Przetarg 8343900 - Dostawa komputerów ALL IN ONE na rzecz sądów powszechnych...

   
Analizuj Zamówienie 8343900 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-08-20
przedmiot ogłoszenia
Dostawa komputerów ALL IN ONE na rzecz sądów powszechnych - Dynamiczny System Zakupów Numer referencyjny: WZP-421-22/2021
1. Prze
dmiotem postępowania jest ustanowienie Dynamicznego Systemu Zakupów (zwanego dalej DSZ) dla udzielania zamówień na dostawy komputerów All In One (zwanych dalej sprzętem) na rzecz Jednostek wskazanych w Zał. nr 9 do SWZ wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych sprzętu.
2. Przedmiot zamówienia objęty DSZ został podzielony na cztery kategorie:
a) Kategoria 1: Komputer All-in-One typ 1- standardowy w szacowanej ilości sztuk: 400 (Kat. 1 dot. jednorazowych zamówień w maks. ilości do 30 szt. włącznie);
b) Kategoria 2: Komputer All-in-One typ 1- standardowy w szacowanej Ilości sztuk: 7 540 (Kat. 2 dot. jednorazowych zamówień w ilości powyżej 30 szt.);
c) Kategoria 3: Komputer All-in-One typ 1 wersja 1 - ponadstandardowy w szacowanej Ilości sztuk: 100 (Kat. 3 dot. jednorazowych zamówień w maks. ilości do 30 szt. włącznie);
d) Kategoria 4: Komputer All-in-One typ 1 wersja 1 - ponadstandardowy w szacowanej Ilości sztuk: 1 530 (Kat. 4 dot. jednorazowych zamówień w ilości powyżej 30 szt.).
Kategoria 1: Komputer All-in-One -typ 1- standardowy (dot. jednorazowych zamówień w maksymalnej ilości do 30 szt. włącznie) Część nr 1 1. Przedmiotem postępowania jest ustanowienie Dynamicznego Systemu Zakupów (zwanego dalej DSZ) na dostawę komputerów All In One (zwanych dalej sprzętem) na rzecz Jednostek wskazanych w Załączniku nr 9 do SWZ, wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych sprzętu. 2. Kategoria 1 obejmuje dostawy Komputerów All-in-One -typ 1- standardowego w szacowanej ilości sztuk w całym okresie obowiązywania DSZ: 400 szt. (Kategoria 1 dot. jednorazowych zamówień w maksymalnej ilości do 30 sztuk włącznie). 3. Opis minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia dla sprzętu wskazanego w danej kategorii DSZ określony został w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. W dokumencie tym wskazany jest także wymagany okres gwarancji dla sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w ramach danej kategorii. 4. Wskazane w pkt 2. powyżej przewidywane szacowane ilości sprzętu objętego DSZ w danej kategorii, podane zostały w celu określenia maksymalnego zakresu zamówień w tej kategorii. Zakwalifikowanie Wykonawców do DSZ w danej kategorii nie stanowi podstawy roszczeń o zrealizowanie dostaw w ilości wskazanej w pkt 2., ponieważ na tym etapie obowiązywania DSZ żadna ze stron nie zaciąga zobowiązania. Skonkretyzowane ilości sprzętu wskazywane będą każdorazowo na etapie wszczynania zamówień realizacyjnych objętych DSZ, pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnych ilości sprzętu w danej kategorii. 5. Zamówienia realizacyjne objęte DSZ w danej kategorii realizowane będą na podstawie umów zawartych po przeprowadzeniu procedury, o której mowa w Rozdziale II pkt. 2.12 ppkt 5) SWZ, wszczynanej Zaproszeniem do składania ofert skierowanym do wszystkich zakwalifikowanych uczestników DSZ w danej kategorii. 6. Wykaz Jednostek, na rzecz których prowadzone jest postępowanie oraz uprawnionych do prowadzenia zamówień realizacyjnych we wszystkich kategoriach i udzielania zamówień realizacyjnych zawiera Załącznik nr 9 do SWZ. 7. Zamówienia realizacyjne w ramach ustanowionego DSZ mogą prowadzić na swoją rzecz wszystkie Jednostki wskazane w Wykazie Jednostek (zał. nr 9 do SWZ). Ponadto Sądy Apelacyjne mogą prowadzić procedury realizacyjne w ramach ustanowionego DSZ na rzecz podległych sądów powszechnych wskazując jako lokalizacje dostaw lokalizacje poszczególnych sądów lub własną lokalizację dostaw.
Kategoria 2: Komputer All-in-One -typ 1- standardowy (dot. jednorazowych zamówień w ilości powyżej 30 szt.) Część nr 2 1. Przedmiotem postępowania jest ustanowienie Dynamicznego Systemu Zakupów (zwanego dalej DSZ) na dostawę komputerów All In One (zwanych dalej sprzętem) na rzecz Jednostek wskazanych w Załączniku nr 9 do SWZ, wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych sprzętu. 2. Kategoria 2 obejmuje dostawy Komputerów All-in-One -typ 1- standardowego w szacowanej ilości sztuk w całym okresie obowiązywania DSZ: 7 540 szt. (Kategoria 2 dotyczy jednorazowych zamówień w ilości powyżej 30 sztuk). 3. Opis minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia dla sprzętu wskazanego w danej kategorii DSZ określony został w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. W dokumencie tym wskazany jest także wymagany okres gwarancji dla sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w ramach danej kategorii. 4. Wskazane w pkt 2. powyżej przewidywane szacowane ilości sprzętu objętego DSZ w danej kategorii, podane zostały w celu określenia maksymalnego zakresu zamówień w tej kategorii. Zakwalifikowanie Wykonawców do DSZ w danej kategorii nie stanowi podstawy roszczeń o zrealizowanie dostaw w ilości wskazanej w pkt 2., ponieważ na tym etapie obowiązywania DSZ żadna ze stron nie zaciąga zobowiązania. Skonkretyzowane ilości sprzętu wskazywane będą każdorazowo na etapie wszczynania zamówień realizacyjnych objętych DSZ, pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnych ilości sprzętu w danej kategorii. 5. Zamówienia realizacyjne objęte DSZ w danej kategorii realizowane będą na podstawie umów zawartych po przeprowadzeniu procedury, o której mowa w Rozdziale II pkt. 2.12 ppkt 5) SWZ, wszczynanej Zaproszeniem do składania ofert skierowanym do wszystkich zakwalifikowanych uczestników DSZ w danej kategorii. 6. Wykaz Jednostek, na rzecz których prowadzone jest postępowanie oraz uprawnionych do prowadzenia zamówień realizacyjnych we wszystkich kategoriach i udzielania zamówień realizacyjnych zawiera Załącznik nr 9 do SWZ. 7. Zamówienia realizacyjne w ramach ustanowionego DSZ mogą prowadzić na swoją rzecz wszystkie Jednostki wskazane w Wykazie Jednostek (zał. nr 9 do SWZ). Ponadto Sądy Apelacyjne mogą prowadzić procedury realizacyjne w ramach ustanowionego DSZ na rzecz podległych sądów powszechnych wskazując jako lokalizacje dostaw lokalizacje poszczególnych sądów lub własną lokalizację dostaw.
Kategoria 3: Komputer All-in-One typ 1 wersja 1 - ponadstandardowy (dot. jednorazowych zamówień w maksymalnej ilości do 30 szt. włącznie) Część nr 3 1. Przedmiotem postępowania jest ustanowienie Dynamicznego Systemu Zakupów (zwanego dalej DSZ) na dostawę komputerów All In One (zwanych dalej sprzętem) na rzecz Jednostek wskazanych w Załączniku nr 9 do SWZ, wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych sprzętu. 2. Kategoria 3 obejmuje dostawy Komputerów All-in-One -typ 1 wersja 1 - ponadstandardowy w szacowanej Ilości sztuk w całym okresie obowiązywania DSZ: 100 szt. (Kategoria 3 dotyczy jednorazowych zamówień w maksymalnej ilości do 30 sztuk włącznie). 3. Opis minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia dla sprzętu wskazanego w danej kategorii DSZ określony został w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. W dokumencie tym wskazany jest także wymagany okres gwarancji dla sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w ramach danej kategorii. 4. Wskazane w pkt 2. powyżej przewidywane szacowane ilości sprzętu objętego DSZ w danej kategorii, podane zostały w celu określenia maksymalnego zakresu zamówień w tej kategorii. Zakwalifikowanie Wykonawców do DSZ w danej kategorii nie stanowi podstawy roszczeń o zrealizowanie dostaw w ilości wskazanej w pkt 2., ponieważ na tym etapie obowiązywania DSZ żadna ze stron nie zaciąga zobowiązania. Skonkretyzowane ilości sprzętu wskazywane będą każdorazowo na etapie wszczynania zamówień realizacyjnych objętych DSZ, pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnych ilości sprzętu w danej kategorii. 5. Zamówienia realizacyjne objęte DSZ w danej kategorii realizowane będą na podstawie umów zawartych po przeprowadzeniu procedury, o której mowa w Rozdziale II pkt. 2.12 ppkt 5) SWZ, wszczynanej Zaproszeniem do składania ofert skierowanym do wszystkich zakwalifikowanych uczestników DSZ w danej kategorii. 6. Wykaz Jednostek, na rzecz których prowadzone jest postępowanie oraz uprawnionych do prowadzenia zamówień realizacyjnych we wszystkich kategoriach i udzielania zamówień realizacyjnych zawiera Załącznik nr 9 do SWZ. 7. Zamówienia realizacyjne w ramach ustanowionego DSZ mogą prowadzić na swoją rzecz wszystkie Jednostki wskazane w Wykazie Jednostek (zał. nr 9 do SWZ). Ponadto Sądy Apelacyjne mogą prowadzić procedury realizacyjne w ramach ustanowionego DSZ na rzecz podległych sądów powszechnych wskazując jako lokalizacje dostaw lokalizacje poszczególnych sądów lub własną lokalizację dostaw.
Kategoria 4: Komputer All-in-One typ 1 wersja 1 - ponadstandardowy (dot. jednorazowych zamówień w ilości powyżej 30 szt.) Część nr 4 1. Przedmiotem postępowania jest ustanowienie Dynamicznego Systemu Zakupów (zwanego dalej DSZ) na dostawę komputerów All In One (zwanych dalej sprzętem) na rzecz Jednostek wskazanych w Załączniku nr 9 do SWZ, wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych sprzętu. 2. Kategoria 4 obejmuje dostawy Komputerów All-in-One -typ 1 wersja 1 - ponadstandardowy w szacowanej Ilości sztuk w całym okresie obowiązywania DSZ: 1 530 szt. (Kategoria 4 dotyczy jednorazowych zamówień w ilości powyżej 30 szt.). 3. Opis minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia dla sprzętu wskazanego w danej kategorii DSZ określony został w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. W dokumencie tym wskazany jest także wymagany okres gwarancji dla sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w ramach danej kategorii. 4. Wskazane w pkt 2. powyżej przewidywane szacowane ilości sprzętu objętego DSZ w danej kategorii, podane zostały w celu określenia maksymalnego zakresu zamówień w tej kategorii. Zakwalifikowanie Wykonawców do DSZ w danej kategorii nie stanowi podstawy roszczeń o zrealizowanie dostaw w ilości wskazanej w pkt 2., ponieważ na tym etapie obowiązywania DSZ żadna ze stron nie zaciąga zobowiązania. Skonkretyzowane ilości sprzętu wskazywane będą każdorazowo na etapie wszczynania zamówień realizacyjnych objętych DSZ, pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnych ilości sprzętu w danej kategorii. 5. Zamówienia realizacyjne objęte DSZ w danej kategorii realizowane będą na podstawie umów zawartych po przeprowadzeniu procedury, o której mowa w Rozdziale II pkt. 2.12 ppkt 5) SWZ, wszczynanej Zaproszeniem do składania ofert skierowanym do wszystkich zakwalifikowanych uczestników DSZ w danej kategorii. 6. Wykaz Jednostek, na rzecz których prowadzone jest postępowanie oraz uprawnionych do prowadzenia zamówień realizacyjnych we wszystkich kategoriach i udzielania zamówień realizacyjnych zawiera Załącznik nr 9 do SWZ. 7. Zamówienia realizacyjne w ramach ustanowionego DSZ mogą prowadzić na swoją rzecz wszystkie Jednostki wskazane w Wykazie Jednostek (zał. nr 9 do SWZ). Ponadto Sądy Apelacyjne mogą prowadzić procedury realizacyjne w ramach ustanowionego DSZ na rzecz podległych sądów powszechnych wskazując jako lokalizacje dostaw lokalizacje poszczególnych sądów lub własną lokalizację dostaw.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 174-453892 z dnia 2021-09-08:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: VI.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe: pkt.10
Zamiast:
10. Pierwszy termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w DSZ w poszczególnych kategoriach wyznaczono na dzień 16.09.2021r. do godziny11:00. Po przekazaniu zaproszenia do składania ofert dotyczących pierwszego zamówienia objętego DSZ, kolejnych terminów na składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w DSZ NIE wyznacza się. Wykonawca NIEobjęty DSZ w danej kategorii może złożyć wniosek w dowolnym czasie obowiązywania DSZ zgodnie z zapisami rozdziału XI SWZ, a wnioski te będą dostępne dla Zamawiającego od momentu ich złożenia.
