Przetarg 6750383 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Konotop...

   
Analizuj Zamówienie 6750383 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-09
przedmiot ogłoszenia
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Konotop – etap II
Numer referencyjny: OS.271.5.2019

1. Przedmiotem zamówi
enia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Konotop – etap II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości 475 m, rurociągów tłocznych o łącznej długości 544 m oraz przepompowni ścieków, tj. TS2 i LPT3. (Uwaga: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wykonuje tylko etap II, jego zakres obejmuje Załącznik nr 7B – Projekt budowlano – wykonawczy (wydzielenie z zakresu dokumentacji projektowej) oraz Załącznik nr 7C – Przedmiar robót. Zamawiającego projekt budowlany obejmuje większy zakres robót niż roboty będące przedmiotem niniejszego postępowania.) Zamawiający zamieszcza Załącznik nr 7A – Projekt budowlano – wykonawczy dot. etapu II, III, IV i V, jednak cenę oferty należy określić na podstawie zakresu robót ujętych w załączniku nr 7B i 7C. a) Przepompownia ścieków oraz tłocznia opisane w projekcie budowlanym oraz w SIWZ mają być objęte rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje w Gminie Kolsko. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: • Załącznik nr 7A do SIWZ - Projekt budowlano-wykonawczy • Załącznik nr 7B do SIWZ – Projekt budowlano – wykonawczy (wydzielenie z zakresu dokumentacji projektowej) • Załącznik nr 7C do SIWZ – Przedmiar robót • Załącznik nr 7D do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót: a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1, 3-5, 7-8 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej. Równoważność oznacza, że produkty powinny posiadać właściwości funkcjonalne i jakościowe takie same lub nie gorsze niż określone w dokumentacji przetargowej, ale są jednocześnie oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części – należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie oferty równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Do oferty wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, c) Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne, co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych. d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązanie przykładowe i można zastosować rozwiązanie równoważne na przyjętych wyżej warunkach. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt placu budowy w tym zapewnienia energii elektrycznej i wody. 5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zadania do oddania obiektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (m. in. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej). 6. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 6.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniali osoby wykonujące czynności opisane poniżej w pkt 6.4 wyłącznie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. 6.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu kompletną listę pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób. b) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 3 dni od dokonania takiej zmiany. c) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w liście pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 6.3 Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy lub żądanie przedłożenia oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. c) Za niedopełnienie wymogu obowiązku zatrudniania pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości po 500,00 złotych za każdy dzień roboczy, w którym osoba niezatrudniona przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę wykonywała czynności przy realizacji zamówienia (za każdą osobę z osobna). Rodzaje czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały wymienione w pkt 6.4 poniżej. d) Wykonawca, w trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się przedłożyć oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (dalszego podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy (dalszego podwykonawcy). e) Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami (dalszymi podwykonawcami) stosownych postanowień, zobowiązujących do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w pkt 6.4 poniżej oraz umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli realizacji tego obowiązku. 6.4. Wymogi określone w ppkt 6.1.-6.3. dotyczą osób zatrudnionych przy wykonywaniu prac przy robotach ziemnych i robotach montażowych, a także operatorów sprzętu.
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża sieci zewnętrzne
kody CPV 45111200, 45231300, 45232423, 45232440, 45310000, 45330000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10425871 2024-04-26
godz. 10:00
Łódzkie Wykonanie robót bud. poleg. na remoncie parkingu w Sieradzu przy ul. 3 Maja 7 -II etap, w ramach zadania pn.: "Parking na miarę" (II etap) w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PL...
10473081 2024-04-30
godz. 00:00
Dolnośląskie Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Piława Górna
10339154 2024-04-30
godz. 10:00
Lubelskie Część 1: Część pierwsza zamówienia - Usystematyzowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Wólka w miejscowościach Turka, Rudnik i Sobianowice - Budowa kanalizacji sanita...
10475490 2024-04-30
godz. 10:30
Dolnośląskie wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, drenażu wraz z odprowadzeniem wód deszczowych z budynku przy ul. Długosza 7 w Wałbrzychu oraz wykonanie rozbiórki komórek gospodarczych przy w/w ...
10448063 2024-04-30
godz. 18:00
Wielkopolskie Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy bocznej od ulicy Glebowej w Poznaniu 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o średnicy DN100 i długo...
10462423 2024-05-06
godz. 09:00
Małopolskie Budowa instalacji wodociągowej ze studni szybowej na terenie Szkolnego Ośrodka Wypoczynkowego „Orle Gniazdo” w Sromowcach WyżnychBudowa instalacji wodociągowej ze studni szybowej na ...
10455025 2024-05-07
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie WYKONANIE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” ZAD. INW.: BUDOWA ZBIORNIKA RETENCYJNEGO WODY PITNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ I SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ W MIEJSCOWOŚCI...
10464636 2024-05-07
godz. 10:00
Śląskie 2) Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania: Rozbudowa sieci wodociągowej w Milówce. Zamówienie dotyczy wykonanie robót bud...
10462680 2024-05-10
godz. 13:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie prac modernizacyjnych pod klucz w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Modernizacja pompowni p.poż w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej Cukrownia Dobrzelin w Dobrzelinie
10480241 2024-06-05
godz. 09:30
Wielkopolskie Wykonanie 6 zastępczych studni wierconych dla zadania 1-03-19-342-0 Przedmiotem zamówienia jest:1. Wykonanie 6 studni zastępczych na terenie Ujęcia Wody Mosina – Krajkowo: 7L/3; 11L/2...