Przetarg 7673877 - Centrum Kultury Kurpiowskiej. Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 7673877 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-09-03
przedmiot ogłoszenia
Centrum Kultury Kurpiowskiej.
Numer referencyjny: UE.271.4.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.:

Centrum Kultu
ry Kurpiowskiej.
obejmujące remont budynku przy ul. Łomżyńskiej 48 w Zbójnej, t.j.:
1. Remont wraz z dociepleniem budynku.
2. Remont instalacji c.o.
3. Remont źródła ciepła.
4. Modernizacja oświetlenia.
5. Dostosowanie wejścia w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie
z art. 29 ust.5 Pzp.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarami (załącznik nr 11 do SIWZ).

2. Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z w.w. dokumentacją projektową. Załączone do SIWZ przedmiary robót są materiałami pomocniczymi, które służyć mają opisowi sposobu i technologii wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie prace nieuwzględnione w przedmiarze robót,
a ujęte w dokumentacji projektowej.

3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej celem sprawdzenia miejsca robót, wykonania niezbędnych pomiarów, zapoznania się z warunkami związanymi
z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania niezbędnych informacji koniecznych do ich wyceny.

4. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. dokumentacji projektowej, opisach technicznych, przedmiarach robót, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne – a Zamawiający zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane.
Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze), tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, o tym samym poziomie estetyki urządzenia, o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej, muszą być kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy, z którym została podpisana umowa. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.

5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę zgodnie z art. 29ust. 3a Pzp.:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących czynności:
związane z robotami ogólnobudowlanymi oraz instalacyjnymi niezbędnymi do realizacji zadania,
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej:
Wykonawca zobowiązany jest:
a) przed rozpoczęciem robót złożyć:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy, że zgodnie z art. 29 ust.3a ustawy Pzp przy realizacji zadania będzie korzystał z pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę, zgodnie z wymogiem zawartym w SIWZ,
b) każdorazowo na żądanie Zamawiającego we wskazanym przez niego zakresie złożyć w terminie 5 dni roboczych wskazane w piśmie dokumenty:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy
lub
- dokumenty, którymi dysponuje, aby potwierdzić zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę, a które będą zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (pozbawione danych osobowych pracowników – adres zamieszkania, data urodzenia, PESEL oraz wynagrodzenia),

Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez:
- wezwanie do okazania dokumentów o których mowa w pkt. 4 lit. b)
- w przypadku wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- brak złożenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 4 lit.a) – w wysokości 200,00 zł za każdy dzień zwłoki,
- brak złożenia dokumentów na wezwanie Zamawiającego i we wskazanym przez niego zakresie, o których mowa w pkt. 4 lit.b) – w wysokości 200,00 zł za każdy dzień zwłoki,
- w przypadku pozyskania przez Zamawiającego informacji z Państwowej Inspekcji Pracy o przypadkach wykonywaniu pracy przez osobę lub osoby nie zatrudnione w oparciu o umowę o pracę – w wysokości każdorazowo 2.000,00 zł. Wysokość kary dotyczy każdej osoby, która została ujawniona przez PIP.
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Ciepłownictwo i gaz, Energoelektryczna, Elewacje, termomodernizacje
podbranża malowanie, remont, wykończenie, instalacje grzewcze, kotłownie, oświetlenie, termomodernizacja
kody CPV 45261210, 45261320, 45262100, 45300000, 45311200, 45320000, 45321000, 45400000, 45421000, 45442100, 45443000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , instalacje grzewcze , kotłownie , oświetlenie , termomodernizacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10483091 2024-05-09
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia Część 1: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe zgodnie ...
10483393 2024-05-09
godz. 10:00
Wielkopolskie remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Wydziału Matematyki i Informatyki ul. Uniwersytetu Poznańskiego 4 w Poznaniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisan...
10465279 2024-05-09
godz. 10:30
Mazowieckie Część 1: Roboty remontowe w budynkach komunalnych. Wykonanie robót remontowych w mieszkaniach komunalnych będących pustostanami, położonych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy - ul...
10473986 2024-05-09
godz. 10:30
Warmińsko-Mazurskie 24/TT/24 Remont oświetlenia zewnętrznego (słupów oświetleniowych) usytuowanego od strony wejścia do klatek budynku mieszkalnego przy ul. Łęczyckiej 26 w Elblągu. PRZEDMIOT POSTĘPO...
10483361 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Wykonanie zadań budowlano-remontowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Obrońców Pokoju 44 w Pruszkowie Zadanie inwestycyjne obejmujące prace między innymi: a. prace rozbiór...
10480582 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie „Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim” 1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim.2.Szczeg...
10480457 2024-05-10
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Wykonanie napraw wymurówek chemoodpornych, żaroodpornych w zbiornikach i aparatach oraz innych specjalistycznych prac budowlanych– umowa ramowa na okres 24 miesięcy
10483133 2024-05-13
godz. 23:59
Mazowieckie Wykonanie remontu balkonów szt. 2. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy 1 Maja 43.
10484151 2024-05-15
godz. 10:00
Wielkopolskie „Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych” – wymiana instalacji c.o. etażowego z kotłem na paliwo stałe, pieców kaflowych na kondensacyjny kocioł gazowy dwufunkcyjny z zamkni...
10445845 2024-05-15
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Remont stropu pomiędzy lokalem 36 a 36a kl. 27 w budynku przy ul. Armii Krajowej 21-27a w Szczecinku.