Powinno być:
10. Pierwszy termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w DSZ w poszczególnych kategoriach wyznaczono na dzień 30.09.2021r. do godziny11:00. Po przekazaniu zaproszenia do składania ofert dotyczących pierwszego zamówienia objętego DSZ, kolejnych terminów na składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w DSZ NIE wyznacza się. Wykonawca NIEobjęty DSZ w danej kategorii może złożyć wniosek w dowolnym czasie obowiązywania DSZ zgodnie z zapisami rozdziału XI SWZ, a wnioski te będą dostępne dla Zamawiającego od momentu ich złożenia.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 31/12/2023
Powinno być:
Data: 14/01/2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 208-656050 z dnia 2023-10-27:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w miesiącach: 27
Powinno być:
Okres w miesiącach: 30
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w miesiącach: 27
Powinno być:
Okres w miesiącach: 30
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w miesiącach: 27
Powinno być:
Okres w miesiącach: 30
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w miesiącach: 27
Powinno być:
Okres w miesiącach: 30
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 14/01/2024
Powinno być:
Data: 14/04/2024
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża komputery, serwery
kody CPV 30213000, 30213300, 30230000, 30237200, 48000000
forma przetarg ograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji cała Polska
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10450760 2024-04-25
godz. 09:00
Łódzkie Dostawa sprzętu komputerowego (2 części) Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego - część 1 Część 2: Dostawa sprzętu komputerowego - część 2 W1/ZP-10/2024
10427708 2024-04-29
godz. 08:30
Lubuskie Dostawa komputerów przenośnych, tabletów, drukarek i sprzętu multimedialnego dla Szkoły Filialnej SP nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi w Zespole Edukacyjnym nr 6 w Zielonej Górze Cz...
10432850 2024-04-29
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Pracowni Digitalizacji Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości:1) Aparat fotograficzny średnioformatowyOptyka fotograficzna / obiektywy ...
10474804 2024-04-30
godz. 09:00
Mazowieckie Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT DOSTAWA INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DO SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE ZAM/14...
10485175 2024-05-06
godz. 11:00
Lubelskie „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie” Część 1: Część 1 – zakup pomocy dydaktycznych – szczegó...
10376094 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Cyfryzacja usług publicznych w Błoniu poprzez zakup sprzętu informatycznego Przedmiot zamówienia obejmuje:a). dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i licencjami oraz osprzę...
10485559 2024-05-07
godz. 11:00
Małopolskie Dostawa 30 komputerów All-in-One na potrzeby Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc Odrodzenie im. Klary Jelskiej w Zakopanem
10433514 2024-05-14
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na potrzeby wyposażenia eksperymentalno-pokazowego, wyposażenia STEAM i artystycznego, umeblowania i wyposażenia w akcesoria Edukacyjnego Cen...
10446853 2024-05-21
godz. 12:00
Podlaskie 1. Przeprowadzenie cyfryzacji szpitala SPZOZ w Sokółce – dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wraz z infrastrukturą sprzętową. Zamówienie realizowane jest w ra...
10483917 2024-05-29
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu IT do Przychodni 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do S...