Przetarg - Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta...

   
Analizuj Zamówienie 5604983 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2017-11-10
przedmiot ogłoszenia
Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa oraz oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprząta
nia na obszarze miasta Mrągowa
Numer referencyjny: OP.271.7.2017

I. Zadanie obejmuje oczyszczanie:
1) jezdnie ulic o nawierzchni utwardzonej o długości 52,729 km,
2) pas drogowy o nawierzchni gruntowej o długości 9,673 km,
3) chodniki i parkingi o powierzchni 95 037 m2,
pasy zieleni przydrożnej o powierzchni 73 712 m2.
II. Zakres rzeczowy
1. Organizacja biura (punktu kontaktowego, punktu zgłoszeniowego) – kontakt telefoniczny, faksowy lub e-mailowy z osobą odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Wykonawcy;
2. Zamiatanie mechaniczne i ręczne jezdni, bez odśnieżania i zwalczania gołoledzi, zbieranie zmiotek z częstotliwością gwarantującą zachowanie pełnej czystości, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu;
3. Polewanie wodą jezdni ulic (I kolejność zimowego utrzymania dróg) w okresach wzmożonych upałów utrzymujących się dłużej niż jeden tydzień;
4. Całoroczne oczyszczanie chodników, miejsc postojowych i parkingów na terenach powierzonych do utrzymania, z częstotliwością zapewniającą pełną estetykę, ale nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu (w razie potrzeby przed zamiataniem należy oczyszczaną powierzchnię skropić wodą). Zabrania się wjazdu na chodnik sprzętem o masie całkowitej przekraczającej 3,5 t;
5. Mechaniczne lub ręczne zbieranie z jezdni, chodników i parkingów na terenach powierzonych do utrzymania, zabrudzeń i zmiotek powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystej nawierzchni, ale nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu;
6. Mechaniczne lub chemiczne usuwanie chwastów z utwardzonych części dróg powierzonych do utrzymania w okresie wegetacji roślin, z częstotliwością uniemożliwiającą zarastanie powierzchni ulic, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych i parkingów, ale nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu, z zachowaniem odrębnych przepisów i wymogów dotyczących stosowania środków chemicznych;
7. Zimowe utrzymanie chodników polegające na dokładnym odśnieżaniu – nie może zalegać na chodniku więcej niż 2 cm śniegu, zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem lub dopuszczonymi środkami chemicznymi oraz wywożeniu nadmiaru śniegu z chodników, przy temperaturze 0ºC i powyżej; śnieg powinien być usunięty całkowicie z chodnika do naturalnej nawierzchni, w okresie odwilży natychmiast odkuć lód przy studzienkach burzowych i krawężniku umożliwiając swobodny spływ wody. Usuwanie śniegu i zwalczenie śliskości będzie wymagane niezwłocznie po wystąpieniu ww. zjawisk niezależnie od czasu i dnia tygodnia;
8. Ustawienie przy głównych ciągach wskazanych przez Zamawiającego 15 szt. skrzyń do gromadzenia piasku na okres zimowy i zabezpieczenie w odpowiednią ilość piasku do posypywania chodników i schodów;
9. Codzienne opróżnianie koszy ulicznych (w centrum miasta do godz. 800, pozostałe do godz. 1000) oraz zbieranie nieczystości wokół koszy w rejonach powierzonych do utrzymania. Liczba koszy ulicznych wg aktualnego stanu wynosi 335 szt. jednak zamawiający, w zależności od miejscowych potrzeb, zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia tej liczby;
10. Codzienna obsługa 15 szt. „psich toalet” polegająca na opróżnianiu pojemników na odchody oraz sprawdzaniu i uzupełnianiu woreczków w zasobnikach. Liczba „psich toalet” może ulec zmianie w trakcie trwania umowy;
11. Zbieranie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przylegających do drogi nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu;
12. Oczyszczanie z zanieczyszczeń wpustów studzienek burzowych z częstotliwością uniemożliwiającą zapychanie odpływu wód deszczowych, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu;
13. Utrzymanie pasa zieleni przydrożnej: wykaszanie trawy i chwastów, zbieranie zanieczyszczeń, grabienie liści, utrzymanie estetyki terenu, przynajmniej 2 razy w miesiącu, w okresie wegetacji roślin;
14. Oczyszczanie chodników, parkingów i jezdni ulic z piasku pozimowego natychmiast po stopieniu śniegu;
15. Uzupełnianie i remont zniszczonych w okresie trwania umowy koszy ulicznych na odpady, uzupełnianie zniszczonych lub skradzionych wkładów do koszy oraz remont i malowanie ławek ustawionych w ciągach ulic, w terminie do końca kwietnia. Liczba ławek wynosi 92 szt. jednak zamawiający, w zależności od miejscowych potrzeb, zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia tej liczby;
16. Sprzątanie pasa drogowego ulic o nawierzchni gruntowej polegające na zbieraniu zanieczyszczeń przynajmniej dwa razy w tygodniu oraz wykaszanie traw i chwastów przynajmniej 2 razy w miesiącu w okresie wegetacji roślin;
17. Sprzątanie terenów wymienionych w załącznikach do umowy również w dni wolne od pracy i święta (bez względu na pogodę), a także w trakcie imprez i po imprezach takich jak: “Dni Mrągowa, “Piknik Country”, “Festiwal Kultury Kresowej”, oraz innych współorganizowanych przez Urząd Miejski w Mrągowie. Ustawienie na czas imprez zwiększonej odpowiednio liczby pojemników na odpady oraz ich wywóz z częstotliwością nie dopuszczającą do ich przepełnienia;
18. Interwencyjne usuwanie gałęzi, piasku, błota, gruzu, zwłok zwierzęcych, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych oraz innych przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych z terenów powierzonych do utrzymania. Zwłoki zwierząt powinny być poddane utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
19. Utylizacja zgodnie z przepisami odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac, w tym usuwanie odpadów wskazanych przez Zamawiającego.
Czynności wymienione w pkt. 1-18 Wykonawca powinien wykonywać rzetelnie stosownie do pory roku i warunków atmosferycznych bez dodatkowych dyspozycji ze strony Zamawiającego
20. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z póź. zm.) osób wykonujących czynności określone w punktach 1 - 17.
21. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności
kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
21.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
21.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
21.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
22. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
22.1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
22.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
22.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
22.4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
23. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 czynności.
24. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
25. Powyższy wymóg określony w punkcie 20 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp)
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu
kody CPV 90611000, 90620000, 90630000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10380635 2024-04-09
godz. 10:00
Małopolskie Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie elementów odwodnienia i instalacji ...
10381535 2024-04-09
godz. 15:06
Wielkopolskie PCD.WTIT.2262.121.2024 Mycie okien i przeszkleń zamontowanych w elewacji: 1. Budynku BRAMY POZNANIA, Poznań, ul. Gdańska 2 2. Budynku Centrum Szyfrów ENIGMA, Poznań, ul. Św. Marcin 78 ...
10401434 2024-04-11
godz. 10:00
Opolskie Wykonanie jednorazowego pozimowego, wykonywanie cotygodniowego sprzątania jezdni, chodników, ścieków, ścieżek rowerowych dróg powiatowych na terenie miasta Namysłów oraz odbiór, tr...
10305974 2024-04-11
godz. 10:50
Zachodniopomorskie Całoroczne kompleksowe (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie w podziale na 2 części...
10385444 2024-04-12
godz. 10:00
Śląskie ZAPYTANIE OFERTOWE- Usługa mycia łuków połaci dachowych na Wodnym Parku Tychy
10416820 2024-04-17
godz. 10:00
Dolnośląskie RGKM.4040.7.2024.BB „Utrzymanie czystości i porządku podczas ,, XXV Lwóweckiego Lata Agatowego” w dniach 12-14 lipca 2024. odbywające się w Lwówku Śląskim na Placu Wolności i St...
10424251 2024-04-18
godz. 10:00
Dolnośląskie Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze. Część 1: Usługi sp...
10449111 2024-04-24
godz. 11:30
Wielkopolskie Utrzymanie terenów rekreacyjno – sportowych na terenie miasta Poznania Część 1: R.O. STRZESZYN Część 2: R.O. ŚWIERCZEWO ZZM.ZP/252-11/2024P
10458295 2024-05-06
godz. 09:00
Mazowieckie Sprzątanie przy użyciu własnego sprzętu i środków na terenie Kompleksu Basenów Letnich w Strzeniówce wraz z dostarczeniem środków czystości i artykułów higienicznych.
10428688 2024-05-09
godz. 10:00
Śląskie Letnie i zimowe utrzymanie czystości i konserwacja zieleni poza pasem drogowym na terenie miasta Bytomia na okres 12 miesięcy w podziale na zadania 1. Przedmiotem zamówienia jest letnie ...