Przetarg 7759461 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego....

   
Analizuj Zamówienie 7759461 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-16
przedmiot ogłoszenia
Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.
Numer referencyjny: DPiZP.2610.27.2020

1. Przedmiotem zamówienia je
st dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu przez Wykonawcę do Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (zwanej dalej: „Zamawiającym”) artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie rozłączne części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: SIWZ). zamieszczonej na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr pod numerem referencyjnym DPiZP.2610.27.2020.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorach umów wraz z załącznikami, stanowiących odpowiednio dla danej części zamówienia Załącznik nr 7.1 i nr 7.2 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa artykułów biurowych.
1. Zamawiający wymaga zaoferowania w ramach części nr 1 zamówienia artykułów biurowych w asortymencie, o cechach, parametrach i w ilościach wskazanych w Tabeli nr 1, rozdział I.2 pkt 3 SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów opisanych w Tabeli nr 1. Dla każdej pozycji Wykonawca jest zobowiązany podać markę, model oferowanego równoważnego produktu. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest dostarczyć próbki artykułów w ilości po 1 (jednej) sztuce, a w przypadku poz. 1, 2, 3, 6, 13, 14, 15, 16, Tabeli nr 1 po jednej (1) sztuce z każdego koloru wymaganego przez Zamawiającego. Zamawiający dokona badania i oceny złożonych przez Wykonawcę próbek oferowanych równoważnych artykułów biurowych. Czynności badania i oceny zostaną przeprowadzone w sposób obiektywny poprzez porównanie cech fizycznych i użytkowych oferowanych równoważnych artykułów biurowych z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ. Zamawiający informuje, że złożone próbki mogą ulec zniszczeniu podczas ich badania. Zamawiający przewiduje zwrot złożonych próbek Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane na ich wniosek. 4. Dostawa artykułów biurowych będzie odbywać się sukcesywnie na podstawie zleceń składanych przez Zamawiającego. Zamówione przez Zamawiającego artykuły biurowe będą dostarczone przez Wykonawcę na adres wskazany przez Zamawiającego (Warszawa, ul. Poleczki 33) bezpośrednio do wyznaczonych pokoi. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby artykułów biurowych określonych w Tabeli nr 1. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze. 6. Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia przeznaczone są do bezpośredniego zużycia przez Pracowników Zamawiającego. 7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 7.1 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa papieru kserograficznego.
1. Zamawiający wymaga zaoferowania w ramach części nr 2 zamówienia papieru kserograficznego wasortymencie, o cechach, parametrach i w ilościach wskazanych w Tabeli nr 2, rozdział I.2 pkt 4 SIWZ. 2. Dostawa papieru kserograficznego będzie odbywać się sukcesywnie na podstawie zleceń składanych przez Zamawiającego. Zamówiony przez Zamawiającego papier kserograficzny będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Zamawiającego (Warszawa, ul. Poleczki 33) bezpośrednio do wyznaczonych pokoi. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby papieru kserograficznego określonego w Tabeli nr 2. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze. 4. Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia przeznaczone są do bezpośredniego zużycia przez Pracowników Zamawiającego. 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 7.2 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540210723-N-2020 z dnia: 2020-10-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6.2
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
2020-10-29 godz.10:00
W ogłoszeniu powinno być:
2020-11-05 godz.10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540219267-N-2020 z dnia: 2020-11-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6.2
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
2020-11-05 godz.10:00
W ogłoszeniu powinno być:
2020-11-12 godz.10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540223161-N-2020 z dnia: 2020-11-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6.2
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
2020-11-12 godz.10:00
W ogłoszeniu powinno być:
2020-11-13 godz.10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540224362-N-2020 z dnia: 2020-11-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6.2
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
2020-11-13 godz.10:00
W ogłoszeniu powinno być:
2020-11-17 godz.10:00
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30192000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10401408 2024-04-08
godz. 12:00
Małopolskie Zakup materiałów biurowych.
10402886 2024-04-08
godz. 14:00
Dolnośląskie OFERTA CENOWA NA ARTYKUŁY WSKAZANE W ZAŁĄCZNIKU Lokalizacja 59-101 Polkowice
10397984 2024-04-11
godz. 12:00
Łódzkie Zakup i dostawa artykułów biurowych do Zespołu Żłobka i Klubu Malucha w Wieruszowie-kwiecień 2024
10400691 2024-04-12
godz. 09:00
Świętokrzyskie Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Św. Leona sp. z o.o. w Opatowie
10330217 2024-04-15
godz. 10:34
Śląskie Sukcesywna dostawa papieru ksero A4 i A3. PRZEDMIOT ZAPYTANIA: Papier ksero A4 POL-LUX- Producent: POL-LUX - Format: A4 - Gramatura: 80g/m2 - Specyfikacja: - -podwyższona białość CIE 16...
10422597 2024-04-17
godz. 08:00
Śląskie ARTYKUŁY BIUROWE (ZKJ - AM764597)
10427625 2024-04-17
godz. 23:59
Wielkopolskie ZTM.EL.2100.3.2024 Dostawa 250 szt. fastykuł z nadrukiem i 1300 szt. teczek aktowych z nadrukiem PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Fastykuły z nadrukiem zgodnie z Zapytaniem ofertowym 250 szt. 2...
10404581 2024-04-19
godz. 10:00
Śląskie zAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA KATOWICKICH WODOCIĄGÓW S.A
10451576 2024-05-06
godz. 23:59
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości z dostawą na adres: Kraków, ul. Jasnogórska 11 oraz złożeniem w po...
10425147 2024-05-14
godz. 09:00
Dolnośląskie DOSTAWA WYROBÓW PAPIERNICZYCH, NR SPRAWY: TECH/99/PZ/2024 Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA WYROBÓW PAPIERNICZYCH wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofer...