Przetarg 7901090 - „Budowa układu drogowego dróg gminnych - ulic...

   
Analizuj Zamówienie 7901090 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-29
przedmiot ogłoszenia
„Budowa układu drogowego dróg gminnych - ulic Słonecznej, Krótkiej i Leśnej w Kobylnicy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej
oraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej”.
Numer referencyjny: Znak sprawy: CUW-DOR.271.29.2020.OZ

3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności związane z budową układu drogowego dróg gminnych - ulic Słonecznej, Krótkiej i Leśnej w Kobylnicy położonych na dz. nr 1184, 1169 i 928 wraz z budową infrastruktury towarzyszącej oraz
z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej,
w tym:
1) przebudowa nawierzchni dróg gminnych - ulic Słonecznej, Krótkiej i Leśnej,
w formie ciągu pieszo – jezdnego poprzez :
a) przebudowę istniejącej nawierzchni asfaltowej na nową nawierzchnię
w technologii z kostki betonowej typu starobruk,
b) budowę obustronnych wyodrębnionych opasek w formie chodników
w technologii z kostki betonowej typu starobruk,
c) budowę poszerzeń łuków poziomych z brukowca,
d) przebudowę istniejących i budowę nowoprojektowanych zjazdów na działki położone w obrębie przebudowywanych ulic w technologii z kostki betonowej typu starobruk,
2) rozbudowa wraz z przebudową odwodnienia dróg gminnych - ulic Słonecznej, Krótkiej i Leśnej, poprzez:
a) budowę nowych odcinków sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Słonecznej
i Leśnej z odprowadzeniem wód do rowu melioracyjnego położonego w ulicy Młyńskiej,
b) przebudowę istniejącej sieci kanalizacji deszczowej (w ulicy Krótkiej i północnych częściach ulic Słonecznej i Leśnej) wraz z regulacją (ewentualnie relokacją) istniejących studzienek ściekowych i wpustów deszczowych,
c) montaż nowych studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych i ściekowych z osadnikiem oraz wpustów deszczowych,
3) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym, w tym regulację istniejących zaworów wodociągowych i gazowych oraz wyłazów kanałowych,
4) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
5) odtworzenie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwy trawą,
oraz
6) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
7) wykonanie dokumentacji odbiorowej.
3.2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane wniosek materiałowy zawierający m.in. typ, rodzaj i kolorystykę kostki betonowej.
3.3 Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500,
na potrzeby Zamawiającego.
3.4 Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej umowie, służącej między innymi zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
3.5 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale 3 SIWZ oraz zgodnie z art. 31 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne.
3.6 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
3.7 Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3.8 W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
3.9 Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Rozdziale 3 SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w STWiORB.
3.10 Zaleca się Wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3.11 Wykonawca opracuje i przedłoży w terminie do 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jednak nie później niż na 1 dzień przed zawarciem umowy:
1) kosztorys ofertowy w odniesieniu do ceny ofertowej, celem uzgodnienia przez Zamawiającego. Kalkulacja ceny w postaci kosztorysu ofertowego (szczegółowego) jest podstawą do pomniejszenia wynagrodzenia w wyniku zastosowania robót zamiennych, gdy wartość robót zamiennych będzie niższa niż wartość robót podlegających zamianie,
2) harmonogram rzeczowo – finansowy (zwany dalej Harmonogramem), który będzie podstawą do dokonywania rozliczeń z Wykonawcą za wykonane i ukończone kompletnie części robót, celem uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego, zawierający:
a) podział zakresu rzeczowego będącego przedmiotem umowy,
b) terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót budowlanych,
c) plan płatności z uwzględnieniem zapisu, o którym mowa w pkt 3.21 SIWZ oraz warunku, o którym mowa w § 11 ust. 2 projektu umowy (tj. łączna wartość faktur częściowych nie może przekraczać 80% wynagrodzenia umownego).
Uwaga: Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych od dnia przedłożenia
ww. kosztorysu ofertowego i Harmonogramu zweryfikuje ich poprawność.
3.12 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu i obejmuje faktycznie wykonaną część przedmiotu umowy.
3.13 Zamawiający wymaga od Wykonawcy niezależnie od rękojmi udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
3.14 Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.
3.15 Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych umożliwiających wykonanie zakresu umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.).
3.16 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3.17 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.
3.18 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności.
3.19 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
3.20 Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica.
3.21 Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2021 i 2022, w tym na rok 2021 środki w wysokości 400.000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym (zwanym Harmonogramem), stanowiącym załącznik nr 3 do Umowy, przy czym łączna wartość faktur w roku 2021 nie może być wyższa niż wysokość środków zabezpieczonych na realizację przedmiotu umowy w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2021.
3.22 Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia/umowy określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540400585-N-2021 z dnia: 2021-01-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 14.01.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Polski

W ogłoszeniu powinno być:
Data: 15.01.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Polski
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233226
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10479043 2024-05-09
godz. 10:00
Pomorskie 5.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 540 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap I)” w tym wykonanie ws...
10451254 2024-05-09
godz. 12:00
Dolnośląskie Przebudowa mostu w miejscowości Pławna Dolna 1. Przedmiotem zamówienia jest most drogowy zlokalizowany na działkach o nr: 149/1, 98, 106 Obręb 021202_5.0008 Pławna, gmina Lubomierz wr...
10483702 2024-05-10
godz. 09:00
Wielkopolskie Przebudowa drogi gminnej nr 78P w miejscowości Kania .Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej G78P w miejscowości Salamonowo (obręb Kania): lokalizacja w km 0+008,60 – 0+670,...
10485825 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie Rozbudowa drogi powiatowej 2702S - ul. Słowiczej w Cieszynie wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Hallera. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa...
10479363 2024-05-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Kamienna Góra ul. J. Słowackiego 22-26 remont (wymiana) nawierzchni drogi wew.
10375991 2024-05-10
godz. 10:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: „Budowa obwodnicy dzielnicy Witomino w Gdyni”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:1. wykonanie robót budowlanych ...
10451994 2024-05-10
godz. 12:00
Lubelskie Przebudowa i remont dróg w miejscowości Gutanów gm. Garbów.1.Remont drogi gminnej nr 105945 L w miejscowości Gutanów na odcinku od km 0+780,00 do km 1+250,00 ; Wykonanie na projektowan...
10483686 2024-05-14
godz. 10:00
Lubuskie Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW województwa lubuskiego – Zad. 8 – Rozbudowa DW283 w m. Studzieniec polegająca na budowie dwóch zatok autobusowych...
10384202 2024-05-17
godz. 09:00
Pomorskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ul. Pszennej w Baninie (nr 157018G) na odcinku od skrzyżowania o ruchu okrężnym ul. Pszennej z ul. Polnego Wiatru do skrzyżowania ul. P...
10425111 2024-05-17
godz. 10:50
Podlaskie Remont, naprawa, konserwacja, wykonanie niektórych elementów infrastruktury drogowej – nawierzchnie, elementy korpusu drogi, elementy sieci odwodnienia, oznakowanie poziome na drogach kr...