Przetarg 7912810 - Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego dla Samodzielnego...

   
Analizuj Zamówienie 7912810 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł
. Marty Wieckiej
Numer referencyjny: DZ-271-1-47/2020

II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest wybudowanie budynku ZOL w zakresie opisanym w SIWZ, obejmujące, w szczególności, wykonanie Robót Budowlanych, a także zagospodarowanie otoczenia budynku, sprzedaż, dostarczenie, montaż i uruchomienie urządzeń, opisanych i wynikających ze wskazanej części Dokumentacji projektowej, a także pozostałe zobowiązania wynikające z SIWZ - które łącznie mają na celu doprowadzenie do oddania do użytkowania (po przeprowadzeniu wszystkich odbiorów) ZOL (dalej jako Inwestycja) w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego
Gdzie przez:
ZOL – nowy budynek Szpitala, który ma być wybudowany na potrzeby funkcjonowania Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Szpitala wraz z hospicjum stacjonarnym, a będzie wykorzystywany do udzielania świadczeń zdrowotnych, głównie z zakresu świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ramach opieki długoterminowej. ZOL po przeprowadzeniu Robót budowlanych będzie spełniał będą wszystkie aktualne wymogi prawne, w tym sanitarne i epidemiologiczne wynikające z przepisów prawa dla tego typu działalności.

Roboty Budowlane – należy rozumieć roboty budowlane wykonywane w związku z Inwestycją, polegające min. in. na:
• wybudowaniu budynku ZOL;
• wykonanie prac instalacyjno-montażowych w budynku ZOL;
• zagospodarowania terenu Inwestycji.
wykonane w oparciu o postanowienia Umowy, w szczególności Dokumentację projektową, i STWiOR.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy sprzętu medycznego i wyposażenia.
Faza Inwestycji - cześć Inwestycji, której odpowiedni zakres wskazano w tabeli elementów scalonych w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Faza II ma charakter opcji, z której Zamawiający może skorzystać na zasadach opisanych Umową.
II.4.2) Szczegółowy zakres Inwestycji, opisany został w:
1) dokumentacji projektowej (dalej jako Dokumentacja Projektowa), obejmującej Projekt budowlany pod nazwą PROJEKT BUDOWLANY BUDOWY ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO NA DZIAŁKACH 2386/3,2385/1,2383 PRZY UL. KAROLINA W BOCHNI Kategoria obiektu budowlanego XI” oraz Projekt wykonawczy pod nazwą BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO NA DZIAŁKACH 2386/3,2385/1,2383 PRZY UL. KAROLINA W BOCHNI Kategoria obiektu budowlanego XI”, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej jako STWiOR) stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ.
3) przedmiarze robót – (element pomocniczy) stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. („Przedmiar robót (…) jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zmówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej. Przedmiarowi robót stanowi wyłącznie charakter dokument pomocniczy.” Dokumentacja Projektowa oraz STWiOR jest nadrzędna w stosunku do przedmiaru robót. )

