Przetarg 8555766 - Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza...

   
Analizuj Zamówienie 8555766 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-25
przedmiot ogłoszenia
Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości – krzesła, ta
borety, wyp. krawieckie, wyp. BHP, plansze edukacyjne i tablica mag.

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości, w tym fabrycznie nowe, nie używane następujące wyposażenie podzielone na 4 zadania tj.:1) ZADANIE I, w tym:a) Krzesło obrotoweb) Taboret 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a – formularz cenowy – odpowiednio do zadania.3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Sulechowie przy ul. Piaskowej 52. 4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego. 5. Wyposażenie zostało opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych. 6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt i wyposażenie to minimum 12 miesięcy. Gwarancja musi być wystawiona na sprzęt wykorzystywany w szkole. 7. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.8. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia dotyczącego doposażenia Szkoły Podstawowej Nr 1 w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub wszystkie zadania.11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.14. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.15. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do wartości przedmiotu umowy.16. Zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środku publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości, w tym fabrycznie nowe, nie używane następujące wyposażenie podzielone na 4 zadania tj.:2) ZADANIE II, w tym:a) Papier A3 do rysunku technicznegob) Pędzle c) Nożyczki uniwersalne d) Obcinaczka do nici e) Zestaw igieł f) Igły do haftu g) Szpilki perłowe główki, zestaw h) Naparstek metalowy i) Miarka krawiecka j) Szydełka k) Druty dziewiarskie proste, grubość 4,5 l) Kordonki różne kolor, 10 szt. m) Włóczka, mix 14 kol. n) Małe krosno2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a – formularz cenowy – odpowiednio do zadania.3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Sulechowie przy ul. Piaskowej 52. 4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego. 5. Wyposażenie zostało opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych. 6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt i wyposażenie to minimum 12 miesięcy. Gwarancja musi być wystawiona na sprzęt wykorzystywany w szkole. 7. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.8. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia dotyczącego doposażenia Szkoły Podstawowej Nr 1 w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub wszystkie zadania.11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.14. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.15. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do wartości przedmiotu umowy.16. Zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środku publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości, w tym fabrycznie nowe, nie używane następujące wyposażenie podzielone na 4 zadania tj.:3) ZADANIE III, w tym:a) okulary ochronne b) apteczka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a – formularz cenowy – odpowiednio do zadania.3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Sulechowie przy ul. Piaskowej 52. 4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego. 5. Wyposażenie zostało opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych. 6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt i wyposażenie to minimum 12 miesięcy. Gwarancja musi być wystawiona na sprzęt wykorzystywany w szkole. 7. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.8. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia dotyczącego doposażenia Szkoły Podstawowej Nr 1 w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub wszystkie zadania.11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.14. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.15. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do wartości przedmiotu umowy.16. Zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środku publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Część 4: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości, w tym fabrycznie nowe, nie używane następujące wyposażenie podzielone na 4 zadania tj.:4) ZADANIE IVa) plansze edukacyjne b) tablica magnetyczna2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a – formularz cenowy – odpowiednio do zadania.3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Sulechowie przy ul. Piaskowej 52. 4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego. 5. Wyposażenie zostało opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych. 6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt i wyposażenie to minimum 12 miesięcy. Gwarancja musi być wystawiona na sprzęt wykorzystywany w szkole. 7. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.8. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia dotyczącego doposażenia Szkoły Podstawowej Nr 1 w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub wszystkie zadania.11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.14. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.15. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do wartości przedmiotu umowy.16. Zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środku publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

SP3.DG.271.17.2021
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża artykuły, osprzęt, meble i akcesoria, materiały dydaktyczne
kody CPV 18142000, 33141623, 39112000, 39113200, 39162000, 39162100, 39162110, 39227000, 39227100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły, osprzęt , meble i akcesoria , materiały dydaktyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10465196 2024-04-25
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie mebli biurowych w pomieszczeniach księgowości WORD w Toruniu
10473315 2024-04-25
godz. 14:00
Łódzkie Zakup odzieży roboczej i ochronnej oraz sprzętu ochrony indywidualnej dla PGE GiEK S.A. Oddział Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów, Przedmiotem Zamówienia jest dostawa odzieży robo...
10458811 2024-04-26
godz. 08:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa Wyposażenia biur obsługujących uczestników w ramach pre-inkubacji, doradztwa i innych działań merytorycznych w ramach projektu "Podnoszenie i zmian...
10478805 2024-04-26
godz. 08:00
Wielkopolskie Ochronniki słuchu, Okulary ochronne PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Ochronniki słuchu Peltor Bull's Eye I 36 szt. 2 Okulary ochronne Maxim Balistic Up Peltor 4 szt. 3 Okulary taktyczne Bolle R...
10457095 2024-04-26
godz. 11:00
Podkarpackie W ramach zlecenia zostaną dostarczone środki trwałe z zakresu linii technologicznej pakującej produkty w opakowania biodegradowalne obejmująca: A. Regały magazynowe paletowe Parametry ...
10477134 2024-04-29
godz. 23:59
Mazowieckie 80/04/2024 Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki 80/04/2024 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10449399 2024-04-30
godz. 12:00
Śląskie Dostawa części zamiennych do aparatów regeneracyjnych dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A. - nr grupy 285-11
10450070 2024-05-06
godz. 12:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować ...
10406393 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa mebli specjalistycznych – regały archiwalne na potrzeby wyposażenia magazynów Archiwów Zakładowych, na potrzeby gromadzenia dokumentów EZD Przedmiotem zamówienia jest dosta...
10433211 2024-05-13
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa i montaż mebli do nowych kwater internatowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do nowych kwater internatowych. Postępowanie jest podzielone na 3 części: Część 1 - ...