Przetarg 7499698 - „Budowa zadaszenia kontenerowego zaplecza...

   
Analizuj Zamówienie 7499698 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-25
przedmiot ogłoszenia
„Budowa zadaszenia kontenerowego zaplecza szatniowo-sanitarnego przy Boisku Piłkarskim „Zapora””.
Numer referencyjny: ZP 340-1/
2020

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zadaszenia o konstrukcji stalowej nad kontenerowym zespołem szatniowo-sanitarnym przy Boisku Piłkarskim „Zapora” ul. Jaworzańska 116
w Bielsku-Białej.
Zadaszenie kontenerów wykonane w formie płaskiego dachu krytego papą na warstwie styropapy.
Pokrycie układane jest na nośnej blasze trapezowej TR40/183 gr. 0,75mm. Blacha układana
w rozstawie, co 2,45cm na ramach zadaszenia składających się z rygla HEA140 oraz słupków r.kw.60x60x4mm. Rama oparta na narożnikach kontenera za pośrednictwem blachy gr. 10mm. Zadaszenie od strony elewacji frontowej oparte na ramie stalowej składającej się z rygli oraz słupów HEA160.
Elementy konstrukcyjne zadaszenia wsparte na istniejących ryglach tworzących sztywną ramę kontenerów.
2. Opis elementów zadaszenia:
1) Konstrukcja zadaszenia (rama) składa się z:
- rygiel ramy zadaszenia HEA140 – poz. 1.2 – rysunek K-5
Przekrój: I 140 HEA
Wymiary przekroju:
I 140 HEA h=133,0 g=5,5 s=140,0 t=8,5 r=12,0
Charakterystyka geometryczna przekroju:
Jxg=1033,0 Jyg=389,0 A=31,40 ix=5,7 iy=3,5 Jw=15063,7 Jt=7,7 is=6,7.
Materiał: Stal St3S (X,Y,V,W). Wytrzymałość fd=215 MPa dla g=8,5.
Przekrój ma spełniać warunki przekroju klasy 1
- Rygiel HEA160 – poz. 1.3 – rysunek K-05
Przekrój: I 160 HEA
Wymiary przekroju: I 160 HEA h=152,0 g=6,0 s=160,0 t=9,0 r=15,0
Charakterystyka geometryczna przekroju:
Jxg=1673,0 Jyg=616,0 A=38,80 ix=6,6 iy=4,0 Jw=31409,7 Jt=10,6 is=7,7.
Materiał: Stal St3S (X,Y,V,W). Wytrzymałość fd=215 MPa dla g=9,0.
Przekrój ma spełniać warunki przekroju klasy 1
- Słup HEA160 – poz. 2.3 – rysunek P-2; P-3; P-4; P-10
Przekrój: I 160 HEA
Wymiary przekroju: I 160 HEA h=152,0 g=6,0 s=160,0 t=9,0 r=15,0
Charakterystyka geometryczna przekroju:
Jxg=1673,0 Jyg=616,0 A=38,80 ix=6,6 iy=4,0 Jw=31409,7 Jt=10,6 is=7,7.
Materiał: Stal St3S (X,Y,V,W). Wytrzymałość fd=215 MPa dla g=9,0.
Przekrój ma spełniać warunki przekroju klasy 1
- Blacha trapezowa TR40/183 gr. 0,75mm
2) Pokrycie zadaszenia:
- Warstwa styropapy: 100 FS 5 cm, klasa NRO,
- Warstwa papy termozgrzewalnej SBS wierzchniego krycia gr. min. 5,2 mm NRO
3) Pozostałe elementy zadaszenia:
- Odwodnienie połaci (rynna i rura spustowa), obróbki blacharskie desek czołowych montaż łączników, kotew chemicznych itp.
3. Szczegóły montażu wszystkich elementów zadaszenia opisano na przekrojach zadaszenia
wg zestawu rysunków: K-5; P-2; P-3; P-4; P-5; P-6; P-7; P-8; P-9; P-10; P-11 – wersja elektroniczna.
4. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia stanowiące integralną jej część zawarte jest w SIWZ oraz:
- Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwany dalej „Specyfikacją techniczną”) – załącznik nr 7 do SIWZ,
- Projekcie budowlanym (zwany dalej „Projektem”) – załącznik nr 8 do SIWZ,
- Przedmiarze robót (zwany dalej „Przedmiarem”) – załącznik nr 9 do SIWZ,
5. Przedstawiona do niniejszego postępowania ogólna Specyfikacja Techniczna dotyczy zakresu prac w szczególności: KONSTRUKCJA STALOWA oraz POKRYCIE DACHOWE.
6. Zamawiający informuje, iż we wszystkich załączonych rysunkach, przekrojach NIE POKAZANO POKRYCIA JEDNOWARSTOWOEGO Z PAPY TERMOZGRZEWALNEJ TYPU SBS WIERZCHNIEGO KRYCIA O GRUBOŚCI 5,2 MM. W związku z powyższym należy uwzględnić w/w pokrycie do wykonania zgodnie z Przedmiarem oraz Szczegółową Specyfikacją techniczną – SST 02.00.00 POKRYCIA DACHOWE PKT 5.3.1.
7. Tam, gdzie w SIWZ, Specyfikacji technicznej, Przedmiarze, Projekcie zostały wskazane
w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga załączenia do oferty „Wykazu materiałów zamiennych" z podaniem nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i do zastosowania przy realizacji zamówienia (tj. oferowanych) urządzeń i/lub nazwy przyjętych systemów oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały lub urządzenia zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Zastosowane materiały i urządzenia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SIWZ oraz załącznikach.
8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wszystkich pracowników faktycznie świadczących roboty ogólnobudowlane i ślusarsko-spawalnicze, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
1) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi w zakresie wskazanym w ust. 8 będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu żądany dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania jednego bądź kilku następujących dowodów:
- oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
3) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności.
4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
9. Inne uwarunkowania
1) Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty aby Wykonawca zapoznał się z terenem i obiektem objętym przedmiotem zamówienia.
2) Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący ciągłe funkcjonowanie obiektu oraz zminimalizowania ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi pracami w szczególności prowadzić prace w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników przez cały okres realizacji zamówienia.
3) Osoby wykonujące umówione roboty z ramienia Wykonawcy, będą je wykonywać zgodnie
z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pracownikom świadczącym roboty odzieży ochronnej, roboczej i środki ochrony osobistej, zgodnie z przepisami i zasadami BHP.
4) Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie roboty, dostawy lub usługi towarzyszące, niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przed przystąpieniem do robót powinien zapoznać się z warunkami technicznymi, wszelkimi dokumentami aby mógł realizować roboty zgodnie z zawartymi w dokumentacji ustaleniami. Zaleca się, aby Wykonawca przed wyliczeniem ceny oferty zapoznał się z terenem budowy i jego otoczeniem oraz uzyskał niezbędne do sporządzenia oferty informacje mające wpływ na cenę np. dotyczące dróg dojazdowych, możliwość zasilania w energię, wodę, możliwości urządzenia zaplecza itp.
5) Wykonawca ma obowiązek sprawdzenia obmiarów podanych w dokumentacji ze stanem rzeczywistym.
6) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z umową, dokumentami stanowiącymi integralną jej część, z dochowaniem należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego, zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, dobrej jakości, sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w szczególności Prawa budowlanego i obowiązującymi normami i instrukcjami producentów oraz posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia/uprawnienia przewidziane prawem do realizacji umowy.
7) W trakcie realizacji zamówienia należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm.
8) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w dokumentacji projektowej (dotyczy materiałów, dla których określono znak towarowy), jednak o parametrach
i jakości nie gorszych/równoważnych niż podane w dokumentacji przetargowej. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku
do zaproponowanych przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane wyroby do użytkowania, pozwalające jednocześnie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązań równoważnych Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SIWZ i jej załącznikach.
9) Wszelkie deklaracje zgodności, atesty, świadectwa jakości (certyfikaty) i inne dokumenty stwierdzające jakość wbudowanych materiałów Wykonawca będzie na bieżąco przedkładał Zamawiającemu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub osoby wskazanej z ramienia Zamawiającego
w umowie, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu.
10) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązuje się do przygotowania właściwej dokumentacji odbiorowej robót. Dostarczenie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne zabudowanych materiałów, pozwalające na ocenę należytego wykonania robót.
11) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości terenu budowy, ciągów komunikacyjnych w obrębie budowy oraz dróg i chodników przylegających do terenu budowy,
a także innych, z których Wykonawca korzysta lub które uległy zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót, przez cały okres realizacji zamówienia.
12) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić własną skrzynkę rozliczeniowo – pomiarową zasilania energetycznego placu budowy.
13) W przypadku wszelkich szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego ich usunięcia w sposób docelowy i skuteczny.
14) Prace budowlane nie powinny spowodować pogorszenia warunków stanu środowiska.
15) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót przestrzegania przepisów bhp i ppoż w trakcie realizacji robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich.
16) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska.
17) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów, wyrobów budowlanych zgodnie
z wymaganiami SIWZ i jej załącznikami, dostarczonych własnym staraniem i na własny koszt, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
18) Wykonawca dokona odtworzenia (naprawy, przywrócenie do stanu pierwotnego) uszkodzonych
z winy Wykonawcy dróg dojazdowych, ciągów pieszo-jezdnych, infrastruktury obiektu, urządzeń,
i ich elementów, przyległych terenów, w przypadku pogorszenia ich stanu lub zostały naruszone w związku z realizacją niniejszego zamówienia.
19) Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu budowy, usunięcia i likwidacji wszelkich urządzeń, przywrócenia do stanu z dnia przejęcia miejsc zajętych na czas realizacji zamówienia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia nie później niż w terminie przekazania przez Wykonawcę robót.
20) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
21) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego podczas realizacji zamówienia za wszelkie szkody wyrządzone swoją działalnością lub zaniechaniem działania Zamawiającemu lub/i osobom trzecim przez swoich pracowników oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. W szczególności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku którego nastąpiła szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierci spowodowaną działalnością Wykonawcy.
22) Wykonawca zobowiązany jest do koordynowania prac realizowanych przez podwykonawców.
branża Dekarstwo
podbranża pokrycia dachowe
kody CPV 45261210, 45262400
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: pokrycia dachowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10423888 2024-04-26
godz. 11:00
Wielkopolskie 4.1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji zewnętrznej budynku Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego wraz z naprawą pokrycia dachowego, rynnami i obróbkami blacharskimi kominów. Za...
10424757 2024-04-26
godz. 13:00
Małopolskie Wybór ofert do obsługi spółdzielni w zakresie robót budowlano-remontowych na okres 12 m-cy
10375404 2024-04-29
godz. 12:00
Lubuskie Prace remontowe więźby dachowej oraz konstrukcji nośnej stropów kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Lesznie Dolnym.
10482387 2024-04-30
godz. 23:59
Łódzkie Opis Witam zlecę wykonanie dachów płaskich na domach jednorodzinnych i blokach . Praca na terenie Tomaszowa , Łodzi i Warszawy .
10458738 2024-05-06
godz. 09:45
Lubelskie remont dachu na budynku wielorodzinnym przy ul. Wyszyńskiego 19 w Kraśniku.
10450044 2024-05-08
godz. 09:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja dachu budynku warsztatów szkolnych ZSDiOŚ w Radomsku”. Zakres prac obejmuje w szczególności:- rozebranie obróbek blacharskich mur...
10484461 2024-05-10
godz. 11:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji oraz przebudowy dachu w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Hajnówce.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dok...
10473056 2024-05-10
godz. 12:00
Podkarpackie wykonanie prac zabezpieczających (położenie plandeki) przed warunkami atmosferycznymi dach budynku kamienicy w Stalowej Woli przy ul. S. Bełżyńskiego 18 - w którym w przyszłości po ...
10484843 2024-05-10
godz. 15:00
Pomorskie ZAPYTANIE OFERTOWE: Remont dachu budynku Rewidentów Gdańsk Śródmieście
10484931 2024-05-13
godz. 23:59
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych budynków hal produkcyjnych H1 i H2 Zamawiającego przy ul. Lubelskiej 41, 37-470 Zaklików (siedziba firmy). Zakres prac pr...