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540427914-N-2021 z dnia: 2021-04-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.9)
W ogłoszeniu jest:
II.9) Informacje dodatkowe: II.8.1) Zamawiający wymaga, aby Zamówienie było zrealizowane: do 12
miesięcy od podpisania Umowy w zakresie Fazy Inwestycji nr I oraz do 12 miesięcy od zakończenia Fazy
Inwestycji nr I w przypadku skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego w zakresie Fazy Inwestycji nr
II. Terminy ten uwzględniają wykonanie wszystkich czynności i robót stanowiących przedmiot Zamówienia,
oraz dokonanie odbiorów przez służby wewnętrzne i zewnętrzne z dostarczeniem Zamawiającemu kompletu
wymaganych dokumentów II.9.1) Jeżeli Dokumentacja Projektowa lub STWiOR wskazywałyby w
odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła,
szczególne procesy lub usługi oraz normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i
systemy referencji technicznych- Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz 30 ust 1 pkt. 2, ust 4 ustawy Pzp,
dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych ilekroć w dokumentacji znajduje się taki opis
należy przez to rozumieć, że można zastosować to urządzenie, materiały, rozwiązanie, normę itp. - lub
równoważne. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne
parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez
wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia
pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” rozumie się wymagania dotyczące
materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych
producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu
oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami
producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie
konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie Przedmiotu Zamówienia, dopuszcza
jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na
poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych
parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów,
uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora
Dokumentacji Projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić
podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo
odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności II.9.2) Warunki płatności zostały opisane w projekcie
umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. II.9.3) Zamawiający wymaga udzielenia pełnej gwarancji
(niezależnie od odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady) na Roboty Budowlane, obejmujące
m.in. prace budowlane, instalacyjne, wykończeniowe, wraz z wszelkimi użytymi materiałami (m.in. drzwi,
okna, wykładziny) oraz urządzeniami z zakresu instalacji – minimum 36 miesięcy, liczonej od dnia
podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru. II.9.4) Prace w ramach Inwestycji mają charakter
podzielny i będąc realizowane w Fazach Inwestycji. Faza Inwestycji nr II jest opcjonalna, a jej realizacja
nastąpi wyłącznie po uzyskaniu przez Zamawiającego finansowania prac nią objętych. Możliwość
skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik
nr 3 do SIWZ II.9.5) W celu zapoznania się z Przedmiotem Zamówienia Wykonawcy przysługuje prawo
dokonania wizji lokalnej na obiekcie. II.9.6) Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć
na czas obowiązywania Umowy nie później niż do dnia przekazania placu budowy, umowę lub umowy
ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją Umowy, oraz do
terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, w zakresie: a) od ryzyk budowlanych (np.
CAR/EAR) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż Cena ofertowa brutto za dana Fazę Inwestycji; b) od
odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące
swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała,
rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia własnego lub
osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z
wykonywaniem robót budowlanych i innych prac objętych przedmiotem Umowy, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 20 000 000,00 zł; c) ubezpieczenia kadry, pracowników Wykonawcy oraz każdego
Podwykonawcy (dalszego Podwykonawcy), a także wszelkich innych osób realizujących w imieniu
Wykonawcy lub Podwykonawcy roboty budowlane. Szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera
Załącznik nr 3 do SIWZ – Projekt Umowy
W ogłoszeniu powinno być:
II.9) Informacje dodatkowe: II.8.1) Zamawiający wymaga, aby Zamówienie było zrealizowane: do 12
miesięcy od podpisania Umowy w zakresie Fazy Inwestycji nr I oraz do 12 miesięcy od zakończenia Fazy
Inwestycji nr I w przypadku skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego w zakresie Fazy Inwestycji nr
II. Terminy ten uwzględniają wykonanie wszystkich czynności i robót stanowiących przedmiot Zamówienia,
oraz dokonanie odbiorów przez służby wewnętrzne i zewnętrzne z dostarczeniem Zamawiającemu kompletu
wymaganych dokumentów II.9.1) Jeżeli Dokumentacja Projektowa lub STWiOR wskazywałyby w
odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła,
szczególne procesy lub usługi oraz normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i
systemy referencji technicznych- Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz 30 ust 1 pkt. 2, ust 4 ustawy Pzp,
dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych ilekroć w dokumentacji znajduje się taki opis
należy przez to rozumieć, że można zastosować to urządzenie, materiały, rozwiązanie, normę itp. - lub
równoważne. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne
parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez
wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia
pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” rozumie się wymagania dotyczące
materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych
producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu
oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami
producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie
konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie Przedmiotu Zamówienia, dopuszcza
jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na
poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych
parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów,
uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora
Dokumentacji Projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić
podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo
odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności II.9.2) Warunki płatności zostały opisane w projekcie
umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. II.9.3) Zamawiający wymaga udzielenia pełnej gwarancji
(niezależnie od odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady) na Roboty Budowlane, obejmujące
m.in. prace budowlane, instalacyjne, wykończeniowe, wraz z wszelkimi użytymi materiałami (m.in. drzwi,
okna, wykładziny) oraz urządzeniami z zakresu instalacji – minimum 36 miesięcy, liczonej od dnia
podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru. II.9.4) Prace w ramach Inwestycji mają charakter
podzielny i będąc realizowane w Fazach Inwestycji. Faza Inwestycji nr II jest opcjonalna, a jej realizacja
nastąpi wyłącznie po uzyskaniu przez Zamawiającego finansowania prac nią objętych. Możliwość
skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik
nr 3 do SIWZ II.9.5) W celu zapoznania się z Przedmiotem Zamówienia Wykonawcy przysługuje prawo
dokonania wizji lokalnej na obiekcie. II.9.6) Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć
na czas obowiązywania Umowy nie później niż do dnia przekazania placu budowy, umowę lub umowy
ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją Umowy, oraz do
terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, w zakresie: a) od ryzyk budowlanych (np.
CAR/EAR) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż Cena ofertowa brutto za dana Fazę Inwestycji; b) od
odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące
swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała,
rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia własnego lub
osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z
wykonywaniem robót budowlanych i innych prac objętych przedmiotem Umowy, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 15 000 000,00 zł; c) ubezpieczenia kadry, pracowników Wykonawcy oraz każdego
Podwykonawcy (dalszego Podwykonawcy), a także wszelkich innych osób realizujących w imieniu
Wykonawcy lub Podwykonawcy roboty budowlane. Szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera
Załącznik nr 3 do SIWZ – Projekt Umowy


