Przetarg 7912491 - Budowa teletechnicznej kanalizacji kablowej dla potrzeb...

   
Analizuj Zamówienie 7912491 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
Budowa teletechnicznej kanalizacji kablowej dla potrzeb monitoringu wizyjnego w Działdowie w ulicy Wolności i Sportowej.
Numer re
ferencyjny: RZE.271.2.21.2020.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie teletechnicznej kanalizacji kablowej dla potrzeb monitoringu wizyjnego w Działdowie w ulicy Wolności i Sportowej.
Szczegółowy zakres i przedmiar robót został określony w TOMIE III SIWZ.
Wykonawca powinien oszacować wszelkie ewentualne ryzyka związane z jakością i kompletnością dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
(STWiORB) a także nieprzewidzianymi na etapie opracowania dokumentacji, koniecznymi do wykonania w trakcie realizacji inwestycji opracowaniami i pracami.

UWAGA
Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia harmonogramu prac z Wykonawcą realizującym roboty budowlane związane z przebudową ulic Wolności i Sportowej tj. Wojciech Zgliczyński ZAKŁAD BETONIARSKI z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 43 w Działdowie. Wykonywanie robót również musi odbywać się w uzgodnieniu z w/w wykonawcą.

Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia lecz określają wyłącznie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.

Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Wymagania dotyczące robót:
1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. Zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i inspektorów nadzoru,
2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ i umowy,
3) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz powinny posiadać certyfikaty i deklaracje zgodności z polskimi i europejskimi normami.

Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
4) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.

Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.

Wymienione w 8.2.3 niniejszej SIWZ osoby nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i powinny być traktowane jako minimalne wymagania Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. dodatkowi kierownicy danej branży, uprawniony geodeta, radca prawny, ekspert ppoż., inżynier materiałowy, specjalista ochrony placu budowy, administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

Sposób zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia i okres wymaganego zatrudnienia.
Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia:
- pracownicy fizyczni (wykonujący następujące czynności: kopanie i zasypywanie rowów, prace rozbiórkowe, prace związane z przygotowaniem terenu, prace montażowe oraz ogólnobudowlane i specjalistyczne, sprzątaniem terenu) oraz operatorzy sprzętu (wykonujący następujące czynności: kierowanie pojazdami i maszynami mechanicznymi, obsługa maszyn mechanicznych, urządzeń i innego sprzętu) wykonujący prace objęte zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ, dokumentacji technicznej oraz niniejszej umowie – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

Sposób dokumentowania zatrudnienia osób.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w punkcie 5.10.1, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres czynności dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentów, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy (§ 10), a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. Powyższy wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
branża Ochrona
podbranża instalacje
kody CPV 45231000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10402507 2024-04-09
godz. 11:41
Dolnośląskie WT.2372. 136 2024 Zestaw kamer do monitoringu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Rejestrator HWN-4108MH-8P - 1 szt. 2 Kamera Hikvision IPCAM-B4 4Mpx IR 30m - 6 szt. 3 Dysk twardy 1TB - 1 szt. 4 Prz...
10405375 2024-04-11
godz. 08:00
Wielkopolskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 1 Przegląd, konserwacja i serwis zintegrowanego systemu bezpieczeństwa zainstalowanego w Zarządzie CBŚP w Poznaniu 1 usługa
10401693 2024-04-12
godz. 10:00
Małopolskie DZ.26.175.2024 Dostawa oraz instalacja 3 sztuk Wpłatomatów wraz z systemem monitoringu wizyjnego PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10401664 2024-04-16
godz. 10:00
Opolskie 910938 Wykonanie projektu i montaż systemu monitoringu stanu technicznego silosów cementu w cementowni "Górażdże" PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykonanie dokumentacji projektowej Zgodnie ...
10400945 2024-04-17
godz. 15:00
Warmińsko-Mazurskie Prace remontowe polegające na wymianie uszkodzonych monitorów i kamery / wideodomofonów/ znajdujących się w Komendzie Miejskiej Policji w Olsztynie przy ul. Partyzantów 23,
10417827 2024-04-26
godz. 10:00
Śląskie dostarczenie i uruchomienie w Centrum Reumatologii Sp. z o.o. systemu parkingowego Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu umożliwiającego kontrolę czasu i miejsca parkowania oraz...
10372709 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemów zabezpieczeń na terenie Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji). Opis przedmiotu zamówienia i sposobu ...
10431859 2024-04-29
godz. 10:00
Śląskie Zakup i montaż 2 szlabanów ograniczających wjazd na teren przy ul. Słonecznej 74, 76, 78 w Katowicach zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją.
10439886 2024-04-29
godz. 14:00
Małopolskie Wymiana domofonów
10473447 2024-04-30
godz. 09:00
Łódzkie Część 1: Zakup sytemu alarmowego do Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim . Część 2: Zakup wyposażenia pokoju przesłuchań w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim Czę...