Przetarg 7283892 - Dostawa chłodni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu...

   
Analizuj Zamówienie 7283892 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-16
przedmiot ogłoszenia
Dostawa chłodni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żaganiu
Numer referencyjny: PIW-0810-322//D/01/2020

P
rzedmiotem zamówienia jest dostawa 7sz. nowych kontenerów chłodniczych. Wymiary zewnętrzne chłodni kontenerowej:
szerokość min. 1,90 m do 2,00 m, długość min. 2,80 m do 4,00 m, wysokość min. 2,70 m do 2,80 m,
Podłoga wykonana z płyty warstwowej poliuretanowej i pokrytej blachą kwasoodporną w celu ochrony przed korodującym działaniem środków dezynfekcyjnych; łatwa do mycia i dezynfekcji.
Próg skonstruowany w sposób zapobiegający przedostawaniu się wycieków pod jego spód.
Wysunięty daszek o długości minimum 1,00 m.
Drzwi chłodnicze izolowane.
Urządzenie chłodnicze zasilane napięciem 230VAC.
Tyrolka kwasoodporna do zawieszenia haków wraz z kompletem min.15 szt haków typu EURO.
Wciągarka elektryczna o uciągu min. 250 kg zainstalowana nad wejściem chłodni.
Instalacja elektryczna z oświetleniem.
Pod-licznik energii elektrycznej.
Minimum dwa komplety kluczy do drzwi.
Sterownik elektroniczny do programowania nastaw temperatur od -50C do +100C.
Przedsionek socjalny z urządzeniami-umywalka, elektryczny ogrzewacz wody, blat do pisania.
Wykończenie wnętrza chłodni kontenerowej materiałami łatwymi do utrzymania w czystości, tj. nieprzepuszczalnymi, niepochłaniającymi, zmywalnymi, o gładkiej powierzchni (wnętrze kontenera będzie systematycznie myte i dezynfekowane).

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540010465-N-2020 z dnia: 2020-01-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7sz. nowych kontenerów chłodniczych. Wymiary zewnętrzne chłodni kontenerowej: szerokość min. 1,90 m do 2,00 m, długość min. 2,80 m do 4,00 m, wysokość min. 2,70 m do 2,80 m, Podłoga wykonana z płyty warstwowej poliuretanowej i pokrytej blachą kwasoodporną w celu ochrony przed korodującym działaniem środków dezynfekcyjnych; łatwa do mycia i dezynfekcji. Próg skonstruowany w sposób zapobiegający przedostawaniu się wycieków pod jego spód. Wysunięty daszek o długości minimum 1,00 m. Drzwi chłodnicze izolowane. Urządzenie chłodnicze zasilane napięciem 230VAC. Tyrolka kwasoodporna do zawieszenia haków wraz z kompletem min.15 szt haków typu EURO. Wciągarka elektryczna o uciągu min. 250 kg zainstalowana nad wejściem chłodni. Instalacja elektryczna z oświetleniem. Pod-licznik energii elektrycznej. Minimum dwa komplety kluczy do drzwi. Sterownik elektroniczny do programowania nastaw temperatur od -50C do +100C. Przedsionek socjalny z urządzeniami-umywalka, elektryczny ogrzewacz wody, blat do pisania. Wykończenie wnętrza chłodni kontenerowej materiałami łatwymi do utrzymania w czystości, tj. nieprzepuszczalnymi, niepochłaniającymi, zmywalnymi, o gładkiej powierzchni (wnętrze kontenera będzie systematycznie myte i dezynfekowane).
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 szt. nowych kontenerów chłodniczych. Wymiary zewnętrzne chłodni kontenerowej: szerokość min. 1,90 m do 2,00 m, długość min. 2,80 m do 4,00 m, wysokość min. 2,70 m do 2,80 m. Podłoga wykonana z płyty warstwowej poliuretanowej i pokrytej blachą kwasoodporną w celu ochrony przed korodującym działaniem środków dezynfekcyjnych; łatwa do mycia i dezynfekcji. Próg skonstruowany w sposób zapobiegający przedostawaniu się wycieków pod jego spód. Wysunięty daszek o długości minimum 1,00 m. Drzwi chłodnicze izolowane. Urządzenie chłodnicze zasilane napięciem 230VAC. Tyrolka kwasoodporna do zawieszenia haków wraz z kompletem min.15 szt haków typu EURO. Wciągarka elektryczna o uciągu min. 250 kg zainstalowana nad wejściem chłodni. Instalacja elektryczna z oświetleniem. Pod-licznik energii elektrycznej. Minimum dwa komplety kluczy do drzwi. Sterownik elektroniczny do programowania nastaw temperatur od -5 st.C do +10 st.C. Przedsionek socjalny z urządzeniami-umywalka, elektryczny ogrzewacz wody, blat do pisania. Wykończenie wnętrza chłodni kontenerowej materiałami łatwymi do utrzymania w czystości, tj. nieprzepuszczalnymi, niepochłaniającymi, zmywalnymi, o gładkiej powierzchni (wnętrze kontenera będzie systematycznie myte i dezynfekowane).


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest:
Numer referencyjny:PIW-0810-322//D/01/2020
W ogłoszeniu powinno być:
Numer referencyjny: PIW-0810-322/D/01/2020


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, b) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, b) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności-wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ do złożenia oferty w formie pisemnej - wzór stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ do złożenia oferty w formie pisemnej - wzór stanowią: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540014264-N-2020 z dnia: 2020-01-24
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 szt. nowych kontenerów chłodniczych. Wymiary zewnętrzne chłodni kontenerowej: szerokość min. 1,90 m do 2,00 m, długość min. 2,80 m do 4,00 m, wysokość min. 2,70 m do 2,80 m. Podłoga wykonana z płyty warstwowej poliuretanowej i pokrytej blachą kwasoodporną w celu ochrony przed korodującym działaniem środków dezynfekcyjnych; łatwa do mycia i dezynfekcji. Próg skonstruowany w sposób zapobiegający przedostawaniu się wycieków pod jego spód. Wysunięty daszek o długości minimum 1,00 m. Drzwi chłodnicze izolowane. Urządzenie chłodnicze zasilane napięciem 230VAC. Tyrolka kwasoodporna do zawieszenia haków wraz z kompletem min.15 szt haków typu EURO. Wciągarka elektryczna o uciągu min. 250 kg zainstalowana nad wejściem chłodni. Instalacja elektryczna z oświetleniem. Pod-licznik energii elektrycznej. Minimum dwa komplety kluczy do drzwi. Sterownik elektroniczny do programowania nastaw temperatur od -5 st.C do +10 st.C. Przedsionek socjalny z urządzeniami-umywalka, elektryczny ogrzewacz wody, blat do pisania. Wykończenie wnętrza chłodni kontenerowej materiałami łatwymi do utrzymania w czystości, tj. nieprzepuszczalnymi, niepochłaniającymi, zmywalnymi, o gładkiej powierzchni (wnętrze kontenera będzie systematycznie myte i dezynfekowane).
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 szt. nowych kontenerów chłodniczych. Wymiary zewnętrzne chłodni kontenerowej:
szerokość min. 1,90 m -max. 2,00 m
długość min. 2,90 m – max.4,00 m,
wysokość min. 2,70 m – max. 2,80 m,
Podłoga wykonana z płyty warstwowej poliuretanowej i pokrytej jednorodną blachą kwasoodporną w celu ochrony przed korodującym działaniem środków dezynfekcyjnych; łatwa do mycia i dezynfekcji.
Próg skonstruowany w sposób zapobiegający przedostawaniu się wycieków pod jego spód.
Wysunięty daszek o długości minimum 1,00 m.
Drzwi chłodnicze izolowane.
Urządzenie chłodnicze zasilane napięciem 230VAC.
Tyrolka kwasoodporna do zawieszenia haków wraz z kompletem min. 10 szt. haków typu EURO.
Wciągarka elektryczna o uciągu min. 250 kg zainstalowana nad wejściem chłodni.
Instalacja elektryczna z oświetleniem.
Podlicznik energii elektrycznej.
Minimum dwa komplety kluczy do drzwi.
Sterownik elektroniczny do programowania nastaw temperatur od -5 st.C do +10 st.C.
Przedsionek socjalny z urządzeniami – umywalka z blachy kwasoodpornej, elektryczny ogrzewacz wody, blat do pisania.
Maksymalna wewnętrzna długość (głębokość) przedsionka – 1,00 m.
Wykończenie wnętrza chłodni kontenerowej materiałami łatwymi do utrzymania w czystości, tj. nieprzepuszczalnymi, niepochłaniającymi, zmywalnymi, o gładkiej powierzchni (wnętrze kontenera będzie systematycznie myte i dezynfekowane).



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
2020-01-27, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
2020-02-03, godzina: 11:00
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty małogabarytowe
kody CPV 42513200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty małogabarytowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10319190 2024-03-28
godz. 08:30
Zachodniopomorskie Budowa garaży do celów przeciwpożarowych DPN Część 1: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch garaży jednostanowiskowych, jeden położony w Mostnikach na działce nr 651 obręb S...
10321107 2024-03-29
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Budowa altany rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Aleja Pokoju 12 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zielona enklawa” Część 1: Część Nr 1 ...
10387482 2024-04-05
godz. 00:00
Dolnośląskie Poszukujemy osoby do prac ogrodniczych - Legnica Poszukujemy osoby do prac ogrodniczych. Zakres działalności firmy m.in: - pielęgnacja ogrodów, zakładanie ogrodów, systemów nawadniani...
10403862 2024-04-08
godz. 16:00
Mazowieckie [ZAK/2024/000317] WYKONANIE, DOSTAWA i MONTAŻ OBIEKTU KONTENEROWEGO - Kurzętnik 13-306 -
10430340 2024-04-18
godz. 00:00
Mazowieckie Zlecę prace dorywcze działkowo-remontowe - Zatory Zlecę prace dorywcze działkowo-remontowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10428360 2024-04-18
godz. 23:59
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pawilonów ogrodowych - zakup i dostawa pawilonów ogrodowych - według specyfikacji w załączniku ,,SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -...
10418357 2024-04-26
godz. 10:00
Wielkopolskie Budowa zaplecza sportowo-socjalnego przy boisku w Ujściu Przetarg na budowę wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego budynku zaplecza socjalnego boiska miejskiego zlokalizowanego ...
10442073 2024-04-30
godz. 09:00
Mazowieckie Dokończenie budynku E APS Przedmiotem zamówienia jest dokończenie wykonania obiektu E (garażu) APS przy ul. Szczęśliwickiej 40 w Warszawie, łącznie z robotami naprawczymi a z wyłą...
10437251 2024-05-04
godz. 00:00
Małopolskie Zlecę mulczowanie działki ok 25 ar - Nowy Sącz Zlecę mulczowanie dzialki ok 25 ar. Ok. 3 lata temu zostały wycięte kilkuletnie samosiejki, pozostały po nich kilkucentymetrowe korzenie...
10462322 2024-05-06
godz. 15:00
Mazowieckie Wykonanie, dostawa i montaż wiaty rowerowej w Radomiu, przy ul. Tytoniowej 5,7