Przetarg 8869310 - Część 1: Zamówienie obejmuje świadczenie usług...

   
Analizuj Zamówienie 8869310 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-04-27
przedmiot ogłoszenia
Część 1: Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia
23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8). Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję. Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.Termin realizacji zamówienia:Zamówienie podstawowe:- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usługOpcja:- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowyCzas dostawy przesyłki do automatycznego punktu odbioru wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych. Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych. Część 1: Świadczenie usługi odbioru i dostarczenia przesyłek do automatycznego punktu odbioru przesyłek, działającego 24/24h.1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:a) Realizowania umowy w miejscach, w których posiada punkty odbioru paczek, działające 24/24h.b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju: • przesyłki kopertowe,• przesyłki zawierające elementy o masie od 0 do co najmniej 20 kg, przy czym waga wyższa niż 20 kg będzie stanowić kryterium oceny ofert. Za zaproponowanie wagi wyższej Wykonawca uzyska dodatkowe punkty.Gabaryty:• Gabaryt A o wymiarach: maks. 8x38x60 cm• Gabaryt B o wymiarach: maks. 19x38x60 cm• Gabaryt C o wymiarach: maks. 40x40x60 cmc) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3. d) Doręczania przesyłek do odpowiedniego punktu działającego 24/24h na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.e) Załadunku odebranych przesyłek.f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt.g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie lub o zaginięciu przesyłki.h) Zwrotu kosztów w przypadku niewywiązania się ze zleconej usługi.2. Za automatyczny punkt odbioru przesyłek rozumie się miejsce, w którym możliwy jest odbiór przesyłki przez całą dobę (24/24h) w każdym dniu tygodnia, w tym w dni ustawowo wolne od pracy, z możliwością konfiguracji w oprogramowaniu sklepu internetowego Zamawiającego w celu jego wyboru w trakcie składania zamówienia przez Odbiorcę końcowego (Adresata). 3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację. 4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych zamówieniem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne. 5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania przesyłki. 6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.7. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.8. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.9. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, przygotowanym dla Zamawiającego.10. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy .11. Szacunkowe ilości przesyłek:Zamówienie podstawowe: 7 800 szt., w tym: - w 2022 r.: 1500 szt.- w 2023 r.: 4800 szt.- w 2024 r.: 1500 szt.Opcja: 1 050 szt., w tym:- w 2023 r.: 650 szt.- w 2024 r.: 400 szt.12. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:Zamówienie podstawowe: 160 szt., w tym: - w 2022 r.: 40 szt.- w 2023 r.: 80 szt.- w 2024 r.: 40 szt.Opcja: 90 szt., w tym:- w 2023 r.: 60 szt.- w 2024 r.: 30 szt.13. Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.

Część 2: Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8). Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję . Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.Termin realizacji zamówienia:Zamówienie podstawowe:- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usługOpcja:- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowyCzas dostawy przesyłki do Odbiorcy wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych. Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych. Część 2: Świadczenie usługi kurierskiej, celem dostarczenia przesyłki do odbiorcy. 1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:a) Realizowania tzw. usługi „door-to-door”;b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju: • przesyłki kopertowe,• przesyłki zawierające elementy o masie od 0 do 30 kg;c) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki kurierskie odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3. d) Doręczania przesyłek kurierskich na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki. e) Załadunku odebranych przesyłekf) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt.g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie lub o zaginięciu przesyłki.h) Zwrotu kosztów w przypadku niewywiązania się ze zleconej usługi.2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację. 3. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych zamówieniem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne. 5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania przesyłki. 6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.7. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.8. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, przygotowanym dla Zamawiającego.9. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy.10. Szacunkowe ilości przesyłek:Zamówienie podstawowe: 6800 szt.- w 2022 r.: 2 000 szt.- w 2023 r.: 3 200 szt.- w 2024 r.: 1 600 szt.Opcja: 1 020 szt.- w 2023 r.: 620 szt.- w 2024 r.: 400 szt.11. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:Zamówienie podstawowe: 150 szt.- w 2022 r.: 35 szt.- w 2023 r.: 80 szt.- w 2024 r.: 35 szt.Opcja: 70 szt.- w 2023 r.: 45 szt.- w 2024 r.: 25 szt.12. Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.

