Przetarg 12190517 - Część 1: 4.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie...

   
Analizuj Zamówienie 12190517
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-02
przedmiot ogłoszenia
Część 1: 4.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymanie czystości terenów zewnętrznych nieruchomości.4.2.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części w sposób przekazany
poniżej:4.2.1.Część 1- Zadanie 1: pn. „Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych nieruchomości”1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych nieruchomości tj. parkingi, chodniki, podjazdy, przejazdy bramowe, schody do budynków oraz chodniki wokół nieruchomości należących do Urzędu Miejskiego w Pabianicach. 2. Miejsce wykonywania umowy 1) ul. Zamkowa 16, 2) ul. Gabriela Narutowicza 33, 3) ul. św. Jana 4, 4) ul. św. Jana 10,5) ul. Tadeusza Kościuszki 18 (wyłącznie wystawianie pojemników na odpady komunalne i segregowane w terminach wynikających z harmonogramu określonego przez odbiorcę odpadów i utrzymanie czystości w miejscu ustawienia pojemników), 6) ul. Tadeusza Kościuszki 22/26 (wyłącznie wystawianie pojemników na odpady komunalne i segregowane w terminach wynikających z harmonogramu określonego przez odbiorcę odpadów i utrzymanie czystości w miejscu ustawienia pojemników). Prace mają być wykonywane na wyznaczonych terenach przez Zleceniodawcę według załącznika nr 1 do OPZ. 3. Zakres usług Usługi sprzątania i utrzymania czystości obejmują: 1) Codzienne sprzątanie ciągów komunikacyjnych (chodników, dojść do budynków, schodów do budynków, podjazdów, przejazdów bramowych i parkingów) w tym sprzątanie ptasich odchodów i mycie nawierzchni po nich; 2) Grabienie liści i ich wywóz, koszenie trawy na trawnikach wraz z usunięciem samosiejek drzew przed budynkami, odchwaszczanie trawników i parkingów w razie potrzeby; 3) każdorazowo po opadach śniegu lub wystąpieniu gołoledzi (bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego) odśnieżanie, usuwanie lodu, posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych (chodników, dojść do budynków, schodów do budynków, podjazdów, przejazdów bramowych i parkingów); 4)wystawianie pojemników na odpady komunalne i segregowane w terminach wynikających z harmonogramu określonego przez odbiorcę odpadów. 4. Częstotliwość wykonywania usługi.Usługi sprzątania terenów zewnętrznych będą wykonywane regularnie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 8:00, z możliwością dostosowania godzin w zależności od warunków pogodowych lub potrzeb Zleceniodawcy. W przypadku szczególnych okoliczności (np. intensywne opady, święta, imprezy plenerowe) prace mogą być wykonywane również w innych godzinach w razie potrzeby jak również w soboty i niedziele po uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. Ciąg komunikacyjny – chodnik – przy ul. św. Jana 4, winien być sprzątany dodatkowo w wyznaczone przez Zamawiającego dni i w wyznaczonych godzinach według wcześniej przekazanego harmonogramu ślubów w Urzędzie Stanu Cywilnego ul. św. Jana 4. 5. Wymagania dotyczące Wykonawcy – zapewnienie niezbędnego sprzętu, narzędzi, piasku i innych środków czystości niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, – utrzymanie odpowiedniej liczby pracowników, – reagowanie na zgłoszenia Zamawiającego w czasie maksymalnym 12 godzin, - polisa OC o wartości ubezpieczenia do kwoty 500.000,00 zł, obowiązująca na czas trwania niniejszego przedmiotu zamówienia. Wymagane przedłożenie polisy przy podpisaniu umowy. 6. Wymagania jakościowe – teren po wykonaniu prac musi być wolny od zanieczyszczeń, odpadków, liści, śniegu i śliskości, – prace zimowe muszą być realizowane niezwłocznie po opadach lub powstaniu śliskości, – niedopuszczalne jest pozostawianie odpadów lub worków na terenie bez odbioru. 7. Kontrola i rozliczanie usługi – usługa rozliczana miesięcznie, – Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli jakości w dowolnym momencie4.3.Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:1) załączniku Nr 1a do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z mapą terenów dla zadania 1;2) Załączniku Nr 1b do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2;3) Załączniku nr 3a do SWZ- Projekt umowy dla zadania 1;4) Załączniku Nr 3b do SWZ – Projekt umowy dla zadania 2.4.5.Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1a i 1 b do SWZ oraz załączniku 3a i 3b do SWZ.

Część 2: 4.2.2. Część 2- Zadanie 2: pn. „Oczyszczanie chodników z liści i śmieci, oraz odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników przylegających do nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice.”Zamówienie obejmuje świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu chodników, stosownie do potrzeb i warunków atmosferycznych, w miarę możliwości na bieżąco w celu zapobieżenia utrudnionego korzystania z nich. Zadaniem będzie zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie nawierzchni chodników oraz ich oczyszczanie z liści i śmieci na terenie miasta PabianiceZakres usługi obejmować będzie oczyszczanie chodników z liści i śmieci, oraz odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników przylegających do nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice wymienionych w załaczniku nr 1 do umowy.Usługa obejmuje w szczególności: zebranie zalegających na chodnikach odpadów (papier, folie, szkło itp ) oraz ich zagospodarowanie we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach;zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie nawierzchni chodników i posypywanie piaskiem.4.3.Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:1) załączniku Nr 1a do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z mapą terenów dla zadania 1;2) Załączniku Nr 1b do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2;3) Załączniku nr 3a do SWZ- Projekt umowy dla zadania 1;4) Załączniku Nr 3b do SWZ – Projekt umowy dla zadania 2.4.5.Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1a i 1 b do SWZ oraz załączniku 3a i 3b do SWZ

RZP.271.20.2025
branża Drogownictwo, Sprzątanie, Tereny zielone
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu, zieleń
kody CPV 77314100, 77342000, 90610000, 90620000, 90630000, 90910000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu , zieleń