Przetarg 8546150 - Dostawa części do układu pneumatycznego pojazdów Inspiro...

   
Analizuj Zamówienie 8546150 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-11-22
przedmiot ogłoszenia
Dostawa części do układu pneumatycznego pojazdów Inspiro w latach 2022-2023 Numer referencyjny: WP.25.00209.2021.S.P.PALA
1.Przed
miotem Zamówienia jest „Dostawa części do układu pneumatycznego pojazdów Inspiro w latach 2022-2023”.
2.Przedmiot Zamówienia podzielony został na 3 zadania. Szczegółowy zakres dostaw w ramach poszczególnych zadań określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ (dalej: „ST”) – zestawieniu zamawianych części oraz harmonogramie dostaw.
3.Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj.: Specyfikacją Warunków Zamówienia i jej załącznikami, w szczególności ST wraz z załącznikami oraz wzorem umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
4.Na dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia części zamienne obowiązywać będzie 12 miesięczna gwarancja. Gwarancja rozpoczyna swój bieg – oddzielnie dla każdej z partii – od daty obustronnego podpisania Protokołu zdawczo-odbiorczego dotyczącego dostaw, bez uwag i zastrzeżeń, stanowiącego dokument potwierdzający datę dostarczenia danej partii Przedmiotu Zamówienia.
Zadanie 1 Część nr 1 1.Przedmiotem Zamówienia jest „Dostawa części do układu pneumatycznego pojazdów Inspiro w latach 2022-2023” 2.Szczegółowy zakres dostaw w ramach poszczególnych zadań określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ (dalej: „ST”) – zestawieniu zamawianych części oraz harmonogramie dostaw. 3 Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj.: Specyfikacją Warunków Zamówienia i jej załącznikami, w szczególności ST wraz z załącznikami oraz wzorem umowy (załącznik nr 2 do SWZ). 4 Na dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia części zamienne obowiązywać będzie 12 miesięczna gwarancja. Gwarancja rozpoczyna swój bieg – oddzielnie dla każdej z partii – od daty obustronnego podpisania Protokołu zdawczo-odbiorczego dotyczącego dostaw, bez uwag i zastrzeżeń, stanowiącego dokument potwierdzający datę dostarczenia danej partii Przedmiotu Zamówienia. 5 W okresie równym okresom udzielonej gwarancji, Przedmiot Zamówienia objęty będzie rękojmią za wady. 6 Zważywszy iż: 1) w wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzanego w trybie przetargu nieograniczonego, Zamawiający nabył pojazdy metra typu INSPIRO od konsorcjum Siemens – Newag, (które jest konstruktorem i producentem pojazdów) bez licencji na ich produkcję (ze względu na koszty takiego postępowania) wraz ze świadectwem dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego na czas nieokreślony Nr T/2015/0109 z 22 grudnia 2015 r., wydanym przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego i w związku z powyższym Zamawiający nie otrzymał i nie posiada dokumentacji konstrukcyjnej i produkcyjnej pojazdów ani ich części; 2) zastosowanie części innych niż wskazane w ST, dla których nie przeprowadzono procedury modernizacyjnej pojazdów opisanej na stronach www Urzędu Transportu Kolejowego naruszałoby dokumenty na podstawie których zostały przeprowadzone badania typu pojazdów, które były podstawą dopuszczenia ich do eksploatacji i bezpiecznego przewozu pasażerów; Zamawiający nie ma możliwości opisania Przedmiotu Zamówienia w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, tj. bez wskazania znaków towarowych (numerów katalogowych producenta) a użycie numerów katalogowych producenta jest uzasadnione specyfiką Przedmiotu Zamówienia. Biorąc powyższe okoliczności pod uwagę, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, w każdym z 3 zadań, o których mowa w pkt 4.2 SWZ, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na części równoważne (tj. części zamienne inne niż oryginalne, które zostały wykorzystane do pierwszego montażu na pojazdach i wyspecyfikowane w załączniku nr 1 do ST). W przypadku oferowania części równoważnych, muszą one spełniać wymagania wskazane w pkt 3.6 ST, a Wykonawca wraz z ofertą przedstawi przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 12 SWZ, tj.: 1) analizę modyfikacji dotyczącej dostarczonych części równoważnych, a jeśli będzie taka konieczność również ocenę ryzyka - zgodnie z pkt 3.6 lit. b ST; 2) pełną dokumentację potwierdzającą przeprowadzenie procesu analizy ryzyka i jej oceny oraz wypełniony załącznik nr 4 do ST – „Informacje o stosowaniu wspólnej metody bezpieczeństwa w zakresie oceny i wyceny ryzyka” - zgodnie z pkt 3.6 lit. c ST; 3) oświadczenie wydane przez producenta pojazdu lub jednostkę notyfikowaną i uprawnioną przez UTK – zgodnie z pkt 3.6 lit. d ST; 4) pełną dokumentację techniczno-ruchową, eksploatacyjną, wraz z WTWiO oraz prawa na ich wykorzystywanie – zgodnie z pkt 3.6 lit. e ST. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Dostawa części do układu pneumatycznego pojazdów Inspiro w latach 2022-2023. Część nr 2 1.Przedmiotem Zamówienia jest „Dostawa części do układu pneumatycznego pojazdów Inspiro w latach 2022-2023” 2.Szczegółowy zakres dostaw w ramach poszczególnych zadań określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ (dalej: „ST”) – zestawieniu zamawianych części oraz harmonogramie dostaw. 3.Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj.: Specyfikacją Warunków Zamówienia i jej załącznikami, w szczególności ST wraz z załącznikami oraz wzorem umowy (załącznik nr 2 do SWZ). 4.Na dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia części zamienne obowiązywać będzie 12 miesięczna gwarancja. Gwarancja rozpoczyna swój bieg – oddzielnie dla każdej z partii – od daty obustronnego podpisania Protokołu zdawczo-odbiorczego dotyczącego dostaw, bez uwag i zastrzeżeń, stanowiącego dokument potwierdzający datę dostarczenia danej partii Przedmiotu Zamówienia. 5.W okresie równym okresom udzielonej gwarancji, Przedmiot Zamówienia objęty będzie rękojmią za wady. 6.Zważywszy iż: 1) w wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzanego w trybie przetargu nieograniczonego, Zamawiający nabył pojazdy metra typu INSPIRO od konsorcjum Siemens – Newag, (które jest konstruktorem i producentem pojazdów) bez licencji na ich produkcję (ze względu na koszty takiego postępowania) wraz ze świadectwem dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego na czas nieokreślony Nr T/2015/0109 z 22 grudnia 2015 r., wydanym przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego i w związku z powyższym Zamawiający nie otrzymał i nie posiada dokumentacji konstrukcyjnej i produkcyjnej pojazdów ani ich części; 2) zastosowanie części innych niż wskazane w ST, dla których nie przeprowadzono procedury modernizacyjnej pojazdów opisanej na stronach www Urzędu Transportu Kolejowego naruszałoby dokumenty na podstawie których zostały przeprowadzone badania typu pojazdów, które były podstawą dopuszczenia ich do eksploatacji i bezpiecznego przewozu pasażerów; Zamawiający nie ma możliwości opisania Przedmiotu Zamówienia w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, tj. bez wskazania znaków towarowych (numerów katalogowych producenta) a użycie numerów katalogowych producenta jest uzasadnione specyfiką Przedmiotu Zamówienia. Biorąc powyższe okoliczności pod uwagę, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, w każdym z 3 zadań, o których mowa w pkt 4.2 SWZ, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na części równoważne (tj. części zamienne inne niż oryginalne, które zostały wykorzystane do pierwszego montażu na pojazdach i wyspecyfikowane w załączniku nr 1 do ST). W przypadku oferowania części równoważnych, muszą one spełniać wymagania wskazane w pkt 3.6 ST, a Wykonawca wraz z ofertą przedstawi przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 12 SWZ, tj.: 1) analizę modyfikacji dotyczącej dostarczonych części równoważnych, a jeśli będzie taka konieczność również ocenę ryzyka - zgodnie z pkt 3.6 lit. b ST; 2) pełną dokumentację potwierdzającą przeprowadzenie procesu analizy ryzyka i jej oceny oraz wypełniony załącznik nr 4 do ST – „Informacje o stosowaniu wspólnej metody bezpieczeństwa w zakresie oceny i wyceny ryzyka” - zgodnie z pkt 3.6 lit. c ST; 3) oświadczenie wydane przez producenta pojazdu lub jednostkę notyfikowaną i uprawnioną przez UTK – zgodnie z pkt 3.6 lit. d ST; 4) pełną dokumentację techniczno-ruchową, eksploatacyjną, wraz z WTWiO oraz prawa na ich wykorzystywanie – zgodnie z pkt 3.6 lit. e ST. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Dostawa części do układu pneumatycznego pojazdów Inspiro w latach 2022-2023. Część nr 3 1.Przedmiotem Zamówienia jest „Dostawa części do układu pneumatycznego pojazdów Inspiro w latach 2022-2023” 2.Szczegółowy zakres dostaw w ramach poszczególnych zadań określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ (dalej: „ST”) – zestawieniu zamawianych części oraz harmonogramie dostaw. 3.Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj.: Specyfikacją Warunków Zamówienia i jej załącznikami, w szczególności ST wraz z załącznikami oraz wzorem umowy (załącznik nr 2 do SWZ). 4.Na dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia części zamienne obowiązywać będzie 12 miesięczna gwarancja. Gwarancja rozpoczyna swój bieg – oddzielnie dla każdej z partii – od daty obustronnego podpisania Protokołu zdawczo-odbiorczego dotyczącego dostaw, bez uwag i zastrzeżeń, stanowiącego dokument potwierdzający datę dostarczenia danej partii Przedmiotu Zamówienia. 5.W okresie równym okresom udzielonej gwarancji, Przedmiot Zamówienia objęty będzie rękojmią za wady. 6.Zważywszy iż: 1) w wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzanego w trybie przetargu nieograniczonego, Zamawiający nabył pojazdy metra typu INSPIRO od konsorcjum Siemens – Newag, (które jest konstruktorem i producentem pojazdów) bez licencji na ich produkcję (ze względu na koszty takiego postępowania) wraz ze świadectwem dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego na czas nieokreślony Nr T/2015/0109 z 22 grudnia 2015 r., wydanym przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego i w związku z powyższym Zamawiający nie otrzymał i nie posiada dokumentacji konstrukcyjnej i produkcyjnej pojazdów ani ich części; 2) zastosowanie części innych niż wskazane w ST, dla których nie przeprowadzono procedury modernizacyjnej pojazdów opisanej na stronach www Urzędu Transportu Kolejowego naruszałoby dokumenty na podstawie których zostały przeprowadzone badania typu pojazdów, które były podstawą dopuszczenia ich do eksploatacji i bezpiecznego przewozu pasażerów; Zamawiający nie ma możliwości opisania Przedmiotu Zamówienia w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, tj. bez wskazania znaków towarowych (numerów katalogowych producenta) a użycie numerów katalogowych producenta jest uzasadnione specyfiką Przedmiotu Zamówienia. Biorąc powyższe okoliczności pod uwagę, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, w każdym z 3 zadań, o których mowa w pkt 4.2 SWZ, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na części równoważne (tj. części zamienne inne niż oryginalne, które zostały wykorzystane do pierwszego montażu na pojazdach i wyspecyfikowane w załączniku nr 1 do ST). W przypadku oferowania części równoważnych, muszą one spełniać wymagania wskazane w pkt 3.6 ST, a Wykonawca wraz z ofertą przedstawi przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 12 SWZ, tj.: 1) analizę modyfikacji dotyczącej dostarczonych części równoważnych, a jeśli będzie taka konieczność również ocenę ryzyka - zgodnie z pkt 3.6 lit. b ST; 2) pełną dokumentację potwierdzającą przeprowadzenie procesu analizy ryzyka i jej oceny oraz wypełniony załącznik nr 4 do ST – „Informacje o stosowaniu wspólnej metody bezpieczeństwa w zakresie oceny i wyceny ryzyka” - zgodnie z pkt 3.6 lit. c ST; 3) oświadczenie wydane przez producenta pojazdu lub jednostkę notyfikowaną i uprawnioną przez UTK – zgodnie z pkt 3.6 lit. d ST; 4) pełną dokumentację techniczno-ruchową, eksploatacyjną, wraz z WTWiO oraz prawa na ich wykorzystywanie – zgodnie z pkt 3.6 lit. e ST. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 245-648174 z dnia 2021-12-17:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.14
Część nr: 3
Zamiast:
Informacje dodatkowe
Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany w partiach:
1) partia 1 – dostawa w 2022 r., lecz NIE później niż 30 tygodni od daty zawarcia Umowy;
2) partia 2 – dostawa w 2023 r., lecz NIE później niż 70 tygodni od daty zawarcia Umowy.