Część 3: Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8). Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję. Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.Termin realizacji zamówienia:Zamówienie podstawowe:- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usługOpcja:- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowyCzas dostawy przesyłki do punktu odbioru wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych. Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych. Część 3: Świadczenie usługi odbioru i dostarczenia przesyłek do odpowiedniego punktu odbioru przesyłek. 1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:a) Realizowania umowy w miejscach, w których posiada punkty odbioru (POP) lub Oddziały, działające minimum 6/24h.b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju: • przesyłki kopertowe,• przesyłki zawierające elementy od 0 do co najmniej 20 kg:• Gabaryty:• Gabaryt A o wymiarach: maks. 8x38x60 cm• Gabaryt B o wymiarach: maks. 19x38x60 cm• Gabaryt C o wymiarach: maks. 40x40x60 cmc) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3. d) Doręczania przesyłek do odpowiednich POP na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.e) Załadunku odebranych przesyłek;f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt;g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie lub o zaginięciu przesyłki;h) Zwrotu kosztów w przypadku niewywiązania się ze zleconej usługi;2. Za punkt odbioru przesyłek rozumie się miejsce, w którym możliwy jest odbiór przesyłki przez minimum 6/24h przez minimum 5 dni w tygodniu, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy, z możliwością konfiguracji w oprogramowaniu sklepu internetowego Zamawiającego w celu jego wyboru w trakcie składania zamówienia przez Odbiorcę końcowego (Adresata). 3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację. 4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych niniejszym Regulaminem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne. 5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania Przesyłki do POP. 6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.7. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.8. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.9. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, przygotowanym dla Zamawiającego.10. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy.11. Szacunkowe ilości przesyłek:Zamówienie podstawowe: 1500 szt.- w 2022 r.: 300 szt.- w 2023 r.: 700 szt.- w 2024 r.: 500 szt.Opcja: 280 szt.- w 2022 r.: 80 szt.- w 2023 r.: 120 szt.- w 2024 r.: 80 szt.12. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:Zamówienie podstawowe: 120 szt.- w 2022 r.: 30 szt.- w 2023 r.: 60 szt.- w 2024 r.: 30 szt.Opcja: 80 szt.- w 2022 r.: 20 szt.- w 2023 r.: 40 szt.- w 2024 r.: 20 szt.Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.

DZP-OK.2616.119.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00165478/01 z dnia: 2022-05-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8).
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję. Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.
- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
Opcja:
- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego
- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowy
Czas dostawy przesyłki do automatycznego punktu odbioru wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych.
Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych.

Część 1: Świadczenie usługi odbioru i dostarczenia przesyłek do automatycznego punktu odbioru przesyłek, działającego 24/24h.

1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:
a) Realizowania umowy w miejscach, w których posiada punkty odbioru paczek, działające 24/24h.
b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju:
• przesyłki kopertowe,
• przesyłki zawierające elementy o masie od 0 do co najmniej 20 kg, przy czym waga wyższa niż 20 kg będzie stanowić kryterium oceny ofert. Za zaproponowanie wagi wyższej Wykonawca uzyska dodatkowe punkty.
Gabaryty:
• Gabaryt A o wymiarach: maks. 8x38x60 cm
• Gabaryt B o wymiarach: maks. 19x38x60 cm
• Gabaryt C o wymiarach: maks. 40x40x60 cm
c) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3.
d) Doręczania przesyłek do odpowiedniego punktu działającego 24/24h na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.
e) Załadunku odebranych przesyłek.
f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt.
g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie lub o zaginięciu przesyłki.
h) Zwrotu kosztów w przypadku niewywiązania się ze zleconej usługi.
2. Za automatyczny punkt odbioru przesyłek rozumie się miejsce, w którym możliwy jest odbiór przesyłki przez całą dobę (24/24h) w każdym dniu tygodnia, w tym w dni ustawowo wolne od pracy, z możliwością konfiguracji w oprogramowaniu sklepu internetowego Zamawiającego w celu jego wyboru w trakcie składania zamówienia przez Odbiorcę końcowego (Adresata).
3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację.
4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych zamówieniem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne.
5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania przesyłki.
6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.
7. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.
8. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
9. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, przygotowanym dla Zamawiającego.
10. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy .
11. Szacunkowe ilości przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 7 800 szt., w tym:
- w 2022 r.: 1500 szt.
- w 2023 r.: 4800 szt.
- w 2024 r.: 1500 szt.
Opcja: 1 050 szt., w tym:
- w 2023 r.: 650 szt.
- w 2024 r.: 400 szt.
12. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 160 szt., w tym:
- w 2022 r.: 40 szt.
- w 2023 r.: 80 szt.
- w 2024 r.: 40 szt.
Opcja: 90 szt., w tym:
- w 2023 r.: 60 szt.
- w 2024 r.: 30 szt.
13. Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.
Po zmianie:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8).
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję. Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.
- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
Opcja:
- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego
- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowy
Czas dostawy przesyłki do automatycznego punktu odbioru wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych.
Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych.

Część 1: Świadczenie usługi odbioru i dostarczenia przesyłek do automatycznego punktu odbioru przesyłek, działającego 24/24h.

1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:
a) Realizowania umowy w miejscach, w których posiada punkty odbioru paczek, działające 24/24h.
b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju:
• przesyłki kopertowe,
• przesyłki zawierające elementy o masie od 0 do co najmniej 20 kg, przy czym waga wyższa niż 20 kg będzie stanowić kryterium oceny ofert. Za zaproponowanie wagi wyższej Wykonawca uzyska dodatkowe punkty.
Gabaryty:
• Gabaryt A o wymiarach: maks. 8x38x60 cm
• Gabaryt B o wymiarach: maks. 19x38x60 cm
• Gabaryt C o wymiarach: maks. 40x40x60 cm
c) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3.
d) Doręczania przesyłek do odpowiedniego punktu działającego 24/24h na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.
e) Załadunku odebranych przesyłek.
f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt.
g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie na jej doręczenie lub o zaginięciu przesyłki, poprzez możliwość sprawdzenia statusu przesyłki w udostępnionym bezpłatnie przez Wykonawcę systemie bądź aplikacji.
h) Zwrotu kosztów przesyłki w przypadku nie wywiązania się z realizacji zleconej usługi (niedostarczenia przesyłki) z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 100,00 zł za każdą przesyłkę.
2. Za automatyczny punkt odbioru przesyłek rozumie się miejsce, w którym możliwy jest odbiór przesyłki przez całą dobę (24/24h) w każdym dniu tygodnia, w tym w dni ustawowo wolne od pracy, z możliwością konfiguracji w oprogramowaniu sklepu internetowego Zamawiającego w celu jego wyboru w trakcie składania zamówienia przez Odbiorcę końcowego (Adresata).
3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację.
4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych zamówieniem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne.
5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania przesyłki.
6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.
7. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.
8. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
9. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, obowiązującym w dniu nadania przesyłki.
10. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy .
11. Szacunkowe ilości przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 7 800 szt., w tym:
- w 2022 r.: 1500 szt.
- w 2023 r.: 4800 szt.
- w 2024 r.: 1500 szt.
Opcja: 1 050 szt., w tym:
- w 2023 r.: 650 szt.
- w 2024 r.: 400 szt.
12. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 160 szt., w tym:
- w 2022 r.: 40 szt.
- w 2023 r.: 80 szt.
- w 2024 r.: 40 szt.
Opcja: 90 szt., w tym:
- w 2023 r.: 60 szt.
- w 2024 r.: 30 szt.
13. Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8).
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję . Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.
- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
Opcja:
- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego
- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowy
Czas dostawy przesyłki do Odbiorcy wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych.
Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych.

Część 2: Świadczenie usługi kurierskiej, celem dostarczenia przesyłki do odbiorcy.

1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:
a) Realizowania tzw. usługi „door-to-door”;
b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju:
• przesyłki kopertowe,
• przesyłki zawierające elementy o masie od 0 do 30 kg;
c) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki kurierskie odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3.
d) Doręczania przesyłek kurierskich na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.
e) Załadunku odebranych przesyłek
f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt.
g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie lub o zaginięciu przesyłki.
h) Zwrotu kosztów w przypadku niewywiązania się ze zleconej usługi.
2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację.
3. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.
4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych zamówieniem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne.
5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania przesyłki.
6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.
7. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
8. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, przygotowanym dla Zamawiającego.
9. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy.
10. Szacunkowe ilości przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 6800 szt.
- w 2022 r.: 2 000 szt.
- w 2023 r.: 3 200 szt.
- w 2024 r.: 1 600 szt.
Opcja: 1 020 szt.
- w 2023 r.: 620 szt.
- w 2024 r.: 400 szt.
11. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 150 szt.
- w 2022 r.: 35 szt.
- w 2023 r.: 80 szt.
- w 2024 r.: 35 szt.
Opcja: 70 szt.
- w 2023 r.: 45 szt.
- w 2024 r.: 25 szt.
12. Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.
Po zmianie:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8).
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję . Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.
- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
Opcja:
- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego
- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowy
Czas dostawy przesyłki do Odbiorcy wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych.
Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych.

Część 2: Świadczenie usługi kurierskiej, celem dostarczenia przesyłki do odbiorcy.

1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:
a) Realizowania tzw. usługi „door-to-door”;
b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju:
• przesyłki kopertowe,
• przesyłki zawierające elementy o masie od 0 do 30 kg;
c) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki kurierskie odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3.
d) Doręczania przesyłek kurierskich na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.
e) Załadunku odebranych przesyłek
f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt.
g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie na jej doręczenie lub o zaginięciu przesyłki, poprzez możliwość sprawdzenia statusu przesyłki w udostępnionym bezpłatnie przez Wykonawcę systemie bądź aplikacji.
h) Zwrotu kosztów przesyłki w przypadku nie wywiązania się z realizacji zleconej usługi (niedostarczenia przesyłki) z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 100,00 zł za każdą przesyłkę.
2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację.
3. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.
4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych zamówieniem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne.
5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania przesyłki.
6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.
7. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
8. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, obowiązującym w dniu nadania przesyłki.
9. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy.
10. Szacunkowe ilości przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 6800 szt.
- w 2022 r.: 2 000 szt.
- w 2023 r.: 3 200 szt.
- w 2024 r.: 1 600 szt.
Opcja: 1 020 szt.
- w 2023 r.: 620 szt.
- w 2024 r.: 400 szt.
11. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 150 szt.
- w 2022 r.: 35 szt.
- w 2023 r.: 80 szt.
- w 2024 r.: 35 szt.
Opcja: 70 szt.
- w 2023 r.: 45 szt.
- w 2024 r.: 25 szt.
12. Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8).
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję. Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.
- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
Opcja:
- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego
- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowy
Czas dostawy przesyłki do punktu odbioru wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych.
Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych.

Część 3: Świadczenie usługi odbioru i dostarczenia przesyłek do odpowiedniego punktu odbioru przesyłek.

1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:
a) Realizowania umowy w miejscach, w których posiada punkty odbioru (POP) lub Oddziały, działające minimum 6/24h.
b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju:
• przesyłki kopertowe,
• przesyłki zawierające elementy od 0 do co najmniej 20 kg:
• Gabaryty:
• Gabaryt A o wymiarach: maks. 8x38x60 cm
• Gabaryt B o wymiarach: maks. 19x38x60 cm
• Gabaryt C o wymiarach: maks. 40x40x60 cm
c) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3.
d) Doręczania przesyłek do odpowiednich POP na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.
e) Załadunku odebranych przesyłek;
f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt;
g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie lub o zaginięciu przesyłki;
h) Zwrotu kosztów w przypadku niewywiązania się ze zleconej usługi;
2. Za punkt odbioru przesyłek rozumie się miejsce, w którym możliwy jest odbiór przesyłki przez minimum 6/24h przez minimum 5 dni w tygodniu, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy, z możliwością konfiguracji w oprogramowaniu sklepu internetowego Zamawiającego w celu jego wyboru w trakcie składania zamówienia przez Odbiorcę końcowego (Adresata).
3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację.
4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych niniejszym Regulaminem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne.
5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania Przesyłki do POP.
6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.
7. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.
8. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
9. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, przygotowanym dla Zamawiającego.
10. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy.
11. Szacunkowe ilości przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 1500 szt.
- w 2022 r.: 300 szt.
- w 2023 r.: 700 szt.
- w 2024 r.: 500 szt.
Opcja: 280 szt.
- w 2022 r.: 80 szt.
- w 2023 r.: 120 szt.
- w 2024 r.: 80 szt.
12. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 120 szt.
- w 2022 r.: 30 szt.
- w 2023 r.: 60 szt.
- w 2024 r.: 30 szt.
Opcja: 80 szt.
- w 2022 r.: 20 szt.
- w 2023 r.: 40 szt.
- w 2024 r.: 20 szt.
Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.
Po zmianie:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8).
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję. Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.
- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
Opcja:
- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego
- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowy
Czas dostawy przesyłki do punktu odbioru wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych.
Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych.

Część 3: Świadczenie usługi odbioru i dostarczenia przesyłek do odpowiedniego punktu odbioru przesyłek.

