Przetarg 7753733 - Dostawa materiałów biurowych dla Śląskiego Oddziału...

   
Analizuj Zamówienie 7753733 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-14
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów biurowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer referen
cyjny: BOR12.2610.2.2020.RW

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa z rozładunkiem i wniesienie do pomieszczeń wskazanych w dniu dostawy, a znajdujących się w siedzibach (lokalizacjach - określonych w Załączniku nr 1a do SIWZ/Umowy) Zamawiającego fabrycznie nowych, materiałów biurowych w tym papieru, druków zwrotnego potwierdzenia odbioru oraz tzw. galanterii biurowej dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR o parametrach technicznych i w ilościach określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ/Umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie 3 zadań wyszczególnionych poniżej i jednocześnie nie wyznacza maksymalnej ilości zadań, na którą oferty mogą złożyć Wykonawcy: Zadanie nr 1 - dostawa papieru (pozycje 1-3 Załącznika nr 1 do SIWZ/Umowy; Zadanie nr 2 – dostawa druków zwrotnego potwierdzenia odbioru ZPO (pozycja 4 Załącznika nr 1 do SIWZ/Umowy). Wzór druku ZPO zawarty został w Załączniku nr 1b do SIWZ. Zadanie nr 3 – dostawa tzw. galanterii biurowej (pozycje 5-76 Załącznika nr 1 do SIWZ/Umowy). 2. Materiały biurowe zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do Śląskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych w ilościach i asortymencie określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ/Umowy oraz rozładowane i wniesione do wskazanych w dniu dostawy przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego pomieszczeń. Wykaz jednostek Zamawiającego zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ/Umowy. Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie materiały biurowe będą fabrycznie nowe, bez jakichkolwiek śladów używania, uszkodzenia, oryginalnie fabrycznie zapakowane. 3.Ilekroć w SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej produkty o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, który spełnia te same funkcje użytkowe, o co najmniej tych samych parametrach technicznych a jakościowo jest nie gorszy od produktu opisanego przez podanie nazwy własnej. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych dalej PZP), udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Do oferty w przypadku oferowania produktów równoważnych należy obligatoryjnie załączyć opis techniczny produktów (jakikolwiek dokument pochodzący od producenta produktu) oferowanych przez siebie zamienników. Opis powinien zawierać nazwę produktu oraz co najmniej te parametry techniczne i jakościowe, które są zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Dokumenty te stanowić będą dowód równoważności zaproponowanych zamienników. Dopuszcza się złożenie ich w formie karty produktu, karty katalogowej producenta lub innego dokumentu pochodzącego od producenta danego zamiennika, z którego będą wynikały parametry techniczne oferowanego zamiennika. Dopuszcza się wydruk ze strony internetowej producenta. Jeżeli dany producent nie posiada własnej strony internetowej wprowadza produkty na rynek polski za pośrednictwem generalnego importera, autoryzowanego przedstawiciela, Zamawiający nie przyjmie takiego opisu, który nie pochodzi od producenta produktu. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na materiały biurowe (liczonej od daty odbioru materiałów) w ramach, której zobowiązuje się wymienić wadliwe materiały biurowe na wolne od wad w ciągu 7 dni roboczych od daty pisemnego powiadomienia o wadach przez Zamawiającego. 5. Materiały biurowe określone w Opisie przedmiotu zamówienia są przeznaczone do bezpośredniego zużycia przez pracowników Zamawiającego. 6. W ciągu dwóch dni roboczych od daty podpisania Umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającego projekt druku zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) celem potwierdzenia zgodności tego druku z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SIWZ. 7.Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz koszt własny wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. 9. Zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ustrukturyzowanej faktury w postaci elektronicznej tj. postaci dokumentu elektronicznego o określonej przepisami strukturze oraz na warunkach określonych w przytoczonej wyżej ustawie.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - dostawa papieru do Śląskiego OR ARiMR
Zadanie nr 1 - dostawa papieru (pozycje 1-3) Załącznika nr 1 do SIWZ/Umowy

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 - dostawa druków zwrotnego potwierdzenia odbioru ZPO do Śląskiego OR ARiMR
Zadanie nr 2 - dostawa druków zwrotnego potwierdzenia odbioru ZPO (pozycja 4 Załącznika nr 1 SIWZ/Umowy). Wzór druku ZPO zawarty został w Załączniku nr 1b do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 - dostawa tzw. galanterii biurowej do Śląskiego OR ARiMR
Zadanie nr 3 - dostawa tzw. galanterii biurowej (pozycje 5-76) Załącznika nr 1 do SIWZ/Umowy
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 22900000, 30192000, 30192121, 30197000, 30197220, 30197630, 30197642, 30199230, 30199500
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10370262 2024-03-29
godz. 09:00
Lubuskie 898/2024/204 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych w 2024r. do Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wlkp. w 2024r. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Sukcesywna dostawa materiałów biuro...
10380299 2024-03-29
godz. 11:00
Śląskie TABLICA KORKOWA (ZKP - AM763333)
10341917 2024-03-29
godz. 23:59
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych: pendrive, podręcznik, teczka, notes, długopis dla maksymalnie 320 uczestników szkoleń w tym: 120 uczniów, student...
10329659 2024-04-03
godz. 12:00
Małopolskie Dostawa artykułów papierniczych biurowych
10373873 2024-04-03
godz. 12:00
Dolnośląskie Artykuły biurowe Opole -
10376309 2024-04-03
godz. 14:00
Wielkopolskie Papier termotransferowy 135g 100mm x 84.5mm na rolce do drukarki Zebra GK420t do 36WEh
10368622 2024-04-08
godz. 15:00
Mazowieckie Sukcesywna dostawa papieru biurowego do poszczególnych lokalizacji IMGW-PIB na terenie kraju w okresie 12 miesięcy
10374588 2024-04-09
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Dostawa artykułów biurowych oraz dostawa artykułów papierniczych Część 1: Dostawa artykułów biurowych zostanie przeprowadzona zgodnie z Wykazem asortymentowym artykułów biurowych...
10376406 2024-04-10
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa artykułów niezbędnych do archiwum.
10329364 2024-04-12
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa materiałów biurowych dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur PUW w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu Część 1: Część 1 – Dostawy materiałów ...