Powinno być:
Informacje dodatkowe
Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany w partiach:
1) partia 1 – dostawa w 2022 r., lecz NIE później niż 42 tygodnie od daty zawarcia Umowy;
2) partia 2 – dostawa w 2023 r., lecz NIE później niż 70 tygodni od daty zawarcia Umowy.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 20/12/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 10/01/2022
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 19/03/2022
Powinno być:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 09/04/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Warunki otwarcia ofert
Data: 20/12/2021
Czas lokalny: 13:00
Miejsce:
Warszawa. Otwarcie ofert NIE jest jawne.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, przy którego użyciu nastąpi otwarcie ofert, która spowoduje
brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 18.3 SWZ oraz powyżej,
otwarcie ofert nastąpi NIEzwłocznie po usunięciu awarii.
Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego
postępowania.
Powinno być:
Warunki otwarcia ofert
Data: 10/01/2022
Czas lokalny: 13:00
Miejsce:
Warszawa. Otwarcie ofert NIE jest jawne.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, przy którego użyciu nastąpi otwarcie ofert, która spowoduje
brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 18.3 SWZ oraz powyżej,
otwarcie ofert nastąpi NIEzwłocznie po usunięciu awarii.
Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego
postępowania.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
kody CPV 34631000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10483848 2024-05-06
godz. 12:00
Wielkopolskie Zawór elektromagnetyczny EN76, 48WE, Zawór bezpieczeństwa do SA105/108/132/134
10394178 2024-05-06
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa Formy wtryskowej 36 gniazdowej na zakrętkę Szczegółowy opis całego przedmiotu zamówienia, jego parametry, cechy oraz funkcjonalności d...
10449797 2024-05-07
godz. 12:00
Małopolskie 2100075741 - Umowa ramowa na prace serwisowe aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki w Zakładzie Jedlicze ORLEN Południe S.A. Zaprasza do złożenia oferty na podjęcie współpracy w...
10474326 2024-05-08
godz. 07:00
Dolnośląskie CZUJNIK INDUKCYJNY ID0014 20 250VAC/DC IFM Lokalizacja 59-101 Polkowice
10402131 2024-05-08
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO – SKANER 3D wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ...
10440767 2024-05-14
godz. 12:00
Mazowieckie DOSTAWA ZBIORNIKÓW NA FEKALIA WRAZ Z RAMĄ MONTAŻOWĄ DO WAGONU TYPU 120A Przedmiot zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zbiorników na fekalia wraz z ramą montażową do wagonu ty...
10430560 2024-05-14
godz. 15:00
Mazowieckie „Zakup i dostawę wraz z montażem w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego zbiornika bitumu” (zgodnej ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem 1 ...
10474750 2024-05-14
godz. 23:59
Mazowieckie 50205224 / 50205265 / 50205396 - Zakup armatury (zawory i zasuwy) Szanowni Państwo, Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty na zakup armatury, w tym m.in. zawory figurow...
10416314 2024-05-21
godz. 08:00
Dolnośląskie DOSTAWA SPRZĘTU WARSZTATOWEGO: TITRATOR AUTOMATYCZNY, PRZENOŚNY GĘSTOŚCIOMIERZ OSCYLACYJNY, PRZYRZĄD DO KONTROLI DOPASOWANIA MASEK PRZECIWGAZOWYCH (NR SPRAWY: TECH/112/IP/2024) Przedmi...
10433219 2024-05-22
godz. 11:00
Mazowieckie Umowa serwisowa Agregatu Sprężarkowego Mars 100 + C51NH wraz z Urządzeniami Towarzyszącymi - Tłocznia Gazu Kędzierzyn Koźle