Zlecenie 7321270 - Dostawa do siedziby Zamawiającego 250 kompletów...

   
Zamówienie 7321270 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-02-05
przedmiot zlecenia
Dostawa do siedziby Zamawiającego 250 kompletów materiałów konferencyjnych.
Jeden komplet składa się z: notesu z długopisem, pami
ęci przenośnej USB, zestawu łamigłówek metalowych w woreczku, teczki A4 na dokumenty oraz bawełnianej torby. Każdy element w zestawie opatrzony będzie jubileuszowym logo Magurskiego Parku Narodowego oraz logo NFOŚiGW.
1. Zestaw łamigłówek metalowych w bawełnianym woreczku - ilość kompletów: 250 sztuk.
Każdy zestaw powinien składać się z minimum 3 łamigłówek z metalu zapakowanych w bawełniany woreczek ze sznurkiem (poglądowe zdjęcie - załącznik nr 4).
Materiał z których wykonane są łamigłówki: metal
Wymiary woreczka: szerokość 8-9 cm, długość 11-13 cm, grubość 0,2 - 1 cm Na woreczku nadruk kolorowy (dwa logotypy - załącznik nr 3), najlepiej obustronny.
2. Notes z długopisem - 250 sztuk.
Notes makulaturowy oraz ekologiczny długopis wykonany z surowców wtórnych: części papierowe z recyklingu, części plastikowe biodegradowalne. Okładka brązowa makulaturowa. W przypadku notesów, na których znajdują się drobne elementy dekoracyjne, Zamawiający dobierze kolor podczas realizacji zamówienia. Notes na spirali zamontowanej na dłuższej krawędzi notesu. Kolor długopisu tożsamy z barwą notesu (poglądowe zdjęcie - załącznik nr 4).
Kolor wkładu w długopisie: niebieski.
Liczba kartek: minimum 70
Wymiary notesu: szerokość 13-15 cm, długość 17-19 cm.
Na okładce notesu nadruk kolorowy (dwa logotypy - załącznik nr 3).
3. Teczka na dokumenty A4 - 250 sztuk.
Teczka wykonana z ekologicznego papieru/kartonu, o gramaturze min. 300 g, format teczki po złożeniu około 22 - 24 cm x 31 - 33 cm. Na teczce nadruk kolorowy (dwa logotypy - załącznik nr 3).
4. Pamięć przenośna USB 3.0 - 250 sztuk.
Pamięć przenośna USB 3.0, o pojemności minimum 8 GB, obudowa metalowa (poglądowe zdjęcie - załącznik nr 4), opakowanie na pendrive'a (inne niż foliowe). Nadruk w kolorze na obydwu stronach pendrive'a (dwa logotypy - załącznik nr 3).
5. Torba bawełniana - 250 sztuk.
Torba o wymiarach: około 35 - 38 cm x 38 - 42 cm x 8 - 10 cm (głębokość dna). Uszy: długość 63 - 70 cm.
Gramatura torby: minimum 180 g.
Torba w kolorze ecru (poglądowe zdjęcie - załącznik nr 4). Na torbie nadruk w kolorze (dwa logotypy - w załączniku nr 3 oraz grafika w kolorze czarno-białym, która zostanie dostarczona podczas realizacji zamówienia).
• Nadruk na materiałach konferencyjnych dowolnie wybraną techniką, zapewniającą trwałość i estetyczny wygląd.
• Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w wersji elektronicznej projekty graficzne materiałów konferencyjnych zgodnie z wymaganiami wskazanymi dla każdego rodzaju tych materiałów. Po ostatecznym zatwierdzeniu ze strony Zamawiającego Wykonawca wykona nadruki na materiałach konferencyjnych.
2
• Materiały konferencyjne będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące znamion używania i dobrej jakości.
• Dostawa odbywa się na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
• W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności ilościowej lub jakościowej materiałów konferencyjnych, w tym uszkodzenia lub zniszczenia opakowań lub ich zawartości, Zamawiający ma prawo do zwrotu niezgodnego lub wadliwego asortymentu na koszt Wykonawcy, o czym powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia właściwych materiałów konferencyjnych o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany materiału konferencyjnego
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 18936000, 22462000, 30190000, 30234600
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10423428 2024-04-12
godz. 09:30
Śląskie Zakup markerów do tablic Pentel Maxiflo PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 MWL5M-4N SYMBOL PRODUKTU;MWL5M-ST4ABCDPL/czyścik,4kolory/ 2 komplet 2 MWL5S-4N SYMBOL PRODUKTU;/MWL5S-ST4ABCDPL/czyścik...
10440590 2024-04-16
godz. 11:00
Dolnośląskie ARTYKUŁY BIUROWE Lokalizacja 59-101 Polkowice
10445310 2024-04-18
godz. 16:00
Mazowieckie dostawa artykułów biurowych do siedziby Ośrodka i jego placówek w roku 2024
10456297 2024-04-22
godz. 00:00
Śląskie Dostawa papieru dla Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, znak postępowania: ZP/271/1/58/2024.
10473961 2024-04-25
godz. 12:28
Mazowieckie ZW/0012/24/PK Dostawa artykułów biurowych i papierniczych do PGK "Żyrardów" PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Artykuły biurowe i papiernicze Zgodnie z załączonym zestawieniem Artykuły biur...
10457772 2024-04-26
godz. 09:00
Świętokrzyskie Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu EDUODKRYWCY Część 1: Część 1: Dostawa pomocy dydaktycznych – art. papiernicze i artystyczneKatalog sprzętu objętego zamówieniem:...
10479653 2024-04-29
godz. 09:00
Świętokrzyskie ZP.26.2.12.2024 Dostawa materiałów biurowych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Papier ksero A4 Biały, 80g/m2, Ryza 500 szt. 80 ryz 2 Papier ksero,A4 A4 Biały 120g/m2 Ryza 500 szt. 10 ryz 3 Kle...
10461832 2024-04-29
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Zakup i sukcesywną dostawę artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nidzicy.
10474466 2024-04-29
godz. 14:00
Śląskie TABLICA KORKOWA + MAGNESY ( ZKP AM759089 )
10415856 2024-05-10
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: I) Szkolenia II) Doradztwo oraz powiązane z powyższym zamówieniem usługi tj. sale szkoleniowe, noclegi, catering, materia...