Przetarg 8056922 - Dostawa i montaż wyposażenia ruchomego w zakresie mebli na...

   
Analizuj Zamówienie 8056922 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-04-02
przedmiot ogłoszenia
Dostawa i montaż wyposażenia ruchomego w zakresie mebli na potrzeby ArtInkubatora i biblioteki publicznej w Sopocie

Część I – d
ostawa i montaż wyposażenia w zakresie elementów stolarskich w budynku przy ul. Goyki 1 oraz w budynku przy ul. Goyki 3, wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z wytycznymi zawartymi w STWiOR, w zakresie elementów wskazanych w przedmiarze dla danej części;Przedmiot zamówienia musi być wykonany z zaleceniami Zamawiającego, uzgodnieniami, dokumentami przetargowymi, z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać obowiązujące normy i wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno-jakościowych dopuszczających przedmiot zamówienia do użytkowania w szczególności takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, wytrzymałość na rozciąganie, odporność na światło, wytrzymałość na tarcie, odkształcanie przez ściskanie, ergonomia oraz zgodnie z celem, jakiemu mają służyć.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, pełnowartościowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi być wykonany przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniające prawidłowe użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego planowanym przeznaczeniem, w ramach zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.Przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie określone prawem wymagania w zakresie atestów, certyfikatów, innych dokumentów stwierdzających jakość przedmiotu umowy i dopuszcza do użytkowania – zgodnie z przeznaczeniem. Okazanie przedmiotowych dokumentów nastąpi najpóźniej wraz z dostawą.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej przy odbiorze przedmiotu zamówienia zaleceń w zakresie użytkowania i konserwacji tj. instrukcje obsługi, montażu i konserwacji, karty gwarancyjne w języku polskim. Wymienione zalecenia zostaną przekazane w formie papierowej oraz elektronicznej. Szkody wynikłe z błędnego tłumaczenia dokumentów na język polski obciążają Wykonawcę.Wykonawca zobowiązuję się do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji, w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, próbek materiałów wykończeniowych oraz propozycji wszystkich mebli w formie wizualizacji/zdjęć i opisu technicznego (zawierającego min. parametrów mebli, rodzaj zastosowanego materiału, dostępnej kolorystyki itp.) zgodnie z parametrami zawartymi dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga realizacji umowy w oparciu o zaakceptowany asortyment w ramach przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest nie później niż w terminie do 5 dni przed datą zawarcia umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys dla zamówienia, dla którego złożył ofertę (suma wartości poszczególnych pozycji kosztorysu musi być równa wartości podanej w ofercie dla zamówienia). Ceny jednostkowe przedmiotu umowy określone w kosztorysie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.Wykonawca musi zapewnić dostawę przedmiotu zamówienia do budynków zespołu willowo – parkowego przy ul. Jakuba Goyki 1-3 w Sopocie, jego wniesienie, montaż i przekazanie w stanie wyregulowanym (wypoziomowanym, dopasowanym), wyczyszczonym, bez skaz i gotowym do użytku.Wszelkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca usunie w trybie pilnym na własny koszt i ryzyko. Po zakończeniu montażu przedmiotu zamówienia Wykonawca doprowadzi miejsce wykonywania prac do stanu pełnego uporządkowania.Wykonawca jest zobowiązany do posiadania odpowiednich materiałów, środków, maszyn, urządzeń, sprzętu, doświadczenia oraz wykwalifikowanego personelu do realizacji przedmiotu zamówienia.Wykonawca ponosi pełną i całkowitą odpowiedzialność za przedmiot zamówienia podczas jego transportu do chwili jego dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w czasie przechowywania przedmiotu zamówienia odpowiada za jego zabezpieczenie, ochronę aż do chwili dokonania jego odbioru przez Zamawiającego. Naprawa wszelkich ewentualnych uszkodzeń, uzupełnienie utraconych drobnych elementów dotyczących przedmiotu zamówienia powstałych w skutek niedochowania obowiązku ochrony i prawidłowego zabezpieczenia leży po stronie Wykonawcy.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części – należy przyjąć, że Zamawiający wskazał na pochodzenie produktów z uwagi na specyfikę zamówienia i brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Specyfika przedmiotu zamówienia polega na tym, że wygląd oraz cechy mebli i artykułów wyposażania wnętrz objętych niniejszym postępowaniem, zostały określone w autorskim projekcie aranżacji wnętrz Art Inkubatora i biblioteki publicznej w Sopocie. Uzasadnione jest zachowanie integralności i zamysłu koncepcyjnego tego autorskiego projektu aranżacji wnętrz, poprzez zamówienie mebli i artykułów wyposażenia wnętrz spójnych wizualnie, estetycznie, kolorystycznie, zachowujących określoną przez projektantów strukturę tkanin i innych materiałów, z których zamawiane meble i artykuły wyposażenia wnętrz mają być wykonane. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem wizualnym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Warunki równoważności dla każdego produktu objętego przedmiotem zamówienia zostały określone w: załączniku do swz – STWIOR; załączniku do swz - projekt architektury wnętrz (1-6).Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zaoferowane materiały równoważne umożliwią uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zastosowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy.W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W tym celu, Wykonawca, który w ramach oferty proponuje rozwiązanie równoważne, tj. produkt innego producenta/modelu niż wskazany przez Zamawiającego, zobowiązany jest: wskazać w kosztorysie ofertowym (załącznik nr 1 do formularza oferty) nazwę producenta i modelu jaki oferuje, dołączyć do kosztorysu ofertowego, składanego wraz z ofertą, kartę katalogową proponowanego produktu równoważnego, określającą parametry techniczne tego produktu, jego wymiary, wraz ze zdjęciem/ilustracją oferowanego produktu bądź wizualizacją na nośniku pamięci.Zamawiający dopuszcza zmiany wymiarów: wysokości, szerokości i głębokości od podanych wartości na poziomie ±2%.
Część II – dostawa i montaż elementów wyposażenia wnętrz w budynku przy ul. Goyki 1 oraz w budynku przy ul. Goyki 3, wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z wytycznymi zawartymi w STWiOR, w zakresie elementów wskazanych w przedmiarze dla danej części.Przedmiot zamówienia musi być wykonany z zaleceniami Zamawiającego, uzgodnieniami, dokumentami przetargowymi, z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać obowiązujące normy i wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno-jakościowych dopuszczających przedmiot zamówienia do użytkowania w szczególności takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, wytrzymałość na rozciąganie, odporność na światło, wytrzymałość na tarcie, odkształcanie przez ściskanie, ergonomia oraz zgodnie z celem, jakiemu mają służyć.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, pełnowartościowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi być wykonany przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniające prawidłowe użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego planowanym przeznaczeniem, w ramach zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.Przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie określone prawem wymagania w zakresie atestów, certyfikatów, innych dokumentów stwierdzających jakość przedmiotu umowy i dopuszcza do użytkowania – zgodnie z przeznaczeniem. Okazanie przedmiotowych dokumentów nastąpi najpóźniej wraz z dostawą.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej przy odbiorze przedmiotu zamówienia zaleceń w zakresie użytkowania i konserwacji tj. instrukcje obsługi, montażu i konserwacji, karty gwarancyjne w języku polskim. Wymienione zalecenia zostaną przekazane w formie papierowej oraz elektronicznej. Szkody wynikłe z błędnego tłumaczenia dokumentów na język polski obciążają Wykonawcę.Wykonawca zobowiązuję się do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji, w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, próbek materiałów wykończeniowych oraz propozycji wszystkich mebli w formie wizualizacji/zdjęć i opisu technicznego (zawierającego min. parametrów mebli, rodzaj zastosowanego materiału, dostępnej kolorystyki itp.) zgodnie z parametrami zawartymi dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga realizacji umowy w oparciu o zaakceptowany asortyment w ramach przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest nie później niż w terminie do 5 dni przed datą zawarcia umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys dla zamówienia, dla którego złożył ofertę (suma wartości poszczególnych pozycji kosztorysu musi być równa wartości podanej w ofercie dla zamówienia). Ceny jednostkowe przedmiotu umowy określone w kosztorysie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.Wykonawca musi zapewnić dostawę przedmiotu zamówienia do budynków zespołu willowo – parkowego przy ul. Jakuba Goyki 1-3 w Sopocie, jego wniesienie, montaż i przekazanie w stanie wyregulowanym (wypoziomowanym, dopasowanym), wyczyszczonym, bez skaz i gotowym do użytku.Wszelkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca usunie w trybie pilnym na własny koszt i ryzyko. Po zakończeniu montażu przedmiotu zamówienia Wykonawca doprowadzi miejsce wykonywania prac do stanu pełnego uporządkowania.Wykonawca jest zobowiązany do posiadania odpowiednich materiałów, środków, maszyn, urządzeń, sprzętu, doświadczenia oraz wykwalifikowanego personelu do realizacji przedmiotu zamówienia.Wykonawca ponosi pełną i całkowitą odpowiedzialność za przedmiot zamówienia podczas jego transportu do chwili jego dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w czasie przechowywania przedmiotu zamówienia odpowiada za jego zabezpieczenie, ochronę aż do chwili dokonania jego odbioru przez Zamawiającego. Naprawa wszelkich ewentualnych uszkodzeń, uzupełnienie utraconych drobnych elementów dotyczących przedmiotu zamówienia powstałych w skutek niedochowania obowiązku ochrony i prawidłowego zabezpieczenia leży po stronie Wykonawcy.