Przetarg 7912261 - Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem w ramach...

   
Analizuj Zamówienie 7912261 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem w ramach inwestycji pn. „BUDOWA CENTRUM AKTYWNOSCI SENIORA” w Stalowej Woli
Nume
r referencyjny: ZP- II.271.115.2020

1. Przedmiotem zamówienia „„Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem w ramach inwestycji pn. „BUDOWA CENTRUM AKTYWNOSCI SENIORA”, w systemie „ pod klucz ”w Stalowej Woli objętych niniejszym zamówieniem.
2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę oraz montaż mebli oraz wyposażenia w zakresie określonym w przedmiarach (załącznik nr 8) oraz dokumentacji projektowej (załącznik nr 9), których zakres obejmuje w szczególności:
1.) Wykonanie mebli zgodnie z dokumentacją projektową
2.) Dostawa oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem gastronomicznym zgodnie z założeniami zawartymi w załącznikach numer 1 oraz 2.
3.) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki umowy zawierają załączniki do niniejszego SIWZ
4. Wykonawca zrealizuje dostawy do miejsca przeznaczenia własnym transportem, na własny koszt.
5. Wykonawca dostarczone meble zamontuje zgodnie z przeznaczeniem.
6. Montaż mebli z wyposażeniem będzie uzależniony od pozostałych prac budowlanych z zgodnie z przedmiarami robót.
7. Dokumentacją projektową należy przekazać Zamawiającemu w formie papierowej, oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF, dwg, xls, doc.
8. Wykonana dokumentacja winna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
9. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania na własny koszt wszelkich uzgodnień i opinii wynikłych w trakcie wykonania dokumentacji projektowej niezbędnych do realizacji zamówienia.
10. Niezwłocznie po podpisaniu umowy dokonać wizji lokalnej z udziałem upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego na terenie budowy, w tym wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności w tym uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy do należytego wykonania przedmiotu umowy.
11. Wykonawca oświadcza, iż przedmiot umowy wykona zgodnie z zakresem prac przewidzianych do wykonania, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami w szczególności z techniczno-budowlanymi i normami, z zachowaniem należytej staranności, oraz dotrzyma umówionych terminów i sposobu realizacji.
12. Wykonawca oświadcza, że przed podpisaniem umowy zapoznał się wnikliwie z dokumentami (przedmiarami, dokumentacją projektową), oraz oświadcza, że są one kompletne, spójne, wyczerpujące oraz pozwalają na terminowe wykonanie robót zgodnie z umową.
13. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanej dostaw wraz z montażem w oparciu o cenę wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
14. Płatnikiem za realizację przedmiotu zamówienia będzie Zamawiający: Gmina Stalowa Wola.
15. W razie dostarczenia sprzętu komputerowego i oprogramowania niespełniających wymienionych parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub posiadających wady ukryte Zamawiający sporządzi protokół odbioru dostawy i zażąda od Wykonawcy wymiany przedmiotu zamówienia na spełniający te wymogi, Powiadomienie zostanie dokonane przez Zamawiającego faksem, drogą mailową, telefonicznie bądź osobiście, z informacją o przedmiocie dostaw.
16. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności:
Wykonawca lub podwykonawcy będą zobowiązani zatrudniać na umowę o pracę osoby odpowiedzialne za:
Nie dotyczy
Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu.
2.) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana.
3.) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy.
4.) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1-3.
5.) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 5 ppkt 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy.
17. Okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert .
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39100000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10423156 2024-04-18
godz. 00:00
Małopolskie Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń 3.12, 3.13 oraz 0.11 zlokalizowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 20 dla potrzeb infolinii sprzedażowej TAURON Sprzedaż sp. z o...
10431694 2024-04-19
godz. 10:00
Wielkopolskie Zakup wraz z wniesieniem tapczanu typu Krzyś.
10429422 2024-04-19
godz. 10:00
Śląskie Zakup 5 szt. szaf dużych i 5 szaf małych na skanery i terminale wg. specyfikacji.
10439481 2024-04-19
godz. 11:00
Dolnośląskie Sprzedaż, dostawa i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych foteli obrotowych na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu, wg. Opisu przedmiotu zamówienia (załącz...
10446217 2024-04-23
godz. 09:55
Śląskie ZA.26.1.27.2024 Zakup krzeseł biurowych obrotowych Grospol Valio BS HD Black PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Krzesła biurowe obrotowe Grospol Valio BS HD Black, tkanina BN01 wraz z dostawą sp...
10449121 2024-04-24
godz. 09:00
Świętokrzyskie Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków Część 1: Część 1. Zakup i dostawa mebli do prowadzenia zajęć czytelniczo - literackich 1) Przedmiotem Cz...
10446053 2024-04-24
godz. 10:00
Świętokrzyskie 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotu w ilości 1 szt. wraz z wyposażeniem, na potrzeby projektu „Dziś uczeń – jutro student” realizowanego w ramach programu regionalnego F...
10405749 2024-04-24
godz. 11:00
Wielkopolskie Renowacja foteli kinowych na potrzeby sali kinowo-widowiskowej wraz z projektem aranżacji wnętrz w Centrum Edukacyjno-Kulturalnym z podziałem na II cz. I Renowacja foteli , II Projekt ara...
10457254 2024-04-25
godz. 23:59
Małopolskie Zlecę Usługi stolarskie: Kuchnie na wymiar
10376092 2024-04-26
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa mebli biurowych - krzeseł z mp. z regulowanym podnoszeniem 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych – krzeseł na mp. z regulowanym podnoszeniem.2. Szczegółowy z...