, 30197330, 30197630, 30199230, 30199500, 31440000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10342593 2024-04-03
godz. 10:00
Opolskie D/15/2024 Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego Część 1: 1. Część nr 1 - Dostawa specjalistycznych zestawów komputerowych dla Instytutu Fizyki2...
10375821 2024-04-03
godz. 11:41
Śląskie 03/03/2024 Dostawa 4 sztuk access pointów FortiAP U231F, model FAP-U231F. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Access point FortiAP U231F model FAP-U231F. 4 szt.
10343058 2024-04-04
godz. 12:00
Małopolskie Najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie 1. Przedmiotem zamówienia jest najem i k...
10374598 2024-04-05
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa przełączników sieciowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 nowych, nieużywanych i nieobciążonych prawami osób trzecich przełączników sieciowych na rzecz Wojewódzkieg...
10366699 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie Artykuły biurowe - 2 pakiety.
10365787 2024-04-07
godz. 18:00
Mazowieckie Sprzęt HP + Logitech
10305924 2024-04-09
godz. 09:30
Małopolskie Dostawa monitorów i stacji roboczej Temat: Dostawa monitorów 3 szt. Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów 3 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączn...
10376402 2024-04-10
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup wraz z dostawą 3 urządzeń wielofunkcyjnych
10375688 2024-04-18
godz. 10:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn. „Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i w...
10334452 2024-04-25
godz. 10:00
Lubelskie Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych i nośników danych na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II Przedmiotem zamówienia jest sukc...