Przetarg 7385819 - Budowa urządzeń oświetlenia ulicznego w ulicy Nadrzecznej...

   
Analizuj Zamówienie 7385819 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-13
przedmiot ogłoszenia
Budowa urządzeń oświetlenia ulicznego w ulicy Nadrzecznej w Białymstoku w formule „zaprojektuj i buduj”
Numer referencyjny: ZDM-I
II.271.2.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa urządzeń oświetlenia ulicznego w ulicy Nadrzecznej w Białymstoku w formule „zaprojektuj i buduj”
Linie oświetlenia ulicznego należy zaprojektować uwzględniając istniejące uwarunkowania gruntowe, wielkość działek. Słupy oświetleniowe należy lokalizować na granicy działki gminnej o użytku „dr”, jak również mając na uwadze uwarunkowania miejscowego planu zagospodarowania. Zadanie należy zrealizować zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi na budowę linii oświetleniowej.
Wykonawca na etapie sporządzania dokumentacji projektowej zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym rozwiązania techniczne dotyczące poszczególnych odcinków sieci.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Projekt budowlany – 5 egz.,
b) Projekty wykonawcze branżowe - 2 egz.,
c) Przedmiar – 2 egz.,
d) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz.,
e) Zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy – 2 egz.,
f) Informacja BIOZ – 5 egz.,
g) uzyskanie wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia
(np. aktualna mapa geodezyjna, dokumentacja geotechniczna, zgoda wodnoprawna, decyzje, warunki, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją (w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami,
h) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej
i) realizacja wszystkich robót budowlanych wraz z:
a) zapewnieniem pełnej obsługi geodezyjnej (w tym sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej po 6 egz., w 2 egz. w kolorze oraz 1 egz. w wersji elektronicznej) wraz z zestawieniem długości i powierzchni zrealizowanych elementów infrastruktury technicznej z podziałem na poszczególne pasy drogowe,
b) organizacją i zabezpieczeniem budowy oraz czynnościami niezbędnymi do przekazania inwestycji oraz przekazania pasa drogowego Zarządowi Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku, zapewnieniem ciągłego dostępu (dojścia i dojazdu) do budynków sąsiadujących z ww. inwestycją w trakcie jej realizacji,
c) wprowadzeniem organizacji ruchu na czas budowy,
d) odbudową poziomej osnowy geodezyjnej III klasy w zakresie objętym terenem inwestycji,
e) wykonaniem niezbędnych badań laboratoryjnych,
f) sporządzeniem dokumentacji powykonawczej – 3 egz. (w tym 1 egz. dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Nadzoru Budowlanego),
g) czynnościami i przygotowaniem dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego inwestycji i oddania obiektu do użytkowania wraz z :
• operatem kolaudacyjnym, w tym: komplet aprobat i certyfikatów na wbudowane materiały, oświadczenie kierownika budowy, dokumentacja zamienna, wszystkie protokoły badań
i sprawdzeń podpisane przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego (zagęszczenie gruntu, badanie geotechniczne gruntu itp.),
• załącznikami do protokołu odbioru końcowego: wykaz aprobat, protokołów, itp., tabelą z ilością wybudowanych środków trwałych, zgodną z inwentaryzacją powykonawczą.
h) odtworzeniem wierzchniej warstwy nawierzchni ulepszonej, humusu oraz zieleni,
i) uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót,
j) wypłatą odszkodowań za wszelkie zniszczenia, które powstały w wyniku wykonywania przedmiotu umowy,
k) wyrównaniem nawierzchni dróg objętych zakresem robót, bądź używanych, jako drogi dojazdowe na teren placu budowy, których stan nawierzchni uległ pogorszeniu w wyniku użytkowania przez Wykonawcę. Wyrównanie nawierzchni ma na celu umożliwienie dojazdu do nieruchomości położonych w rejonie inwestycji,
l) wykonaniem dokumentacji fotograficznej przejętego placu budowy, w tym terenów na czasowe zajęcie (jeżeli dotyczy),
m) kosztami nadzorów gestorów sieci wynikające z warunków technicznych,
n) pełnieniem nadzoru archeologicznego , w razie konieczności,
o) koszty wyłączenia sieci za okres konieczny na czas prowadzenia robót.