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części – należy przyjąć, że Zamawiający wskazał na pochodzenie produktów z uwagi na specyfikę zamówienia i brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Specyfika przedmiotu zamówienia polega na tym, że wygląd oraz cechy mebli i artykułów wyposażania wnętrz objętych niniejszym postępowaniem, zostały określone w autorskim projekcie aranżacji wnętrz Art Inkubatora i biblioteki publicznej w Sopocie. Uzasadnione jest zachowanie integralności i zamysłu koncepcyjnego tego autorskiego projektu aranżacji wnętrz, poprzez zamówienie mebli i artykułów wyposażenia wnętrz spójnych wizualnie, estetycznie, kolorystycznie, zachowujących określoną przez projektantów strukturę tkanin i innych materiałów, z których zamawiane meble i artykuły wyposażenia wnętrz mają być wykonane. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem wizualnym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Warunki równoważności dla każdego produktu objętego przedmiotem zamówienia zostały określone w: załączniku do swz – STWIOR; załączniku do swz - projekt architektury wnętrz (1-6).Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zaoferowane materiały równoważne umożliwią uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zastosowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy.W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W tym celu, Wykonawca, który w ramach oferty proponuje rozwiązanie równoważne, tj. produkt innego producenta/modelu niż wskazany przez Zamawiającego, zobowiązany jest: wskazać w kosztorysie ofertowym (załącznik nr 1 do formularza oferty) nazwę producenta i modelu jaki oferuje, dołączyć do kosztorysu ofertowego, składanego wraz z ofertą, kartę katalogową proponowanego produktu równoważnego, określającą parametry techniczne tego produktu, jego wymiary, wraz ze zdjęciem/ilustracją oferowanego produktu bądź wizualizacją na nośniku pamięci.Zamawiający dopuszcza zmiany wymiarów: wysokości, szerokości i głębokości od podanych wartości na poziomie ±2%.


ZP.271.6.2021.MSt
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39100000, 39120000, 39130000, 39131000, 39141100, 39150000, 45421153, 45421160
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10318928 2024-03-28
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biurowych, sali konferencyjnej oraz kuchni Dostawa wyposażenia sali konferencyjnej, pomieszczeń biurowych i kuchni - umowa ramowa 1 Biurko 2 Do...
10364617 2024-03-29
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawa i montaż wyposażenia dla osób z niepełnosprawnościami do pomieszczeń mieszczących się w budynku przy ul. Chopina 8 w Mielcu. Zamówienie jest finansowane przez Państwowy Fun...
10269256 2024-03-29
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...) realizowanego w 2024roku Przedmiotem zamówienia jest z...
10343034 2024-03-29
godz. 12:00
Mazowieckie „Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Korabie – zakup i dostawa stołów oraz krzeseł” w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw Mazowsze 2024 – Mazowsze ...
10375835 2024-04-03
godz. 14:00
Wielkopolskie Stół warsztatowy pod wagę na stanowisko 2HMP3035 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Stoł warsztatowy Stół pod wagę paletową, wymiary 750x600x550mm 1 szt.
10318038 2024-04-04
godz. 09:00
Wielkopolskie „Adaptacja części pomieszczeń bibliotecznych” 1. Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja pomieszczeń bibliotecznych.2. Przedmiotowe roboty budowlane obejmują przebudowę pomieszcze...
10379479 2024-04-04
godz. 10:00
Dolnośląskie GABLOTA ALUMINIOWA 200X100 ZAMYKANA Lokalizacja 59-101 Polkowice
10366051 2024-04-04
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup, dostawa oraz montaż na rzecz Zamawiającego stołu spawalniczego Demmeler PE 28 (nr katalogowy PE28- 01002-011) oraz podnośnika nożycowego Demmeler przystosowanego do stołu robocz...
10300086 2024-04-09
godz. 10:00
Pomorskie 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł obrotowych, krzeseł typu ISO, wyposażenia medycznego.Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:Cześć 1: Krzesła obrotowe tap...
10375985 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa mebli na wymiar dla UP Bielsko-Biała 1 Przedmiotem umowy jest dostawa i montaż mebli na wymiar dla UP Bielsko Biała 1 wskazanych w załączniku nr 1 do umowy.