Przetarg 7894599 - Dostawa fabrycznie nowych olejów silnikowych i...

   
Analizuj Zamówienie 7894599 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-23
przedmiot ogłoszenia
Dostawa fabrycznie nowych olejów silnikowych i przekładniowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Numer referencyjny: 7
3/93/20/SZP/D

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów silnikowych i przekładniowych do pojazdów służbowych będących w posiadaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony jest w druku „oferta” - załączniku nr 1 oraz we wzorze umowy, stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby oleje będące przedmiotem zamówienia posiadały aktualne aprobaty określonych producentów pojazdów. Zgodnie z załącznikiem nr 1 Zamawiający wymaga aprobat dla następujących pozycji wyszczególnionych w tabeli niniejszego załącznika:
1) pozycja nr 1 – aprobata producenta pojazdów PSA B71 2312,
2) pozycja nr 2 – aprobata producenta pojazdów Ford WSS-M2C950-A,
3) pozycja nr 3 – aprobata producenta pojazdów Ford WSS-M2C913-D,
4) pozycja nr 4 – aprobata producenta pojazdów GM Dexos 2 oraz MB 229.51/MB 229.52 oraz VW 505.00/505.01,
5) pozycja nr 5 – aprobata producenta pojazdów VW 504.00/507.00, MB 229.51 oraz BMW Long Life 04,
6) pozycja nr 6 – aprobata producenta pojazdów MB 229.51,
7) pozycja nr 8 – aprobata producenta pojazdów VW 505.00/505.01 oraz MB 229.31,
8) pozycja nr 9 – aprobata producenta pojazdów MB 229.3, MB 229.6 oraz RN 0700/0710,
9) pozycja nr 12 – aprobata producenta pojazdów MAN M3477.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone z tłumaczeniem na język polski.
W przypadku, gdy aprobaty nie będą posiadały w swojej treści ograniczenia czasowego, Zamawiający uzna je za aktualne.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane oleje silnikowe oraz przekładniowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1, Wykonawca (na wezwanie Zamawiającego) winien złożyć katalog producenta oleju lub inny dokument wystawiony przez producenta oleju.
5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o wyższej specyfikacji jakościowej, które spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zakupu asortymentu nie ujętego w załączniku nr 1 – w cenie sprzedaży detalicznej dla klientów indywidualnych pomniejszonej o rabat podany w druku ofertowym – jednakże w granicach łącznej wartości umowy – zgodnie z § 1 ust. 6 wzoru umowy.
7. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment winien spełniać wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 1, w którym należy wypełnić odpowiednie miejsca podając w szczególności:
- producenta i nazwę handlową oferowanego produktu,
- oferowaną maksymalną wielkość opakowania;
- cenę jednostkową netto (zł/litr), wartości netto i brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
- termin realizacji zamówienia cząstkowego,
- wysokość rabatu na asortyment nie ujęty w załączniku nr 1
oraz podać inne wymagane dane.
Wykonawca w załączniku nr 1 oświadczy, że zaoferowany przez niego asortyment spełnia minimalne wymogi techniczne określone przez Zamawiającego w tym załączniku.
8. Posiłkując się treścią art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- wykonywanie czynności związanych ze sprzedażą i magazynowaniem olejów silnikowych oraz przekładniowych tj. w szczególności: obsługiwanie klienta, fakturowanie, wydawanie towaru.
Ww. wymóg nie dotyczy przedsiębiorcy, który wskazane czynności wykonuje osobiście.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań (art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy) Zamawiający zamieścił w § 10 wzoru umowy.
9. Zmiana:
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- nie będą miały wpływu na koszty realizacji przedmiotu umowy.
10. W nawiązaniu do art. 30 ust. 4 ustawy, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy: „lub równoważne”. Za rozwiązanie równoważne do opisywanego przez Zamawiającego zostanie uznane rozwiązanie potwierdzające spełnianie co najmniej parametrów określonych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w zakresie norm, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Miejsce realizacji dostaw - magazyn Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Wydział Transportu, ul. Grenadierów 3, 20-331 Lublin. Dostawy realizowane na koszt Wykonawcy.
