Przetarg 8937239 - Dostawa laptopów w ramach projektu grantowego...

   
Analizuj Zamówienie 8937239 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-27
przedmiot ogłoszenia
Dostawa laptopów w ramach projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"

1. Prze
dmiotem zamówienia jest dostawa 239 sztuk fabrycznie nowych laptopów (komputerów przenośnych), w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT- EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR". Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone laptopy były takie same, tj. pochodziły od tego samego producenta i miały ten sam typ/model. Zamawiający nie dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia typu refurbished, poleasingowego, itp. Zamawiający dokładnie sprawdzi czy nie otrzyma licencji REFURBISHED.2. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, dlatego zgodnie z art. 100 ust. 1 PZP, Zamawiający przy sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, w szczególności w zakresie opisu elementów i parametrów dotyczących m.in.: wagi laptopa z zasilaczem nieprzekraczającej 2 kg, przekątnej ekranu powyżej 15 cali, matrycy z powłoką antyrefleksyjną, czytelnych znaków na klawiszach klawiatury, klawiatury z wydzielonym blokiem numerycznym, konieczności posiadania wbudowanego w obudowie głośnika, mikrofonu i kamery oraz czasu pracy akumulatora nie mniejszej niż 6 h.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.4. Przez pojęcie „dostawy" każdorazowo należy rozumieć: odpowiednio zakup/sprzedaż kompletnego produktu, instalację systemu operacyjnego na każdym zamówionym laptopie, opakowanie, załadunek, transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego miejsca w siedzibie zamawiającego, które będzie wyznaczone na I parterze budynku Urzędu Gminy Brodnica (adres ul. Mazurska 13, 87-300 Brodnica), w godzinach pracy zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza odbioru przedmiotu zamówienia z zainstalowanym, nielicencjonowanym lub podrobionym oprogramowaniem lub jego elementami. UWAGAW przypadku, gdy wykonawca lub podmiot świadczący dla wykonawcy usługę kurierską lub doręczenia lub inną o podobnym charakterze zleconą w celu dostarczenia laptopów do zamawiającego, nie wykona we własnym zakresie rozładunku i/lub wniesienia, zamawiający ma prawo: odmówić przyjęcia dostawy z winy wykonawcy, obciążyć go karami umownymi oraz odstąpić od umowy z winy wykonawcy.Jeśli podmiot świadczący dla wykonawcy usługę kurierską lub doręczenia lub inną o podobnym charakterze zleconą w celu dostarczenia laptopów do zamawiającego w celu rozładunku i/lub wniesienia zażąda od zamawiającego zapłaty za te czynności, wówczas zamawiający ma prawo: odmówić przyjęcia dostawy z winy wykonawcy, obciążyć go karami umownymi oraz odstąpić od umowy z winy wykonawcy.5. Wszelkie koszty dostawy, o których mowa w ust. 5 powyżej, będzie ponosił Wykonawca. W tym celu wszelkie koszty dostawy muszą zostać wycenione w cenie złożonej oferty, w tym m.in. koszty: załadunku, transportu, zakupu paliwa, wynagrodzenia, rozładunku i wniesienia, związane z należytą realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartą na tą okoliczność umowy.6. Do realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca zobowiązany będzie:1) dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z minimalnymi wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ;2) dostarczyć Zamawiającemu, wszystkie laptopy: kompletne, fabrycznie nowe z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, nieuszkodzone, sprawne technicznie, o wymaganych minimalnych cechach, parametrach i elementach wyposażenia, nieobciążone prawami osób trzecich. Przy czym rok produkcji laptopów nie może być starszy niż 2021;3) dostarczone laptopy muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów;4) dostarczyć laptopy, które nie były używane, nie były elementem: pokazowym, serwisowanym, powystawowym, ekspozycyjnym, testowym lub zamiennym;5) dostarczyć do każdego egzemplarza sprzętu i oprogramowania, odpowiednio kartę gwarancyjną, licencję oraz instrukcję użytkowania i obsługi w języku polskim, jeśli zamawiający będzie tego wymagał.7. Jeśli Zamawiający nie określił minimalnego okresu gwarancji, wówczas okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 24 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż określony przez Zamawiającego, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia reżimu gwarancyjnego producenta oraz dostarczonej konfiguracji na dedykowanej stronie internetowej producenta sprzętu