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3)
W ogłoszeniu jest:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1) w zakresie zdolności technicznej
wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie w szczególności zgodnie z przepisami prawa
budowlanego, i prawidłowo ukończył - co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie,
przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej
(zdefiniowanego w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) obejmujące swoim
zakresem wykonanie robót ogólnobudowlanych, instalacji, o wartości robót co najmniej 15 000 000,00 zł
brutto. Zamawiający wymaga, aby niniejsza robota budowlana była wykonana w ramach jednego
Zamówienia. Niedopuszczalne jest łączenie kilku robót o mniejszym zakresie w celu wykazania
spełnienia postawionego warunku. 2) w zakresie zdolności zawodowej dysponuje osobami zdolnymi do
wykonania Zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia tj. co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawniania do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń oraz pełniła funkcje
kierownika budowy lub kierownika robót w tej specjalności przy budowie, przebudowie lub remoncie
budynku, w którym wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 10 000 000,00 zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1) W przypadku robót , których wartość została wyrażona w umowie w innej
walucie niż PLN, należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP
na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN) 2) W
związku z art. 22a ust 4 ustawy Pzp, w sytuacji gdy warunek, o którym mowa w pkt. III.1.3) SIWZ będzie
spełniany nie przez Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia,
ale przez inny podmiot, to podmiot ten musi być podwykonawcą części robót budowlanych. 3) Kierownik
robót budowlanych powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07
lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11
września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone
w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe
zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy
ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej. 4) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że
Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny
wpływ na realizację Zamówienia
W ogłoszeniu powinno być:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1) w zakresie zdolności technicznej
wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie w szczególności zgodnie z przepisami prawa
budowlanego, i prawidłowo ukończył - co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie,
przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej
(zdefiniowanego w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) obejmujące swoim
zakresem wykonanie robót ogólnobudowlanych, instalacji, o wartości robót co najmniej 10 000 000,00 zł
brutto. Zamawiający wymaga, aby niniejsza robota budowlana była wykonana w ramach jednego
Zamówienia. Niedopuszczalne jest łączenie kilku robót o mniejszym zakresie w celu wykazania
spełnienia postawionego warunku. 2) w zakresie zdolności zawodowej dysponuje osobami zdolnymi do
wykonania Zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia tj. co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawniania do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń oraz pełniła funkcje
kierownika budowy lub kierownika robót w tej specjalności przy budowie, przebudowie lub remoncie
budynku, przez cały okresie jej realizacji, w którym wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 10 000 000,00 zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1) W przypadku robót , których wartość została wyrażona w umowie w innej
walucie niż PLN, należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP
na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN) 2) W
związku z art. 22a ust 4 ustawy Pzp, w sytuacji gdy warunek, o którym mowa w pkt. III.1.3) SIWZ będzie
spełniany nie przez Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia,
ale przez inny podmiot, to podmiot ten musi być podwykonawcą części robót budowlanych. 3) Kierownik
robót budowlanych powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07
lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11
września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone
w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe
zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy
ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej. 4) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że
Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny
wpływ na realizację Zamówienia


