Przetarg 8933520 - Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „W...

   
Analizuj Zamówienie 8933520 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-26
przedmiot ogłoszenia
Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „W Kamieńsku elektrycy i mechanicy rozwijają się zawodowo”

Część 1: Część
1 zamówienia – przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do pracowni oraz montażem niżej wymienionych maszyn i urządzeń na potrzeby pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Kamieńsku:1) Komputerowe stanowisko uczniowskie z oprogramowaniem biurowym – 4 szt2) Drukarka A4 – 1 szt3) Monitor – 4 szt4) Monitor interaktywny – 2 szt5) Podstawowy zestaw edukacyjny z elektroniki – 4 szt6) Generator przebiegów zmiennych o regulowanej częstotliwości – 3 szt7) Oscyloskop dwukanałowy cyfrowy – 3 szt8) Oscyloskop analogowy – 4 szt9) Rezystory dekadowe – 3 szt10) Indukcyjności dekadowe – 3 szt11) Pojemności dekadowe – 3 szt12) Miernik prędkości obrotowej silników elektrycznych – 3 szt13) Miernik instalacji – 1 szt14) Miernik impedancji pętli zwarcia – 1 szt15) Miernik zabezpieczeń różnicowoprądowych – 1 szt16) Watomierz - 3 szt17) Sterownik PLC – 3 szt18) Oprogramowanie narzędziowe dla sterowników PLC – 3 szt19) Przewody d0 połączeń laboratoryjnych – 8 zestawów20) Stycznik Hager – 40 sztSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości sprzętu, jak również wymagań jakościowych zawarto w załączniku nr 4 do SWZ. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być oryginalny, profesjonalny i fabrycznie nowy, wysokiej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy, nie regenerowany. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczony sprzęt musi być zgodny z aktualnymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko na adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Tadeusza Kościuszki w Kamieńsk z siedzibą w 97-360 Kamieńsk ul. Szkolna 4. Dostawa przedmiotu umowy obejmuje również koszty załadunku oraz rozładunku i wniesienia do pomieszczeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych opakowaniach producenta, które powinny posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki go identyfikujące, a w szczególności znak towarowy, markę producenta lub inne. Wykonawca, przy dostawie zamówienia dostarczy Zamawiającemu kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz deklarację zgodności lub certyfikat CE. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy zawarte zostały w załączniku nr 3 do SWZ.UWAGA! Wskazany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sprzęt komputerowy zostanie zakupiony na potrzeby placówki oświatowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2022r poz. 931) dla dostaw sprzętu komputerowego wskazanego w załączniku nr 8 do w/w ustawy (m.in. jednostki centralne komputerów, zestawy komputerów stacjonarnych, monitory), pod warunkiem spełnienia wymogów, o których mowa w art. 83 ust. 13-15 w/w ustawy. W sytuacji, gdy Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy kopię dokumentów, o których mowa w art. 83 ust. 14 w/w ustawy, wówczas wynagrodzenie brutto Wykonawcy zostanie obniżone o zastosowany do obliczenia ceny oferty podatek VAT w wysokości 23%. Dokonane obniżenie nie będzie wymagało aneksu do umowy. Na etapie składania ofert w celu zapewnienia porównywalności ofert Wykonawcy winni zastosować podstawową stawkę podatku od towarów i usług, tj. 23%.Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składającychsię na przedmiot zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy).

Część 2: Część 2 zamówienia – przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do pracowni, montażem oraz przeszkoleniem wstępnym z obsługi (min. 3 godziny szkolenia) niżej wymienionych maszyn i urządzeń na potrzeby pracowni mechanicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Kamieńsku:1) Imadło wiertarskie maszynowe ze szczękami pryzmowymi – 2 szt2) Imadło wiertarskie maszynowe przemysłowe – 1 szt3) Stoły warsztatowe – 4 sztPoz. Nr 1-3 nie wymagają przeprowadzenia szkolenia z obsługi wstępnej.4) Spawarka 1 – 2 szt5) Spawarka 2 – 2 szt6) Przecinarka taśmowa – 1 szt7) Ostrzałka do wierteł – 1 szt8) Wiertarko – frezarka z posuwem osi – 1 szt9) Wiertarko – frezarka 1 – 1 szt10) Wiertarko – frezarka 2 – 1 szt11) Tokarka stołowa 1 – 1 szt12) Tokarka stołowa 2 – 1 szt13) Tokarka stołowa 3 – 1 szt14) Frezarka CNC – 1 szt15) Szlifierka stołowa dwutarczowa 250-400V – 1 szt16) Szlifierka stołowa dwutarczowa przemysłowa 200S-230V – 1 szt17) Uniwersalna szlifierka taśmowa – 1 szt18) Wiertarka stołowa – 1 szt19) Wiertarka kolumnowa – 1 sztSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości sprzętu, jak również wymagań jakościowych zawarto w załączniku nr 4 do SWZ. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być oryginalny, profesjonalny i fabrycznie nowy, wysokiej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy, nie regenerowany. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczony sprzęt musi być zgodny z aktualnymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko na adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Tadeusza Kościuszki w Kamieńsk z siedzibą w 97-360 Kamieńsk ul. Szkolna 4. Dostawa przedmiotu umowy obejmuje również koszty załadunku oraz rozładunku i wniesienia do pomieszczeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych opakowaniach producenta, które powinny posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki go identyfikujące, a w szczególności znak towarowy, markę producenta lub inne. Wykonawca, przy dostawie zamówienia dostarczy Zamawiającemu kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz deklarację zgodności lub certyfikat CE. Ponadto dla maszyn i urządzeń określonych w pozycji nr 4-19 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić min. 3 godzinne szkolenie z wstępnej obsługi.Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składającychsię na przedmiot zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy).Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy zawarte zostały w załączniku nr 3 do SWZ.

RIOŚZP.271.1.10.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00188312/01 z dnia: 2022-06-01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-06 10:00
Po zmianie:
2022-06-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-06 10:30
Po zmianie:
2022-06-08 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-04
Po zmianie:
2022-07-06
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający informuje, iż na stronie internetowej prowadzonego postępowania udostępnił treść złożonych zapytań wraz z udzielonymi wyjaśnieniami oraz zawiadomienie o modyfikacji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00195877/01 z dnia: 2022-06-06
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-08 10:00
Po zmianie:
2022-06-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-08 10:30
Po zmianie:
2022-06-10 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-06
Po zmianie:
2022-07-08


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00202667/01 z dnia: 2022-06-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-10 10:00
Po zmianie:
2022-06-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-10 10:30
Po zmianie:
2022-06-22 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-08
Po zmianie:
2022-07-20


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00217355/01 z dnia: 2022-06-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-22 10:00
Po zmianie:
2022-06-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-22 10:30
Po zmianie:
2022-06-29 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-20
Po zmianie:
2022-07-27
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający informuje, iż dokonał modyfikacji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zmodyfikowany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00224656/01 z dnia: 2022-06-27
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-29 10:00
Po zmianie:
2022-07-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-29 10:30
Po zmianie:
2022-07-06 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-27
Po zmianie:
2022-08-03
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający informuje, iż dokonał modyfikacji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zmodyfikowany szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia dostępny jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00228814/01 z dnia: 2022-06-29
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-06 10:00
Po zmianie:
2022-07-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-06 10:30
Po zmianie:
2022-07-08 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-03
Po zmianie:
2022-08-05
branża Energoelektryczna, Komputery, informatyka, technika biurowa, Mechanika i metalurgia, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża urządzenia, materiały, komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, sprzęt rtv, multimedia, maszyny i sprzęty inne, urządzenia drobne, materiały dydaktyczne, artykuły spawalnicze
kody CPV 39162100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały , komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , sprzęt rtv, multimedia , maszyny i sprzęty inne , urządzenia drobne , materiały dydaktyczne , artykuły spawalnicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10374124 2024-04-12
godz. 09:00
Podkarpackie „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Krzywcza” Inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Przedmiotem zamówienia jest ...
10321350 2024-04-15
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja wraz z naprawą okresową na piątym poziomie utrzymania wózków motorowych typ WM15A w latach 2025-2026
10374515 2024-04-16
godz. 10:00
Śląskie Przetarg na zakup fabrycznie nowych uszczelnień do hydrauliki siłowej w okresie od 01.06.2024 r. do 31.05.2025 r.
10344630 2024-04-22
godz. 11:00
Mazowieckie Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących dla wybranych Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 39 wielofunkcyjnych urządzeń drukującyc...
10341790 2024-04-22
godz. 11:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów i tabletów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:a) I część ...
10342798 2024-04-24
godz. 11:00
Lubelskie Dostawę fabrycznie nowych kotew strunowych o minimalnej wytrzymałości na rozciąganie 500kN oraz akcesoriów - zgodnie z postanowieniami SWZ.
10370945 2024-04-24
godz. 12:00
Łódzkie Przedmiotem niniejszego postępowania jest Dostawa, konfiguracja i wdrożenie infrastruktury IT na potrzeby projektu Medical University of Lodz- Digital Medicine Center (MULDiMediC)-zgodnie ...
10366855 2024-04-29
godz. 23:59
Wielkopolskie Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa sprzętu IT tworzącego architekturę serwerową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego postępowani...
10344721 2024-05-16
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa przekładników dla zadania pn. „Modernizacja stacji 220/100kV Halemba” Celem zadania inwestycyjnego jest dostawa przekładników prądowych, napięciowych i kombinowanych stano...
10381706 2024-05-31
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wdrożenie (zakup licencji i usługi uruchomienia funkcji) systemu zarządzania klastrem Hub of Power (dalej: System HoP) w celu realizacji funkcji klastra z...