Przetarg 8258623 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i...

   
Analizuj Zamówienie 8258623 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-07-09
przedmiot ogłoszenia
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych do zespołów szkół w ramach projektów „Fachowcy jutra” i
„Lubelska Wyżyna Specjalistów”... Numer referencyjny: ZP-P-I.271.36.2021
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1. Część 1: Sprzęt komputerowy,
1.2. Część 2: Sprzęt multimedialny,
1.3. Część 3: Akcesoria komputerowe.
Sprzęt komputerowy Część nr 1 1. Zakres zamówienia obejmuje: Część 1: Sprzęt komputerowy: 1. Komputer mobilny Typ A - ilość: 47 szt.; 2. Komputer mobilny Typ B - ilość: 3 szt.; 3. Komputer mobilny Typ C - ilość: 1 szt.; 4. Komputer mobilny Typ D - ilość: 16 szt.; 5. Komputer mobilny typu tablet Typ A - ilość: 16 szt.; 6. Komputer mobilny typu tablet Typ B - ilość: 8 szt.; 7. Zestaw komputerowy Typ A - ilość: 107 szt.; 8. Zestaw komputerowy Typ B - ilość: 52 szt.; 9. Zestaw komputerowy Typ C - ilość: 2 szt.; 10. Zestaw komputerowy Typ D - ilość: 1 szt.; 11. Zestaw komputerowy Typ E - ilość: 48 szt.; 12. Komputer pełniący rolę serwera uczniowskiego – ilość: 16 szt.; 13. Serwer Typ A - ilość: 4 szt.; 14. Serwer Typ B – serwer stelażowy z oprogramowaniem - ilość: 1 szt.; 15. Serwer Typ C – serwer stelażowy usług internetowych - ilość: 3 szt.; 16. Monitor komputerowy - ilość: 76 szt.
Sprzęt multimedialny Część nr 2 1. Zakres zamówienia obejmuje: Część 2: Sprzęt multimedialny 1. Tablet graficzny Typ A - ilość: 12 szt.; 2. Tablet graficzny Typ B - ilość: 17 szt.; 3. Monitor dotykowy - ilość: 1 szt.; 4. Gogle VR – ilość: 1 szt.;
Akcesoria komputerowe Część nr 3 1. Zakres zamówienia obejmuje: Część 2: Akcesoria komputerowe: 1.1. Zasilacz awaryjny 3xSCH USB RJ 45 - ilość: 1 szt.; 1.2. Dysk twardy ssd 1 Tb - ilość: 16 szt.; 1.3. Karta graficzna (producent A) - ilość: 16 szt.; 1.4. Karta graficzna (producent B) - ilość: 16 szt.; 1.5. Zestaw Kart Diagnostycznych P.O.S.T. PCI /mini PCI/ mini PCI-E /LPC 2xLCD - ilość: 10 szt.; 1.6. Tester zasilaczy komputerowych (ATX/BTX/ITX) z wyświetlaczem LCD - ilość: 10 szt.; 1.7. Obudowa ATX - ilość: 8 szt.; 1.8. Zasilacz ATX - ilość: 8 szt.; 1.9. Płyta Główna - ilość: 8 szt.; 1.10. Procesor - ilość: 8 szt.; 1.11. RAM 2x8GB - ilość: 8 szt.; 1.12. DVD ROM - ilość: 8 szt.; 1.13. Odtwarzacz BLU-RAY 3D, Wi-Fi, USB - ilość: 2 szt.; 1.14. Dysk 256GB SSD - ilość: 10 szt.; 1.15. Dysk 500GB SSD - ilość: 2 szt.; 1.16. Obudowa HDD i 3.5" SATA USB 3.0 - ilość: 8 szt.; 1.17. Kieszeń dyskowa - ilość: 8 szt.; 1.18. Karta graficzna - ilość: 10 szt.; 1.19. Karta pamięci Ultra SDHC Class 10 UHS-I 16GB - ilość: 16 szt.; 1. 20. Karta pamięci Ultra microSDHC Class 10 16GB - ilość: 16 szt.; 1.21. Pamięć RAM Typ A - ilość: 4 szt.; 1.22. Pamięć RAM Typ B - ilość: 16 szt.; 1.23. Dysk SAS - ilość: 4 szt.; 1.24. Kabel zasilający - ilość: 5 szt.; 1.25. Dysk twardy 500 GB - ilość: 16 szt.; 1.26. Dysk zewnętrzny - ilość: 16 szt.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 139-369818 z dnia 2021-07-21:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 22/07/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 29/07/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Oferta musi zachować ważność do: 19/10/2021
Powinno być:
Oferta musi zachować ważność do: 26/10/2021
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 22/07/2021
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce „Deszyfrowanie” na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
Powinno być:
Data: 29/07/2021
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce „Deszyfrowanie” na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 144-382877 z dnia 2021-07-28:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 29/07/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 05/08/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Oferta musi zachować ważność do: 26/10/2021
Powinno być:
Oferta musi zachować ważność do: 02/11/2021
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 29/07/2021
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce „Deszyfrowanie” na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
Powinno być:
Data: 05/08/2021
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce „Deszyfrowanie” na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 149-396872 z dnia 2021-08-04:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 25
Powinno być:
Okres w dniach: 30
Numer sekcji: II.2.14
Część nr: 1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe
Zamiast:
Termin wykonania zamówienia - 25 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Powinno być:
Termin wykonania zamówienia - 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 25
Powinno być:
Okres w dniach: 30
Numer sekcji: II.2.14
Część nr: 2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe
Zamiast:
Termin wykonania zamówienia - 25 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
Powinno być:
Termin wykonania zamówienia - 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 25
Powinno być:
Okres w dniach: 30
Numer sekcji: II.2.14
Część nr: 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe
Zamiast:
Termin wykonania zamówienia - 25 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
Powinno być:
Termin wykonania zamówienia - 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 22/07/2021 Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 11/08/2021 Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Oferta musi zachować ważność do: 19/10/2021
Powinno być:
Oferta musi zachować ważność do: 08/11/2021
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 22/07/2021 Czas lokalny: 12:00
Miejsce: Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce „Deszyfrowanie” na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
Powinno być:
Data: 11/08/2021 Czas lokalny: 12:00
Miejsce: Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce „Deszyfrowanie” na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 30200000, 30213100, 30213200, 30213300, 30214000, 30231300, 30231320, 30237000, 30237450, 32322000, 48800000, 48820000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10474562 2024-04-30
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie Część 1: Zakup sprzętu komputerowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności.Zakres zamó...
10441498 2024-04-30
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Komputery - 95 sztuk TP.382.048.2024 EK **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00287153/01 z dnia: 2024-04-16 3.4.) Identyfikator sekcji zmi...
10479226 2024-04-30
godz. 10:00
Łódzkie Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi.
10485174 2024-05-06
godz. 10:00
Lubelskie „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach” Część 1: Część 1 – zakup pomocy dydaktycznych – szcze...
10481074 2024-05-08
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: „Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości” ...
10485857 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa macierzy dyskowej IBM FlashSystem 5200 (SN 78F1D8G), zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest ...
10395722 2024-05-09
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa sprzętu komputerowego i monitorów dla potrzeb Politechniki Lubelskiej z podziałem na części Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i monitorów z podział...
10457533 2024-05-22
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Zakup sprzętu komputerowego.2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji.
10483917 2024-05-29
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu IT do Przychodni 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do S...
10486855 2024-06-03
godz. 08:30
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA – ZAKUP TŚM DO ZABEZPIECZENIA DZIAŁALNOŚCI WARSZTATÓW wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załąc...