12. Forma i termin płatności faktury VAT – przelew, 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
13. Jeżeli Wykonawca wystawiał będzie ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem platformy, wówczas w polu faktury o nazwie referencja kupującego umieści następujący symbol: LB2M00.
14. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru umowy w całości.
15. Zamawiający będzie realizował dostawę w formie zamówień cząstkowych na podstawie otrzymanych zleceń drogą: faksową, e-mailową lub telefoniczną.
16. Zamawiający nie przewiduje zakupów w trybie zwolnionej akcyzy.
17. Wykonawca (po zawarciu umowy) do każdej dostawy dołączy aktualne świadectwo jakości producenta.
18. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia (po zawarciu umowy), w wersji papierowej lub elektronicznej karty charakterystyki na wszystkie produkty objęte umową nie później niż w dniu pierwszej dostawy oraz każdorazowo w przypadku zmiany ich treści. Karta charakterystyki na produkty objęte umową, winna być zgodna z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. (Dz. U. L396z 30.12.2016 r. z późn. zm.).
19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianego asortymentu w zależności od potrzeb, a wynikających z nieprzewidzianych okoliczności w szczególności: nieprzewidzianego wycofania z eksploatacji lub dostawy nowych pojazdów, w ramach ogólnej kwoty wartości umowy w zakresie nieprzekraczającym 30% ogólnej ilości asortymentu określonego w załączniku do umowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540561085-N-2020 z dnia: 2020-12-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów silnikowych i przekładniowych do
pojazdów służbowych będących w posiadaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych. 2.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony jest w druku „oferta” - załączniku nr 1 oraz we wzorze umowy,
stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Zamawiający wymaga, aby oleje będące
przedmiotem zamówienia posiadały aktualne aprobaty określonych producentów pojazdów. Zgodnie z załącznikiem nr 1
Zamawiający wymaga aprobat dla następujących pozycji wyszczególnionych w tabeli niniejszego załącznika: 1) pozycja nr 1 –
aprobata producenta pojazdów PSA B71 2312, 2) pozycja nr 2 – aprobata producenta pojazdów Ford WSS-M2C950-A, 3)
pozycja nr 3 – aprobata producenta pojazdów Ford WSS-M2C913-D, 4) pozycja nr 4 – aprobata producenta pojazdów GM Dexos
2 oraz MB 229.51/MB 229.52 oraz VW 505.00/505.01, 5) pozycja nr 5 – aprobata producenta pojazdów VW 504.00/507.00, MB
229.51 oraz BMW Long Life 04, 6) pozycja nr 6 – aprobata producenta pojazdów MB 229.51, 7) pozycja nr 8 – aprobata
producenta pojazdów VW 505.00/505.01 oraz MB 229.31, 8) pozycja nr 9 – aprobata producenta pojazdów MB 229.3, MB 229.6
oraz RN 0700/0710, 9) pozycja nr 12 – aprobata producenta pojazdów MAN M3477. Dokumenty sporządzone w języku obcym
muszą być złożone z tłumaczeniem na język polski. W przypadku, gdy aprobaty nie będą posiadały w swojej treści ograniczenia
czasowego, Zamawiający uzna je za aktualne. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane oleje silnikowe oraz przekładniowe
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1, Wykonawca (na wezwanie Zamawiającego) winien
złożyć katalog producenta oleju lub inny dokument wystawiony przez producenta oleju. 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie
produktów o wyższej specyfikacji jakościowej, które spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ. 6. Zamawiający
przewiduje możliwość zakupu asortymentu nie ujętego w załączniku nr 1 – w cenie sprzedaży detalicznej dla klientów
indywidualnych pomniejszonej o rabat podany w druku ofertowym – jednakże w granicach łącznej wartości umowy – zgodnie z §
1 ust. 6 wzoru umowy. 7. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment winien spełniać wszystkie parametry techniczne określone
w załączniku nr 1, w którym należy wypełnić odpowiednie miejsca podając w szczególności: - producenta i nazwę handlową
oferowanego produktu, - oferowaną maksymalną wielkość opakowania; - cenę jednostkową netto (zł/litr), wartości netto i brutto
(z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), - termin realizacji zamówienia cząstkowego, - wysokość rabatu na asortyment
nie ujęty w załączniku nr 1 oraz podać inne wymagane dane. Wykonawca w załączniku nr 1 oświadczy, że zaoferowany przez