1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:
a) Realizowania umowy w miejscach, w których posiada punkty odbioru (POP) lub Oddziały, działające minimum 6/24h.
b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju:
• przesyłki kopertowe,
• przesyłki zawierające elementy od 0 do co najmniej 20 kg:
• Gabaryty:
• Gabaryt A o wymiarach: maks. 8x38x60 cm
• Gabaryt B o wymiarach: maks. 19x38x60 cm
• Gabaryt C o wymiarach: maks. 40x40x60 cm
c) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3.
d) Doręczania przesyłek do odpowiednich POP na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.
e) Załadunku odebranych przesyłek;
f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt;
g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie na jej doręczenie lub o zaginięciu przesyłki, poprzez możliwość sprawdzenia statusu przesyłki w udostępnionym bezpłatnie przez Wykonawcę systemie bądź aplikacji.
h) Zwrotu kosztów przesyłki w przypadku nie wywiązania się z realizacji zleconej usługi (niedostarczenia przesyłki) z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 100,00 zł za każdą przesyłkę.;
2. Za punkt odbioru przesyłek rozumie się miejsce, w którym możliwy jest odbiór przesyłki przez minimum 6/24h przez minimum 5 dni w tygodniu, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy, z możliwością konfiguracji w oprogramowaniu sklepu internetowego Zamawiającego w celu jego wyboru w trakcie składania zamówienia przez Odbiorcę końcowego (Adresata).
3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację.
4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych niniejszym Regulaminem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne.
5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania Przesyłki do POP.
6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.
7. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.
8. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
9. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, obowiązującym w dniu nadania przesyłki.
10. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy.
11. Szacunkowe ilości przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 1500 szt.
- w 2022 r.: 300 szt.
- w 2023 r.: 700 szt.
- w 2024 r.: 500 szt.
Opcja: 280 szt.
- w 2022 r.: 80 szt.
- w 2023 r.: 120 szt.
- w 2024 r.: 80 szt.
12. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 120 szt.
- w 2022 r.: 30 szt.
- w 2023 r.: 60 szt.
- w 2024 r.: 30 szt.
Opcja: 80 szt.
- w 2022 r.: 20 szt.
- w 2023 r.: 40 szt.
- w 2024 r.: 20 szt.
Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-19 09:00
Po zmianie:
2022-05-23 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-19 10:00
Po zmianie:
2022-05-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-17
Po zmianie:
2022-06-21


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00169916/01 z dnia: 2022-05-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8).
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję. Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.
- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
Opcja:
- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego
- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowy
Czas dostawy przesyłki do automatycznego punktu odbioru wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych.
Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych.

Część 1: Świadczenie usługi odbioru i dostarczenia przesyłek do automatycznego punktu odbioru przesyłek, działającego 24/24h.

1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:
a) Realizowania umowy w miejscach, w których posiada punkty odbioru paczek, działające 24/24h.
b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju:
• przesyłki kopertowe,
• przesyłki zawierające elementy o masie od 0 do co najmniej 20 kg, przy czym waga wyższa niż 20 kg będzie stanowić kryterium oceny ofert. Za zaproponowanie wagi wyższej Wykonawca uzyska dodatkowe punkty.
Gabaryty:
• Gabaryt A o wymiarach: maks. 8x38x60 cm
• Gabaryt B o wymiarach: maks. 19x38x60 cm
• Gabaryt C o wymiarach: maks. 40x40x60 cm
c) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3.
d) Doręczania przesyłek do odpowiedniego punktu działającego 24/24h na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.
e) Załadunku odebranych przesyłek.
f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt.
g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie na jej doręczenie lub o zaginięciu przesyłki, poprzez możliwość sprawdzenia statusu przesyłki w udostępnionym bezpłatnie przez Wykonawcę systemie bądź aplikacji.
h) Zwrotu kosztów przesyłki w przypadku nie wywiązania się z realizacji zleconej usługi (niedostarczenia przesyłki) z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 100,00 zł za każdą przesyłkę.
2. Za automatyczny punkt odbioru przesyłek rozumie się miejsce, w którym możliwy jest odbiór przesyłki przez całą dobę (24/24h) w każdym dniu tygodnia, w tym w dni ustawowo wolne od pracy, z możliwością konfiguracji w oprogramowaniu sklepu internetowego Zamawiającego w celu jego wyboru w trakcie składania zamówienia przez Odbiorcę końcowego (Adresata).
3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację.
4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych zamówieniem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne.
5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania przesyłki.
6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.
7. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.
8. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
9. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, obowiązującym w dniu nadania przesyłki.
10. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy .
11. Szacunkowe ilości przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 7 800 szt., w tym:
- w 2022 r.: 1500 szt.
- w 2023 r.: 4800 szt.
- w 2024 r.: 1500 szt.
Opcja: 1 050 szt., w tym:
- w 2023 r.: 650 szt.
- w 2024 r.: 400 szt.
12. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 160 szt., w tym:
- w 2022 r.: 40 szt.
- w 2023 r.: 80 szt.
- w 2024 r.: 40 szt.
Opcja: 90 szt., w tym:
- w 2023 r.: 60 szt.
- w 2024 r.: 30 szt.
13. Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.
Po zmianie:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8).
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję. Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.
- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
Opcja:
- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego
- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowy
Czas dostawy przesyłki do automatycznego punktu odbioru wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych.
Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych.

Część 1: Świadczenie usługi odbioru i dostarczenia przesyłek do automatycznego punktu odbioru przesyłek, działającego 24/24h.

1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:
a) Realizowania umowy w miejscach, w których posiada punkty odbioru paczek, działające 24/24h.
b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju:
• przesyłki kopertowe,
• przesyłki zawierające elementy o masie od 0 do co najmniej 20 kg, przy czym waga wyższa niż 20 kg będzie stanowić kryterium oceny ofert. Za zaproponowanie wagi wyższej Wykonawca uzyska dodatkowe punkty.
Gabaryty:
• Gabaryt A o wymiarach: maks. 8x38x60 cm
• Gabaryt B o wymiarach: maks. 19x38x60 cm
• Gabaryt C o wymiarach: maks. 40x40x60 cm
c) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3.
d) Doręczania przesyłek do odpowiedniego punktu działającego 24/24h na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.
e) Załadunku odebranych przesyłek.
f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt.
g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie na jej doręczenie lub o zaginięciu przesyłki, poprzez możliwość sprawdzenia statusu przesyłki w udostępnionym bezpłatnie przez Wykonawcę systemie bądź aplikacji.
h) zwrotu kosztów w przypadku niewywiązania się ze zleconej usługi zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
2. Za automatyczny punkt odbioru przesyłek rozumie się miejsce, w którym możliwy jest odbiór przesyłki przez całą dobę (24/24h) w każdym dniu tygodnia, w tym w dni ustawowo wolne od pracy, z możliwością konfiguracji w oprogramowaniu sklepu internetowego Zamawiającego w celu jego wyboru w trakcie składania zamówienia przez Odbiorcę końcowego (Adresata).
3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację.
4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych zamówieniem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne.
5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania przesyłki.
6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.
7. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.
8. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
9. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, obowiązującym w dniu nadania przesyłki.
10. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy .
11. Szacunkowe ilości przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 7 800 szt., w tym:
- w 2022 r.: 1500 szt.
- w 2023 r.: 4800 szt.
- w 2024 r.: 1500 szt.
Opcja: 1 050 szt., w tym:
- w 2023 r.: 650 szt.
- w 2024 r.: 400 szt.
12. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 160 szt., w tym:
- w 2022 r.: 40 szt.
- w 2023 r.: 80 szt.
- w 2024 r.: 40 szt.
Opcja: 90 szt., w tym:
- w 2023 r.: 60 szt.
- w 2024 r.: 30 szt.
13. Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8).
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję . Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.
- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
Opcja:
- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego
- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowy
Czas dostawy przesyłki do Odbiorcy wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych.
Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych.

Część 2: Świadczenie usługi kurierskiej, celem dostarczenia przesyłki do odbiorcy.

1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:
a) Realizowania tzw. usługi „door-to-door”;
b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju:
• przesyłki kopertowe,
• przesyłki zawierające elementy o masie od 0 do 30 kg;
c) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki kurierskie odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3.
d) Doręczania przesyłek kurierskich na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.
e) Załadunku odebranych przesyłek
f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt.
g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie na jej doręczenie lub o zaginięciu przesyłki, poprzez możliwość sprawdzenia statusu przesyłki w udostępnionym bezpłatnie przez Wykonawcę systemie bądź aplikacji.
h) Zwrotu kosztów przesyłki w przypadku nie wywiązania się z realizacji zleconej usługi (niedostarczenia przesyłki) z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 100,00 zł za każdą przesyłkę.
2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację.
3. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.
4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych zamówieniem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne.
5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania przesyłki.
6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.
7. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
8. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, obowiązującym w dniu nadania przesyłki.
9. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy.
10. Szacunkowe ilości przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 6800 szt.
- w 2022 r.: 2 000 szt.
- w 2023 r.: 3 200 szt.
- w 2024 r.: 1 600 szt.
Opcja: 1 020 szt.
- w 2023 r.: 620 szt.
- w 2024 r.: 400 szt.
11. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 150 szt.
- w 2022 r.: 35 szt.
- w 2023 r.: 80 szt.
- w 2024 r.: 35 szt.
Opcja: 70 szt.
- w 2023 r.: 45 szt.
- w 2024 r.: 25 szt.
12. Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.
Po zmianie:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8).
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję . Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.
- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
Opcja:
- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego
- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowy
Czas dostawy przesyłki do Odbiorcy wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych.
Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych.

Część 2: Świadczenie usługi kurierskiej, celem dostarczenia przesyłki do odbiorcy.