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.7.1)
W ogłoszeniu jest:
III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów
przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty
dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2) W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający
pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i
zawarcia Umowy. III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich -
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji Zamówienia. III.7.4) Zobowiązanie Wykonawcy (wzór zawarty został w formularzu
ofertowym), w którym oświadcza, że na czas obowiązywania Umowy, nie później niż do dnia przekazania
placu budowy, zawrze umowę lub umowy ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności
związanej z realizacją Umowy, oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, w zakresie: a) od ryzyk budowlanych (np. CAR/EAR) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż Cena ofertowa
brutto; b) od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności
gospodarczej, obejmujące swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku
śmierci, uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub
uszkodzenia mienia własnego lub osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda
rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych i innych prac objętych przedmiotem
Umowy, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 20 000 000,00 zł; c) ubezpieczenia kadry, pracowników
Wykonawcy oraz każdego Podwykonawcy (dalszego Podwykonawcy), a także wszelkich innych osób
realizujących w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy roboty budowlane.

W ogłoszeniu powinno być:
III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów
przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty
dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2) W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający
pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i
zawarcia Umowy. III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich -
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji Zamówienia. III.7.4) Zobowiązanie Wykonawcy (wzór zawarty został w formularzu
ofertowym), w którym oświadcza, że na czas obowiązywania Umowy, nie później niż do dnia przekazania
placu budowy, zawrze umowę lub umowy ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności
związanej z realizacją Umowy, oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, w zakresie: a) od ryzyk budowlanych (np. CAR/EAR) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż Cena ofertowa
brutto; b) od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności
gospodarczej, obejmujące swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku
śmierci, uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub
uszkodzenia mienia własnego lub osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda
rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych i innych prac objętych przedmiotem
Umowy, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 15 000 000,00 zł; c) ubezpieczenia kadry, pracowników
Wykonawcy oraz każdego Podwykonawcy (dalszego Podwykonawcy), a także wszelkich innych osób
realizujących w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy roboty budowlane.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.04.2021, godzina: 12:00,