niego asortyment spełnia minimalne wymogi techniczne określone przez Zamawiającego w tym załączniku. 8. Posiłkując się
treścią art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wykonywanie czynności
związanych ze sprzedażą i magazynowaniem olejów silnikowych oraz przekładniowych tj. w szczególności: obsługiwanie
klienta, fakturowanie, wydawanie towaru. Ww. wymóg nie dotyczy przedsiębiorcy, który wskazane czynności wykonuje
osobiście. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia
tych wymagań (art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy) Zamawiający zamieścił w § 10 wzoru umowy. 9. Zmiana: - wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10
października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - zasad gromadzenia i wysokości wpłat
do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach
kapitałowych, - nie będą miały wpływu na koszty realizacji przedmiotu umowy. 10. W nawiązaniu do art. 30 ust. 4 ustawy, jeżeli
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy: „lub
równoważne”. Za rozwiązanie równoważne do opisywanego przez Zamawiającego zostanie uznane rozwiązanie potwierdzające
spełnianie co najmniej parametrów określonych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym przez Zamawiającego w zakresie norm, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego
dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Miejsce realizacji dostaw - magazyn Zamawiającego:
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Wydział Transportu, ul. Grenadierów 3, 20-331 Lublin. Dostawy realizowane na koszt
Wykonawcy. 12. Forma i termin płatności faktury VAT – przelew, 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
VAT. 13. Jeżeli Wykonawca wystawiał będzie ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem platformy, wówczas w
polu faktury o nazwie referencja kupującego umieści następujący symbol: LB2M00. 14. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru
umowy w całości. 15. Zamawiający będzie realizował dostawę w formie zamówień cząstkowych na podstawie otrzymanych
zleceń drogą: faksową, e-mailową lub telefoniczną. 16. Zamawiający nie przewiduje zakupów w trybie zwolnionej akcyzy. 17.
Wykonawca (po zawarciu umowy) do każdej dostawy dołączy aktualne świadectwo jakości producenta. 18. Wykonawca
zobowiązuje się do dostarczenia (po zawarciu umowy), w wersji papierowej lub elektronicznej karty charakterystyki na wszystkie
produkty objęte umową nie później niż w dniu pierwszej dostawy oraz każdorazowo w przypadku zmiany ich treści. Karta
charakterystyki na produkty objęte umową, winna być zgodna z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i
Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. (Dz. U. L396z 30.12.2016 r. z późn. zm.). 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości
zamawianego asortymentu w zależności od potrzeb, a wynikających z nieprzewidzianych okoliczności w szczególności:
nieprzewidzianego wycofania z eksploatacji lub dostawy nowych pojazdów, w ramach ogólnej kwoty wartości umowy w zakresie
nieprzekraczającym 30% ogólnej ilości asortymentu określonego w załączniku do umowy
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów silnikowych i przekładniowych do pojazdów służbowych będących w posiadaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony jest w druku „oferta” - załączniku nr 1 oraz we wzorze umowy, stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby oleje będące przedmiotem zamówienia posiadały aktualne aprobaty określonych producentów pojazdów. Zgodnie z załącznikiem nr 1 Zamawiający wymaga aprobat dla następujących pozycji wyszczególnionych w tabeli niniejszego załącznika:
1) pozycja nr 1 – aprobata producenta pojazdów PSA B71 2312,
2) pozycja nr 2 – aprobata producenta pojazdów Ford WSS-M2C950-A,
3) pozycja nr 3 – aprobata producenta pojazdów Ford WSS-M2C913-D,
4) pozycja nr 4 – aprobata producenta pojazdów GM Dexos 2 oraz MB 229.51/MB 229.52 oraz VW 505.00/505.01,
5) pozycja nr 5 – aprobata producenta pojazdów VW 504.00/507.00, MB 229.51 oraz BMW Long Life 04,
6) pozycja nr 6 – aprobata producenta pojazdów MB 229.51,
7) pozycja nr 8 – aprobata producenta pojazdów VW 505.00/505.01 oraz MB 229.31,
8) pozycja nr 9 – aprobata producenta pojazdów MB 229.3, RN 0700/0710,
9) pozycja nr 12 – aprobata producenta pojazdów MAN M3477.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone z tłumaczeniem na język polski.