1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:
a) Realizowania tzw. usługi „door-to-door”;
b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju:
• przesyłki kopertowe,
• przesyłki zawierające elementy o masie od 0 do 30 kg;
c) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki kurierskie odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3.
d) Doręczania przesyłek kurierskich na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.
e) Załadunku odebranych przesyłek
f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt.
g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie na jej doręczenie lub o zaginięciu przesyłki, poprzez możliwość sprawdzenia statusu przesyłki w udostępnionym bezpłatnie przez Wykonawcę systemie bądź aplikacji.
h) zwrotu kosztów w przypadku niewywiązania się ze zleconej usługi zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację.
3. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.
4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych zamówieniem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne.
5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania przesyłki.
6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.
7. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
8. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, obowiązującym w dniu nadania przesyłki.
9. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy.
10. Szacunkowe ilości przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 6800 szt.
- w 2022 r.: 2 000 szt.
- w 2023 r.: 3 200 szt.
- w 2024 r.: 1 600 szt.
Opcja: 1 020 szt.
- w 2023 r.: 620 szt.
- w 2024 r.: 400 szt.
11. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 150 szt.
- w 2022 r.: 35 szt.
- w 2023 r.: 80 szt.
- w 2024 r.: 35 szt.
Opcja: 70 szt.
- w 2023 r.: 45 szt.
- w 2024 r.: 25 szt.
12. Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8).
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję. Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.
- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
Opcja:
- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego
- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowy
Czas dostawy przesyłki do punktu odbioru wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych.
Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych.

Część 3: Świadczenie usługi odbioru i dostarczenia przesyłek do odpowiedniego punktu odbioru przesyłek.

1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:
a) Realizowania umowy w miejscach, w których posiada punkty odbioru (POP) lub Oddziały, działające minimum 6/24h.
b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju:
• przesyłki kopertowe,
• przesyłki zawierające elementy od 0 do co najmniej 20 kg:
• Gabaryty:
• Gabaryt A o wymiarach: maks. 8x38x60 cm
• Gabaryt B o wymiarach: maks. 19x38x60 cm
• Gabaryt C o wymiarach: maks. 40x40x60 cm
c) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3.
d) Doręczania przesyłek do odpowiednich POP na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.
e) Załadunku odebranych przesyłek;
f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt;
g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie na jej doręczenie lub o zaginięciu przesyłki, poprzez możliwość sprawdzenia statusu przesyłki w udostępnionym bezpłatnie przez Wykonawcę systemie bądź aplikacji.
h) Zwrotu kosztów przesyłki w przypadku nie wywiązania się z realizacji zleconej usługi (niedostarczenia przesyłki) z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 100,00 zł za każdą przesyłkę.;
2. Za punkt odbioru przesyłek rozumie się miejsce, w którym możliwy jest odbiór przesyłki przez minimum 6/24h przez minimum 5 dni w tygodniu, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy, z możliwością konfiguracji w oprogramowaniu sklepu internetowego Zamawiającego w celu jego wyboru w trakcie składania zamówienia przez Odbiorcę końcowego (Adresata).
3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację.
4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych niniejszym Regulaminem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne.
5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania Przesyłki do POP.
6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.
7. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.
8. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
9. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, obowiązującym w dniu nadania przesyłki.
10. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy.
11. Szacunkowe ilości przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 1500 szt.
- w 2022 r.: 300 szt.
- w 2023 r.: 700 szt.
- w 2024 r.: 500 szt.
Opcja: 280 szt.
- w 2022 r.: 80 szt.
- w 2023 r.: 120 szt.
- w 2024 r.: 80 szt.
12. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 120 szt.
- w 2022 r.: 30 szt.
- w 2023 r.: 60 szt.
- w 2024 r.: 30 szt.
Opcja: 80 szt.
- w 2022 r.: 20 szt.
- w 2023 r.: 40 szt.
- w 2024 r.: 20 szt.
Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.
Po zmianie:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 8).
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję. Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
- rozpoczęcie: nie wcześniej niż od dnia 24.06.2022 r.
- zakończenie: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
Opcja:
- rozpoczęcie: od dnia wskazanego przez Zamawiającego
- zakończenie: nie później niż w terminie obowiązywania umowy
Czas dostawy przesyłki do punktu odbioru wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 5 dni roboczych.
Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 30 dni roboczych.

Część 3: Świadczenie usługi odbioru i dostarczenia przesyłek do odpowiedniego punktu odbioru przesyłek.

1. Wykonawca, w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do:
a) Realizowania umowy w miejscach, w których posiada punkty odbioru (POP) lub Oddziały, działające minimum 6/24h.
b) Dostarczania następujących rodzajów przesyłek nadanych przez Zamawiającego w kraju:
• przesyłki kopertowe,
• przesyłki zawierające elementy od 0 do co najmniej 20 kg:
• Gabaryty:
• Gabaryt A o wymiarach: maks. 8x38x60 cm
• Gabaryt B o wymiarach: maks. 19x38x60 cm
• Gabaryt C o wymiarach: maks. 40x40x60 cm
c) Odbierania i dostarczania przesyłek w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przesyłki odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ze sklepu internetowego w Krakowie przy ul. Księży Pijarów 3.
d) Doręczania przesyłek do odpowiednich POP na terenie Polski: w gwarantowanym w umowie terminie od daty nadania przesyłki.
e) Załadunku odebranych przesyłek;
f) Doręczenia przesyłek w stanie nienaruszonym, a w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu dostarczenie jej do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i w razie potrzeby przepakowania przesyłki na własny koszt;
g) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o niedostarczeniu przesyłki w wyznaczonym terminie na jej doręczenie lub o zaginięciu przesyłki, poprzez możliwość sprawdzenia statusu przesyłki w udostępnionym bezpłatnie przez Wykonawcę systemie bądź aplikacji.
h) zwrotu kosztów w przypadku niewywiązania się ze zleconej usługi zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
2. Za punkt odbioru przesyłek rozumie się miejsce, w którym możliwy jest odbiór przesyłki przez minimum 6/24h przez minimum 5 dni w tygodniu, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy, z możliwością konfiguracji w oprogramowaniu sklepu internetowego Zamawiającego w celu jego wyboru w trakcie składania zamówienia przez Odbiorcę końcowego (Adresata).
3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki w trybie on-line poprzez internetową aplikację.
4. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu usług objętych niniejszym Regulaminem, za których działania i zaniechania ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne.
5. Wykonawca udostępnia nieodpłatnie oprogramowanie służące do przygotowania Przesyłki do POP.
6. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu pobieranie elektronicznej wersji określonych dokumentów dotyczących świadczonej usługi, w tym potwierdzenia płatności. Zamawiający może we własnym zakresie dokumenty wskazane w zdaniu poprzednim archiwizować jak i drukować.
7. Przesyłki objęte będą standardowym ubezpieczeniem stosowanym przez Wykonawcę. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dodatkowo ubezpieczy przesyłkę na koszt Zamawiającego.
8. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą osoby, które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
9. W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została ujęta w Formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonywana zgodnie z cennikiem Wykonawcy, obowiązującym w dniu nadania przesyłki.
10. Podstawowe zasady i warunki świadczenia usług może określać również Regulamin Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy, z tym, że będzie on miał zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w umowie. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią umowy pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy.
11. Szacunkowe ilości przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 1500 szt.
- w 2022 r.: 300 szt.
- w 2023 r.: 700 szt.
- w 2024 r.: 500 szt.
Opcja: 280 szt.
- w 2022 r.: 80 szt.
- w 2023 r.: 120 szt.
- w 2024 r.: 80 szt.
12. Szacunkowe ilości zwrotów przesyłek:
Zamówienie podstawowe: 120 szt.
- w 2022 r.: 30 szt.
- w 2023 r.: 60 szt.
- w 2024 r.: 30 szt.
Opcja: 80 szt.
- w 2022 r.: 20 szt.
- w 2023 r.: 40 szt.
- w 2024 r.: 20 szt.
Określone rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty wynagrodzenia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-23 09:00
Po zmianie:
2022-05-26 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-23 10:00
Po zmianie:
2022-05-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-21
Po zmianie:
2022-06-24
branża Usługi transportowe
podbranża usługi kurierskie i pocztowe
kody CPV 64120000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi kurierskie i pocztowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10335227 2024-03-28
godz. 12:00
Lubelskie Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wąwolnica
10347569 2024-03-29
godz. 12:00
Mazowieckie Doręczanie/odbiór przesyłek KEP na obszarze działania RD Poznań - Śrem Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego Usługi B, polegającej na doręczaniu i odbio...
10340131 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie Usługa B - Doręczanie i odbiór przesyłek pocztowych na obszarze działania RD Lublin Włodawa Celem przeprowadzenia postępowania jest zawarcie umowy w celu realizacji usługi doręczan...
10366483 2024-04-10
godz. 12:00
Małopolskie Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
10405690 2024-04-12
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Instytutu Matematycznego PAN.
10397509 2024-04-18
godz. 10:00
Śląskie Sukcesywne świadczenie usług pocztowych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.283.21.2024.EO 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych na potrzeby Politechn...
10479868 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Kobyłka
10441558 2024-04-29
godz. 09:00
Dolnośląskie Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Prusicach w latach 2024-2028. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w rozu...
10485336 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Świadczenie usług kurierskich dla PAŻP w latach 2024-2026 zgodnie z załącznikiem
10484828 2024-06-18
godz. 11:00
Lubelskie Przyjęcie w placówce pocztowej ok 11 400 sztuk przesyłek listowych imiennych nierejestrowanych i doręczenie ich w obszarze miejscowym i zamiejscowym bezpośrednio odbiorcom przesyłek. W...