Przetarg 8869534 - Dostawa i montaż parkomatów wraz z oprogramowaniem w...

   
Analizuj Zamówienie 8869534 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-04-27
przedmiot ogłoszenia
Dostawa i montaż parkomatów wraz z oprogramowaniem w Strefie Płatnego Parkowania w Świdnicy Numer referencyjny: P-49/VI/22
1. Prz
edmiotem zamówienia jest dostawa i montaż parkomatów wraz z oprogramowaniem w Strefie Płatnego Parkowania w Świdnicy.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż w wyznaczonych przez Zamawiającego lokalizacjach oraz uruchomienie 70 sztuk parkomatów oraz systemu do nadzorowania, kontroli i ewidencji opłat w obszarze Strefy Płatnego Parkowania w Świdnicy, w 3 etapach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SWZ (Załącznik nr 2 do Umowy).
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż w wyznaczonych przez Zamawiającego lokalizacjach oraz uruchomienie 70 sztuk parkomatów oraz systemu do nadzorowania, kontroli i ewidencji opłat w obszarze Strefy Płatnego Parkowania w Świdnicy, w etapach: 1) Etap I: 1. dostawa, montaż oraz uruchomienie 25 szt. parkomatów: 1.1. demontaż i odbiór we własnym zakresie 10 szt. parkomatów aktualnie obsługujących SPP zgodnie z harmonogramem, 1.2. demontaż i transport w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce, na koszt Wykonawcy, 15 szt. parkomatów aktualnie obsługujących SPP, 1.3. zapewnienie możliwości wnoszenia w parkomatach opłat za postój w SPP z wykorzystaniem bilonu, kart płatniczych oraz systemu BLIK, 1.4. zapewnienie dostępu do danych z parkomatów, 1.5. dostawa 30 dodatkowych, wymiennych kaset na bilon do parkomatów, 1.6. przeszkolenie służb technicznych Zamawiającego (2 osób) w zakresie bieżących czynności serwisowych parkomatów, 2. dostawa systemu do kontroli pojazdów parkujących w SPP składającego się z 5 szt. mobilnych terminali kontrolerskich, 5 szt. drukarek mobilnych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym realizacje kontroli wnoszenia opłat w SPP, 3. dostawa systemu do windykacji opłat nieuiszczonych i obsługi SPP, kompatybilnego z systemem do kontroli pojazdów parkujących w SPP dla 5 stanowisk stacjonarnych, 4. przeszkolenie pracowników Zamawiającego (3 pracowników biura, 5 kontrolerów) w zakresie bieżącej eksploatacji i obsługi urządzeń oraz dostarczonego oprogramowania, 2) Etap II: 1. dostawa, montaż, oraz uruchomienie 25 szt. parkomatów, 2. demontaż i odbiór na koszt Wykonawcy 25 szt. parkomatów aktualnie obsługujących SPP zgodnie z harmonogramem, 3) Etap III: 1. dostawa, montaż, oraz uruchomienie 20 szt. parkomatów, 2. demontaż i odbiór na koszt Wykonawcy 20 szt. parkomatów aktualnie obsługujących SPP zgodnie z harmonogramem, 3. odbiór parkomatów, pozostałych w dyspozycji Zamawiającego po I etapie dostawy, wraz z zebranym magazynem części zamiennych do parkomatów. 3. Parkomaty oraz oprogramowanie, obejmujące również prawa licencyjne do jego użytkowania, muszą być własnością Wykonawcy lub być we władaniu Wykonawcy na podstawie tytułu prawnego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SWZ (Załącznik nr 2 do Umowy). 5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 38730000-1 - parkometry 51214000-5 - usługi instalowania parkometrów 48600000-4 - pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 48700000-5 - pakiety oprogramowania użytkowego 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonane prace w następujący sposób: a) minimalny okres gwarancji na parkomaty - 24 miesiące po każdym etapie, b) minimalny okres gwarancji i wsparcia technicznego na program do windykacji i urządzenia mobilne - 12 miesięcy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 110) - dalej e.p.a. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu zamówienia co najmniej na poziomie 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Udział pojazdów, o którym mowa powyżej, oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę. 9. Wykonawca, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz floty pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu zamówienia zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 4 do Umowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest poddać się kontroli Zamawiającego pod kątem spełniania przez niego wymogów wskazanych w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 38730000, 48600000, 48700000, 51214000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe , maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10402131 2024-05-08
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO – SKANER 3D wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ...
10480883 2024-05-08
godz. 11:00
Mazowieckie Umowa serwisowa na wsparcie techniczne dla systemu Skaden szczegółowy opis zawarty jest w SWZ
10380431 2024-05-08
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Subskrypcja oprogramowania i wsparcie techniczne do ochrony aplikacji webowych dla urządzeń Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Bydgoszczy Przedmio...
10480169 2024-05-14
godz. 12:00
Lubelskie Dostawa 3 szt. zespołów pompowo-mieszających
10430560 2024-05-14
godz. 15:00
Mazowieckie „Zakup i dostawę wraz z montażem w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego zbiornika bitumu” (zgodnej ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem 1 ...
10446859 2024-05-17
godz. 10:00
Podlaskie ZK-DZP.262.26.2024 Dostawa sprzętu komputerowego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wg Załącznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna – Opis przedmiotu zamówieni...
10428654 2024-05-17
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego z zastosowaniem 0% stawki podatku VAT do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie Przedmiotem niniejs...
10433232 2024-05-17
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup i dostawa wysokowydajnych skanerów na potrzeby komórek obsługi dokumentacji Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wysokowydajnych skanerów na potrzebykomórek obsługi doku...
10449802 2024-05-20
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest zakup stacji transferowej luźnych bloków książek do podajnika oklejarki. Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe, minimalne parametry techniczne (obl...
10406371 2024-05-22
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA – WYPOSAŻENIE WARSZTATOWE (WYCINARKA PLAZMOWA) wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr...