Przetarg 9309917 - Dostawa aparatury badawczej i przyrządów pomiarowych dla...

   
Analizuj Zamówienie 9309917 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-11-17
przedmiot ogłoszenia
Dostawa aparatury badawczej i przyrządów pomiarowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskie
j.

Część 1: dostawa 1 sztuki kwadropulowego spektrometru masowego z 1 sztuką chromatografu GC. Przedmiot zamówienia musi byćfabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie być przedmiotem praw osób trzecich.Zamawiający wymaga, aby wykonawcaudzielił gwarancję na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze: minimum 24 miesiące.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego: Politechnika Gdańska,Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41), pokój116.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

Część 2: Dostawa 4 sztuk przepływomierza Coriolisa. Przedmiot zamówienia musi byćfabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie być przedmiotem praw osób trzecich.Zamawiający wymaga, aby wykonawcaudzielił gwarancję na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze: minimum 12 miesiecy.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego: Politechnika Gdańska,Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41), pokój116.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

CRZP/308/009/D/22.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00448024/01 z dnia: 2022-11-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający w oparciu o art 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie, na warunkach określonych poniżej:
1) w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT)w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany w tym zakresie.
Cena umowy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów.
a) Każda ze stron jest uprawniona złożyć drugiej stronie pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstawy prawnej zmiany podatku od towarów i usług oraz dokładne wyliczenie kwoty należnej wykonawcy po zmianie umowy.
Zmiana ceny umowy obejmować będzie wyłącznie płatności za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
b) Obowiązek wykazania wpływu zmian stawki podatku VAT na zmianę ceny umowy należy do wnioskodawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy.
Termin wykonania przedmiotu umowy, ustalony w umowie może ulec zmianie:
a) w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, o której mowa w § 6 niniejszej umowy, w szczególności z powodu pandemii wirusa SARS CoV 2;
W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowy termin umowny, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała.
3) W zakresie przedmiotu umowy
a) Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia zamiennika, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy.
b) Obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego przedmiotu umowy na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na Wykonawcy.
c) Zmiana taka nie może spowodować zmiany ceny przedmiotu umowy wynikającej z oferty Wykonawcy.
d) W przypadku okresowego braku oferowanego przedmiotu zamówienia lub braku zamiennika, o którym mowa powyżej, Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu dostawy przedmiotu umowy.
Po zmianie:
1. Zamawiający w oparciu o art 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie, na warunkach określonych poniżej:
1) w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT)w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany w tym zakresie.
Cena umowy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów.
a) Każda ze stron jest uprawniona złożyć drugiej stronie pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstawy prawnej zmiany podatku od towarów i usług oraz dokładne wyliczenie kwoty należnej wykonawcy po zmianie umowy.
Zmiana ceny umowy obejmować będzie wyłącznie płatności za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
b) Obowiązek wykazania wpływu zmian stawki podatku VAT na zmianę ceny umowy należy do wnioskodawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy.
c) Wysokości ceny za realizację zamówienia
W celu przywrócenia równowagi ekonomicznej umowy jaka istniała w momencie jej zawarcia, a która może zostać zakłócona przez zjawiska niezależne od stron (przede wszystkim z powodu zmian ceny urządzeń, materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia). Cena umowy może ulec zmianie (podwyższeniu lub obniżeniu) w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy w stosunku do kosztów uwzględnionych w cenie z oferty Wykonawcy o co najmniej 10%. Zmiana ceny może być dokonana aneksem ze skutkiem na przyszłość, począwszy od daty złożenia przez stronę wniosku o jej zmianę. Maksymalna łączna wartość zmiany wynagrodzenia nie może przekroczyć 50% ceny z oferty określonej pierwotnie w § 2 ust. 1 umowy. Jeżeli zmiana ta nie przywróci równowagi ekonomicznej umowy i będzie miało miejsce dalsze jej zakłócanie przez zjawiska niezależne od stron, każda ze stron będzie uprawniona do odstąpienia od umowy przez złożenie drugiej stronie oświadczenia w każdym czasie. W tej sytuacji nie powstanie obowiązek zapłaty kary umownej za odstąpienie od umowy.
2) Termin wykonania przedmiotu umowy, ustalony w umowie może ulec zmianie:
a) w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, o której mowa w § 6 niniejszej umowy, w szczególności z powodu pandemii wirusa SARS-CoV-2;
W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowy termin umowny, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała.
3) W zakresie przedmiotu umowy
a) Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia zamiennika, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy.
b) Obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego przedmiotu umowy na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na Wykonawcy.
c) Zmiana taka nie może spowodować zmiany ceny przedmiotu umowy wynikającej z oferty Wykonawcy.
d) W przypadku okresowego braku oferowanego przedmiotu zamówienia lub braku zamiennika, o którym mowa powyżej, Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu dostawy przedmiotu umowy.
branża Laboratoria
podbranża sprzęt laboratoryjny
kody CPV 38421110, 38500000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt laboratoryjny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10402613 2024-04-22
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Usługa wykonania przeglądu i sprawdzenia naczyń kalorymetrycznych eksploatowanych w Wydziale Laboratorium - PGE Energia Ciepła S.A. - Oddział w Szczecinie Szczegółowy opis zawarty je...
10451444 2024-04-24
godz. 12:00
Mazowieckie 24/W/2024 Wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego obudów promieniotwórczych źródeł zamkniętych typu HAT, HCT, YAT, HI PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 korek i kapsuła HAT zgodnie z ...
10483834 2024-04-26
godz. 23:59
Śląskie wykonanie przeglądu serwisowego 2 sztuk inkubatorów do hodowli C170i prod EPPENDORF (s/n: 6731J1008044), GALAXY 170S (s/n: CO17GP604736), które są użytkowane przez Zakład Biologii Mole...
10474252 2024-04-29
godz. 10:00
Podlaskie Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
10457445 2024-04-30
godz. 10:00
Pomorskie Automatyczny aparat do oznaczania liczby kwasowej
10481041 2024-04-30
godz. 23:59
Małopolskie Urządzenie do pomiaru pH – pH-metr (Uniwersalny czujnik, rozdzielczość pH: 0.1, 0.01, 0.001) – 1 szt. Dokładność pH = ± 0,002 Rozdzielczość pH 0.1/0.01/0.001 Dokładność mV = ...
10474489 2024-04-30
godz. 23:59
Mazowieckie Zakup: Zestaw 1. Lp. Opis Wielkość opakowania Ilość 1. Taśma winylowa niebieska B30C-500-595-BL wym. 12.70 mm x 30.48 m (Preferowany produkt Brady z nr kat. B-141994-00000000 lub równo...
10449890 2024-05-08
godz. 08:51
Opolskie T.2380.22.2024.MR Dostawa 1 szt. Testera diagnostycznego SUN (Snap-on) PDL 8100 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dostawa 1 szt. Testera diagnostycznego SUN (Snap-on) PDL 8100 Dostawa 1 szt. Teste...
10425119 2024-05-13
godz. 09:00
Dolnośląskie 33.2024 Dostawa sprzętu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu laborat...
10451076 2024-05-23
godz. 09:00
Pomorskie 5B10.291.1.42.2024.BR Dostawa łaźni wodnej dla Katedry Geomorfologii i Geologii Czwartorzędu Uniwersytetu Gdańskiego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łaźni wodnej, zwanej dalej...