Zlecenie 8086421 - Celem zamówienia jest zakup drobnego sprzętu...

   
Zamówienie 8086421 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-20
przedmiot zlecenia
Celem zamówienia jest zakup drobnego sprzętu badawczo-pomiarowego, czujnika temperatury do mieszadła w ramach realizacji Projektu
pt. „Opracowanie innowacyjnych nawozów z dodatkiem koformulatora, poprawiającego właściwości roztworów roboczych nawozów dolistnych” w ramach Działania 1.1. Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1, Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Numer umowy o dofinansowanie: POIR.01.01.01-00-1501/19-00 I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drobnego sprzętu badawczo-pomiarowego, czujników temperatury do mieszadła o następujących parametrach: 1. Czujnik temperatury PT1000 – 20 cm. do mieszadła serii MS H PRO firmy Chemland. Ilość - 4 sztuki. Czujnik musi być fabrycznie nowy i objęty co najmniej 12 miesięczną gwarancją. II. Termin wykonania Przedmiot zamówienia powinny być dostarczony w całości w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania Umowy na zakup i dostawę. III. Zamawiający: • zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. O wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie poinformuje na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/, oraz tych oferentów którzy złożą już oferty, • zastrzega sobie prawo do wezwania oferentów do złożenia dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień, dotyczących złożonej oferty, • zastrzega sobie prawo niedokonania rozstrzygnięcia i zamknięcia postępowania bez podania przyczyny, • zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny. IV. Miejsce i sposób składania ofert Oferta może być złożona: 1. Elektronicznie (poprzez bazę konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ ) albo przesłać na adres mailowy: oferty111@intermag.pl , lub 2. W wersji papierowej do siedziby firmy: Intermag Sp. z o.o. Aleja 1000-lecia 15G, 32-300 Olkusz, w godzinach od 7:00 do 15:00 w każdym dniu roboczym w okresie składania ofert. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. O terminie złożenia oferty świadczy: W przypadku 1: Data wpłynięcia oferty (skan) na serwer pocztowy firmy. W przypadku 2: Data i godzina (w przypadku złożenia oferty osobiście lub pocztą) wpłynięcia oferty do siedziby firmy. V. Oferta musi zawierać następujące elementy: a. Pełne dane identyfikujące oferenta (NAZWA, ADRES, NIP/REGON), b. Datę przygotowania i termin ważności oferty (Wymagany termin ważności oferty co najmniej 30 dni), c. Odniesienie się do kryterium wyboru oferty, Ceny całkowitej netto i brutto, (W przypadku ceny wyrażonej w walucie innej niż PLN zostanie ona przeliczona na PLN wg kursu średniego NBP z ostatniego dnia składania ofert) d. Warunki i termin płatności, e. Datę /okres realizacji zamówienia, f. Dane osoby do kontaktu (imię nazwisko, numer telefonu, adres e-mail), g. Podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty. Podmioty działające przez reprezentantów nieujawnionych w KRS lub CEiDG lub innych dokumentach rejestrowych, zobowiązane są również załączyć do oferty dokumenty wskazujące na umocowanie osób podpisanych pod treścią oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty. VI. Oferent może wprowadzić zmiany, poprawki i uzupełnienia do złożonej Oferty w terminie składania Ofert w następujący sposób: a) dla Ofert złożonych w wersji papierowej albo przesłanych na adres mailowy oferty111@intermag.pl – poprzez przesłanie nowej oferty. Na kopercie lub w tytule maila należy dopisać „ZMIANA”, b) dla Ofert złożonych poprzez bazę konkurencyjności – skorzystania z funkcji „WYCOFAJ OFERTĘ”, dokonania edycji i złożenia jej ponownie. VII. Oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty niezależnie od wyniku postępowania. VIII. W przypadku niepodpisania Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający ma prawo zawrzeć Umowę z Oferentem, który złożył kolejną najkorzystniejszą Ofertę. IX. Ocena Ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonywany w oparciu o podane niżej kryterium: Cena – 100 pkt. (100%) W zakresie kryterium „cena” najwyżej punktowana będzie oferta z najniższą ceną całkowitą netto. Oceniana będzie całość zamówienia. Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru: O N = Cmin / Coferty N x 100 pkt Gdzie : N – numer kolejny oferty, ON - ocena kolejnej oferty (N) - uzyskana ilość punktów dla oferty badanej (N) Cmin - najmniejsza cena całkowita netto oferty, ze wszystkich cen całkowitych netto, zaproponowanych w złożonych ofertach, Coferty N - cena całkowita netto zamówienia oferty badanej (N). Oferta, która uzyska największą liczbę punktów, w oparciu o wskazane kryterium, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
branża Laboratoria
podbranża sprzęt laboratoryjny
kody CPV 38410000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt laboratoryjny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10451842 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa: RT PCR Mix SYBR® - Wielkość: 2000 reakcji w 25 l (nr kat.2008-1000, A&A) - 1 szt. RT PCR Mix SYBR - Wielkość: 2000 reakcji w 25 l(nr kat.2008-1000, A&A) - 1 szt.
10427284 2024-04-19
godz. 11:00
Lubuskie Dostawa systemu robotycznego do inspekcji wyrobów dla Wydziału Mechanicznego Uniwersytetu Zielonogórskiego.
10450454 2024-04-22
godz. 10:00
Śląskie Lp. Nazwa materiału Ilość ZWP Jedn. miary w ZWP Termin dostawy ; 1 sito laboratoryjne fi 200x50 oczko kwadrat 3mm 40 szt. do 31.12.2024 r.
10460185 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa: ClickTech Oligo Link Kit S (nr kat.BCK-OL-S, Baseclick) - 1 op. ClickTech Oligo Link Kit L (nr kat.BCK-OL-L, Baseclick) - 1 op. ClickTech Oligo Link Kit S (nr kat.BCK-OL-S, Basecli...
10413642 2024-04-22
godz. 10:00
Dolnośląskie „Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 9 części na potrzeby Laboratorium BSL-3” Część 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego ...
10439961 2024-04-24
godz. 16:00
Mazowieckie Chłodziarka Laboratoryjna Szanowni Państwo, Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na sprzedaż i dostawę chłodziarki laboratoryjnej dla Spółki ORLEN Laboratorium S.A. Szcze...
10417797 2024-04-26
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa polowego urządzenia do identyfikacji związków chemicznych wykorzystującego technikę spektroskopii w podczerwieni oraz spektrometrię Ramana . Do op...
10365864 2024-04-29
godz. 10:00
Małopolskie Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, wniesienia, instalacji i uruchomienia spektrometru masowego wysokiej rozdzielczości wraz z wyposażeniem wraz ze szkoleniem w wymiarze 21 godzin, t...
10341733 2024-05-07
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa z wniesieniem i uruchomieniem aparatury specjalnej na potrzeby Centrum Innowacyjnej Technologii Farmaceutycznej wraz z przeszkoleniem personelu w podziale na 5 części PN-22/24 Zmi...
10416204 2024-05-07
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa wyposażenia na potrzeby pracowni Biologii Regeneracyjnej, IRZiBŻ PAN w Olsztynie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni Biologii Regeneracyjnej, IRZiBŻ PAN...