Przetarg 8511462 - „Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji,...

   
Analizuj Zamówienie 8511462 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-05
przedmiot ogłoszenia
„Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczeg
o i jednostek będących na zaopatrzeniu w podziale na 4 zadania”.

Część 1: zadanie nr 1 – artykuły biurowe

Część 2: zadanie nr 2 – okładki archiwizacyjne;

Część 3: zadanie nr 3 – kalendarze

Część 4: zadanie nr 3 – wyposażenie biurowe

47/W1/2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00275472/01 z dnia: 2021-11-19
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedłużenie terminu składania ofert w oparciu o art. 284 ust. 3 Pzp
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian umowy, w sytuacjach określonych w granicach unormowania art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy:
1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego,
2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami;
4) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego,
5) zmiana określonego producenta, typu i modeli u przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana
w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie wniosku
wraz z uzasadnieniem zawierającym odpowiednia: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, wpływ zmian na termin wykonana umowy.
3. Zgodnie z art. 15 znowelizowanej ustawy z dnia 31 marca 2020 o zmianie ustawy
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, po spełnieniu określonych przesłanek, możliwa jest:
1) zmiana terminu wykonania umowy lub jej części,
2) czasowe zawieszenie wykonania umowy lub jej części,
3) zmiana sposobu wykonania robót budowalnych.
4. Każda zmiana umowy dokonana na podstawie ustawy z dnia 31 marca 2020 o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, powinna być poprzedzona szczegółową analizą dotyczącą wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy.
5. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Wykonawca nie może domagać się zmiany postanowień zawartej umowy
w związku z niewykonywaniem lub nienależytym wykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-23 09:00
Po zmianie:
2021-12-02 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-23 09:15
Po zmianie:
2021-12-02 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-22
Po zmianie:
2021-12-31
branża Poligrafia, Wydawnictwa, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze, czasopisma, książki, kalendarze
kody CPV 30190000, 30192000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze , czasopisma, książki, kalendarze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10431972 2024-04-17
godz. 11:05
Opolskie 13/04/2024 Materiały biurowe Nysa PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Papier ksero 80 g/m2, format A4, ryza = 500 szt. biały 10 ryz 2 Bateria AA Energizer 3 opak. 3 Bateria AAA Energizer 3 opak. 4...
10438978 2024-04-18
godz. 12:00
Małopolskie Zakup i dostawę papieru kserograficznego
10424793 2024-04-19
godz. 09:00
Podlaskie Dostawa artykułów biurowych - powtórka Dostawa artykułów biurowych ZP.261.12.2024
10454538 2024-04-25
godz. 10:00
Śląskie Rozeznanie cenowe na zakup i dostawę fabrycznie nowych teczek dla inspektorów wydziału kontroli
10473961 2024-04-25
godz. 12:28
Mazowieckie ZW/0012/24/PK Dostawa artykułów biurowych i papierniczych do PGK "Żyrardów" PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Artykuły biurowe i papiernicze Zgodnie z załączonym zestawieniem Artykuły biur...
10447839 2024-04-26
godz. 10:00
Dolnośląskie Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych do komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Oleśnicy
10464683 2024-04-30
godz. 09:00
Dolnośląskie 34.2024 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na pot...
10473181 2024-04-30
godz. 12:00
Opolskie Dostawa książek w wersji drukowanej na potrzeby Opolskiego Centrum Edukacji Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Opolu i Filii PBW
10402162 2024-05-06
godz. 10:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowego użytku i sprzętu medycznego w podziale na 11 części.Zadanie nr 1 – Akcesorium do platformy hemodynamicznejZadanie nr ...
10478304 2024-05-06
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Dostawa papieru biurowego