Przetarg 9024884 - Dostawa jałowej odzieży ochronnej Numer referencyjny: 27 Z...

   
Analizuj Zamówienie 9024884 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-07-06
przedmiot ogłoszenia
Dostawa jałowej odzieży ochronnej Numer referencyjny: 27 Z PN 22
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jałowej odzieży ochronnej,
która obejmuje:
Pakiet 1 – Rękawice chirurgiczne;
Pakiet 2 – Rękawice chirurgiczne bezpudrowe;
Pakiet 3 – Fartuch chirurgiczny jałowy;
Pakiet 4 – Zarękawki jałowe;
Pakiet 5 – Rękawice do produkcji leków cytotoksycznych;
Pakiet 6 – Fartuch chirurgiczny jałowy wzmocniony;
Pakiet 7 – Fartuch chirurgiczny jałowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia, stanowiących załączniki nr od 1-1 do 1-7 SWZ.
Rękawice chirurgiczne Część nr 1 Przedmiotem zamówienia są rękawice chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr 1-1 do SWZ).
Rękawice chirurgiczne bezpudrowe Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic chirurgicznych bezpudrowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1-2 do SWZ.
Fartuch chirurgiczny jałowy Część nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fartuch chirurgiczny jałowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1-3 do SWZ.
Zarękawki jałowe Część nr 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa zarękawków jałowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1-4 do SWZ.
Rękawice do produkcji leków cytotoksycznych Część nr 5 Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic do produkcji leków cytotoksycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1-5 do SWZ.
Fartuch chirurgiczny jałowy wzmocniony Część nr 6 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych wzmocnionych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1-6 do SWZ.
Fartuch chirurgiczny jałowy Część nr 7 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1-7 do SWZ.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 133-379447 z dnia 2022-07-13:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: VI.3
Zamiast:
1. Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium.
2. Zamawiający NIE przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że NIE podlega wykluczeniu. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (ESPD), sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu Wykonawczym Komisji (EU) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającego standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia stanowiący – załącznik nr 3 do SWZ oraz oświadczenie – załącznik nr 3a do SWZ. Informacje zawarte w ESPD stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca NIE podlega wykluczeniu z postępowania.
4. Przedmiotowe środki dowodowe. Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
4.1Dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym spełniającym wymagania określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 974), oraz rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 2017 117 z 5 maja 2017 r., str. 1 ze zm.), w formie:
1) deklaracji zgodności;
2) certyfikatu zapewnienia systemu jakości produkcji, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną – dla wyrobów klasy Is, IIa, IIb, III;
3) dokumentu potwierdzającego klasę wyrobu medycznego, jeżeli NIE wynika to z dokumentów wskazanych w punktach 9.1. 1) i 9.1.2) SWZ. - dotyczy Pakietu od 1 do 4, Pakietu 6 i 7.
4.2.Deklaracja zgodności dla środków ochrony indywidualnej przeznaczonych do stosowania w warunkach ryzyka kategorii III określonej w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG (Dz. Urz. UE L Nr 81, str. 51) i spełnia wymagania określone w tym rozporządzeniu – dotyczy Pakietu 5.
4.3.Katalog lub folder lub opis oferowanego przedmiotu (z wyraźnym zaznaczeniem oferowanego produktu wraz z numerem katalogowym podanym w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia) potwierdzający spełnienie wymagań określonych
w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (dotyczy każdego oferowanego przedmiotu zamówienia).
4.4.Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzu cenowym/ Przedmiot zamówienia (złożyć w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 9.3. SWZ NIE potwierdzają spełnienia postawionych wymagań)
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.
5. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta Wykonawcy.
5.1. Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia – załącznik nr 1-… do SWZ.
5.2. Formularz oferty – załącznik nr 2 do SWZ.
5.3. Pełnomocnictwo: oryginał lub elektroniczna kopia poświadczona przez mocodawcę lub notariusza – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
6. Zamawiający NIE zastosuje procedury odwróconej przewidzianej w art. 139 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający NIE wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Zamawiający NIE przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. 11 SWZ.
10. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego, zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt 12 i 13 SWZ.
Powinno być:
1. Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium.
