Przetarg 7403178 - Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem materiałów...

   
Analizuj Zamówienie 7403178 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-26
przedmiot ogłoszenia
Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny: ZP / 07 / 20

1. Przedmiotem przetargu
jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego w Zakopanem (34-500), ul. Kamieniec 10, materiałów opatrunkowych z podziałem na 3 (trzy) Pakiety wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych eksploatacyjnych i funkcjonalnych przedstawionych w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.
2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku licząc od daty wykonania dostawy.
5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie najdłużej w terminie 3 dni od złożenia zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać:
- nazwę asortymentu,
- okres ważności,
- numer serii,
- nazwę i adres producenta / dostawcy.
W przypadku gdy ostatni dzień dostawa wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
7. Wymiana towaru wadliwego nastąpi w ciągu 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko wykonawcy w przypadku gdy:
- dostarczono towar złej jakości,
- dostarczono towar niezgodnie z umową lub zamówieniem częściowym,
- dostarczono towar w niewłaściwych opakowaniach.
W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.
8. Zamawiający informuje, że podana w punkcie 3.10 SIWZ ilość poszczególnych materiałów opatrunkowych będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacja z całości niektórych pozycji.
9. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SIWZ parametrach technicznych, jakościowych, ekspoloatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup opatrunków konkretnego producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
10. Jeśli w opisach przedmiotowej SIWZ występują: normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów technicznych i jakościowych, standardów oraz ich przeznaczenia, jakimi charakteryzuje się opisany przez zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać w składanej ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
12. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet - nr 1
Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem (34-500), ul. Kamieniec 10, materiałów opatrunkowych - 53 pozycje asortymentowe.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet - nr 2
Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem (34-500), ul. Kamieniec 10, materiałów opatrunkowych - 14 pozycji asortymentowych.

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet - nr 3
Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem (34-500), ul. Kamieniec 10, materiałów opatrunkowych - 3 pozycje asortymentowe.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540057874-N-2020 z dnia: 2020-04-02
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-04-03, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-04-06, godzina: 12:00
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 33141110, 33141111, 33141112, 33141113, 33141114, 33141115, 33141119
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały medyczne , odzież medyczna i jednorazowa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10365891 2024-04-30
godz. 12:00
Małopolskie Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań parametrów krytycznych 1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na ...
10385497 2024-05-06
godz. 09:00
Wielkopolskie Zakup sprzętu do krążęnia pozaustrojowego dla szpitala
10395727 2024-05-06
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 następujące ...
10395669 2024-05-09
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawa endoprotez i wyrobów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku licząc od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego zgodnie z ...
10425210 2024-05-10
godz. 11:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunodiagnostycznego, zakup i dostawa odczynników oraz materi...
10446852 2024-05-13
godz. 10:00
Lubuskie Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy stymulatorów wysokiej częstotliwości (do 10 tys. Hz), stymulatorów stałonatężeniowych, rdzeniowych 16-kontaktowych oraz stymulatorów st...
10440779 2024-05-13
godz. 10:00
Podlaskie Dostawa narzędzi operacyjnych i akcesoriów kompatybilnych z systemem robotycznym da Vinci model Xi wytwórcy Intuitive Surgical. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi operacyjnyc...
10440793 2024-05-14
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych do oznaczeń biochemicznych, immunochemicznych, parametrów równowag...
10416208 2024-05-14
godz. 11:00
Dolnośląskie Zakup narzędzi chirurgicznych z podziałem na 10 Pakietów
10451077 2024-05-24
godz. 10:00
Mazowieckie Sukcesywna dostawa pojemników na odpady medyczne na potrzeby bieżącej pracy Narodowego Instytutu Kardiologicznego Stefana kardynała Wyszyńskiego - Państwowy Instytut Badawczy Przedmio...