Przetarg - Dostawa i montaż sprzętu wystawienniczego wraz z...

   
Analizuj Zamówienie 2845231 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2013-07-18
przedmiot ogłoszenia
Dostawa i montaż sprzętu wystawienniczego wraz z elementami aranżacyjnymi na wystawę stałą w Oddziale Muzeum Okręgowego w Toruniu
- Dom Eskenów pn. Toruń i jego historia II etap realizacji wystawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do oddziału Muzeum Okręgowego w Toruniu - sprzętu wystawienniczego i elementów aranżacji zgodnie z poniższym opisem oraz ich montaż we wskazanych w specyfikacji i załączonym do niej wzorze umowy, terminach.
Przedmiot zamówienia został opisany przez:
1) Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji Istotnych warunków zamówienia - odnoszący się do sal nr 1 (206) i nr 2 (208) oraz antresoli (Nowożytność)
2) Szczegółowy opis zawarty w niniejszym punkcie.

Wykonawca powinien wykonać wszystkie elementy łącznie z nadrukami, za wyjątkiem:
- dostawy i montażu sprzętu komputerowego i multimedialnego (Wykonawca jest zobowiązany do wykonania obudów na sprzęt) oraz oprogramowania,
- realizacji programów multimedialnych i tablic graficznych,
- gablot: Gablota G2 - 1 szt.,
Gablota G2A - 1 szt.,
Gablota G2B - 1 szt.

Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu, uzgodnionego z Zamawiającym, uwzględniającego współpracę z dostawcą sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz Wykonawcą programów multimedialnych i projektów graficznych tablic będących podstawą wykonania nadruków.

Wykonawca planując harmonogram prac powinien uwzględnić następujące elementy:
- ostateczny termin wykonania projektów tablic graficznych to 20.09.2013 r.
- ostateczny termin wykonania programów multimedialnych wraz z ich uruchomieniem to 30.10.2013 r.
- montaż elementów aranżacji - termin wykonywania prac na salach wystawowych nie później niż od 1.10.2013 r. do 30.10.2013 r.
- montaż sprzętu multimedialnego: od 1.10.2013 r. do 25.10.2013 r. - terminy poszczególnych prac zostaną ustalone z Wykonawcą aranżacji,
- podczas realizacji zamówienia konieczna jest współpraca z dostawcą sprzętu multimedialnego i komputerowego,
- ostateczny odbiór zamówienia - 30.10.2013 r.
- Wykonawca powinien uwzględnić rozmieszczenie i zabezpieczenie eksponatów w trakcie realizacji zamówienia - sposób współpracy z Zamawiającym zostanie ustalony po podpisaniu umowy,
- poprawki do elementów wystawowych i aranżacyjnych powinny być wykonywane na bieżąco,
- praca w budynku może odbywać się w godzinach 8.30-16.00. W przypadku konieczności współpracy z Zamawiającym np. przy umieszczaniu eksponatów: praca w dni robocze od 8.30 do 15.30.
Zamawiający z chwilą podpisania umowy przekaże:
- uszczegółowiony projekt elektryczny,
- opisy wykonawcze i rysunki techniczne modeli kościołów i postaci (manekinów),
- uszczegółowienie kolorystyki (matowa, półmatowa, czy połysk), ustalenie tzw. drobnej struktury,
- ewentualne uszczegółowienie sposobu rozmieszczenia oświetlenia gablot,
- uszczegółowienie elementów służących do mocowań eksponatów,

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływu na postać i wykonanie otworów wentylacyjnych w obudowach przy grzejnikach oraz przy sprzęcie multimedialnym w trakcie realizacji zamówienia - jeżeli Zamawiający stwierdzi taką potrzebę.


W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do transportu wszystkich przewidzianych elementów montażowych, usuwania śmieci oraz innych prac niezbędnych do wykonania zamówienia.

Z zapisu w projekcie wycofuje się zapisy:

Zapis nr 1.
Obojętność chemiczna musi być potwierdzona raportem/sprawozdaniem z badań dotyczących korozyjności materiałów używanych przez Wykonawcę do produkcji gablot, tzw. ODDY TEST. Raport dotyczy także zastosowanego kleju do klejenia szyb z profilami konstrukcyjnymi, lakieru zastosowanego do lakierowania gablot, użytego silikonu do doszczelniania gabloty oraz innych uszczelek, zastosowanych w gablocie. Rezultaty testu jednoznacznie gwarantują brak zagrożeń ze strony stosowanych w budowie gablot materiałów w odniesieniu do zbiorów prezentowanych w gablotach.
Zapis nr 2.
W celu zapewnienia neutralnego otoczenia prezentowanym obiektom oraz utrzymania odpowiedniej wilgotności względnej wewnątrz gabloty, powinny one mieć szczelność na poziomie współczynnika ACD nie wyższym niż 0.4 (maksymalnie jedna wymiana powietrza w gablocie na dwa i pół dnia). Pomiar powinien być przeprowadzony atestowanym sprzętem zgodnie z normą PN-EN ISO 12569.
Zapis nr 3.
Wykonawca powinien dostarczyć łącznie z opinią odpowiednie obliczenia inżynierskie a także:
Raport /Sprawozdanie z badań wytrzymałościowych zawiasów zastosowanych w układzie otwierającym drzwi gablot i przenoszących duże obciążenia. Badania muszą być przeprowadzone przez Akredytowane Laboratorium Wytrzymałości Materiałów posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji i muszą określać maksymalne siły, które zawiasy mogą przenosić. Siły te należy uwzględnić w obliczeniach inżynierskich, które muszą być wykonane przy ocenie proponowanych rozwiązań technicznych.
Raport/Sprawozdanie z badań wytrzymałościowych złącza szyba, klej, profil metalowy, do którego mocowany jest zawias wieloprzegubowy. Badania muszą być przeprowadzone przez Akredytowane Laboratorium Wytrzymałości Materiałów posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji i muszą określać maksymalne siły, które złącze może przenosić. Siły te należy uwzględnić w załączonych obliczeniach inżynierskich.
A także inne podobne, jeżeli odnoszą się do określonych wyżej badań i ekspertyz.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych - stwierdzonych na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności.
Dopuszcza się realizację części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty przewidywanego zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty.
branża Wyposażenie wnętrz, Usługi reklamowe
podbranża meble i akcesoria, aranżacja wnętrza, tablice reklamowe i ogłoszeniowe
kody CPV 39154000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble, aranżacja wnetrza, tablice reklamowe i ogłoszeniowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12193484 2025-12-08
godz. 09:00
Mazowieckie Aktualizacja danych zamieszczonych na trzech tablicach informacyjnych...
12186231 2025-12-08
godz. 09:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu...
12184774 2025-12-08
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni obsługi klienta....
12197926 2025-12-08
godz. 13:00
Dolnośląskie DOSTAWA PARAWANU TTO-TTL-SO-T75M SPAWAL Adres dostawy: M040
12200793 2025-12-09
godz. 00:00
Lubelskie dostawa fabrycznie nowego zestawu wypoczynkowego, foteli wypoczynkowych,...
12191370 2025-12-09
godz. 08:00
Małopolskie Dostawa i zakup: Znaki ADR - 2 000 szt.
12194888 2025-12-09
godz. 15:00
Śląskie Dostawa zestawów siedziskowych dla Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w...
12153179 2025-12-10
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Pozytywnie włączeni - kompleksowy system...
12185833 2025-12-11
godz. 09:00
Podlaskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka...
12157137 2025-12-12
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie pn. pn....