2. Zamawiający NIE przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że NIE podlega wykluczeniu. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (ESPD), sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu Wykonawczym Komisji (EU) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającego standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia stanowiący – załącznik nr 3 do SWZ oraz oświadczenie – załącznik nr 3a do SWZ. Informacje zawarte w ESPD stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca NIE podlega wykluczeniu z postępowania.
4. Dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego
i Rady UE 2017/745 z 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009
oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 2017 117
z 5 maja 2017 r., str. 1 ze zm.), w formie:
1) deklaracji zgodności;
2) certyfikatu zapewnienia systemu jakości produkcji, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną – dla wyrobów klasy Is, IIa, IIb, III;
3) dokumentu potwierdzającego klasę wyrobu medycznego, jeżeli NIE wynika
to z dokumentów wskazanych w punktach 9.1. 1) i 9.1.2) SWZ.
- dotyczy Pakietu od 1 do 4, Pakietu 6 i 7.
4.2.Deklaracja zgodności dla środków ochrony indywidualnej przeznaczonych do stosowania w warunkach ryzyka kategorii III określonej w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG (Dz. Urz. UE L Nr 81, str. 51) i spełnia wymagania określone w tym rozporządzeniu – dotyczy Pakietu 5.
4.3.Katalog lub folder lub opis oferowanego przedmiotu (z wyraźnym zaznaczeniem oferowanego produktu wraz z numerem katalogowym podanym w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia) potwierdzający spełnienie wymagań określonych
w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (dotyczy każdego oferowanego przedmiotu zamówienia).
4.4.Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzu cenowym/ Przedmiot zamówienia (złożyć w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 9.3. SWZ NIE potwierdzają spełnienia postawionych wymagań)
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.
5. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta Wykonawcy.
5.1. Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia – załącznik nr 1-… do SWZ.
5.2. Formularz oferty – załącznik nr 2 do SWZ.
5.3. Pełnomocnictwo: oryginał lub elektroniczna kopia poświadczona przez mocodawcę lub notariusza – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
6. Zamawiający NIE zastosuje procedury odwróconej przewidzianej w art. 139 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający NIE wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Zamawiający NIE przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. 11 SWZ.
10. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego, zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt 12 i 13 SWZ.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 08/08/2022
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 10/08/2022
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 05/11/2022
Powinno być:
Data: 07/11/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 08/08/2022
Czas lokalny: 09:05
Powinno być:
Data: 10/08/2022
Czas lokalny: 09:05

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 148-423642 z dnia 2022-08-03:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 10/08/2022
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 16/08/2022
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 07/11/2022
Powinno być:
Data: 13/11/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 10/08/2022
Czas lokalny: 09:05
Powinno być:
Data: 16/08/2022
Czas lokalny: 09:05
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 33199000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały medyczne , odzież medyczna i jednorazowa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10379281 2024-04-11
godz. 08:15
Pomorskie Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych Część 1: Pakiet I Część 2: Pakiet II Część 3: Pakiet III Część 4: Pakiet IV Część 5: Pakiet V Część 6...
10309444 2024-04-12
godz. 09:00
Łódzkie ZP/3/2024 Dostawy produktów leczniczych i farmaceutycznych z podziałem na 46 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi 1. Przedmiotem zamówienia są...
10321357 2024-04-16
godz. 09:00
Podlaskie Dostawa środków do dezynfekcji - 8 pakietów Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 1 do SWZ DZP.2344.12.2024
10315252 2024-04-19
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie „Dostawy sprzętu jednorazowego użytku medycznego i laboratoryjnego” Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku medycznego w ilości i rodzajach pod...
10341754 2024-04-22
godz. 10:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych i innych produktów.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ. DZP.261.5.2024
10325039 2024-04-22
godz. 10:00
Łódzkie Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Składająca się z 103 zadań.
10365840 2024-04-23
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów i materiałów do zabiegów ortopedycznych i neurochirurgicznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zam...
10370902 2024-04-26
godz. 08:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH , zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1,...
10376038 2024-04-26
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie „Dostawa implantów do endoprotez oraz dodatkowego asortymentu wyrobów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie” Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów do en...
10376072 2024-04-29
godz. 09:00
Podkarpackie Zakup i sukcesywna dostawa nici chirurgicznych i kleju tkankowego. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa nici chirurgicznych i kleju tkankowego wyszczególnionych w 40 ...