Przetarg 8665463 - Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i...

   
Analizuj Zamówienie 8665463 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-01-21
przedmiot ogłoszenia
Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń w Gminie Rawic
z

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń w ramach projektu pt. „Szkoła Ćwiczeń w Gminie Rawicz” nr POWR.02.10.00-00-3022/20 realizowanego w partnerstwie przez Gminę Rawicz (Beneficjent) oraz Euro Innowacje sp. z o.o. (Partner), współfinoansowanego przez Unię Europejską ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Osi priorytetowej II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” Działania 2.10 „Wysoka jakość systemu oświaty”, typ operacji: wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń w celu rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych.2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:1) część 1 – dostawy sprzętu multimedialnego,2) część 2 – dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych,3) część 3 - dostawa wyposażenia meblowego.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny, odpowiednio dla każdej części, stanowiącej załączniki nr 4.1 – 4.3 do SWZ. Wymienione dokumenty są zamieszczone na ww. stronie internetowej prowadzonego postępowania.4. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.5. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do Szkoły Podstawowej w Sierakowie, ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz.6. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.7. Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i sprzętu, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę kalkulacją ceny. 8. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel.: (65) 616 49 85 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: akusztelak@rawicz.eu / anowak@rawicz.eu.9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00.10. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy.11. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy pomocy dydaktycznych i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich, wykonanych zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń. 12. Dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Muszą posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych, monitorów interaktywnych, robotów, wizualizera dodatkowo posiadać deklarację CE i certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (lub równoważne). W przypadku komputerów przenośnych dodatkowo spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (lub równoważne).13. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązańi stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum technicznei jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.Jeżeli w ww. kalkulacjach został wskazany konkretny parametr np. pojemność, wielkość czy materiał (bez określenia minimum, maksimum, przedziału lub innego dopuszczenia itp.) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu o tym parametrze. 14. W mogących występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazania norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania w języku polskim (jeżeli dotyczy).16. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).17. Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.18. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenie rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku monitorów interaktywnych nie krótszy niż 5 lat.19. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu (odpowiednio dla każdej części) zobowiązany jest do oznaczenia odpowiednim logotypem: wszystkich dostarczonych sprzętów i pomocy dydaktycznych oraz wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Logotypy wraz z szczegółowymi wymaganiami zostaną przekazane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wybranemu dla danej części Wykonawcy po podpisaniu umowy.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń w ramach projektu pt. „Szkoła Ćwiczeń w Gminie Rawicz” nr POWR.02.10.00-00-3022/20 realizowanego w partnerstwie przez Gminę Rawicz (Beneficjent) oraz Euro Innowacje sp. z o.o. (Partner), współfinoansowanego przez Unię Europejską ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Osi priorytetowej II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” Działania 2.10 „Wysoka jakość systemu oświaty”, typ operacji: wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń w celu rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych.2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:1) część 1 – dostawy sprzętu multimedialnego,2) część 2 – dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych,3) część 3 - dostawa wyposażenia meblowego.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny, odpowiednio dla każdej części, stanowiącej załączniki nr 4.1 – 4.3 do SWZ. Wymienione dokumenty są zamieszczone na ww. stronie internetowej prowadzonego postępowania.4. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.5. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do Szkoły Podstawowej w Sierakowie, ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz.6. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.7. Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i sprzętu, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę kalkulacją ceny. 8. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel.: (65) 616 49 85 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: akusztelak@rawicz.eu / anowak@rawicz.eu.9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00.10. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy.11. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy pomocy dydaktycznych i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich, wykonanych zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń. 12. Dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Muszą posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych, monitorów interaktywnych, robotów, wizualizera dodatkowo posiadać deklarację CE i certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (lub równoważne). W przypadku komputerów przenośnych dodatkowo spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (lub równoważne).13. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązańi stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum technicznei jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.Jeżeli w ww. kalkulacjach został wskazany konkretny parametr np. pojemność, wielkość czy materiał (bez określenia minimum, maksimum, przedziału lub innego dopuszczenia itp.) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu o tym parametrze. 14. W mogących występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazania norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania w języku polskim (jeżeli dotyczy).16. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).17. Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.18. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenie rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku monitorów interaktywnych nie krótszy niż 5 lat.19. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu (odpowiednio dla każdej części) zobowiązany jest do oznaczenia odpowiednim logotypem: wszystkich dostarczonych sprzętów i pomocy dydaktycznych oraz wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Logotypy wraz z szczegółowymi wymaganiami zostaną przekazane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wybranemu dla danej części Wykonawcy po podpisaniu umowy.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń w ramach projektu pt. „Szkoła Ćwiczeń w Gminie Rawicz” nr POWR.02.10.00-00-3022/20 realizowanego w partnerstwie przez Gminę Rawicz (Beneficjent) oraz Euro Innowacje sp. z o.o. (Partner), współfinoansowanego przez Unię Europejską ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Osi priorytetowej II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” Działania 2.10 „Wysoka jakość systemu oświaty”, typ operacji: wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń w celu rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych.2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:1) część 1 – dostawy sprzętu multimedialnego,2) część 2 – dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych,3) część 3 - dostawa wyposażenia meblowego.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny, odpowiednio dla każdej części, stanowiącej załączniki nr 4.1 – 4.3 do SWZ. Wymienione dokumenty są zamieszczone na ww. stronie internetowej prowadzonego postępowania.4. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.5. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do Szkoły Podstawowej w Sierakowie, ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz.6. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.7. Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i sprzętu, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę kalkulacją ceny. 8. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel.: (65) 616 49 85 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: akusztelak@rawicz.eu / anowak@rawicz.eu.9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00.10. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy.11. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy pomocy dydaktycznych i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich, wykonanych zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń. 12. Dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Muszą posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych, monitorów interaktywnych, robotów, wizualizera dodatkowo posiadać deklarację CE i certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (lub równoważne). W przypadku komputerów przenośnych dodatkowo spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (lub równoważne).13. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązańi stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum technicznei jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.Jeżeli w ww. kalkulacjach został wskazany konkretny parametr np. pojemność, wielkość czy materiał (bez określenia minimum, maksimum, przedziału lub innego dopuszczenia itp.) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu o tym parametrze. 14. W mogących występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazania norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania w języku polskim (jeżeli dotyczy).16. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).17. Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.18. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenie rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku monitorów interaktywnych nie krótszy niż 5 lat.19. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu (odpowiednio dla każdej części) zobowiązany jest do oznaczenia odpowiednim logotypem: wszystkich dostarczonych sprzętów i pomocy dydaktycznych oraz wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Logotypy wraz z szczegółowymi wymaganiami zostaną przekazane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wybranemu dla danej części Wykonawcy po podpisaniu umowy.