3. Kompletny projekt wykonawczy i budowlany oraz inne dokumentacje wymienione w pkt 1-5 opracowane w programie Microsoft Word, Excel, AutoCAD12 - część rysunkowa oraz w plikach PDF (inne programy wymagają zgody Zamawiającego) i dołączone do dokumentacji projektowej na płycie CD lub DVD – 1 szt.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
5. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia
do treści SIWZ oraz programu funkcjonalno - użytkowego i wystąpić do zamawiającego o ich rozstrzygnięcie.
6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę (odpowiednio podwykonawców oraz dalszych podwykonawców), na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu, kierowców i montażystów. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
7. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających
na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami.
8. Obowiązki wykonawcy lub podwykonawcy/dalszego podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ).
9. Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SIWZ).
10. W przypadku, gdy w programie funkcjonalno – użytkowym zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w programie funkcjonalno – użytkowym .
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim.
12. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540055776-N-2020 z dnia: 2020-03-31
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-03-31, godzina 09:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-04-22, godzina 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w formie papierowej
Adres:
Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Dróg Miejskich, ul. Składowa 11, pokój 205 (sekretariat)
W ogłoszeniu powinno być:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w formie papierowej
Adres:
Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w
następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)
gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy
wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553
7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium –
„Zaprojektowanie i budowa urządzeń oświetlenia ulicznego w ulicy Nadrzecznej w Białymstoku” 4.
Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1,
pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub
oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed
upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa
wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 6. Zamawiający odrzuci ofertę
jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający
zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez
wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi
wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy
Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a
ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.
87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach
określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie
umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
NIE
branża Energoelektryczna, Projektowanie
podbranża oświetlenie, projekt energoelektryczny
kody CPV 34928500, 45315300, 45316110, 71320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oświetlenie , projekt energoelektryczny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10379928 2024-04-08
godz. 10:00
Mazowieckie Opracowanie dokumentacji techniczno-prawnej budowy wnętrzowej stacji transformatorowej 110/15 kV Milanówek w gm. Grodzisk Mazowiecki (wykonanej w technologii GIS), wraz z powiązaniem jej ...
10343422 2024-04-09
godz. 08:00
Mazowieckie P - wykonanie projektów; Oddział Kalisz; Oddział Kalisz; Dziadowa Kłoda (wieś) Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w imieniu i na rzecz Energa Operato...
10343430 2024-04-09
godz. 08:00
Mazowieckie P - wykonanie projektów; Oddział Kalisz; Słupca, Opracowanie dokumentacji projektowej - Rozbudowa sieci napowietrznej nn, sieci kablowej nn oraz budowa przyłącza kablowego; Słupca gmin...
10372639 2024-04-09
godz. 08:00
Mazowieckie P - wykonanie projektów; Oddział Gdańsk; Starogard Gdański. Wykonanie dokumentacji projektowej w m.Osiek gm.Osiek/OBI/34/2400156; Osiek gmina wiejska; Osiek (wieś). 2400156 Szanowni Pa...
10369241 2024-04-11
godz. 08:00
Mazowieckie P - wykonanie projektów; Oddział Koszalin; Koszalin,Biesiekierz Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w imieniu i na rzecz Energa Operator SA Oddział w Ko...
10366313 2024-04-11
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Koszalin; Lębork, Potęgowo Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w imieniu i na rzecz Energa Operator SA Oddział w Koszalin...
10365543 2024-04-11
godz. 09:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest częściowa budowa instalacji oświetlenia zewnętrznego oraz kanalizacji kablowej na terenie Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni przy ul. Powst...
10378860 2024-04-12
godz. 10:00
Podlaskie Wykonanie projektów i robót budowlano – montażowych w zakresie budowy przyłączy nN 0,4kV na terenie Rejonu Energetycznego Łomża Oddział Białystok PGE Dystrybucja S.A. - 6 części
10379642 2024-04-16
godz. 08:00
Mazowieckie P - wykonanie projektów; Oddział Toruń; Radziejów; Mikanowo Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w imieniu i na rzecz Energa Operator SA Oddział w Toru...
10370636 2024-04-17
godz. 10:00
Lubelskie Poprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w infrastrukturę sportowo - rekreacyjną w Gminie Tarnogród. Część 1: „Poprawa stanu infrastruktury spor...