Przetarg 7741639 - „Część nr 1: Instalacja sygnalizacji pożaru SSP i...

   
Analizuj Zamówienie 7741639 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-08
przedmiot ogłoszenia
„Część nr 1: Instalacja sygnalizacji pożaru SSP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO; Część nr 2: Dostosowanie części istnie
jącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami” w ramach projektu „Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych”
Numer referencyjny: WA.272.1.16.2020

1. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części obejmujące następujące zakresy:
2.1. Część nr 1: Instalacja sygnalizacji pożaru SSP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO, w tym wykonanie następujących robót:
a) instalacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej SSP;
b) instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO;
c) tras kablowych.
2.2. Część nr 2: Dostosowanie części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w tym wykonanie następujących robót:
a) wyposażenie w stały zestaw pętli indukcyjnej ze wzmacniaczem (dla Sali Wykładowej nr pom. 20) oraz zestaw przenośny do indywidualnego wykorzystania w ramach potrzeb poszczególnych pomieszczeń poradni,
b) wykonanie fakturowych oznaczeń nawierzchni FON (teren przy budynku, holl i schody wewnętrzne oraz częściowo piętro).
c) wykonanie informacji o kierunkach ewakuacji dla osób z dysfunkcjami słuchu poprzez umieszczenie piktogramów wielkogabarytowych na ścieżce ewakuacyjnej piętra,
d) wykonanie informacji dotykowej dla osób z wadami wzroku o kierunkach ewakuacji w postaci piktogramów dotykowych (piętro budynku i schody wewnętrzne),
e) wykonanie żółtej barwy kontrastowej na drzwiach ewakuacyjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części nr 1 zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ, na którą składają się następujące dokumenty:
3.1. Dokumentacja wykonawcza systemu sygnalizacji pożaru SSP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO,
3.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do projektu zmiany sposobu użytkowania części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu poprzez dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych,
3.3. Ekspertyza techniczna dotycząca stanu ochrony przeciwpożarowej w istniejącym budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu, w związku z jego dostosowaniem (zmiana sposobu użytkowania piętra budynku) do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, którzy będą użytkownikami Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części nr 2 zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 9 do ZIWZ, na którą składają się następujące dokumenty:
4.1. Projekt techniczny/wykonawczy dostosowania części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - Architektura,
4.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do projektu dostosowania części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu poprzez dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – Wymagania ogólne Roboty budowlano-wykończeniowe,
5. Przedmiary robót (stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ – w zakresie Części nr 1 zamówienia i Załącznik nr 11 do SIWZ – w zakresie Części nr 2 zamówienia) mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
7. Wykonawca według swojego wyboru może złożyć ofertę na jedną wybraną część lub wszystkie części zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Instalacja sygnalizacji pożaru SSP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO
1. Część nr 1: Instalacja sygnalizacji pożaru SSP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO, obejmuje wykonanie następujących robót: a) instalacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej SSP; b) instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO; c) tras kablowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części nr 1 zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ, na którą składają się następujące dokumenty: 2.1. Dokumentacja wykonawcza systemu sygnalizacji pożaru SSP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO, 2.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do projektu zmiany sposobu użytkowania części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu poprzez dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych, 2.3. Ekspertyza techniczna dotycząca stanu ochrony przeciwpożarowej w istniejącym budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu, w związku z jego dostosowaniem (zmiana sposobu użytkowania piętra budynku) do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, którzy będą użytkownikami Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. 3. Przedmiary robót (stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ) mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Niewskazanie w złożonej ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia tj. wykonujących czynności: roboty budowlane przygotowawcze i instalacyjne, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Dostosowanie części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
1. Część nr 2: Dostosowanie części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami obejmuje wykonanie następujących robót: a) wyposażenie w stały zestaw pętli indukcyjnej ze wzmacniaczem (dla Sali Wykładowej nr pom. 20) oraz zestaw przenośny do indywidualnego wykorzystania w ramach potrzeb poszczególnych pomieszczeń poradni, b) wykonanie fakturowych oznaczeń nawierzchni FON (teren przy budynku, holl i schody wewnętrzne oraz częściowo piętro). c) wykonanie informacji o kierunkach ewakuacji dla osób z dysfunkcjami słuchu poprzez umieszczenie piktogramów wielkogabarytowych na ścieżce ewakuacyjnej piętra, d) wykonanie informacji dotykowej dla osób z wadami wzroku o kierunkach ewakuacji w postaci piktogramów dotykowych (piętro budynku i schody wewnętrzne), e) wykonanie żółtej barwy kontrastowej na drzwiach ewakuacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części nr 2 zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 9 do ZIWZ, na którą składają się następujące dokumenty: 2.1. Projekt techniczny/wykonawczy dostosowania części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - Architektura, 2.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do projektu dostosowania części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu poprzez dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – Wymagania ogólne Roboty budowlano-wykończeniowe, 3. Przedmiary robót (stanowiące Załącznik nr 11 do SIWZ) mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Niewskazanie w złożonej ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia tj. wykonujących czynności: roboty budowlane przygotowawczych i wykończeniowych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Ochrona
podbranża malowanie, remont, wykończenie, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń, instalacje, sprzęt i instalacje p-poż
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń , instalacje , sprzęt i instalacje p-poż

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10456434 2024-05-08
godz. 09:00
Mazowieckie TZPiZI-ZO.264/04/RB/24 Roboty remontowe w budynku administracyjnym SP ZOZ WSPRiTS w Plocku przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych 5 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 malowanie pomieszczeń robota budo...
10482558 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja pomieszczeń dla monitoringu i utrzymania krytycznych systemów KRL jak w załaczniku
10464641 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Nowogrodzka 18 m 17, Mokotowska 24 m 39, Plac Zbawiciela 5 m 13 Część 1: 1) w zakresie branży ogólnobudowlanej: rozbieranie posadzek; skucie ty...
10479985 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części. Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania remontu d...
10464263 2024-05-09
godz. 09:00
Małopolskie 18. Wykonanie robót budowlanych w budynku US w Zakopanem przy ul. Szymony 14, pozostającym w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie Przedmiotem zamówienia są roboty...
10482901 2024-05-10
godz. 08:00
Wielkopolskie Remont korytarza szkolnego i wejścia na parterze budynku Szkoły Podstawowej w Stęszewie ul. Poznańska 25. Przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ...
10415892 2024-05-10
godz. 13:00
Małopolskie Remont tarasów budynków wielomieszkaniowych znajdujących się w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej GRODZKA w Krakowie
10434029 2024-05-12
godz. 00:00
Podlaskie Poszukujemy ekipy glazurników - Radule Witam. Firma poszukuje pracowników lub ekipy glazurników. Inwestycja w m. Radule - hala sportowa. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. P...
10456512 2024-05-14
godz. 11:00
Śląskie Adaptacja pomieszczenia nr6 w budynku biurowym na potrzeby Działu Zakupów; HB/4462
10482348 2024-05-23
godz. 00:00
Podlaskie Poszukuje ekip do prac wykończeniowych Witam, Poszukuje pracowników lub ekip do prac wykończeniowych. Zakres prac: malowanie, szpachlowanie. Inwestycje to budynki użyteczności publiczne...