Przetarg 6879829 - DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA NA POTRZEBY ZARZĄDU...

   
Analizuj Zamówienie 6879829 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-05
przedmiot ogłoszenia
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA NA POTRZEBY ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OSTRÓDZIE
Numer referencyjny: DT.2610.6.2019.MT

Prze
dmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego ciągnika o parametrach:
rok produkcji – nie wcześniej niż 2018; moc silnika - moc znamionowa silnika od 150 KM do 180 KM (od 110 kW do 130 kW); pojemność silnika - od 6000 cm3 do 7500 cm3 z Common Rail; rodzaj silnika – diesel, z AdBlue; ilość cylindrów - 6 cylindrów; ilość zaworów na cylinder - min. 4; rodzaj doładowania silnika - turbo z Intercoolerem; norma spalin - TIER 4B; wzmocnienie silnika - szyny boczne wzmacniające; zbiornik paliwa - min. 265 L, z czujnikiem wody w paliwie, wlew zbiornika zabezpieczony nakrętką z zamkiem; skrzynia biegów/z pełzaniem - Min. 18/28 biegów w przód, Min. 6/12 biegów w tył, zmiana biegów pod obciążeniem, dodatkowy nadbieg do przodu zmniejszający zużycie paliwa, stosowany przy transporcie; rewers skrzyni biegów - elektrohydrauliczny (płynna zmiana kierunku jazdy bez użycia sprzęgła); napęd - 4x4 włączany elektrohydraulicznie, blokada tylnego mostu załączana elektrohydraulicznie, wspomaganie układu kierowniczego; WOM (tylny) - 540/540E/1000 obr/min lub 540/540E/1000/1000E obr/min; pompa hydrauliczna - wydajność pompy głównej min. 108 l/min, dodatkowa pompa wspomagająca niskiego ciśnienia o wydajności min 40 l/min; pakiet rozruchowy dla niskich temperatur - grzałka bloku silnika; zewnętrzne wyjścia hydrauliki - min. 3 pary (6 wyjść) + gniazdo wolnego spływu; tylny podnośnik - min. udźwig 7100 kg, 2 siłowniki wspomagające zewnętrzne, wyposażony w szybkosprzęgi oraz stabilizatory, sterowany elektrycznie; instalacja hamulcowa - instalacja hamulcowa pneumatyczna dwu obwodowa; oświetlenie - oświetlenie drogowe + oświetlenie robocze; kabina - amortyzowana, czterosłupkowa, klimatyzowana, siedzenie operatora amortyzowane pneumatycznie, poziom hałasu max. 70 dBA Dodatkowe miejsce siedzące dla pasażera w kabinie, homologacja na dwie osoby; przedni TUZ - przedni TUZ zintegrowany z podwoziem ciągnika, min. udźwig 3000 kg; przedni WOM - min. 1000 obr/min + 2 pary wyjść hydraulicznych; przednia oś – amortyzowana; ogumienie – nowe: przód min. 480/65 R28, tył min. 650/65 R38; rodzaj ogumienia - nowe ogumienie radialne; wyposażenie dodatkowe - rozstaw tylnych kół regulowany w zależności od potrzeb; komplet zaczepów tylnych — górny przesuwny i dolny rolniczy, cięgno górne (śruba rzymska), wycieraczka szyby przedniej i tylnej, 2 pomarańczowe światła błyskowe, lusterka wsteczne teleskopowe, dynamiczne (ruchome) błotniki przednie, radio, apteczka, sterowanie tylnym TUZ i WOM na błotniku z poziomu gruntu, obciążnik zamontowany na przednim TUZie o masie min. 900 kg., trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, podświetlany napis „SŁUŻBA DROGOWA" zasilane z dodatkowego akumulatora żelowego (głębokiego ładowania) o pojemności min. 25 Ah doładowywanego z układu elektrycznego ciągnika.
Gwarancja: minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów, maksimum 60 miesięcy bez limitu kilometrów (jedno z kryterium oceny ofert).
Instrukcja użytkowania i obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, świadectwo homologacji.

Stan fabrycznie nowy, niezarejestrowany, sprawny technicznie, wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowany do określonej przez producenta minimalnej ilości paliwa. Ciągnik musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. Ciągnik będzie wykorzystywany do robót drogowych przy utrzymaniu dróg.
Miejsce dostawy na koszt Wykonawcy: Obwód Drogowy Nr 2 w Morągu, ul. 3 Maja 11, 14-300 Morąg.
Wykonawca przedmiotu zamówienia musi zapewnić bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji ciągnika, szkolenie powinno odbyć się w miejscu przekazania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć czynności serwisowe (przegląd, naprawę) w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, a maksymalnie w czasie 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (jedno z kryterium oceny ofert). W sytuacji, gdy wykonanie naprawy (przeglądu) nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego lub wykonanie naprawy (przeglądu) będzie trwało dłużej niż 72 godziny od jej rozpoczęcia, Wykonawca na własny koszt odbierze ciągnik i dokona naprawy (przeglądu) we własnym serwisie, a na czas dokonania naprawy (przeglądu), który trwa dłużej niż 7 dni roboczych, zapewni ciągnik zastępczy o zbliżonych parametrach. Maksymalny czas naprawy serwisowej do 21 dni roboczych.
Zgłoszeń do serwisu Zamawiający będzie dokonywał telefonicznie potwierdzając e –mailem na adres wskazany przez Wykonawcę.
W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca.
Koszt wykonania przeglądu gwarancyjnego ponosi Wykonawca, Zamawiający ponosi koszty materiałów eksploatacyjnych (ciągnik będzie wykorzystywany do pracy w ilości ok. 1300 motogodzin rocznie).
Do oferty należy załączyć opisy (zgodnie z załącznikiem Nr 1a) i fotografie przedmiotu zamówienia.
Stacja serwisowa musi znajdować się w granicach do 60 km od siedziby Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu, przy odległości powyżej 60 km Wykonawca ponosi koszt dojazdów.
W przypadku dostarczenia produktu niezgodnego z ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt zgodny z ofertą w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540143682-N-2019 z dnia: 2019-07-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego ciągnika o parametrach: rok produkcji – nie wcześniej niż 2018; moc silnika - moc znamionowa silnika od 150 KM do 180 KM (od 110 kW do 130 kW); pojemność silnika - od 6000 cm3 do 7500 cm3 z Common Rail; rodzaj silnika – diesel, z AdBlue; ilość cylindrów - 6 cylindrów; ilość zaworów na cylinder - min. 4; rodzaj doładowania silnika - turbo z Intercoolerem; norma spalin - TIER 4B; wzmocnienie silnika - szyny boczne wzmacniające; zbiornik paliwa - min. 265 L, z czujnikiem wody w paliwie, wlew zbiornika zabezpieczony nakrętką z zamkiem; skrzynia biegów/z pełzaniem - Min. 18/28 biegów w przód, Min. 6/12 biegów w tył, zmiana biegów pod obciążeniem, dodatkowy nadbieg do przodu zmniejszający zużycie paliwa, stosowany przy transporcie; rewers skrzyni biegów - elektrohydrauliczny (płynna zmiana kierunku jazdy bez użycia sprzęgła); napęd - 4x4 włączany elektrohydraulicznie, blokada tylnego mostu załączana elektrohydraulicznie, wspomaganie układu kierowniczego; WOM (tylny) - 540/540E/1000 obr/min lub 540/540E/1000/1000E obr/min; pompa hydrauliczna - wydajność pompy głównej min. 108 l/min, dodatkowa pompa wspomagająca niskiego ciśnienia o wydajności min 40 l/min; pakiet rozruchowy dla niskich temperatur - grzałka bloku silnika; zewnętrzne wyjścia hydrauliki - min. 3 pary (6 wyjść) + gniazdo wolnego spływu; tylny podnośnik - min. udźwig 7100 kg, 2 siłowniki wspomagające zewnętrzne, wyposażony w szybkosprzęgi oraz stabilizatory, sterowany elektrycznie; instalacja hamulcowa - instalacja hamulcowa pneumatyczna dwu obwodowa; oświetlenie - oświetlenie drogowe + oświetlenie robocze; kabina - amortyzowana, czterosłupkowa, klimatyzowana, siedzenie operatora amortyzowane pneumatycznie, poziom hałasu max. 70 dBA Dodatkowe miejsce siedzące dla pasażera w kabinie, homologacja na dwie osoby; przedni TUZ - przedni TUZ zintegrowany z podwoziem ciągnika, min. udźwig 3000 kg; przedni WOM - min. 1000 obr/min + 2 pary wyjść hydraulicznych; przednia oś – amortyzowana; ogumienie – nowe: przód min. 480/65 R28, tył min. 650/65 R38; rodzaj ogumienia - nowe ogumienie radialne; wyposażenie dodatkowe - rozstaw tylnych kół regulowany w zależności od potrzeb; komplet zaczepów tylnych — górny przesuwny i dolny rolniczy, cięgno górne (śruba rzymska), wycieraczka szyby przedniej i tylnej, 2 pomarańczowe światła błyskowe, lusterka wsteczne teleskopowe, dynamiczne (ruchome) błotniki przednie, radio, apteczka, sterowanie tylnym TUZ i WOM na błotniku z poziomu gruntu, obciążnik zamontowany na przednim TUZie o masie min. 900 kg., trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, podświetlany napis „SŁUŻBA DROGOWA" zasilane z dodatkowego akumulatora żelowego (głębokiego ładowania) o pojemności min. 25 Ah doładowywanego z układu elektrycznego ciągnika. Gwarancja: minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów, maksimum 60 miesięcy bez limitu kilometrów (jedno z kryterium oceny ofert). Instrukcja użytkowania i obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, świadectwo homologacji. Stan fabrycznie nowy, niezarejestrowany, sprawny technicznie, wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowany do określonej przez producenta minimalnej ilości paliwa. Ciągnik musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. Ciągnik będzie wykorzystywany do robót drogowych przy utrzymaniu dróg. Miejsce dostawy na koszt Wykonawcy: Obwód Drogowy Nr 2 w Morągu, ul. 3 Maja 11, 14-300 Morąg. Wykonawca przedmiotu zamówienia musi zapewnić bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji ciągnika, szkolenie powinno odbyć się w miejscu przekazania przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć czynności serwisowe (przegląd, naprawę) w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, a maksymalnie w czasie 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (jedno z kryterium oceny ofert). W sytuacji, gdy wykonanie naprawy (przeglądu) nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego lub wykonanie naprawy (przeglądu) będzie trwało dłużej niż 72 godziny od jej rozpoczęcia, Wykonawca na własny koszt odbierze ciągnik i dokona naprawy (przeglądu) we własnym serwisie, a na czas dokonania naprawy (przeglądu), który trwa dłużej niż 7 dni roboczych, zapewni ciągnik zastępczy o zbliżonych parametrach. Maksymalny czas naprawy serwisowej do 21 dni roboczych. Zgłoszeń do serwisu Zamawiający będzie dokonywał telefonicznie potwierdzając e –mailem na adres wskazany przez Wykonawcę. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca. Koszt wykonania przeglądu gwarancyjnego ponosi Wykonawca, Zamawiający ponosi koszty materiałów eksploatacyjnych (ciągnik będzie wykorzystywany do pracy w ilości ok. 1300 motogodzin rocznie). Do oferty należy załączyć opisy (zgodnie z załącznikiem Nr 1a) i fotografie przedmiotu zamówienia. Stacja serwisowa musi znajdować się w granicach do 60 km od siedziby Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu, przy odległości powyżej 60 km Wykonawca ponosi koszt dojazdów. W przypadku dostarczenia produktu niezgodnego z ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt zgodny z ofertą w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego ciągnika o parametrach:
rok produkcji – nie wcześniej niż 2018;
moc silnika - moc znamionowa silnika od 150 KM do 180 KM (od 110 kW do 130 kW);
pojemność silnika - od 6000 cm3 do 7500 cm3 z Common Rail;
rodzaj silnika – diesel, z AdBlue;
ilość cylindrów - 6 cylindrów;
ilość zaworów na cylinder - min. 4;
rodzaj doładowania silnika - turbo z Intercoolerem;
norma emisji spalin – Stage IV;
wzmocnienie silnika - szyny boczne wzmacniające;
zbiornik paliwa - min. 265 L, z czujnikiem wody w paliwie, wlew zbiornika zabezpieczony nakrętką z zamkiem;
skrzynia biegów/z pełzaniem - Min. 18/28 biegów w przód, Min. 6/12 biegów w tył, zmiana biegów pod obciążeniem, dodatkowy nadbieg do przodu zmniejszający zużycie paliwa, stosowany przy transporcie;
rewers skrzyni biegów - elektrohydrauliczny (płynna zmiana kierunku jazdy bez użycia sprzęgła);
napęd - 4x4 włączany elektrohydraulicznie, blokada tylnego mostu załączana elektrohydraulicznie, wspomaganie układu kierowniczego;
WOM (tylny) - 540/540E/1000 obr/min lub 540/540E/1000/1000E obr/min;
pompa hydrauliczna - wydajność pompy głównej min. 108 l/min, dodatkowa pompa wspomagająca niskiego ciśnienia o wydajności min 40 l/min;
pakiet rozruchowy dla niskich temperatur - grzałka bloku silnika;
zewnętrzne wyjścia hydrauliki - min. 3 pary (6 wyjść) + gniazdo wolnego spływu;
tylny podnośnik - min. udźwig 7100 kg, 2 siłowniki wspomagające zewnętrzne, wyposażony w szybkosprzęgi oraz stabilizatory, sterowany elektrycznie;
instalacja hamulcowa - instalacja hamulcowa pneumatyczna dwu obwodowa;
oświetlenie - oświetlenie drogowe + oświetlenie robocze;
kabina - amortyzowana, minimum czterosłupkowa, ogrzewana i klimatyzowana, siedzenie operatora amortyzowane pneumatycznie, poziom hałasu max. 70 dBA Dodatkowe miejsce siedzące dla pasażera w kabinie, homologacja na dwie osoby;
przedni TUZ - przedni TUZ zintegrowany z podwoziem ciągnika, min. udźwig 3000 kg;
przedni WOM - min. 1000 obr/min + 2 pary wyjść hydraulicznych;
przednia oś – amortyzowana;
ogumienie – nowe: przód min. 480/65 R28, tył min. 650/65 R38;
rodzaj ogumienia - nowe ogumienie radialne;
wyposażenie dodatkowe - rozstaw tylnych kół regulowany w zależności od potrzeb, komplet zaczepów tylnych — górny przesuwny i dolny rolniczy, cięgno górne (śruba rzymska), wycieraczka szyby przedniej i tylnej, 2 pomarańczowe światła błyskowe, lusterka wsteczne teleskopowe, dynamiczne (ruchome) błotniki przednie, radio, apteczka, sterowanie tylnym TUZ i WOM na błotniku z poziomu gruntu, obciążnik zamontowany na przednim TUZie o masie min. 900 kg., trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, podświetlany napis „SŁUŻBA DROGOWA" zasilane z dodatkowego akumulatora żelowego (głębokiego ładowania) o pojemności min. 25 Ah doładowywanego z układu elektrycznego ciągnika.
Gwarancja: minimum 24 miesiące bez limitu motogodzin, maksimum 60 miesięcy bez limitu motogodzin (jedno z kryterium oceny ofert).
Instrukcja użytkowania i obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, świadectwo homologacji (które gwarantuje rejestrację pojazdu).
Stan fabrycznie nowy, niezarejestrowany, sprawny technicznie, wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowany do określonej przez producenta minimalnej ilości paliwa. Ciągnik musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. Ciągnik będzie wykorzystywany do robót drogowych przy utrzymaniu dróg.
Miejsce dostawy na koszt Wykonawcy: Obwód Drogowy Nr 2 w Morągu, ul. 3 Maja 11,
14-300 Morąg.
Wykonawca przedmiotu zamówienia musi zapewnić bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji ciągnika, szkolenie powinno odbyć się w miejscu przekazania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć czynności serwisowe (przegląd, naprawę) w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, a maksymalnie w czasie 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (jedno z kryterium oceny ofert). W sytuacji, gdy wykonanie naprawy (przeglądu) nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego lub wykonanie naprawy (przeglądu) będzie trwało dłużej niż 72 godziny od jej rozpoczęcia, Wykonawca na własny koszt odbierze ciągnik i dokona naprawy (przeglądu) we własnym serwisie, a na czas dokonania naprawy (przeglądu), który trwa dłużej niż 7 dni roboczych, zapewni ciągnik zastępczy o zbliżonych parametrach. Maksymalny czas naprawy serwisowej do 21 dni roboczych.
Zgłoszeń do serwisu Zamawiający będzie dokonywał telefonicznie potwierdzając e –mailem na adres wskazany przez Wykonawcę.
W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca.
Koszt wykonania przeglądu gwarancyjnego ponosi Wykonawca, Zamawiający ponosi koszty materiałów eksploatacyjnych (ciągnik będzie wykorzystywany do pracy w ilości ok. 1300 motogodzin rocznie).
Do oferty należy załączyć opisy (zgodnie z załącznikiem Nr 1a) i fotografie przedmiotu zamówienia.
Stacja serwisowa musi znajdować się w granicach do 60 km od siedziby Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu, przy odległości powyżej 60 km Wykonawca ponosi koszt dojazdów.
W przypadku dostarczenia produktu niezgodnego z ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt zgodny z ofertą w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-07-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski

W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-07-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6)
W ogłoszeniu jest:
1. Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad: 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 3) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 4) Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6) Wszystkie strony oferty zawierające treść winny być podpisane lub parafowane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy- w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 7) Kartki oferty winny być trwale ze sobą połączone, kolejno ponumerowane. W treści oferty winna być umieszczona informacja o ilości kartek. 8) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa winny być oznaczone klauzulą: „Tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.)” i załączone jako odrębna część niezwiązana z ofertą w sposób trwały. 9) Wykonawca zamieści ofertę w kopercie, która będzie zaadresowana na adres Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda, pok. nr 7 oraz opisana: Oferta w postępowaniu DT.2610.6.2019.MT „Dostawa fabrycznie nowego ciągnika na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie”. Nie otwierać przed dniem 15.07.2019 r. przed godz. 9:15. Koperta powinna być zamknięta i oznaczona w taki sposób, aby nie było możliwe zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu otwarcia ofert oraz by wyróżniała się pośród innej korespondencji. Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta będzie posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia. Niespełnienie wymagań określonych w ppkt 6-7 nie będzie skutkować odrzuceniem oferty, lecz wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania tych wymagań będą obciążały Wykonawcę. 2. Zmiany i wycofanie oferty 1) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 2) Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem ZMIANA. 3) Koperty oznakowane dopiskiem ZMIANA zostaną otwarte przy otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty. 4) Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy opatrzyć napisem WYCOFANIE. 5) Koperty oznakowane napisem WYCOFANIE zostaną otwarte, powiadomienie zostanie przeczytane jako pierwsze. Oferty, których wycofanie dotyczy, będą zwrócone Wykonawcy bez otwierania. 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 4. Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017r., poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219 ze zm.). 5. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści siwz. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści siwz wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 10.07.2019 r. 7. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 6. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść siwz. Dokonaną zmianę treści siwz Zamawiający udostępnia na stronie internetowej. 9. Jeżeli zmiana treści siwz prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. W przypadku dokonywania zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych, Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne. 11. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 10, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach. 12. Zamawiający niezwłocznie po zamieszczeniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamieszcza informację o zmianach na stronie internetowej. 13. Jeżeli w wyniku zmiany treści siwz nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert oraz zamieszcza informację na stronie internetowej, na której siwz została udostępniona. Przepis ust. 9 stosuje się odpowiednio. 14. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: 1) w kwestiach formalnych- Pani Monika Żyłka; 2) w kwestiach merytorycznych- Pan Sławomir Palmowski. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przepisy ustawy Pzp nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt- zarówno z Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami- niż wskazany w niniejszym rozdziale SIWZ. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub / i osobisty w swojej siedzibie. 15. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda, nie później niż do dnia 15.07.2019 r. do godziny 09.00 w pokoju nr 7. 16. Zamawiający niezwłocznie zawiadamia Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania. 17. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15.07.2019 r. o godzinie 09:15 w siedzibie Zamawiającego Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w Sali konferencyjnej zlokalizowanej na parterze w budynku Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie przy ul. Grunwaldzkiej 62a (pokój nr 2). 18. Obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO dokonano w § 32 siwz.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad: 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 3) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 4) Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6) Wszystkie strony oferty zawierające treść winny być podpisane lub parafowane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy- w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 7) Kartki oferty winny być trwale ze sobą połączone, kolejno ponumerowane. W treści oferty winna być umieszczona informacja o ilości kartek. 8) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa winny być oznaczone klauzulą: „Tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.)” i załączone jako odrębna część niezwiązana z ofertą w sposób trwały. 9) Wykonawca zamieści ofertę w kopercie, która będzie zaadresowana na adres Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda, pok. nr 7 oraz opisana: Oferta w postępowaniu DT.2610.6.2019.MT „Dostawa fabrycznie nowego ciągnika na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie”. Nie otwierać przed dniem 17.07.2019 r. przed godz. 9:15. Koperta powinna być zamknięta i oznaczona w taki sposób, aby nie było możliwe zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu otwarcia ofert oraz by wyróżniała się pośród innej korespondencji. Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta będzie posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia. Niespełnienie wymagań określonych w ppkt 6-7 nie będzie skutkować odrzuceniem oferty, lecz wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania tych wymagań będą obciążały Wykonawcę. 2. Zmiany i wycofanie oferty 1) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 2) Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem ZMIANA. 3) Koperty oznakowane dopiskiem ZMIANA zostaną otwarte przy otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty. 4) Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy opatrzyć napisem WYCOFANIE. 5) Koperty oznakowane napisem WYCOFANIE zostaną otwarte, powiadomienie zostanie przeczytane jako pierwsze. Oferty, których wycofanie dotyczy, będą zwrócone Wykonawcy bez otwierania. 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 4. Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017r., poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219 ze zm.). 5. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści siwz. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści siwz wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 10.07.2019 r. 7. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 6. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść siwz. Dokonaną zmianę treści siwz Zamawiający udostępnia na stronie internetowej. 9. Jeżeli zmiana treści siwz prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. W przypadku dokonywania zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych, Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne. 11. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 10, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach. 12. Zamawiający niezwłocznie po zamieszczeniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamieszcza informację o zmianach na stronie internetowej. 13. Jeżeli w wyniku zmiany treści siwz nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert oraz zamieszcza informację na stronie internetowej, na której siwz została udostępniona. Przepis ust. 9 stosuje się odpowiednio. 14. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: 1) w kwestiach formalnych- Pani Monika Żyłka; 2) w kwestiach merytorycznych- Pan Sławomir Palmowski. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przepisy ustawy Pzp nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt- zarówno z Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami- niż wskazany w niniejszym rozdziale SIWZ. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub / i osobisty w swojej siedzibie. 15. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda, nie później niż do dnia 17.07.2019 r. do godziny 09.00 w pokoju nr 7. 16. Zamawiający niezwłocznie zawiadamia Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania. 17. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17.07.2019 r. o godzinie 09:15 w siedzibie Zamawiającego Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w Sali konferencyjnej zlokalizowanej na parterze w budynku Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie przy ul. Grunwaldzkiej 62a (pokój nr 2). 18. Obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO dokonano w § 32 siwz.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęt rolniczy
kody CPV 16700000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęt rolniczy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10366190 2024-04-03
godz. 10:00
Podkarpackie Część 1 Doposażenie Warsztatu gastronomicznego - środki trwałe część 2 Doposażenie Warsztatu gastronomicznego – drobne wyposażenie wykaz sprzętu i wymagania zgodnie z treścią...
10340341 2024-04-03
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Zakup i dostawa siewnika używanego na potrzeby Zakładu Doświadczalnego Bartążek Siewnik: rok produkcji nie później niż 2016, szerokość robocza 6 metrów, rozstaw redlic wysiewają...
10374687 2024-04-04
godz. 18:00
Mazowieckie Przyczepa jednoosiowa do traktora
10401170 2024-04-09
godz. 14:00
Mazowieckie Olej STIHL, smar, żyłka do kosiarki WRA/36716
10404137 2024-04-11
godz. 01:59
Dolnośląskie PR_WS1930434480_NITROERG_PIW_2024 Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem na rzecz NITROERG S.A. w lokalizacji Bieruń
10380624 2024-04-11
godz. 10:00
Pomorskie Dostawa nowego ciągnika rolniczego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego ciągnika rolniczego o mocy min. 40 kM. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcj...
10413664 2024-04-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Zakup ciągnika rolniczego. 1. Przedmiot zamówienia1) Przedmiot zamówienia stanowi: Zakup ciągnika rolniczego:• maszyna fabrycznie nowa – dopuszcza się rok produkcji 2023,• moc zn...
10439455 2024-04-23
godz. 11:00
Śląskie Zakup – dostawa kosiarki samojezdnej z napędem na 4 koła Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa nowej wyprodukowanej w roku 2023 lub w roku 2024 kosiarki samojezdnej z napędem...
10465415 2024-04-23
godz. 12:00
Wielkopolskie komplet noży do traktorka Muray 102 cm PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Komplet noży (2szt.) do Traktorka Muray NÓŻ TRAKTOR MURRAY WYRZUT BOCZNY 52cm TNĄCY DECK 40cali 102cm WYMIARY: Długo...
10376908 2024-04-29
godz. 23:59
Podlaskie Zamawiający w ramach zamówienia oczekuje dostawy i montażu wytwórni mieszanek drogowych na zimno. Zamawiający w ramach zamówienia oczekuje dostawy fabrycznie nowej (rok prod. 2024) wyt...