Przetarg 8200556 - Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno –...

   
Analizuj Zamówienie 8200556 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-06-15
przedmiot ogłoszenia
Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno – biurowych

Część 1 ˜Dostawa tablic, ramek oraz antyram.Przedmiotem zamówienia są
materiały i sprzęt wymieniony w formularzu cenowym – załączniki nr 2.1 do SWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno-biurowymi. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają: - formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;- formularz cenowy – załącznik nr 2.1 do SWZ - wzór umowy - załącznik nr 5 do SWZ;

Część 2 ˜Dostawa różnych materiałów papierniczych.Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w formularzu cenowym – załączniki nr 2.2 do SWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno-biurowymiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają: - formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;- formularz cenowy – załącznik nr 2.2 do SWZ - wzór umowy - załącznik nr 5 do SWZ;Cena za realizację zamówienia musi uwzględniać wymagania niniejszej SWZ oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia w tym min. koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia do magazynów Zamawiającego: ul. Bukowska 34 w Poznaniu, koszt rozładunku i wniesienia przez pracowników Wykonawcy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły fabrycznie nowe, w pełni sprawne, nieuszkodzone, oryginalnie opakowane oraz spełniające wymogi Polskich Norm.W sytuacji zmiany miejsca dostawy Zamawiający powiadomi, w trakcie składania zapotrzebowania, Wykonawcę o nowym adresie. Dostawa winna być realizowana w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do czwartku w godz. 7:30-14:00 oraz w piątki w godz. 7:30-11:00Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.Wykonawca dokona rozładunku ze środka transportu i złożenia we wskazanym miejscu w magazynie własnymi siłami

Część 3 ˜Dostawa materiałów piśmienniczych.Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w formularzu cenowym – załączniki nr 2.3 do SWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno-biurowymiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają: - formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;- formularz cenowy – załącznik nr 2.3 do SWZ - wzór umowy - załącznik nr 5 do SWZ;

Część 4 ˜Dostawa pozostałego wyposażenia biurowego.Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w formularzu cenowym – załączniki nr 2.4 do SWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno-biurowymiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają: - formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;- formularz cenowy – załącznik nr 2.4 do SWZ - wzór umowy - załącznik nr 5 do SWZ;



˜16/z/2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00090368/01 z dnia: 2021-06-22

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-06-25 09:00
Po zmianie:
2021-06-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-06-25 09:15
Po zmianie:
2021-06-29 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2021-07-24
Po zmianie:
2021-07-28
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy modyfikuje SWZ i anuluje w całości załącznik nr 2.1 do SWZ i załącznik nr 2.2 do SWZ- formularz cenowy i wprowadza w ich miejsce obowiązujące: Załącznik nr 2.1a do SWZ i Załącznik nr 2.2a do SWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00094020/01 z dnia: 2021-06-24

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-06-29 09:00
Po zmianie:
2021-07-02 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-06-29 09:15
Po zmianie:
2021-07-02 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2021-07-28
Po zmianie:
2021-07-31
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30190000, 30195000, 30195400, 39298100, 39298200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10376406 2024-04-10
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa artykułów niezbędnych do archiwum.
10398411 2024-04-11
godz. 08:00
Śląskie PAPIER SKŁADANKA KOMP. 360 1X2 KOLOR, EMERSON (ZKP - AM763347)
10395617 2024-04-11
godz. 23:59
Śląskie Zakup wraz z dostawą i wniesieniem artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu – na rok 2024 – postępowanie nr 3
10423428 2024-04-12
godz. 09:30
Śląskie Zakup markerów do tablic Pentel Maxiflo PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 MWL5M-4N SYMBOL PRODUKTU;MWL5M-ST4ABCDPL/czyścik,4kolory/ 2 komplet 2 MWL5S-4N SYMBOL PRODUKTU;/MWL5S-ST4ABCDPL/czyścik...
10343842 2024-04-12
godz. 09:30
Kujawsko-Pomorskie DOSTAWA MATERIAŁÓW ORAZ ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Część 1: Wyroby z papieru i tektury Część 2: Artykuły biurowe i piśmiennicze Część 3: Kalendarze 06/ZP...
10385586 2024-04-12
godz. 12:00
Mazowieckie ​Licytacja elektroniczna na zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz produktów spożywczych przez okres 12 miesięcy. Artykuły biurowe i produkty spożywcze: 1 kpl;
10430013 2024-04-15
godz. 10:00
Łódzkie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Koperty osuszające 70x230mm. Materiał - papier i folia wielowarstwowa typu Multi-X, elastyczna, trwała i wytrzymała mechanicznie, zamknięcie w postaci paska n...
10414418 2024-04-16
godz. 09:00
Śląskie KALKA OŁÓWKOWA ( OP. 50 SZT. ) ( ZKP AM761280 )
10463304 2024-04-22
godz. 08:00
Wielkopolskie PO/ Tablica suchościeralna magnetyczna + dodatki; dostawa: Poznań
10434532 2024-04-24
godz. 12:00
Wielkopolskie koperty C6/5 (229 mm x 114 mm)