OASS.042.2.2022.MK

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00185242/01 z dnia: 2022-05-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą
dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 454 i art. 455 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
oraz nie będą wykraczały poza przedmiot niniejszej umowy.
2. Zmiany umowy mogą być dokonywane w szczególności, gdy:
1) przy czyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia dostaw będą następstwem
okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca
2) zmianę danych, na podstawie których wykonywany będzie przedmiot umowy, lub opóźnienie w dostarczeniu danych dla
Wykonawcy,
3) żądani e przez jednostki uzgadniające, opiniujące lub zatwierdzające w trakcie realizacji dostaw dokumentów lub o pinii
nieujętych w przedmiocie niniejszej umowy,
4) wystąpienie Siły wyższej , niewystępującej w chwili zawarcia niniejszej umowy i niemające j bezpośredniego wpływu na
przedmiot dostawy a uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
5) z uwagi na interes społeczny mieszkańców Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie,
6) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych
m.in. ze względu na brak dostępności przedmiotu umowy.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy, innych podmiotów i osób wskazanych w
ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych
odpowiednio w SWZ i w niniejszej umowie. Powyższy zapis dotyczy również zarządcy sukcesyjnego.
4. Warunkiem dokonania zmiany umowy, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez
strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy na warunkach określonych niniejszą
umową oraz w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji
przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla prac objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w umowie, o kwotę równą różnicy w
kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za prace, których do dnia zmiany stawki podatku VAT
jeszcze nie wykonano.
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą
dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 454 i art. 455 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
oraz nie będą wykraczały poza przedmiot niniejszej umowy.
2. Zmiany umowy mogą być dokonywane w szczególności, gdy:
1) przy czyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia dostaw będą następstwem
okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca
2) zmianę danych, na podstawie których wykonywany będzie przedmiot umowy, lub opóźnienie w dostarczeniu danych dla
Wykonawcy,
3) żądani e przez jednostki uzgadniające, opiniujące lub zatwierdzające w trakcie realizacji dostaw dokumentów lub o pinii
nieujętych w przedmiocie niniejszej umowy,
4) wystąpienie Siły wyższej , niewystępującej w chwili zawarcia niniejszej umowy i niemające j bezpośredniego wpływu na
przedmiot dostawy a uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
5) z uwagi na interes społeczny mieszkańców Gminy Brodnica.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy, innych podmiotów i osób wskazanych w
ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych
odpowiednio w SWZ i w niniejszej umowie. Powyższy zapis dotyczy również zarządcy sukcesyjnego.
4. Warunkiem dokonania zmiany umowy, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez
strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy na warunkach określonych niniejszą
umową oraz w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji
przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla prac objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w umowie, o kwotę równą różnicy w
kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za prace, których do dnia zmiany stawki podatku VAT
jeszcze nie wykonano.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża komputery, serwery
kody CPV 30213100
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10400000 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa wraz z instalacją systemu Digital Signage do rezerwacji i wizualizacji sal dydaktycznych w budynku CSM 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją system...
10449359 2024-04-29
godz. 12:00
Mazowieckie Rozeznanie cenowe dla zakupu polegającego na Dostawie nowej technologii serwerów Mainframe lub zaoferowanie rozwiązania równoważnego Zamawiający rozważa zakup nowej technologii serwe...
10481830 2024-04-30
godz. 10:00
Dolnośląskie BP.19.2024 Zakup 10 nowych komputerów dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zakup 10 nowych komputerów dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. - 10 szt.
10485175 2024-05-06
godz. 11:00
Lubelskie „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie” Część 1: Część 1 – zakup pomocy dydaktycznych – szczegó...
10486040 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie Zestaw komputerowy SK517 z zasilaczem Przedmiot postępowania ZASILACZ SK715: 1 szt. PŁYTA BAZOWA Z KARTĄ KOMPUTEROWĄ ORAZ KARTĄ GRAFICZNĄ SK517-T717Q03: 1 szt. Opis postępowania:...
10473899 2024-05-07
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. Elżbiety w Szczecinku oraz Zespołu Szkół nr 7 w Białym Borze. Część 1: Dostawa sp...
10380446 2024-05-07
godz. 14:30
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury
10481074 2024-05-08
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: „Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości” ...
10440801 2024-05-15
godz. 10:30
Podlaskie ZK-DZP.262.27.2024 Dostawa sprzętu komputerowego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wg Załącznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna – Opis przedmiotu zamówieni...
10473658 2024-05-21
godz. 08:50
Mazowieckie ZP/CZD/061/24 Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń drukujących – 13 pakietów Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń drukujących w podzial...