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.05.2021, godzina: 12:00,




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540430748-N-2021 z dnia: 2021-05-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: II.4.1)
Przedmiotem Zamówienia jest wybudowanie budynku ZOL w zakresie opisanym w SIWZ, obejmujące, w
szczególności, wykonanie Robót Budowlanych, a także zagospodarowanie otoczenia budynku, sprzedaż, dostarczenie, montaż i uruchomienie urządzeń, opisanych i wynikających ze wskazanej części Dokumentacji
projektowej, a także pozostałe zobowiązania wynikające z SIWZ - które łącznie mają na celu doprowadzenie
do oddania do użytkowania (po przeprowadzeniu wszystkich odbiorów) ZOL (dalej jako Inwestycja) w
ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Gdzie przez: ZOL – nowy
budynek Szpitala, który ma być wybudowany na potrzeby funkcjonowania Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego
Szpitala wraz z hospicjum stacjonarnym, a będzie wykorzystywany do udzielania świadczeń zdrowotnych,
głównie z zakresu świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ramach opieki długoterminowej. ZOL po
przeprowadzeniu Robót budowlanych będzie spełniał będą wszystkie aktualne wymogi prawne, w tym
sanitarne i epidemiologiczne wynikające z przepisów prawa dla tego typu działalności. Roboty Budowlane –
należy rozumieć roboty budowlane wykonywane w związku z Inwestycją, polegające min. in. na: •
wybudowaniu budynku ZOL; • wykonanie prac instalacyjno-montażowych w budynku ZOL; •
zagospodarowania terenu Inwestycji. wykonane w oparciu o postanowienia Umowy, w szczególności
Dokumentację projektową, i STWiOR. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy sprzętu medycznego i
wyposażenia. Faza Inwestycji - cześć Inwestycji, której odpowiedni zakres wskazano w tabeli elementów
scalonych w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Faza II ma charakter opcji, z
której Zamawiający może skorzystać na zasadach opisanych Umową. II.4.2) Szczegółowy zakres Inwestycji,
opisany został w: 1) dokumentacji projektowej (dalej jako Dokumentacja Projektowa), obejmującej Projekt
budowlany pod nazwą PROJEKT BUDOWLANY BUDOWY ZAKŁADU OPIEKUŃCZO -
LECZNICZEGO NA DZIAŁKACH 2386/3,2385/1,2383 PRZY UL. KAROLINA W BOCHNI Kategoria
obiektu budowlanego XI” oraz Projekt wykonawczy pod nazwą BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO -
LECZNICZEGO NA DZIAŁKACH 2386/3,2385/1,2383 PRZY UL. KAROLINA W BOCHNI Kategoria
obiektu budowlanego XI”, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, 2) specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych (dalej jako STWiOR) stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. 3) przedmiarze robót
– (element pomocniczy) stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. („Przedmiar robót (…) jest opracowaniem
wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych
przedmiotem zmówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty
budowlanej. Przedmiarowi robót stanowi wyłącznie charakter dokument pomocniczy.” Dokumentacja
Projektowa oraz STWiOR jest nadrzędna w stosunku do przedmiaru robót.
W ogłoszeniu powinno być:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: II.4.1)
Przedmiotem Zamówienia jest wybudowanie budynku ZOL w zakresie opisanym w SIWZ, obejmujące, w
szczególności, wykonanie Robót Budowlanych, a także zagospodarowanie otoczenia budynku, sprzedaż, dostarczenie, montaż i uruchomienie urządzeń, opisanych i wynikających ze wskazanej części Dokumentacji
projektowej, a także pozostałe zobowiązania wynikające z SIWZ - które łącznie mają na celu doprowadzenie
do oddania do użytkowania (po przeprowadzeniu wszystkich odbiorów) ZOL (dalej jako Inwestycja) w
ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Gdzie przez: ZOL – nowy
budynek Szpitala, który ma być wybudowany na potrzeby funkcjonowania Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego
Szpitala wraz z hospicjum stacjonarnym, a będzie wykorzystywany do udzielania świadczeń zdrowotnych,
głównie z zakresu świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ramach opieki długoterminowej. ZOL po
przeprowadzeniu Robót budowlanych będzie spełniał będą wszystkie aktualne wymogi prawne, w tym
sanitarne i epidemiologiczne wynikające z przepisów prawa dla tego typu działalności. Roboty Budowlane –
należy rozumieć roboty budowlane wykonywane w związku z Inwestycją, polegające min. in. na: •
wybudowaniu budynku ZOL; • wykonanie prac instalacyjno-montażowych w budynku ZOL; •
zagospodarowania terenu Inwestycji. wykonane w oparciu o postanowienia Umowy, w szczególności
Dokumentację projektową, i STWiOR. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy sprzętu medycznego i wyposażenia za wyjątkiem paneli nadłóżkowych. Dostawa zbiornika tlenu wraz z oprzyrządowaniem (parownica atmosferyczna, butle o pojemności 47,2l) jest po stronie Zamawiającego, natomiast po stronie Wykonawcy jest wykonanie wszystkich prac związanych z przygotowaniem miejsca do zamontowania w/w zbiornika tlenu wraz z oprzyrządowaniem. Faza Inwestycji - cześć Inwestycji, której odpowiedni zakres wskazano w tabeli elementów
scalonych w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Faza II ma charakter opcji, z
której Zamawiający może skorzystać na zasadach opisanych Umową. II.4.2) Szczegółowy zakres Inwestycji,
opisany został w: 1) dokumentacji projektowej (dalej jako Dokumentacja Projektowa), obejmującej Projekt
budowlany pod nazwą PROJEKT BUDOWLANY BUDOWY ZAKŁADU OPIEKUŃCZO -
LECZNICZEGO NA DZIAŁKACH 2386/3,2385/1,2383 PRZY UL. KAROLINA W BOCHNI Kategoria
obiektu budowlanego XI” oraz Projekt wykonawczy pod nazwą BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO -
LECZNICZEGO NA DZIAŁKACH 2386/3,2385/1,2383 PRZY UL. KAROLINA W BOCHNI Kategoria
obiektu budowlanego XI”, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, 2) specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych (dalej jako STWiOR) stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. 3) przedmiarze robót
– (element pomocniczy) stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. („Przedmiar robót (…) jest opracowaniem
wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych
przedmiotem zmówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty
budowlanej. Przedmiarowi robót stanowi wyłącznie charakter dokument pomocniczy.” Dokumentacja
Projektowa oraz STWiOR jest nadrzędna w stosunku do przedmiaru robót.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.04.2021, godzina: 12:00,