BZPiF.2710.1.2022
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, meble i akcesoria, sprzęt rtv, multimedia, materiały dydaktyczne
kody CPV 30200000, 30213100, 32322000, 39160000, 39162000, 39162100, 39162110, 39180000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , meble i akcesoria , sprzęt rtv, multimedia , materiały dydaktyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10472673 2024-04-30
godz. 09:00
Opolskie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest pn.: Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki, w podziale na części, tj.:1.1. CZĘŚĆ NR 1, pn.: Dosta...
10395705 2024-04-30
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa wyposażenia technologicznego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektryki w Radzyniu Podlaskim. Zamawiający podzieli przedmiot zamówienia na następujące...
10456764 2024-04-30
godz. 15:00
Podkarpackie Zakup 6 zestawów sprzętu dydaktycznego dla trenerów i sprzętu biurowego -kserokopiarki CZĘŚĆ I Laptop-6 sztuk Specyfikacja: Wymagane minimalne parametry techniczne: 1. Procesor: - min...
10402235 2024-05-06
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa tabletów wraz z etui oraz zestawem do ładowania.
10456217 2024-05-07
godz. 10:30
Pomorskie Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Część 1: CZĘŚĆ A: Fotele obrotowe i krzesła konferencyjne ...
10406270 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie przez Wykonawcę usług wynajmu długookresowego 4 wielofunkcyjnych drukarek laserowych oraz 4 niszczarek dokumentów
10431364 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie MCPS-WZK/AM/351-10/2024 ZO/D Opracowanie, wykonanie i dostarczenie 40 kompletów materiałów edukacyjnych promujących działania ekologiczne wśród uczniów szkół podstawowych, przy wsp...
10428736 2024-05-14
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa: Część 1 – serwera obliczeniowego; Część 2 – serwera obliczeniowego; Część 3 – serwerów obliczeniowych z dyskiem sieciowym. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:1...
10446901 2024-05-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z dostawą krzeseł obrotowych z zagłówkiem na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu.Liczba krzeseł do dostarczenia: 950 szt. Przedmiot zamówienia ...
10446853 2024-05-21
godz. 12:00
Podlaskie 1. Przeprowadzenie cyfryzacji szpitala SPZOZ w Sokółce – dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wraz z infrastrukturą sprzętową. Zamówienie realizowane jest w ra...