W przypadku, gdy aprobaty nie będą posiadały w swojej treści ograniczenia czasowego, Zamawiający uzna je za aktualne.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane oleje silnikowe oraz przekładniowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1, Wykonawca (na wezwanie Zamawiającego) winien złożyć katalog producenta oleju lub inny dokument wystawiony przez producenta oleju.
5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o wyższej specyfikacji jakościowej, które spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zakupu asortymentu nie ujętego w załączniku nr 1 – w cenie sprzedaży detalicznej dla klientów indywidualnych pomniejszonej o rabat podany w druku ofertowym – jednakże w granicach łącznej wartości umowy – zgodnie z § 1 ust. 6 wzoru umowy.
7. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment winien spełniać wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 1, w którym należy wypełnić odpowiednie miejsca podając w szczególności:
- producenta i nazwę handlową oferowanego produktu,
- oferowaną maksymalną wielkość opakowania;
- cenę jednostkową netto (zł/litr), wartości netto i brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
- termin realizacji zamówienia cząstkowego,
- wysokość rabatu na asortyment nie ujęty w załączniku nr 1
oraz podać inne wymagane dane.
Wykonawca w załączniku nr 1 oświadczy, że zaoferowany przez niego asortyment spełnia minimalne wymogi techniczne określone przez Zamawiającego w tym załączniku.
8. Posiłkując się treścią art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- wykonywanie czynności związanych ze sprzedażą i magazynowaniem olejów silnikowych oraz przekładniowych tj. w szczególności: obsługiwanie klienta, fakturowanie, wydawanie towaru.
Ww. wymóg nie dotyczy przedsiębiorcy, który wskazane czynności wykonuje osobiście.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań (art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy) Zamawiający zamieścił w § 10 wzoru umowy.
9. Zmiana:
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- nie będą miały wpływu na koszty realizacji przedmiotu umowy.
10. W nawiązaniu do art. 30 ust. 4 ustawy, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy: „lub równoważne”. Za rozwiązanie równoważne do opisywanego przez Zamawiającego zostanie uznane rozwiązanie potwierdzające spełnianie co najmniej parametrów określonych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w zakresie norm, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Miejsce realizacji dostaw - magazyn Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Wydział Transportu, ul. Grenadierów 3, 20-331 Lublin. Dostawy realizowane na koszt Wykonawcy.
12. Forma i termin płatności faktury VAT – przelew, 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
13. Jeżeli Wykonawca wystawiał będzie ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem platformy, wówczas w polu faktury o nazwie referencja kupującego umieści następujący symbol: LB2M00.
14. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru umowy w całości.
15. Zamawiający będzie realizował dostawę w formie zamówień cząstkowych na podstawie otrzymanych zleceń drogą: faksową, e-mailową lub telefoniczną.
16. Zamawiający nie przewiduje zakupów w trybie zwolnionej akcyzy.
17. Wykonawca (po zawarciu umowy) do każdej dostawy dołączy aktualne świadectwo jakości producenta.
18. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia (po zawarciu umowy), w wersji papierowej lub elektronicznej karty charakterystyki na wszystkie produkty objęte umową nie później niż w dniu pierwszej dostawy oraz każdorazowo w przypadku zmiany ich treści. Karta charakterystyki na produkty objęte umową, winna być zgodna z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. (Dz. U. L396z 30.12.2016 r. z późn. zm.).
19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianego asortymentu w zależności od potrzeb, a wynikających z nieprzewidzianych okoliczności w szczególności: nieprzewidzianego wycofania z eksploatacji lub dostawy nowych pojazdów, w ramach ogólnej kwoty wartości umowy w zakresie nieprzekraczającym 30% ogólnej ilości asortymentu określonego w załączniku do umowy.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.5.2)
W ogłoszeniu jest:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy/usługi spełniają wymagania stawiane przez zamawiającego, Wykonawca na
wezwanie zamawiającego winien złożyć: - oświadczenie Wykonawcy/podwykonawcy, że zatrudnia na podstawie umowy o
pracę osobę/-y wykonującą/-e wskazane poniżej czynności: - wykonywanie czynności związanych ze sprzedażą i
magazynowaniem olejów silnikowych oraz przekładniowych tj. w szczególności: obsługiwanie klienta, fakturowanie,
wydawanie towaru. Ww. wymóg nie dotyczy przedsiębiorcy, który wskazane czynności wykonuje osobiście. Wzór
oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (dokument należy złożyć w oryginale). - katalog producenta oleju lub inny
dokument wystawiony przez producenta oleju, potwierdzający wymagane minimalne parametry techniczne, w szczególności
nazwa handlowa produktu, klasa lepkościowa, klasa jakościowa. Powyższe ma zastosowanie do wszystkich pozycji
asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. W ww. dokumencie Wykonawca powinien zaznaczyć
odpowiednie pozycje dotyczące olejów, będących przedmiotem oferty. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii
potwierdzonej za zgodność z oryginałem. - aktualny dokument, wystawiony przez producenta pojazdu, informujący o
posiadaniu przez olej będący przedmiotem oferty aprobaty w zakresie wymienionych poniżej pozycji tabeli w załączniku nr 1:
1) pozycja nr 1 – aprobata producenta pojazdów PSA B71 2312, 2) pozycja nr 2 – aprobata producenta pojazdów Ford WSSM2C950-A, 3) pozycja nr 3 – aprobata producenta pojazdów Ford WSS-M2C913-D, 4) pozycja nr 4 – aprobata producenta
pojazdów GM Dexos 2 oraz MB 229.51/MB 229.52 oraz VW 505.00/505.01, 5) pozycja nr 5 – aprobata producenta pojazdów
VW 504.00/507.00, MB 229.51 oraz BMW Long Life 04, 6) pozycja nr 6 – aprobata producenta pojazdów MB 229.51, 7)
pozycja nr 8 – aprobata producenta pojazdów VW 505.00/505.01 oraz MB 229.31, 8) pozycja nr 9 – aprobata producenta
pojazdów MB 229.3, MB 229.6 oraz RN 0700/0710, 9) pozycja nr 12 – aprobata producenta pojazdów MAN M3477.
Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
W ogłoszeniu powinno być:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy/usługi spełniają wymagania stawiane przez zamawiającego, Wykonawca na wezwanie zamawiającego winien złożyć:
- oświadczenie Wykonawcy/podwykonawcy, że zatrudnia na podstawie umowy o pracę osobę/-y wykonującą/-e wskazane poniżej czynności:
- wykonywanie czynności związanych ze sprzedażą i magazynowaniem olejów silnikowych oraz przekładniowych tj. w szczególności: obsługiwanie klienta, fakturowanie, wydawanie towaru.
Ww. wymóg nie dotyczy przedsiębiorcy, który wskazane czynności wykonuje osobiście.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (dokument należy złożyć w oryginale).
- katalog producenta oleju lub inny dokument wystawiony przez producenta oleju, potwierdzający wymagane minimalne parametry techniczne, w szczególności nazwa handlowa produktu, klasa lepkościowa, klasa jakościowa.
Powyższe ma zastosowanie do wszystkich pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
W ww. dokumencie Wykonawca powinien zaznaczyć odpowiednie pozycje dotyczące olejów, będących przedmiotem oferty. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
- aktualny dokument, wystawiony przez producenta pojazdu, informujący o posiadaniu przez olej będący przedmiotem oferty aprobaty w zakresie wymienionych poniżej pozycji tabeli w załączniku nr 1:
1) pozycja nr 1 – aprobata producenta pojazdów PSA B71 2312,
2) pozycja nr 2 – aprobata producenta pojazdów Ford WSS-M2C950-A,
3) pozycja nr 3 – aprobata producenta pojazdów Ford WSS-M2C913-D,
4) pozycja nr 4 – aprobata producenta pojazdów GM Dexos 2 oraz MB 229.51/MB 229.52 oraz VW 505.00/505.01,
5) pozycja nr 5 – aprobata producenta pojazdów VW 504.00/507.00, MB 229.51 oraz BMW Long Life 04,
6) pozycja nr 6 – aprobata producenta pojazdów MB 229.51,
7) pozycja nr 8 – aprobata producenta pojazdów VW 505.00/505.01 oraz MB 229.31,
8) pozycja nr 9 – aprobata producenta pojazdów MB 229.3, RN 0700/0710,
9) pozycja nr 12 – aprobata producenta pojazdów MAN M3477.
Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2)
W ogłoszeniu jest:
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł), Zgodnie z art. 45
ust. 6 ustawy wadium może być wniesione w: - pieniądzu – przelew na konto Zamawiającego – Narodowy Bank Polski
Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego); -
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 2. Oferta, która będzie zabezpieczona inną niż
wymieniona w pkt. 2 formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną. 3. Wadium wnoszone w formie innej
niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego
gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone
przepisami art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych
przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie
będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających, czy też nawet w sposób
lakoniczny, poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie.
Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budziło wątpliwości beneficjenta gwarancji lub
poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia. 4. Termin wniesienia wadium – do godz. 11.00:00
(godz. 11, 00 minut, 00 sekund) dnia 14.01.2021 r. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa
wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Zamawiający będzie stosował zasady
zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 46 ustawy. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na
rachunku bankowym. 8. Dokument potwierdzający wpłatę wadium w innej formie niż przelew winien być złożony w
oryginale tj. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu wadialnego.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł),
Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy wadium może być wniesione w:
- pieniądzu – przelew na konto Zamawiającego – Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego);
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
2. Oferta, która będzie zabezpieczona inną niż wymieniona w pkt. 2 formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną.
3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających, czy też nawet w sposób lakoniczny, poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budziło wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia.
4. Termin wniesienia wadium – do godz. 11.00:00 (godz. 11, 00 minut, 00 sekund) dnia 18.01.2021 r.
5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.
6. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 46 ustawy.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Dokument potwierdzający wpłatę wadium w innej formie niż przelew winien być złożony w oryginale tj. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu wadialnego.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 11:00,
branża Motoryzacja, Surowce, paliwa, oleje
podbranża akcesoria, płyny, smary, oleje
kody CPV 9211100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: akcesoria, płyny , smary, oleje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10385601 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie HBT/36437 - Olej hydrauliczny RENOLIN MR 30 FUCHS oraz RENOLIN VG 32
10401144 2024-04-08
godz. 09:00
Mazowieckie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Olej silnikowy SHELL RIMULA R6 LM 10W40 Olej syntetyczny Shell Rimula R6 LM, 10W40. Opakowanie: beczka 209 litrów. Dostawy wg zamówień min. 2 beczki 4 szt.
10398569 2024-04-12
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie „Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych dla ZOZ w Chełmnie” Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego (ON) do pojazdów oraz agregatu prą...
10413017 2024-04-15
godz. 12:00
Pomorskie Olej HV 46 200L
10449651 2024-04-18
godz. 12:00
Dolnośląskie DOSTAWA PŁYNU BORYGO START Lokalizacja 59-101 Polkowice
10445993 2024-04-19
godz. 13:00
Śląskie Dostawa ODRDZEWIACZ PENETRUJĄCY OMC2 400ml do TAURON Wytwarzanie S.A. - ELEKTROWNIA STALOWA WOLA w Stalowej Woli.
10429709 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego. Część 1: Specjalistyczne produkty c...
10451433 2024-04-22
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa oleji do konserwacji PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 olej do konserwacji Brunox Turbo Spray 500ml przeznaczony do czyszczenia, smarowania i konserwacji elementów metalowych o pojemnośc...
10456705 2024-04-23
godz. 08:00
Śląskie Dostawa preparatów chemicznych przeznaczonych do czyszczenia i konserwacji części urządzeń dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast, grupa materiałowa ...
10428741 2024-04-25
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów ropopochodnych wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w tablicach kalkulacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ...