Przetarg 7271460 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących...

   
Analizuj Zamówienie 7271460 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-10
przedmiot ogłoszenia
Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących mienie Powiatu Lubaczowskiego
Numer referencyjny: ABR.272.1.2020

1. Prze
dmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 2000,00 MWh w okresie od dnia 01.04.2020 r. do 31.12.2021 r.
2. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie
z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych – Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. (Dz.U.2007r., nr 93, poz.623) w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, określające m.in. parametry techniczne energii elektrycznej.
3. Przedmiotem zamówienia jest optymalizacja kosztów dystrybucji energii elektrycznej polegającej na:
a) dostosowaniu taryf do profilu zużycia energii danego punktu poboru,
b) dostosowaniu mocy umownej do faktycznych potrzeb danego odbiorcy.
4. Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 30 szt.
5. Stosowane okresy rozliczeniowe: jednomiesięczne.
6. Zmiana okresów rozliczenia u Dystrybutora energii na okres: jednomiesięczny.
7. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającymi (odbiorcami/płatnikami), a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD).
8. Operator systemu dystrybucyjnego – zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 kolumna „Nazwa OSD”.
9. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców/płatników) umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Uwaga: Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez zamawiającego (po wyborze najkorzystniejszej oferty, najpóźniej w dniu zawarcia umów sprzedaży) dane do zmiany sprzedawcy.
10. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych.
11. W przypadku zaistnienia potrzeby dla punktów poboru, dla których będą obowiązywać umowy kompleksowe, obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), oraz reprezentowanie Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem nowej umowy dystrybucyjnej. Do wykonania w/w czynności Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo.
12. Obowiązujące obecnie umowy wygasną lub wymagają wypowiedzenia z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (patrz Załącznik nr 1 kolumna „Okres dostaw objęty nową umową”) – umowy nie wymagają wypowiadania.
13. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający (płatnicy/odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r./.
14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540008585-N-2020 z dnia: 2020-01-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 2000,00 MWh w okresie od dnia 01.04.2020 r. do 31.12.2021 r. 2. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych – Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. (Dz.U.2007r., nr 93, poz.623) w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, określające m.in. parametry techniczne energii elektrycznej. 3. Przedmiotem zamówienia jest optymalizacja kosztów dystrybucji energii elektrycznej polegającej na: a) dostosowaniu taryf do profilu zużycia energii danego punktu poboru, b) dostosowaniu mocy umownej do faktycznych potrzeb danego odbiorcy. 4. Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 30 szt. 5. Stosowane okresy rozliczeniowe: jednomiesięczne. 6. Zmiana okresów rozliczenia u Dystrybutora energii na okres: jednomiesięczny. 7. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającymi (odbiorcami/płatnikami), a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). 8. Operator systemu dystrybucyjnego – zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 kolumna „Nazwa OSD”. 9. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców/płatników) umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwaga: Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez zamawiającego (po wyborze najkorzystniejszej oferty, najpóźniej w dniu zawarcia umów sprzedaży) dane do zmiany sprzedawcy. 10. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych. 11. W przypadku zaistnienia potrzeby dla punktów poboru, dla których będą obowiązywać umowy kompleksowe, obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), oraz reprezentowanie Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem nowej umowy dystrybucyjnej. Do wykonania w/w czynności Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo. 12. Obowiązujące obecnie umowy wygasną lub wymagają wypowiedzenia z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (patrz Załącznik nr 1 kolumna „Okres dostaw objęty nową umową”) – umowy nie wymagają wypowiadania. 13. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający (płatnicy/odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r./. 14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 2000,00 MWh w okresie od dnia 01.04.2020 r. do 31.12.2021 r. 2. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych – Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. (Dz.U.2007r., nr 93, poz.623) w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, określające m.in. parametry techniczne energii elektrycznej. 3. Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 30 szt. 4. Stosowane okresy rozliczeniowe: jednomiesięczne. 5. Zmiana okresów rozliczenia u Dystrybutora energii na okres: jednomiesięczny. 6. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającymi (odbiorcami/płatnikami), a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). 7. Operator systemu dystrybucyjnego – zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 kolumna „Nazwa OSD”. 8. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców/płatników) umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwaga: Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez zamawiającego (po wyborze najkorzystniejszej oferty, najpóźniej w dniu zawarcia umów sprzedaży) dane do zmiany sprzedawcy. 9. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych. 10. W przypadku zaistnienia potrzeby dla punktów poboru, dla których będą obowiązywać umowy kompleksowe, obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), oraz reprezentowanie Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem nowej umowy dystrybucyjnej. Do wykonania w/w czynności Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo. 11. Obowiązujące obecnie umowy wygasną lub wymagają wypowiedzenia z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (patrz Załącznik nr 1 kolumna „Okres dostaw objęty nową umową”) – umowy nie wymagają wypowiadania. 12. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający (płatnicy/odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r./. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.5
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy w zakresie (§17 Istotnych postanowień umowy): 1) Zmiany jednostkowej ceny za 1 MWh brutto wyłącznie w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT i/lub b) ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek oraz, o ile Wykonawca wykaże, że zmiany opisane w lit. c) i d) mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w przypadku: c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d) zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek. Zmiany, o których mowa w pkt 1) litera a i b obowiązywać będę od dnia wejścia w życie zmian ustawowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca poinformuje w formie pisemnej Zamawiającego o ustawowej zmianie stawki podatku VAT/akcyzy na energię elektryczną ze wskazaniem wysokości stawki i terminu obowiązywania zmienionych stawek. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Strony zobowiązane są podpisać aneks do umowy regulujący zmianę ceny 1 MWh oraz termin wejścia w życie zmienionych stawek. Zmiany, o których mowa w pkt 1) litera c i d obowiązywać będą od dnia zawarcia przez Strony stosownego aneksu. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wpływ przedmiotowych zmian na koszty wykonania przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty wskazujące na wzrost wynagrodzeń (w wyniku przedmiotowych zmian) osób biorących bezpośredni udział w realizacji zamówienia oraz wykazać wpływ wzrostu kosztów wynagrodzeń na wzrost kosztów realizacji niniejszej umowy. W odniesieniu do okoliczności opisanych w pkt 1) litera a-d zmiany nastąpić mogą wyłącznie o kwotę wynikającą ze zmiany stawek. 2) Zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy, przy czym zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z likwidacji punktu poboru, zmiany stanu prawnego punktu poboru, zmiany w zakresie odbiorcy, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów. Zwiększenie ilości punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz Załączniku nr 1. 3) Zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy lub procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych/sprzedaży. 4) Zmiany ilości energii elektrycznej (po uwzględnieniu wahania poboru), o której mowa w §5 ust.1. 5) Zmiany łącznego wynagrodzenie brutto Wykonawcy określonego w §11 ust.2 umowy, o ile zajdą okoliczności (łącznie lub rozdzielnie) opisane w pkt 1) – 4) niniejszego paragrafu.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy w zakresie (§17 Projektu umowy):
1) Zmiany jednostkowej ceny za 1 MWh brutto wyłącznie w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT i/lub
b) ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek oraz, o ile Wykonawca wykaże, że zmiany opisane w lit. c) i d) mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w przypadku:
c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy
z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
d) zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek.
W przypadku nowelizacji przepisów skutkujących zmianą kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego ceny energii elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy.
Zmiany, o których mowa w pkt 1) litera c i d obowiązywać będą od dnia zawarcia przez Strony stosownego aneksu. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wpływ przedmiotowych zmian na koszty wykonania przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty wskazujące na wzrost wynagrodzeń (w wyniku przedmiotowych zmian) osób biorących bezpośredni udział w realizacji zamówienia oraz wykazać wpływ wzrostu kosztów wynagrodzeń na wzrost kosztów realizacji niniejszej umowy.
W odniesieniu do okoliczności opisanych w pkt 1) litera a-d zmiany nastąpić mogą wyłącznie o kwotę wynikającą ze zmiany stawek.
2) Zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy, przy czym zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z likwidacji punktu poboru, zmiany stanu prawnego punktu poboru, zmiany w zakresie odbiorcy, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów. Zwiększenie ilości punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte
w SIWZ oraz Załączniku nr 1.
3) Zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy lub procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych/sprzedaży.
4) Zmiany ilości energii elektrycznej (po uwzględnieniu wahania poboru), o której mowa w §5 ust.1.
5) Zmiany łącznego wynagrodzenie brutto Wykonawcy określonego w §11 ust.2 umowy, o ile zajdą okoliczności (łącznie lub rozdzielnie) opisane w pkt 1) – 4) niniejszego paragrafu.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-21, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-27, godzina: 10:00,
branża Energoelektryczna
podbranża sprzedaż energii elektrycznej
kody CPV 9000000, 9300000, 9310000, 65310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzedaż energii elektrycznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10294483 2024-04-04
godz. 10:00
Lubelskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej dla obiektów wskazanych w zał. nr 1a i 1b do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energet...
10335703 2024-04-08
godz. 10:00
Dolnośląskie 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do jednego punktu poboru o nr PPE 590322415101015504 o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 252 MWh w okresie 13 miesięcy ...
10417834 2024-04-18
godz. 09:30
Lubelskie Usługa kompleksowa sprzedaży energii elektrycznej, świadczenia usługi dystrybucji oraz świadczenia usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej w Żłobku nr 9 Przedmiotem zamów...
10401917 2024-04-18
godz. 10:00
Śląskie 4.1 Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.07.2024 r...
10427743 2024-04-19
godz. 09:00
Łódzkie „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Głuchów oraz jednostek organizacyjnych” Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiające...
10462749 2024-04-25
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmującą sprzedaż energii elektrycznej zakupionej przez Zamawiającego na giełdzie towarowej za pośrednictwem Wykonawcy
10458668 2024-04-26
godz. 10:00
Zachodniopomorskie „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW GMINY KOBYLANKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ GMINY KOBYLANKA NA 2025 ROK” Część 1: 1. Pr...
10402528 2024-04-30
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zakup energii elektrycznej wyprodukowanej przez OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. w 2025 roku. Proszę podać wartość współczynnika "K". 1 szt.
10473076 2024-05-10
godz. 12:00
Dolnośląskie ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA ZŁOTORYJA
10425206 2024-05-15
godz. 09:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa energii elektrycznej dla Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów SP ZOZ- Szpitale w Poznaniu, Ludwikow...