Przetarg 8237059 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych, instalacji...

   
Analizuj Zamówienie 8237059 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-06-30
przedmiot ogłoszenia
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych, instalacji solarnych, instalacji pomp ciepła oraz kotłów na biomasę w gminie Wólka N
umer referencyjny: RI.271.8.2021
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych, pomp ciepła oraz kotłów na biomasę w gminie Wólka. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „OZE w Gminie Wólka – etap II – montaż pomp ciepła, kolektorów słonecznych, pieców na biomasę i ogniw fotowoltaicznych” współfinansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa lubelskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa 4 „Energia przyjazna środowisku”, działanie 4.1. „Wsparcie wykorzystania OZE”.
2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na cztery części zamówienia:
1) część 1 – dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych;
2) część 2 – dostawa i montaż kolektorów słonecznych;
3) część 3 – dostawa i montaż kotłów na biomasę;
4) część 4 – dostawa i montaż pomp ciepła.
Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych Część nr 1 1. Przedmiotem części 1 zamówienia jest dostawa i montaż zestawów instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Wólka, obejmująca między innymi: 1) dostawę i montaż 31 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 2,28 kW, w 31 wskazanych lokalizacjach; 2) dostawę i montaż 79 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 3,42 kW, w 79 wskazanych lokalizacjach; 3) instalacja wykonana w oparciu o moduły panele fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy min. 380 W; 4) inwertery montowane w ramach zamówienia muszą dysponować ok 1 kW mocy zapasu; umożliwiającym podłączenie dodatkowego 1 kW; 5) montaż konstrukcji wsporczych modułów fotowoltaicznych; 6) montaż paneli fotowoltaicznych na konstrukcji; 7) montaż okablowania solarnego pomiędzy modułami a falownikiem; 8) wykonanie instalacji głównej do połączenia inwertera z rozdzielnią główną budynku; 9) montaż rozdzielni obwodów stałoprądowych RDC; 10) montaż inwertera; 11) montaż rozdzielni obwodów rozdzielni zmiennoprądowych RAC; 12) wykonanie ochrony przeciwporażeniowej; 13) wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej; 14) próby, pomiary, regulacja i rozruch technologiczny instalacji; 15) wykonanie skróconej dokumentacji powykonawczej dla każdego uczestnika projektu i pełnej dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty wykonawcze, komplet pomiarów elektrycznych, komplet dokumentów do zmiany licznika, dokumentacja otrzymana od Zamawiającego z naniesionymi poprawkami w kolorze czerwonym); 16) przyłączenie do sieci PGE Dystrybucja S.A. wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów i zgłoszeniem instalacji; 17) przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji; 18) sporządzenie instrukcji serwisowych zawierających niezbędne informacje dotyczące sposobu postępowania w przypadku wystąpienia niespodziewanych błędów w instalacji; 19) zaprogramowanie i uruchomienie instalacji; 20) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów; 21) inne elementy ujęte w załączniku nr 8a do SWZ (dokumentacja projektowa) i wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7a do SWZ). 2. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik/załączniki nr 8a do SWZ. 3. Urządzenia, armatura i osprzęt instalowany w trakcie realizacji zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana o oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje. 5. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Dostawa i montaż kolektorów słonecznych Część nr 2 1. Przedmiotem części 2 zamówienia jest dostawa i montaż zestawów instalacji solarnych na terenie gminy Wólka, obejmująca między innymi: 1) instalacja dwukolektorowa / 300 dm3, 96 zestawów – montaż dla 96 lokalizacji; 2) instalacja trzykolektorowa / 400 dm3, 24 zestawów – montaż dla 24 lokalizacji; 3) wykonanie montażu zasobnika solarnego; 4) wykonanie montażu instalacji glikolowej; 5) zamontowanie zespołu pompowo-sterowniczego; 6) wykonanie podłączenia zasobnika solarnego do istniejącej instalacji zimnej wody oraz ciepłej wody użytkowej wraz z niezbędną armaturą kontrolno-zabezpieczającą, armaturą zaporową, regulacyjną; 7) wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji solarnej; 8) wykonanie przeszkolenia użytkowników instalacji solarnej; 9) dostawę i montaż, w oparciu o dokumentację techniczną stanowiącą załącznik nr 8b do SWZ, zestawów płaskich kolektorów słonecznych na potrzeby przygotowywania ciepłej wody użytkowej; 10) inne elementy ujęte w załączniku nr 8b do SWZ (dokumentacja projektowa) i wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7b do SWZ. Zamawiający informuje, że system monitoringu instalacji solarnej opisany w rozdziale 7 projektu budowlanego wykonawczego nie jest objęty przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający wymaga, aby zamontowana instalacji umożliwiała w przyszłości podpięcie do takiego systemu. 2. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik/załączniki nr 8b do SWZ. 3. Urządzenia, armatura i osprzęt instalowany w trakcie realizacji zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana o oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje. 5. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Dostawa i montaż kotłów na biomasę Część nr 3 1. Przedmiotem części 3 zamówienia jest dostawa i montaż kotłów na biomasę na terenie gminy Wólka, obejmująca między innymi: 1) dostawę i montaż 12 sztuk kotłów na biomasę o mocy 20 kW, montaż dla 12 lokalizacji; 2) dostawę i montaż 6 sztuk kotłów na biomasę o mocy 25 kW, montaż dla 6 lokalizacji; 3) demontaż starego kotła i elementów instalacji, które będą zastąpione (przekazanie właścicielowi); 4) montaż kotła, armatury i urządzeń, izolacji termicznej rurociągów zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązujących warunków prawnych, budowlanych o technicznych; 5) instalacja układu sterującego; 6) instalacja czopucha z wyczystką i przyłączenie kotła do istniejącego kanału spalinowego komina; 7) podłączenie kotła do istniejącej instalacji c.o., z.w., c.w.u. w obrębie pomieszczenia gdzie zamontowano kocioł w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym zgodnie z dokumentacją techniczną; 8) wykonanie płukania, prób ciśnieniowych instalacji, napełnienie, odpowietrzenie i uruchomienie instalacji; 9) przekazanie instrukcji i przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej konserwacji; 10) uzupełnienie, uszczelnienie ubytków po przejściach przewodów; 11) uruchomienie i udział w odbiorze technicznym instalacji; 12) przed montażem kotła wskazane jest ustalenie warunków montażu we wskazanej lokalizacji min. pod kontem usytuowania zasobnika na pelt i innych istotnych parametrów montażu; 13) przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru kotłowni, przeszkolenia oraz przekazania dokumentacji potwierdzonej przez użytkownika; 14) inne elementy ujęte w załączniku nr 8c do SWZ (dokumentacja projektowa) i wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7c do SWZ. 2. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik/załączniki nr 8c do SWZ. 3. Urządzenia, armatura i osprzęt instalowany w trakcie realizacji zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana o oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje. 5. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Dostawa i montaż pomp ciepła Część nr 4 1. Przedmiotem części nr 4 jest dostawa i montaż pomp ciepła na terenie gminy Wólka, obejmująca między innymi: 1) dostawę i montaż 12 sztuk instalacji pompy ciepła (powietrze-woda) do przygotowania c.w.u. ze zbiornikami o pojemności min. 300 l; 2) montaż armatury, zespołu pompowego naczynia przeponowego i pozostałych elementów wg schematu technologicznego; 3) instalację układu sterującego; 4) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji; 5) uzupełnienie i uszczelnienie ubytków po przejściach przewodów, wykonanie przewodów instalacji wody zimnej, ciepłej c.o. i elektrycznych niezbędnych do połączenia z projektowanym systemem; 6) uruchomienie instalacji; 7) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych pomp ciepła do c. w. u. wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom; 8) inne elementy ujęte w załączniku nr 8d do SWZ (dokumentacja techniczna) oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7d do SWZ. 2. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik/załączniki nr 8d do SWZ. 3. Urządzenia, armatura i osprzęt instalowany w trakcie realizacji zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana o oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje. 5. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 127-336806 z dnia 2021-07-05:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: I.3
Zamiast:
http://bip.wolka.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Powinno być:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 02/08/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 09/08/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 30/10/2021
Powinno być:
Data: 06/11/2021
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 02/08/2021
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 09/08/2021
Czas lokalny: 13:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 152-404571 z dnia 2021-08-09:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Część nr: 1
Zamiast:
1. Przedmiotem części 1 zamówienia jest dostawa i montaż zestawów instalacji fotowoltaicznych na terenie
gminy Wólka, obejmująca między innymi:
1) dostawę i montaż 31 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 2,28 kW, w 31 wskazanych lokalizacjach;
2) dostawę i montaż 79 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 3,42 kW, w 79 wskazanych lokalizacjach;
3) instalacja wykonana w oparciu o moduły panele fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy min. 380 W;
4) inwertery montowane w ramach zamówienia muszą dysponować ok 1 kW mocy zapasu; umożliwiającym
podłączenie dodatkowego 1 kW;
5) montaż konstrukcji wsporczych modułów fotowoltaicznych;
6) montaż paneli fotowoltaicznych na konstrukcji;
7) montaż okablowania solarnego pomiędzy modułami a falownikiem;
8) wykonanie instalacji głównej do połączenia inwertera z rozdzielnią główną budynku;
9) montaż rozdzielni obwodów stałoprądowych RDC;
10) montaż inwertera;
11) montaż rozdzielni obwodów rozdzielni zmiennoprądowych RAC;
12) wykonanie ochrony przeciwporażeniowej;
13) wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej;
14) próby, pomiary, regulacja i rozruch technologiczny instalacji;
15) wykonanie skróconej dokumentacji powykonawczej dla każdego uczestnika projektu i pełnej dokumentacji
powykonawczej dla Zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty wykonawcze, komplet
3 / 4
pomiarów elektrycznych, komplet dokumentów do zmiany licznika, dokumentacja otrzymana od Zamawiającego
z naniesionymi poprawkami w kolorze czerwonym);
16) przyłączenie do sieci PGE Dystrybucja S.A. wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów i zgłoszeniem
instalacji;
17) przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji;
18) sporządzenie instrukcji serwisowych zawierających NIEzbędne informacje dotyczące sposobu postępowania
w przypadku wystąpienia NIEspodziewanych błędów w instalacji;
19) zaprogramowanie i uruchomienie instalacji;
20) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach
przewodów;
21) inne elementy ujęte w załączniku nr 8a do SWZ (dokumentacja projektowa) i wzorze umowy stanowiącym
załącznik nr 7a do SWZ).
2. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik/załączniki nr 8a
do SWZ.
3. Urządzenia, armatura i osprzęt instalowany w trakcie realizacji zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny
z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana o oparciu o obowiązujące przepisy, w
szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz
z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał
wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje.
5. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych
do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami
prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi
polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Powinno być:
1. Przedmiotem części 1 zamówienia jest dostawa i montaż zestawów instalacji fotowoltaicznych na terenie
gminy Wólka, obejmująca między innymi:
1) dostawę i montaż 31 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 2,28 kW, w 31 wskazanych lokalizacjach;
2) dostawę i montaż 79 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 3,42 kW, w 79 wskazanych lokalizacjach;
3) instalacja wykonana w oparciu o moduły panele fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy min. 380 W;
5) montaż konstrukcji wsporczych modułów fotowoltaicznych;
6) montaż paneli fotowoltaicznych na konstrukcji;
7) montaż okablowania solarnego pomiędzy modułami a falownikiem;
8) wykonanie instalacji głównej do połączenia inwertera z rozdzielnią główną budynku;
9) montaż rozdzielni obwodów stałoprądowych RDC;
10) montaż inwertera;
11) montaż rozdzielni obwodów rozdzielni zmiennoprądowych RAC;
12) wykonanie ochrony przeciwporażeniowej;
13) wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej;
14) próby, pomiary, regulacja i rozruch technologiczny instalacji;
15) wykonanie skróconej dokumentacji powykonawczej dla każdego uczestnika projektu i pełnej dokumentacji
powykonawczej dla Zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty wykonawcze, komplet
4 / 4
pomiarów elektrycznych, komplet dokumentów do zmiany licznika, dokumentacja otrzymana od Zamawiającego
z naniesionymi poprawkami w kolorze czerwonym);
16) przyłączenie do sieci PGE Dystrybucja S.A. wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów i zgłoszeniem
instalacji;
17) przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji;
18) sporządzenie instrukcji serwisowych zawierających NIEzbędne informacje dotyczące sposobu postępowania
w przypadku wystąpienia NIEspodziewanych błędów w instalacji;
19) zaprogramowanie i uruchomienie instalacji;
20) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach
przewodów;
21) inne elementy ujęte w załączniku nr 8a do SWZ (dokumentacja projektowa) i wzorze umowy stanowiącym
załącznik nr 7a do SWZ).
2. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik/załączniki nr 8a
do SWZ.
3. Urządzenia, armatura i osprzęt instalowany w trakcie realizacji zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny
z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana o oparciu o obowiązujące przepisy, w
szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz
z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał
wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje.
5. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych
do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami
prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi
polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 09/08/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 19/08/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 06/11/2021
Powinno być:
Data: 16/11/2021
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 09/08/2021
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 19/08/2021
Czas lokalny: 13:00
branża Energia odnawialna (OZE)
podbranża biogaz, biomasa, energia solarna, pompy ciepła
kody CPV 9331100, 9331200, 9332000, 42511110, 45261215, 45300000, 45310000, 45311200, 45330000, 45331000, 45331110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: biogaz, biomasa , energia solarna , pompy ciepła

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10384778 2024-04-08
godz. 10:00
Lubelskie dostawa oraz montaż paneli fotowoltaicznych z niezbędnym osprzętem, projektem oraz zgłoszeniem do odpowiednich instytucji odpowiedzialnych za poprawne działanie instalacji fotowoltaiczn...
10344466 2024-04-09
godz. 09:00
Dolnośląskie Modernizacja ujęcia wody dla miejscowości Leśna, Smolnik oraz Miłoszów wraz z utworzeniem instalacji fotowoltaicznej dla wodociągów i oczyszczalni ścieków Część 1: Zakres prac o...
10394546 2024-04-15
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Koszalin; Oddział Koszalin, Czernin Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w imieniu i na rzecz Energa Operator SA Oddział w ...
10385249 2024-04-16
godz. 10:00
Lubelskie Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wąwolnicy Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wąwolnicy poprzez montaż instalacji fotowol...
10424373 2024-04-18
godz. 07:30
Zachodniopomorskie Budowa instalacji fotowoltaicznej do 50 kW na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Łazach
10473460 2024-05-07
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Budowa biogazowni rolniczej o mocy 0,440 MW w m. Zalesie współfinansowana przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Priorytetowego: 4.17. Zeroemisyjn...
10484081 2024-05-13
godz. 23:59
Mazowieckie ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszym zapytaniu. W każdym przypadk...
10484115 2024-05-14
godz. 10:00
Wielkopolskie Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I – Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II – Instalacja pomp ciepła. 1.Poprawa efektywności energety...
10467659 2024-05-15
godz. 23:59
Dolnośląskie Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja hali produkcyjnej i budynku socjalno-biurowego oraz Instalacja fotowoltaiczna produkująca średniorocznie 399 MWh. Prace zostaną wykonane przez Gen...
10393030 2024-06-05
godz. 09:00
Śląskie Budowa farm fotowoltaicznych na dwóch oczyszczalniach ścieków i na przepompowni ścieków w Bytomiu Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na wykona...