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.05.2021, godzina: 12:00,




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540431353-N-2021 z dnia: 2021-05-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.04.2021, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28.05.2021, godzina: 12:00,




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540432132-N-2021 z dnia: 2021-05-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.04.2021, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 31.05.2021, godzina: 12:00,
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45215200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10399014 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa hali sportowej wraz z rozbudową i przebudową budynku szkoły i internatu Zespołu Szkół Nr 3 w Piasecznie przy ul. Chyliczkowskiej 20 wraz z zagospodarowaniem terenu w formule Zap...
10406576 2024-04-24
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych robót budowlano-instalacyjnych związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów UKSW i infrastruktury terenu w należytym stanie techniczn...
10341940 2024-04-26
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku PdOZ z adaptacją pomieszczeń po byłej PID na potrzeby służbowe Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie w formule zaprojektuj i wybud...
10331933 2024-04-26
godz. 10:00
Małopolskie Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy żłobka przy ul. Jabłonkowskiej 29a w Krakowie wraz z rozbiórką dawnego budynku...
10403368 2024-04-29
godz. 11:00
Małopolskie Budowa lub modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Lubień Część 1: I część zamówienia - „Budowa Przedszkola w miejscowości Tenczyn”. Inwestycja objęta zamówi...
10405740 2024-04-30
godz. 09:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach realizacji projektu pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii”, zgodnie z...
10402386 2024-05-06
godz. 09:30
Łódzkie „Utworzenie nowych 48 miejsc opieki w Żłobku Miejskim w Łęczycy przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 6c”. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania...
10462956 2024-05-07
godz. 10:00
Wielkopolskie Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Trębaczowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych polegających na rozbudowie szkoły podstawowej w Trębaczowie o świetlic...
10465658 2024-05-08
godz. 08:00
Lubuskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice” ul. Piłsudskiego 18, 69-100 Słubice. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: 1) specy...
10480330 2024-06-03
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w budynku Instytutu Głuchoniemych przy Pl. Trzech Krzyży 4/6 w Warszawie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstaw...